Dude dat zei je zelf hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:18 schreef Tha_Duck het volgende:
Anders rot je met je j*denkop lekker op naar picornie
RANDDEBIEL!
Veel plezier man !quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:30 schreef Eilanden het volgende:
Enfin, straks maar zittend tegen een palmboom met een pina colada in mijn hand daar mijn gedachten over laten gaan
Ik zie mezelf niet lachen hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:37 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Tuurlijlk, en dan ga je erom lachen,.
Krijg toch de hik ofzo.. Mafketel.
Dat is toch wel sneu, als je niet eens normaal weg durft te lopen...quote:di 23 dec 2008, 14:14 | 48 reacties
'De Kromme' weg als dief in de nacht
Van onze Telesportredactie
Het gat in het hek waardoor Willem van Hanegem aan de pers ontsnapte. Foto: Thijs Rooimans
UTRECHT - Willem van Hanegem heeft het trainingscomplex van FC Utrecht verlaten zonder de pers te woord te staan. De ontslagen trainer, die dinsdagochtend aan de kant werd gezet, verliet het complex via een gat in het hek. FC Utrecht verbrak de samenwerking met Van Hanegem per direct naar aanleiding van enkele pittige uitlatingen van de coach in de media.
Ik normaal doen? Voel is aan je voorhoofd, volgens mij begin je te ijlen. 020 vriendje. Iemand die gaat lachen om andermans dood moeten ze zelf aan een boom hangen. Of mag ik dat ook niet zeggen, omdat ik niet voor 020 ben?quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:29 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik normaal doen? Voel is aan je voorhoofd, volgens mij begin je te ijlen. 020 vriendje.
Het is een uitspraak van jezelf die Jasza herhaalt.quote:
Ik heb nooit moeten lachen om de dood van DiTo, zo zit ik niet in elkaar.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is een uitspraak van jezelf die Jasza herhaalt.
Ik denk dat hij niet om de dood van DiTo moest lachen maar meer om jouw uitspraak.
Je kan als je in discussie wil ook gewoon naar het FB topic hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:32 schreef Tha_Duck het volgende:
Overigens, als je in discussie wil stuur me dan maar een e-mail. Dat moet ook andersom tenslotte.
Daar heb je hem ook weerquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:40 schreef TerroRobbie het volgende:
Jij bent meer van de crofty bombs.
Hoezo verloren? We staan 9de en hebben een redelijk gezonde voorsprong op concurrenten; en lopen in de nek te hijgen van de clubs boven ons....quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:24 schreef Twerk het volgende:
Ik zou als Utreg zijnde talenten veel een kans geven.. Dit seizoen is toch al verloren. Sowieso Maquire altijd opstellen, George enz.
Zou wel een goede zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tuurlijk....
Ik gok op Jan Everse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |