Dat je zoiets überhaupt probeert zegt misschien ook wel wat over je leven, eh?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:09 schreef HostiMeister het volgende:
Ik werd vandaag uitgelachen omdat ik geen blikje redbull in mijn mond geschoven kreeg, blijkbaar kan iedereen dat
(klinkt als een PUB topic)
Omdat ze in eerste instantie dachten dat dat het was, maar het fixen lukte niet dus lag het zogenaamd aan m'n harde schijf. Eruit gehaald enzo en toen werkte de laptop weer wel goed oid geen idee.. En eenmaal thuis dacht ik goh toch even googlen.. werkte dus!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe kwam je nu ineens aan die avg recovery dan?
Ach we zaten met z'n allen op school niets te doen, en ik begon over pijpen en dat een chick aan die tafel met een bek voor nogal scheve tanden zonder mogelijkheid mij mocht pijpen, waarna ze dus een blikje redbull wegstopte. Dus ineens was iedereen aan die tafel bezig. Dus monkey see, monkey do.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat je zoiets überhaupt probeert zegt misschien ook wel wat over je leven, eh?
Iemand bij AVG moet ontslag hebben gekregen , dat kan niet andersquote:
Vraag de volgende keer of een komkommer ook lukt.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:09 schreef HostiMeister het volgende:
Ik werd vandaag uitgelachen omdat ik geen blikje redbull in mijn mond geschoven kreeg, blijkbaar kan iedereen dat
(klinkt als een PUB topic)
Dit maakt je verhaal inderdaad een stuk beterquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach we zaten met z'n allen op school niets te doen, en ik begon over pijpen en dat een chick aan die tafel met een bek voor nogal scheve tanden zonder mogelijkheid mij mocht pijpen, waarna ze dus een blikje redbull wegstopte. Dus ineens was iedereen aan die tafel bezig. Dus monkey see, monkey do.
Kansloos hoe ik het ook probeer te rechtvaarden
Als die lui nou minder hadden zitten zuipen bij Ovum hadden ze die digitale versies helemaal niet nodig gehad...quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:40 schreef LastRequest het volgende:
Yasha volg jij op dit moment sociaal recht?
Op dit moment 6 mensen op het ovumforum die op zoek zijn naar de digitale versie van de colleges daarvan.. zit jij dan met al die lui in de collegezaal?
Ik kan die wel regelen. Voor een prijsje natuurlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:40 schreef LastRequest het volgende:
Op dit moment 6 mensen op het ovumforum die op zoek zijn naar de digitale versie van de colleges daarvan.. zit jij dan met al die lui in de collegezaal?
Nope, sociaal recht is tweedejaars nederlandsrecht vakquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:40 schreef LastRequest het volgende:
En in welk jaar zit jij dan nu?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nope, sociaal recht is tweedejaars nederlandsrecht vakik doe sowieso al Internationaal en Europees
Haha nee er is al iemand mee bezig voor ze..quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kan die wel regelen. Voor een prijsje natuurlijk
3equote:Op dinsdag 11 november 2008 18:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En in welk jaar zit jij dan nu?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:05 schreef Nielez het volgende:
Nijmegen 251 Waar De_Kardinaal geen TT weet
251 De_Kardinaal doet meer dope dan de pope!quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:05 schreef Nielez het volgende:
Nijmegen 251 Waar De_Kardinaal geen TT weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |