Goed hequote:Op maandag 10 november 2008 20:29 schreef Lishe het volgende:
Fuente, hier nog maar een keer: Wat leuk van Saar! Ik vind het een prima plannetje van haar...!
Serieus? Want raggel klinkt als roggel, zou ik zelf echt nooit gebruiken als uitspraak.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Toch is Raggel een normale uitspraak, net als Kachel maar dan met een R zeg maar.
Zo zeg ik het zelf wel, en andere Rachels die ik ken ook.
Reetsjel vind ik sowieso meteen heel tacky klinken.
Rasjel schrijf je toch eigenlijk als Rachelle?
Ik vind raggel zo raar klinkenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Rasjel schrijf je toch eigenlijk als Rachelle?
mijn omaquote:Op donderdag 13 november 2008 14:47 schreef Iksje het volgende:
[..]
Ik vind raggel zo raar klinken
Rachel zou ik rasjel uitspreken, maar dat komt misschien omdat ik Belgische ben, en die nogal snel 'verfransen' in de uitspraak.
Rachelle wordt dan idd ra-sjel-le.
Ik gok dat de ouders van Cateau dachten... hmmm Kato, leuke naam. Maar die spelling hebben we al te veel... Cato dan maar... of nee wacht, eau spreek je ook uit als o... Cateau, zo heeft vast nog niemand de naam gespeld
t was na nagevraagd te hebben in schrijve idd Rachelquote:Op donderdag 13 november 2008 14:39 schreef Ynske het volgende:
Ik had iemand in de klas zitten die fonetisch gezien Reetjsel heette maar weet helemaal niet meer hoe dat geschreven werd
Tis mijn derde naamquote:Op donderdag 13 november 2008 14:38 schreef bixister het volgende:
oh-oh, heet jij ook Rachel dan, en zeg je zelf 'Raggel'?
Dat spreek je eigenlijk volgens mij dan weer uit als Rakelle.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:13 schreef Vicky het volgende:
Ik had een collegatje en die heette ook Reetsje (fonetisch dan) en haar naam schrijf je zo: Racquel
Over de uitspraak van Racquel ben ik het ook al met je eens, daar kan ik echt geen Reetsjel van maken hoor.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:28 schreef bixister het volgende:
ah gelukkig BE, ik ben niet de enige.
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:54 schreef Beaker het volgende:
Wie weet er leuke jongens en meisjesnamen die passen bij Ivan
Vrienden van ons komen er niet uit!
Werner is wel heel leukquote:Op donderdag 13 november 2008 20:07 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Mijn vader zijn broer heet Ivan. Hijzelf heet Werner en zijn jongste broer Philippe...
Ivan en Vida (v)quote:Op donderdag 13 november 2008 19:54 schreef Beaker het volgende:
Ik ken een Werner en Madelon.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:54 schreef Beaker het volgende:
Ah daar ken ik er ook eentje van, maar dan als Elif geschreven. Ik vind het ook echt een lieve naamquote:Op donderdag 13 november 2008 22:22 schreef pinquit het volgende:
ohja, iemand die ik van vroeger 'ken' heet Elief
Collega van me het Elife volgens mij is het een turkse naamquote:Op donderdag 13 november 2008 22:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ah daar ken ik er ook eentje van, maar dan als Elif geschreven. Ik vind het ook echt een lieve naam
Misschien vernoemd naar de italiaanse wielrenner?quote:Op vrijdag 14 november 2008 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik las net ergens een klein menneke, Fausto
Er zijn hier op Fok! 2 Aydens, 1 ervan spreekt uit als 'eeden', de ander als 'aiden'quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:21 schreef Nantes het volgende:
Ayden is ook wel een leuke naam, maar hoe spreken jullie het uit?
Want ik had laatst een discussie met iemand over de uitspraak.
Nee die mensen zijn ieg hartstikke Hollands.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:05 schreef pinquit het volgende:
[..]
Misschien vernoemd naar de italiaanse wielrenner?
Of sowieso misschien italiaans
Moet jij ook denken aan die lesbische tante/zus (?) Oeps! bommoeder dus uit Jan, Jans en de kinderen?quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:28 schreef Vivi het volgende:
Nee, ik vind Hanna zo lomp. Dan denk ik echt aan een zwaarlijvige dragonder.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:28 schreef Vivi het volgende:
Nee, ik vind Hanna zo lomp. Dan denk ik echt aan een zwaarlijvige dragonder.
Kiki, Steffie, Evi, Joske, Tara, Tessiequote:Op vrijdag 14 november 2008 14:42 schreef Fruppel het volgende:
Help!! Wij lijken er niet uit te komen dus alle hulp is welkom!!
We zoeken:
- een lieve maar toch ook stoere meisjesnaam
- niet al te lang en niet te veel voorkomend.
Tevens niet beginnend met een P, M of A.
Ideeën??
Robin.quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:42 schreef Fruppel het volgende:
Help!! Wij lijken er niet uit te komen dus alle hulp is welkom!!
We zoeken:
- een lieve maar toch ook stoere meisjesnaam
- niet al te lang en niet te veel voorkomend.
Tevens niet beginnend met een P, M of A.
Ideeën??
quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:10 schreef Webkim het volgende:
[..]
Robin.
(Als in Rob-in, niet als in Roo-bin.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |