abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 november 2008 @ 10:48:40 #26
164283 Luco
Buongiorno!
pi_63123866
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:45 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Lijkt mij t beste ! Denk dat we van de kracht vanuit t middenveld moeten gaan om daar de slag te winnen!
Met wie in de spits dan? Suarez en...?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_63124004
Ook zonder Huntelaar gaan we het wel redden denk ik
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_63124038
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:48 schreef Luco het volgende:

[..]

Met wie in de spits dan? Suarez en...?
Tegen PSV is Leonardo dan het beste alternatief vind ik.
pi_63124454
Geen boete voor Suarez

AMSTERDAM - Ajax-coach Marco van Basten keek maandag de beelden nog eens terug van het duel met Sparta en besloot zijn steraanvaller Luis Suarez geen boete te geven voor zijn vermeende fopduik.
ANP

Dat meldt het AD dinsdag. De technische staf van de Amsterdammers vond na de analyse van de tv-beelden geen hard bewijs voor een schwalbe. De Uruguayaan had volgens de krant een 'stevig gesprek' met zijn trainer, die niet tevreden is over de kaartenlast die de aanvaller met zich meedraagt.

Suarez kreeg dit seizoen in negen competitiewedstrijden al zes gele kaarten. Bij een volgende kaart is de begaafde aanvaller weer een wedstrijd geschorst, en dat zou Van Basten niet goed uitkomen met het oog op de blessure van aanvoerder Klaas-Jan Huntelaar.

Bron: http://www.nu.nl/news/1833190/41/Geen_boete_voor_Suarez.html
  dinsdag 11 november 2008 @ 11:20:56 #30
51286 w00h00
Digital man!
pi_63124634
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 10:56 schreef sjimz het volgende:

[..]

Tegen PSV is Leonardo dan het beste alternatief vind ik.
Leonardo heeft de laatste weken in mijn ogen echt af laten weten, slappe hap was het. Daarin tegen heeft Kennedy wel zijn kans gepakt, persoonlijk had ik hem allang afgeschreven, maar hij verdiend nu wel een basis plaats in mijn ogen.

Ik zou het denk ik zo doen:

-------------Suarez--Kennedy-----------
-----------------De Jong--------------------
----Lindgren----Gabri-------Enoh-------
Vertonghen--Vermaelen-Oleguer-v/d Wiel
-------------------Vermeer------------------

Ajax moet tegen Psv vanaf het begin er bovenop zitten en de slag op het middenveld winnen. Juist nu moet je de druk op de verdediging van psv zetten en dan komen de kansen vanzelf.
pi_63124675
Maar PSV heeft juist moeite met behendige en snelle spelers en ik vind Leonardo nog steeds een stuk sneller en behendiger dan Kennedy.

En waarom zet jij Emanuelson er niet in?
Juist 1 van de uitblinkers van de laatste tijd.
  dinsdag 11 november 2008 @ 11:45:33 #32
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63125176
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 09:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

daar komt de aap uit de mouw hoor...
Hehehe dat weet ik wel zeker . Ik sta op Zuid tegen Slavia fathank.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 11 november 2008 @ 11:51:24 #33
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_63125303
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:45 schreef Houniet het volgende:

[..]

Hehehe dat weet ik wel zeker . Ik sta op Zuid tegen Slavia fathank.
Owja hebben we die wijsneus ook weer . Dan moeten we maar ff meeten in Amsterdam die dag, paar pilsjes drinken ergens in de stad 's middags . Ik neem 's middags mooi vrij, lekker zuipen met zn allen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 11 november 2008 @ 11:51:25 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63125304
Qua Leonardo en Kennedy hangt het erom vind ik. Afgelopen keer speelde Kennedy goed, de wedstrijd ervoor erg zwak. Leonardo heeft het wel in zich lijkt het, maar hij voert zijn acties tever door waardoor het resultaat vaak 0 is. Maar als het net ff wel goed valt is het een wereldactie .

Vind het moeilijk kiezen tussen die 2 op het moment. Maar aangezien het met Kennedy goed ging tegen Sparta moet hij maar beginnen denk ik.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_63125322
Even een vraag tussendoor:

Waarom wordt Sno thuis eigenlijk uitgefloten? Ik begrijp dat echt niet.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_63125410
Om zijn schoten die inslaan als granaten en zijn weerzienwekkende hoge handelingssnelheid mischien?
  dinsdag 11 november 2008 @ 11:56:14 #37
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63125415
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:51 schreef koningdavid het volgende:
Even een vraag tussendoor:

Waarom wordt Sno thuis eigenlijk uitgefloten? Ik begrijp dat echt niet.
Hij werd helemaal niet uitgefloten zondag? Die grote 'zucht van afgrijzen' die je soms hoort komt omdat hij af en toe dezelfde handelingssnelheid heeft als Bobby Haarms momenteel.
Gourmetten of steengrillen?
pi_63125538
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:56 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hij werd helemaal niet uitgefloten zondag?
Dat las ik in de Sportweek maar die zitten weer eens te lullen blijkbaar. Never mind.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:01:53 #39
51286 w00h00
Digital man!
pi_63125544
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Owja hebben we die wijsneus ook weer . Dan moeten we maar ff meeten in Amsterdam die dag, paar pilsjes drinken ergens in de stad 's middags . Ik neem 's middags mooi vrij, lekker zuipen en de hoeren bezoeken met zn allen.
pi_63125725
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:55 schreef Voltreffer het volgende:
Om zijn schoten die inslaan als granaten en zijn weerzienwekkende hoge handelingssnelheid mischien?
Ik snap het niet, hij heeft afgelopen 3 duels een erg goede indruk op mij achtergelaten
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:10:08 #41
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63125757
Kevin Blom fluit zondag.
Gourmetten of steengrillen?
pi_63125767
Ajax wil geen spelers afstaan voor Oranje B
Ajax wil geen spelers afstaan voor Oranje B

Ajax staat niet te springen om spelers als (Siem de Jong, Kenneth Vermeer, Gregory van der Wiel en Urby Emanuelson af te staan voor het door de KNVB gelanceerde alternatief voor Nederland B.

De Amsterdamse club - zondag verhinderd bij de KNVB-vergadering is bereid om in overleg ter treden. 'Vier spelers is naast onze reguliere internationals wel erg veel', aldus technisch manager Danny Blind. 'We zijn best bereid in overleg te treden, maar we beraden ons ook op onze juridische positie.'

Naast Ajax hebben ook PSV, Feyenoord en SC Heerenveen zich fel verzet tegen Nederland B. De clubs gaan onderzoeken of ze juridisch verplicht zijn hun spelers af te staan.

Vooral in Eindhoven en Rotterdam lopen de gemoederen hoog op. 'Juist in de weken dat we eindelijk de tijd hebben om gericht te trainen, zouden we nu nog meer spelers af moeten staan', zegt Reker. 'We willen eerst eens goed bekijken of we dat wel verplicht zijn.' De Rotterdamse club wenst alleen spelers af te staan voor de wedstrijden die geregistreerd staan op de speelkalender van de FIFA. 'De vraag is of dat met Nederland B het geval is,' aldus trainer Gertjan Verbeek. 'Als blijkt dat wij niet verplicht zijn spelers af te staan, dan doen we dat niet. Dan blijven ze gewoon bij ons trainen.'

http://www.ajaxclub.nl/ni(...)n_voor_Oranje_B.html

Goed nieuws!
pi_63125801
Zeker, maar zijn schoten van de eerste paar wedstrijden kwamen alle in de 2e ring terecht. Zijn schot tegen twente haalde zelfs de achterlijn niet . En hij is nog steeds niet veel sneller. ZIjn gewoon zijn minpunten. Zegt niet dat ie slecht speelde, daar niet van.
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:11:55 #44
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_63125808
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:01 schreef w00h00 het volgende:

[..]
Voor hoeren hoef ik niet naar amsterdam hoor .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:18:09 #45
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_63125949
Volgens Jack Spijkerman ( !!!) heeft Bruno Silva ruzie met van Basten.
Jawel, je keek.
pi_63126003
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:01 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat las ik in de Sportweek maar die zitten weer eens te lullen blijkbaar. Never mind.
Ik verbaasde me er ook over. Heb van gefluit niks gehoord. Volgens mij werd er zelfs voor hem geklapt want waardering is er na de tour door tukkerland wel wat meer voor Sno.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  dinsdag 11 november 2008 @ 12:25:08 #47
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_63126132
quote:
Ajax en PSV zien Nederland B ook niet zitten

In navolging van Feyenoord hebben nu ook Ajax en PSV hun mening uitgesproken over het nieuwe B-elftal van Nederland. De topclubs in de Eredivisie zijn aan het kijken of ze hun spelers moeten afstaan aan de ploeg van Johan Neeskens en zijn dit momenteel juridisch aan het onderzoeken.

Feyenoord was de eerste club die aanmerkingen had op het B-elftal. De Rotterdammers voelen er namelijk weinig voor om hun spelers af te staan aan het tweede elftal van Nederland. Ook Ajax en PSV zien het niet zitten om hun spelers tijdelijk te missen.

"Juist in de periode dat we eindelijk de tijd hebben om gericht te trainen, zouden we nu nog meer spelers af moeten staan", zegt algemeen directeur Jan Reker. "We willen eerst eens goed bekijken of dat wel verplicht is." De voorselectie van bondscoach Johan Neeskens telt met Danny Koevermans, Nordin Amrabat en Otman Bakkal drie spelers van PSV.

Ook de technisch directeur van Ajax, Danny Blind, voelt er weinig voor om de spelers af te staan. De Amsterdammers zouden vier spelers tijdelijk kwijtraken. "En dat is naast onze reguliere internationals wel erg veel", vindt technisch directeur Danny Blind. "We zijn best bereid om in overleg te treden, maar beraden ons ook op onze juridische positie."

De KNVB snapt alle commotie niet rondom Nederland B. Directeur Henk Kesler geeft aan dat het voor de voetbalbond gewoon mogelijk moet zijn om spelers op te roepen. "Oranje B gaat gewoon door", klinkt het krachtige taal uit Zeist. "We hebben de reglementen goed onderzocht. Als het Nederlands elftal een dubbel programma afwerkt, dan speelt de B-ploeg alleen op vrijdagavond. Het gaat voorlopig maar om drie duels."
/edit: Staat hierboven eigenlijk ook al.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_63126278
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:20 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Leonardo heeft de laatste weken in mijn ogen echt af laten weten, slappe hap was het. Daarin tegen heeft Kennedy wel zijn kans gepakt, persoonlijk had ik hem allang afgeschreven, maar hij verdiend nu wel een basis plaats in mijn ogen.

Ajax moet tegen Psv vanaf het begin er bovenop zitten en de slag op het middenveld winnen. Juist nu moet je de druk op de verdediging van psv zetten en dan komen de kansen vanzelf.
Ik vind Leonardo ook een belabberde indruk maken de laatste weken. Kennedy speelde afgleopen zaterdag wel redelijk tot goed. Maar ik misschien Urby in jouw opstelling. Vond dat hij het zeer verdienstelijk doet zolang hij niet hoeft te verdedigen.

Waarom niet zo;

------Emanuelson--Suarez---Kennedy-----
--------Lindgren----Gabri----Enoh----------
Vertonghen--Vermaelen--Oleguer--vdWiel
-------------------Vermeer---------------------
pi_63126308
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 11:20 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Je wilt druk vooruit zetten en daarom begin je met 8,5 verdedigend ingestelde spelers

-------------Suarez---Sno----------
------------ Kennedy-------------------------
----Urby-------Lindgren---------Gabri
----------------Vertonghen------------
----Vermaelen-----Oleguer-----v/d Wiel

Kennedy is geen spits, hij moet de spitsen bedienen m.i. Lindgren moet doorschuiven, de boel vastzetten. Verthongen regelt de opbouw van achteruit. Dit is de winnende opstelling. 3-0
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_63126380
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 12:25 schreef Houniet het volgende:

[..]

/edit: Staat hierboven eigenlijk ook al.
Die Kessler toch

Wordt eens tijd dat die ouwe zeikerd eens op pensioen gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')