abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 november 2008 @ 20:35:14 #1
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_63111993
Hallo meiner kiendern,

Onze lieve overheid heeft de doodsteek der Paddo's uitgevoerd. Zo heeft men daar besloten dat wij Nederlandersch maar moeten boeten voor de trieste Fransozen en Britten die hier deze recreërende drug gebruiken.

Laat ik het nou een zeer fijn middeltje vinden om eensch in het half jaar of een jaar te consumeren. Mijn bewustzijn wordt groter en bovendien vind ik die hallucinaties echt heel prettig. Al zijn er ook MIETJES die BAD TRIPS krijgen. Oftewel SUKKELS die de realiteit niet meer onderscheiden. Hoe een dikke loser ben je dan? Dan verdien je het juíst om uit het raam te vliegen. Een echte paddogebruiker ligt chill onder een boedha-vlag met enigma op ( ja tog, p8? ) en heavy te spacen, afgewisseld door een struin door de buitenwereld (uiteraard snachts anders denkt men dat ik uit een gesticht ben beland omdat ik zo lijp naar mien eigen ledematen kijk, sjewaitz)

Maarja, onze lieve regering hé, zij die ons betuttelen zijn weer bezig geweest en hebben weer een leukigheidje afgepakt van mij, Baas der straten. Zo stond gisteren ook in het nieuws op de frontpage (ik weet niet meer waar precies) dat ergens rond 2010 ofzo er ook geen coffeeshops meer zouden zijn.

Neen, ook dat willen de vuige sprookjesgelovers in onze regering afschaffen. We mogen namelijk niet meer zélf bepalen wat goed is voor ons en wat niet!
Deze regering doet mijn penis terugkruipen naar de plek waar mijn ballen ooit zaten voordat ze indaalden in mijn mooi vormgeven scrotum.

Waarom moet de regering ons nou zo betuttelen? Of doen ze dat niet?

Twee paints in de spoiler die tamelijk nutteloos zijn bij dit topic, echter ben ik Rickokun en moet ik zo af en toe wat paints maken, ook al zijn deze matig :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron van het nieuws: Paddo-verbod per 1 december

Favoriete paddo's:

--update--

OCH GOSSIEMIJNE EDDIE! Straks mogen we ook al niet meer blowen als we jonger dan één en TWINTIG zijn!
Want joh! Als je 18 jaar oud bent dan kan je heul niet voor je zelf bepalen wat goed is!

Bron: Christenunie: blowen boven 21 :-blowen-boven-21-.html

[ Bericht 4% gewijzigd door Rickocum op 11-11-2008 12:13:36 (Het tyfuskabinet) ]
pi_63112049
Ter compensatie ga ik crack dealen bij middelbare scholen.
pi_63112054
Koop een life-time voorraad en vacuümeer ze.
  maandag 10 november 2008 @ 20:37:00 #4
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_63112056
Geniaal, echt waar
Die paints ook
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
pi_63112062
Ik vind dat we gewoon moeten demonstreren ergens, en dan het liefst voor het aftreden van dit kabinet. Al die verboden gaan mij nu echt de keel uithangen. Ik ben geen gebruiker ofzo, maar vind wel dat iemand het recht heeft zijn eigen lichaam te verkloten als ie dat leuk vindt.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_63112080
Die OP.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63112096
Ricko-topics
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_63112129
Tering kabinet.

Ik hou van mijn trips !
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
  maandag 10 november 2008 @ 20:39:44 #9
135985 nvido
Thrillseeker.
pi_63112158
Er wordt voor de zekerheid hiero echt wel een voorraadje aangelegd.
Misschien zelf ook wat zaadjes halen?

Maar er is al een kort geding aangespannen uit naam van de smart en -growshops.
Ben benieuwd, kan nu echt wel genieten van een goede portie i.c.m. met drank en andere softdrugs.
Enschede. Onze stad! Ons domein!
pi_63112166
schrooooms
  Moderator maandag 10 november 2008 @ 20:41:04 #11
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_63112213
STOER TOPIK!!11
F.K.A. SuperwormJim
  maandag 10 november 2008 @ 20:42:44 #12
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_63112265
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:39 schreef nvido het volgende:

Ben benieuwd, kan nu echt wel genieten van een goede portie i.c.m. met drank en andere softdrugs.
Doe niet zo gekkig joh! Da's hetzelfde als een monnik overtuigen dat hij een necrofiele-homo-zoöfiel is met veganistische neigingen
pi_63112335
De Tweede Kamer drong aan op een verbod na de dood van een 17-jarig Frans meisje, dat na het eten van de paddestoelen van een brug in Amsterdam sprong.

Ik haat de Fransen al vanaf mijn geboorte, en nog haat ik ze. Kut taal ook
pi_63112424
Goed topic.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_63112438
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_63112445
Verbod van paddo's
Klink
Toeristen die te stom zijn om verantwoord in een ander land bezig te zijn
Kankerfransozen

N~
pi_63112476
haha ik krijg gelijk weer zin om met bomen te praten :d

wel jammer als ze niet meer in de winkel te verkrijgen zijn.. nu moet je ze bij een dealer regelen en zit er vast veel zooi bij wat mensen wel rare dingen laat doen!

overigens vind ik de reden helemaal vaag, een frans meisje sprong van een brug na het nuttigen van paddo's!
ja, hoeveel heeft ze genomen, wat heeft ze nog meer gebruikt? misschien had iemand wel een keer een pak melk op voordat hij/zij zelfmoord pleegde, moeten we dat ook gelijk maar verbieden!

x
pi_63112521
quote:
Op maandag 10 november 2008 20:44 schreef Bomil het volgende:
De Tweede Kamer drong aan op een verbod na de dood van een 17-jarig Frans meisje, dat na het eten van de paddestoelen van een brug in Amsterdam sprong.

Ik haat de Fransen al vanaf mijn geboorte, en nog haat ik ze. Kut taal ook
Het is trouwens nooit bewezen dat dat iets met paddo's had te maken.
Ik baal hier echt van. Ik mag het toch graag gebruiken eens in de zoveel tijd. Er zal vast een andere manier zijn om er aan te komen. Dat word een dealer zoeken dus.
pi_63112560
Die Fransoze wordt gewoon gebruikt als excuus om iets wat de Christelijke partijen toch al langer wilden, nu door te drukken.

Dit besluit is echt totaal niet gebaseerd op wetenschappelijke bewijzen maar alleen op onderbuik-gevoelens, vooroordelen en de Christelijke mentaliteit "Wij weten wat goed voor u is!"
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_63112709
Dit zijn denk ik de partijen die vóór het verbod waren:

CDA 41
Christenunie 6
VVD 22
SGP 2
PVV 9

= 80zetels

:/
  maandag 10 november 2008 @ 21:02:37 #21
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_63112936
De betutteling!
  maandag 10 november 2008 @ 21:10:28 #22
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_63113221
Drugs gebruiken is zó a-sexy
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_63113268
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:10 schreef Ladidadida het volgende:
Drugs gebruiken is zó a-sexy
/care

Als iemand het leuk vindt, waarom zou je hem in zijn doen en laten beletten?
  maandag 10 november 2008 @ 21:16:56 #24
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_63113434
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:11 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

/care

Als iemand het leuk vindt, waarom zou je hem in zijn doen en laten beletten?
Omdat het smerig is, nergens op slaat, totaal overbodig en drugsgebruik an sich gewoon zielig is?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_63113688
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:16 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Omdat het smerig is, nergens op slaat, totaal overbodig en drugsgebruik an sich gewoon zielig is?
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')