Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:05 schreef t_igger het volgende:
Weer een neefje erbij!
Geboren op 10 december:
Wouter Thijs
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, ik ken m ook uitgesproken als tèku
quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, zo ja, Ik denk dat je de enige bent die het uit kan spreken hiero
En ik ben een Veenstra
Oh de tweeling broer en zus van mijn oma ook!quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:18 schreef bixister het volgende:
ik heb ook een 'tante' Zus. dat vinnik juist weer wel leuk. ze heet overigens officieel heel anders, maar was een van een tweeling. en zij werden steevast Broer en Zus genoemd. is nooit meer veranderd.
Ik kreeg laatst een inschrijving binnen voor een jongen "Eland"quote:Op vrijdag 12 december 2008 01:18 schreef LouiseSteptoe het volgende:
Ik vind dat dieren-gedoe op Merel en Mees na toch niet echt leuk. En vooral Mees kan nu geloof ik echt niet meer (jammer wel)
Ik ken een jongetje dat Bonnie Beer heet. Dan is het toch net alsof je het over een figuurtje uit een kinderboek hebt? Ik zie er geen oude meneer in een krijtstreep in die leiding geeft aan een multinational. -Niet dat dat moet, maar je weet het niet.
(Preet vinger in je reet)
dan vind ik ER logischer. ze is ER! en dan Ertje. of Erna, iets minder pestgevoelig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:30 schreef Iksje het volgende:
een koppel dat als tweede kind een meisje verwachtte, maar toch geen naam konden bedenken. Zelfs niet na de bevalling... dus zei de vader: " ja, ze "is" er" Maar Is vonden ze kort, dus is het Iske geworden![]()
bij Liande past alles toch wel? hopelijk vinden jullie een naam die jullie allebei leuk vinden! Mats bijvoorbeeld, (als variant op Mat(thij)s)?quote:(Ma)thijs vind ik een hele leuke naam, maar daar krijg ik vriendlief dus niet aan. Vind 'ie 'n "krapulennaam" (krapuul=tuig)
Maar hij past wel bij Liande, toch?
Ik woon praktisch in Belgiëquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:25 schreef bixister het volgende:
sjeen & ferrari, in België is 't dat misschien wel he. en de bijbelse oorsprong: van Mattheus natuurlijk.
Waarom niet eigenlijk? Is toch niet zo gek gedacht in Nederland?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:34 schreef Igraine het volgende:
Het leek ons alleen niet erg voor de hand liggend.
Omdat het voor ons overduidelijk een engelse naam met bijbehorende uitspraak is.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Is toch niet zo gek gedacht in Nederland?
Ja precies, daar waren we al bang voor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:42 schreef bixister het volgende:
haha Dariel en Mieron.dat komt ervan Igraine!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |