Je koopt 't maar gewoon !quote:Op woensdag 10 december 2008 14:14 schreef thaduck het volgende:
Scan het artikel is, ik kom namelijk dat neuzenblad niet
Ik heb in plaats van de VI nu een abbo op de Playboyquote:Op woensdag 10 december 2008 14:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik lees de VI al minstens 20 jaar, lekker licht verteerbaar voetbal-gelul.
Toen ik op mezelf ging wonen en dus niet meer kon profiteren van het abbo van mijn pa, heb ik uiteraard zelf een abbo genomen, vanavond dus weer lekker schijten met de VI erbij.
Brouwer zal toch niet voor niets topscorer in de A-junioren van Ajax zijn geworden, en ook niet voor niets een vet contract bij Liverpool hebben kunnen tekenen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:42 schreef voederbak het volgende:
nou, ik hoop eigenlijk op sahar.
plet zal het ook wel niet worden want die heeft geen gelimiteerde transfersom en na dit jaar nog een jaar contract. betalen ze hem bij telstar misschien 20.000 euro per jaar en vragen ze gerust 8 ton ofzo...
zie die plet wel graag komen. lijkt me niet de allersnelste maar hij is erg sterk, heeft een goed schot, een goede kaats, een goede mentaliteit en is niet makkelijk van de bal te krijgen. ook is ie behoorlijk lang en erg goed met het hoofd. lijkt me echt een teamspeler. redelijk simme jongen ook. misschien een mooie aanwinst voor de zomer als die sahar bijvoorbeeld tegenvalt. v/d zwan moeten we niet aan beginnen en brouwer trouwens ook niet.
Schijten met een stijve is anders knap kut hoor.quote:Op woensdag 10 december 2008 17:22 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik heb in plaats van de VI nu een abbo op de PlayboySchijt een stuk beter
Maar wel een stuk leuker dan diarreequote:Op vrijdag 12 december 2008 10:29 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Schijten met een stijve is anders knap kut hoor.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Het kan een mooi seizoen worden, maar het kan natuurlijk ook tegen gaan vallen.
Oftewel :
Het ken vriezuh en het ken dooiuh
Dat wel, maar eerst zondag maar eens van Volendam winnen, aangezien we 4 bonuspunten hebben gehaald bij Ajax en NEC uit, zou ik er nml. niet gek van opkijken als het zondag een verliespot wordt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:33 schreef voederbak het volgende:
[..]
tussen 17-01 en 22-02 kunnen we als alles een beetje mee zit goede zaken doen hoor.
vorig jaar begonnen we ook behoorlijk maar ging het mis toen we met blessures en schorsingen te maken kregen. we speelden weken achter elkaar met halve A1 en de ruiter. dit jaar hebben we een veel bredere bank met dickoh, maguire (als van dijk weer terug is), loval, cziommer.. die kun je er allemaal zo in zetten...ik heb er wel vertrouwen in eigenlijk..quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat wel, maar eerst zondag maar eens van Volendam winnen, aangezien we 4 bonuspunten hebben gehaald bij Ajax en NEC uit, zou ik er nml. niet gek van opkijken als het zondag een verliespot wordt.
Ik heb ook wel vertrouwen hoor, maar je weet 't nooit bij de FC.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:46 schreef voederbak het volgende:
[..]
vorig jaar begonnen we ook behoorlijk maar ging het mis toen we met blessures en schorsingen te maken kregen. we speelden weken achter elkaar met halve A1 en de ruiter. dit jaar hebben we een veel bredere bank met dickoh, maguire (als van dijk weer terug is), loval, cziommer.. die kun je er allemaal zo in zetten...ik heb er wel vertrouwen in eigenlijk..
yep.. die moet gewoon een doelpuntje maken en het gezeik is weg... heerlijk toch altijd bij onze club.quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel vertrouwen hoor, maar je weet 't nooit bij de FC.
Hoop dat Skoubo een hele wedstrijd speelt, en ook eindelijk eens kan laten zien dat het weldegelijk een goede spits is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |