quote:Op maandag 10 november 2008 20:35 schreef RickoKun het volgende:
Al zijn er ook MIETJES die BAD TRIPS krijgen. Oftewel SUKKELS die de realiteit niet meer onderscheiden. Hoe een dikke loser ben je dan?
omg rofl je plaatje werkt niet en ik ben serieus benieuwd want jij bent zo coolquote:Op woensdag 12 november 2008 08:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En je druk maken terwijl je aan het spacen ben.
Laat maar, ik zie hem nu wel! en ik had gelijk, echt een gave foto!quote:Op woensdag 12 november 2008 09:13 schreef snorfiets het volgende:
[..]
omg rofl je plaatje werkt niet en ik ben serieus benieuwd want jij bent zo cool
quote:Op woensdag 12 november 2008 09:13 schreef snorfiets het volgende:
[..]
omg rofl je plaatje werkt niet en ik ben serieus benieuwd want jij bent zo cool
Jezus wat is dat voor lekker ding? Als ik een vrouw was zou ik hem doen mang!quote:Op woensdag 12 november 2008 08:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En je druk maken terwijl je aan het spacen ben.
De reden? Ik denk dat je de rede bedoelt?quote:Op woensdag 12 november 2008 15:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jezus wat is dat voor lekker ding? Als ik een vrouw was zou ik hem doen mang!
OT:
Kunnen we niet een radicale groep starten wat tegen het christenbewind gaat? Een partij voor de Atheïsten ofzulks? Waar De Reden vooraan staat?
Dan zit je op FOK! verkeerd denk ik.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:23 schreef RickoKun het volgende:
Een partij voor de Atheïsten ofzulks? Waar De Rede vooraan staat?
Christelijke partijen die voor zijn:quote:Op woensdag 12 november 2008 16:20 schreef koningdavid het volgende:
Trouwens:
CDA (41 zetels)
ChristenUnie (6 zetels)
SGP (2 zetels)
49 zetels
PvdA (33 zetels)
VVD (21 zetels)
PVV (9 zetels)
Groenlinks (7 zetels)
70 zetels
De niet-christelijke partijen vormen dus de meerderheid in deze. Alle gristenhaat is wederom ongefundeerd.
Leuk truukje, slinkse christen - maar is dus fout!quote:Op woensdag 12 november 2008 16:20 schreef koningdavid het volgende:
Trouwens:
CDA (41 zetels)
ChristenUnie (6 zetels)
SGP (2 zetels)
49 zetels
PvdA (33 zetels)
VVD (21 zetels)
PVV (9 zetels)
Groenlinks (7 zetels)
70 zetels
De niet-christelijke partijen vormen dus de meerderheid in deze. Alle gristenhaat is wederom ongefundeerd.
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
De reden? Ik denk dat je de rede bedoelt?
Wanneer je iets minder gebruikt zijn dat soort effecten minder aanwezig en de verruimde geest soms weer meer.quote:Op maandag 10 november 2008 22:41 schreef RickoKun het volgende:
Damn mooi gezegd. Nou heb ik niet met cannabis dat ik een verruimendere geest krijg, maar juist wel met paddo's. Met cannabis voel ik me gewoon 'stoned' en ben ik niet echt heel erg sociaal, de gesprekken gaan niet meer vloeiend en ook is mijn brein traag van begrip.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |