Hallo meiner kiendern,
Onze lieve overheid heeft de doodsteek der Paddo's uitgevoerd. Zo heeft men daar besloten dat wij Nederlandersch maar moeten boeten voor de trieste Fransozen en Britten die hier deze recreërende drug gebruiken.
Laat ik het nou een zeer fijn middeltje vinden om eensch in het half jaar of een jaar te consumeren. Mijn bewustzijn wordt groter en bovendien vind ik die hallucinaties echt heel prettig. Al zijn er ook MIETJES die BAD TRIPS krijgen. Oftewel SUKKELS die de realiteit niet meer onderscheiden. Hoe een dikke loser ben je dan? Dan verdien je het juíst om uit het raam te vliegen. Een echte paddogebruiker ligt chill onder een boedha-vlag met enigma op ( ja tog, p8? ) en heavy te spacen, afgewisseld door een struin door de buitenwereld (uiteraard snachts

anders denkt men dat ik uit een gesticht ben beland omdat ik zo lijp naar mien eigen ledematen kijk, sjewaitz)
Maarja, onze lieve regering hé, zij die ons betuttelen zijn weer bezig geweest en hebben weer een leukigheidje afgepakt van mij, Baas der straten. Zo stond gisteren ook in het nieuws op de frontpage (ik weet niet meer waar precies) dat ergens rond 2010 ofzo er ook geen coffeeshops meer zouden zijn.
Neen, ook dat willen de vuige sprookjesgelovers in onze regering afschaffen. We mogen namelijk niet meer zélf bepalen wat goed is voor ons en wat niet!
Deze regering doet mijn penis terugkruipen naar de plek waar mijn ballen ooit zaten voordat ze indaalden in mijn mooi vormgeven scrotum.
Waarom moet de regering ons nou zo betuttelen? Of doen ze dat niet?
Twee paints in de spoiler die tamelijk nutteloos zijn bij dit topic, echter ben ik Rickokun en moet ik zo af en toe wat paints maken, ook al zijn deze matig

:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron van het nieuws: Paddo-verbod per 1 december
Favoriete paddo's:
![]()
--update--
OCH GOSSIEMIJNE EDDIE! Straks mogen we ook al niet meer blowen als we jonger dan één en TWINTIG zijn!
Want joh! Als je 18 jaar oud bent dan kan je heul niet voor je zelf bepalen wat goed is! 
Bron: Christenunie: blowen boven 21 :-blowen-boven-21-.html
[ Bericht 4% gewijzigd door Rickocum op 11-11-2008 12:13:36 (Het tyfuskabinet) ]