abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64262545
Ik vind het wel een mooie zin:
quote:
Een andere oud-assistent, conditietrainer Rob Druppers, antwoordde net als Utrecht-doelman Michel Vorm volmondig 'ja' op de vraag of Arts nog zou kunnen terugkeren bij FC Utrecht.
Hoe kan in godsnaam meneer Rob, neem-snel-me-geld-en-druip-af, Druppers daarover oordelen??
pi_64273099
quote:
Op maandag 22 december 2008 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

fcutrechtnieuwegein.nl

Zal mij benieuwen dan.
Ben Sahar de gekke jood
  dinsdag 23 december 2008 @ 05:20:54 #153
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_64273111
en, is die Sahar er al???
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_64278072
quote:
dinsdag, 23 december 2008
Van Hanegem per direct weg

De samenwerking tussen FC Utrecht en trainer Willem van Hanegem is per direct beëindigd. “Er is geen basis meer voor een voortzetting van onze samenwerking”, aldus voorzitter Jan Willem van Dop.
Van Hanegem had al te kennen gegeven aan het einde van dit seizoen te stoppen als trainer. De toelichting die hij in diverse media gaf op zijn aanstaande vertrek, zijn voor de clubleiding aanleiding om de samenwerking op dit moment al te beëindigen
fcutrecht.nl

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_64278227
quote:
december 2008
Van Hanegem per direct ontslagen
Door ROB HARTOG

UTRECHT - FC Utrecht heeft Willem van Hanegem met onmiddellijke ingang ontslagen. Clubeigenaar Frans van Seumeren heeft geen vertrouwen meer in de coach, die afgelopen maandag in zijn wekelijkse column in AD Sportwereld hard uithaalde naar de man die ruim 50 procent van de aandelen van FC Utrecht in zijn bezit heeft.

Van Seumeren negeerde het advies van voorzitter Jan Willem van Dop en technisch directeur Piet Buter om Van Hanegem in Utrecht gewoon het seizoen af te laten maken. Piet Buter heeft zich na het besluit van de geldschieter ziek gemeld.

Van Hanegem had al te kennen gegeven aan het einde van dit seizoen te stoppen als trainer. De toelichting die hij in diverse media gaf op zijn aanstaande vertrek zijn voor de clubleiding aanleiding om de samenwerking op dit moment al te beëindigen.
Piet ook al ziek...
  dinsdag 23 december 2008 @ 11:55:17 #156
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_64278249
Ruud Gullit kom er maar in!
Gourmetten of steengrillen?
pi_64278266
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 11:55 schreef Silenus het volgende:
Ruud Gullit kom er maar in!
Tuurlijk....

Ik gok op Jan Everse.
pi_64278601
Dag Kromme, met je kromme geklets! (ja, zolang ze bij de club zijn sta ik achter ze ).

Dag buter, met je k*t aankopen!!
pi_64278681
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 12:05 schreef Tha_Duck het volgende:
Dag buter, met je k*t aankopen!!

We hebben in tijden niet zo goed ingekocht als dit seizoen.
pi_64278859
Skoubo gehaald, voor teveel geld. Terwijl je Coelo kon hebben zonder veel geld?
Sanmartean, die amper een uur gespeeld heeft.
Wormgoor, wat brengt die in?
Ali B, wat moeten we ermee? Derde rangs aanvaller.
Dickoh? Wat een misser.

Waar is Vandenbergh? Ook een top aankoop. Shewie een nieuw contract? Hoeveel komt die tekort?

En zo kan je nog wel doorgaan. Er is maar 1 echt goede aankoop geweest de laatste jaren, en die is dood. Vervolgens Silberbauer en Nesu, dat was wel aardig.

Nelisse was ook een succes he? 2 jaar voor jan joker betaald.

Nee, wat mij betreft lekker wegwezen. Zit mij teveel in de vriendjespolitiek (getuige zijn wegblijven nu).
pi_64278964
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 12:12 schreef Tha_Duck het volgende:
Dickoh? Wat een misser.

Waar is Vandenbergh? Ook een top aankoop. Shewie een nieuw contract? Hoeveel komt die tekort?

En zo kan je nog wel doorgaan. Er is maar 1 echt goede aankoop geweest de laatste jaren, en die is dood. Vervolgens Silberbauer en Nesu, dat was wel aardig.

Nee, wat mij betreft lekker wegwezen. Zit mij teveel in de vriendjespolitiek (getuige zijn wegblijven nu).
Allereerst zijn Dickoh, Vandenbergh, Nelisse en Sanmartean gehaald toen Booy TD was....

Coelho moest meer dan een miljoen kosten hoor, en hoeveel wedstrijden heeft ie nu in de basis bij Figuierense gespeeld ? Volgens mij een stuk of 3-4 keer....

Skoubo is tot nu toe een miskoop ja, de rest niet.
pi_64279221
Van de SV site :
quote:
Piet Buter opgestapt?

Datum: 23-12-2008

Bronnen binnen de club melden dat technisch directeur Piet Buter per direct zijn functie heeft neergelegd. Meer info volgt...
Zou het niet raar vinden van Piet, en misschien is het uiteindelijk maar goed ook.

Van Dop ook pleite dan maar en helemaal opnieuw beginnen ?
pi_64279480
PB: maar onder Buter mochten ze allemaal blijven. Maar maakt niet uit, zielig gedoe van ziekmelden. Ruimen die troep.
pi_64279523
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 12:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Van de SV site :
[..]

Zou het niet raar vinden van Piet, en misschien is het uiteindelijk maar goed ook.

Van Dop ook pleite dan maar en helemaal opnieuw beginnen ?
Utrecht supporter krijgt weer een show voorgeschoteld. Waar bemoeit die geldschieter zich mee? Als Pieter Willem niet wil ontslaan doet hij dat toch niet. Wie is eindverantwoordelijke voor de TD???
pi_64279639
Eindverantwoordelijk zijn van Dop en van Seumeren. De rest doet er niet toe, zijn slechts poppetjes.
pi_64279640
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 12:31 schreef Chadi het volgende:

[..]

Utrecht supporter krijgt weer een show voorgeschoteld. Waar bemoeit die geldschieter zich mee? Als Pieter Willem niet wil ontslaan doet hij dat toch niet. Wie is eindverantwoordelijke voor de TD???
De eigenaar bepaalt alles, en ik geef 'm groot gelijk ook met wat ie nu allemaal doet, schoon schip maken en binnen 10 jaar subtopper, ik heb er alle vertrouwen in.
pi_64279687
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 12:29 schreef Tha_Duck het volgende:
PB: maar onder Buter mochten ze allemaal blijven. Maar maakt niet uit, zielig gedoe van ziekmelden. Ruimen die troep.
De enige die zich daar druk om leek te maken was John van Loen....

Jaja ze hebben echt de juist mensen weggewerkt bij Utrecht....
pi_64279739
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

De eigenaar bepaalt alles, en ik geef 'm groot gelijk ook met wat ie nu allemaal doet, schoon schip maken en binnen 10 jaar subtopper, ik heb er alle vertrouwen in.
Dat plan maken ze om de 5 jaar

De afgelopen 20 jaar
pi_64279757
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 12:38 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat plan maken ze om de 5 jaar

De afgelopen 20 jaar
Klopt, maar laten we het daar maar niet meer over hebben.
pi_64279781
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Klopt, maar laten we het daar maar niet meer over hebben.
Zonde... er zit zoveel potentie in Utrecht maar de structuur van de club is echt helemaal naar de klote.

Is eigenlijk nooit goed geweest .. te lang als stichting door gemodderd etc etc
pi_64279831
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 12:12 schreef Tha_Duck het volgende:
Dickoh? Wat een misser.

Maguire
pi_64280018
quote:
Crisis FC Utrecht duurt voort: ook Buter vertrekt
Piet Buter is opgestapt bij FC Utrecht. De technisch directeur kon zich niet vinden in het ontslag van trainer Willem van Hanegem. Dat melden bronnen dinsdag aan VoetbalPrimeur.

Jelmer van der Dussen
UTRECHT

FC Utrecht kwam dinsdagmorgen tot het besluit om een einde te maken aan de samenwerking met Van Hanegem. Negatieve uitspraken over de supporters, directie en eigenaar Frans van Seumeren waren daar de aanleiding voor.

Buter is het echter niet eens met de beslissing om Van Hanegem op straat te zetten. De technisch directeur heeft zodoende besloten om op te stappen bij FC Utrecht. De club heeft het nieuws nog niet bevestigd.
Van voetbalprimeur.nl, nog steeds geen officiele bevestiging op de clubsite.
pi_64280460
Dat kan er ook nog wel bij.
pi_64281348
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 12:41 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Maguire
Die was een succes, maar hoef ik daarom niet te noemen
pi_64282714
Zucht, wordt zondag een koudmiddagje Utrecht. Hoop dat de spelers het positief oppakken en FC Limburg oh nee, erhm, Roda JC wegspelen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')