Ik heb er direct een punt van gemaakt Bateman, lees vanaf hier. Maar werd er natuurlijk weer om verketterd.quote:Op maandag 1 december 2008 09:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Trouwens, had gedacht dat het nergens te lezen zou zijn, maar ik was blijkbaar niet de enige die het vreemd vond dat Ajax een 2e corner mocht nemen toen de blessuretijd al voorbij was, maar toen Maguire helemaal alleen op Vermeer af kon lopen floot de scheids ineens gauw af.
Dat was een 100% kans op de 1-2.
Ja waaronder een gele kaart voor Vorm omdat hij er te lang over deed, terwijl hij zelf de bal moest ophalen omdat die ballenjongens van de Arena te lui waren er eentje aan te gooien!quote:Op maandag 1 december 2008 13:06 schreef dribbel79 het volgende:
Tijd is tijd, in de blessuretijd is tijd bijgetrokken geloof ik, maar ben wel met je eens dat die 2e corner (diep in blessuretijd) niet genomen had mogen worden...maar da's dan weer affluiten middenin een aanval.
Wees blij met een punt, je kan beter zeuren over een bizar aantal van 6 gele kaarten aan Utrecht kant.
Goede prestatie, gelijkspel...en het vertoonde spel was ook bij vlagen prima...
Die reacties.quote:Op maandag 1 december 2008 13:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb er direct een punt van gemaakt Bateman, lees vanaf hier. Maar werd er natuurlijk weer om verketterd.
Bedoel ik meer mee dat je wel erg veel kaarten en overtredingen nodig had om een matig Ajax af te stoppen.quote:Op maandag 1 december 2008 13:10 schreef SCH het volgende:
Die kaarten waren allemaal terecht dribbel, (behalve die van Vorm). je mag eerder blij zijn dat er geen directe rode (Nesu) bij zat.
KNJBquote:Op maandag 1 december 2008 13:37 schreef thaduck het volgende:
Ach, hou er maar over op voor je je hart op hol laat slaan. Feit is dat door arbitrale missers er gigantisch rare dingen gebeuren op de velden. Het wachten is op een dode door een overtreding die weggewuifd wordt door zo'n geweldig lid van het KNJB keurkorps. Er moeten altijd doden vallen voor er wat gebeurd...
Dus je vindt ook dat Nesu rood had moeten hebben?quote:Op maandag 1 december 2008 13:37 schreef thaduck het volgende:
Ach, hou er maar over op voor je je hart op hol laat slaan. Feit is dat door arbitrale missers er gigantisch rare dingen gebeuren op de velden. Het wachten is op een dode door een overtreding die weggewuifd wordt door zo'n geweldig lid van het KNJB keurkorps. Er moeten altijd doden vallen voor er wat gebeurd...
Dan is je eerdere oproep een beetje hypocriet, over dat er doden moeten vallen enzo. Had gehoopt dat je dat serieus meende en dat clubvoorkeur er geen rol in speelde. Natuurlijk had Nesu rood moeten hebben, als dat geen rood is, dan is niks het meer.quote:Op maandag 1 december 2008 16:12 schreef thaduck het volgende:
Nee, ik vind wel dat de wissel van Nesu zeer verstandig was. Als het 2 minuten langer had geduurd dan was er zeker rood gekomen. Anders was vermaelen ook rood geweest, met 2 gestrekte stelten.
Dus nee, rood niet. Geel was zeer terecht en de 2e geel had geen 2 minuten meer geduurd en was zeker ook terecht geweest in dat geval.
Sinterklaasfeest gaat neit door?quote:Op maandag 1 december 2008 20:46 schreef PBateman1978 het volgende:
In U Vandaag had René van de Berg het over groot nieuws morgen om 12 uur.
Wie weet.quote:
Vind ik geen groot nieuws.quote:[b]Op maandag 1 december 2008 20:50
Maar het leek er verdacht veel op dat het nieuws over FC Utrecht is, misschien dat Vorm verlengt en Arts terugkomt als keeperstrainer ?
Ik eigenlijk ook niet, maar ik zou niet weten wat het anders zou moeten zijn.quote:
Dat stond er pas op de Forza Utreg site namelijk.quote:In Voetbal International bevestigt technisch directeur Piet Buter dat Brouwer opnieuw in beeld is. "Jordy blijft een interessante speler, maar we willen graag even weten hoe hij er nu voor staat. Daarom hebben we wat mensen bij Derby County, de club waarmee we een samenwerkingsverband hebben, gevraagd hem binnenkort te bekijken voor ons. Maar het is nog te vroeg daaraan conclusies te verbinden."
FC Utrecht zou de twintigjarige Brouwer volgens VI in januari al naar Nederland willen halen. De voormalig Ajacied zou in eerste instantie een rol als pinchhitter krijgen, achter Ali Boussaboun en Morten Skoubo.
De transfermarkt is gesloten, dus er zou alleen een transfervrije speler kunnen komen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:39 schreef thaduck het volgende:
Misschien de koop van Brouwer (zo heette toch?) van Liverpool??
[..]
Dat stond er pas op de Forza Utreg site namelijk.
De transfermarkt is altijd open. Alleen mag een speler pas tussen bepaalde data overgeschreven wordenquote:Koninklijke' biedt ¤ 20 miljoen voor Ajacied
Huntelaar rond met Real Madrid
Van onze Telesportredactie
Gerelateerde artikelen
Heerenveen deelt mee bij verkoop
SC Heerenveen wist bij de...
Opvolger Huntelaar in Odense
Danny Blind is al in...
'Huntelaar de oplossing voor Real'
Real Madrid is naarstig op...
Twingly logoTwingly blog zoeken
1 blogs die verwijzen naar dit artikel
Klaas-jan Huntelaar naar Real Madrid
2 uren geleden Youtube Nieuws
MADRID/AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar is rond met Real Madrid. De Amsterdamse spits gaat de Koninklijke versterken omdat Ruud van Nistelrooy de rest van het seizoen uitgeschakeld is met een knieblessure. Vanaf 1 januari gaat de Ajacied zijn opwachting maken bij de club van trainer Bernd Schuster.
Ja dat snap ik, maar het lijkt me sterk dat ze vandaag bekend maken dat er een nieuwe spits komt in januari.quote:Op maandag 1 december 2008 22:46 schreef thaduck het volgende:
De transfermarkt gesloten??
[..]
De transfermarkt is altijd open. Alleen mag een speler pas tussen bepaalde data overgeschreven worden
Eerlijk gezegd denk ik dat het gewoon over een vernieuwde samenwerking tussen RTVU en FCU gaat. (namen & rugnummers terug op de buis ofzo)quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:26 schreef thaduck het volgende:
Klaas gaat toch ook nu. En zo hebben we het wel vaker gehad hoor (van Dijk was ook al maanden ervoor bekend).
BIjna goed.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat het gewoon over een vernieuwde samenwerking tussen RTVU en FCU gaat. (namen & rugnummers terug op de buis ofzo)
En van de Berg lacht zich rot waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:17 schreef thaduck het volgende:
[..]
BIjna goed.
Wat een nieuws... Sjesus... Radio rechten, whoepie! Hou me vast!
rtvutrecht.nlquote:zondag 7 december 2008 17:37 uur
Ben Sahar in belangstelling van FC Utrecht
UTRECHT - De Israelische international Ben Sahar staat in de belangstelling van FC Utrecht.
De 19 jarige spits keek vandaag samen met technisch directeur Piet Buter naar de wedstrijd tussen NEC en FC Utrecht. Sahar wordt al een aantal jaren beschouwd als een van de grootste talenten van Israel. Zo was hij ook te bewonderen in Nederland bij het EK voor spelers onder 21 jaar in 2007.
Momenteel speelt Sahar op huurbasis bij het Engelse Portsmouth. Begin dit seizoen probeerde NEC de aanvaller ook al te huren van Chelsea. Op het laatste moment besloot Sahar toen naar Portsmouth te gaan.
Aan de ene kant verdiend, aan de andere kant geluk?quote:Op maandag 8 december 2008 10:32 schreef thaduck het volgende:
Nu was het geluk een keer aan onze kant, die schoten op de lat gingen er bijvoorbeeld tegen Feyenoord wel in. En dan kost het je de punten.
Ik denk dat het verdiend was, op basis van het eind van de 1e helft en de 2e helft. We hebben wat geluk gehad her en der, maar voornamelijk gewoon goed gewerkt.
Utrecht was over de hele wedstrijd gezien de betere ploeg hoor, dus verdiend ja, met wat geluk.quote:Op maandag 8 december 2008 10:36 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Aan de ene kant verdiend, aan de andere kant geluk?
Ik denk dat het gewoon geluk was; ik heb de wedstrijd niet gezien, alleen de samenvatting, en ik denk dat een gelijkspel was wat we verdiend hadden...
Ik ben vooral blij dat we een klein gaatje hebben met wat er achter ons zit (feyenoord). Als we dit kunnen opbouwen de komende wedstrijden of behouwen, gaat het goed; voor ons zit alles dicht op elkaar, dus er is veel mogelijk.quote:Op maandag 8 december 2008 10:35 schreef PBateman1978 het volgende:
En zo staan we nog maar 2 punten achter op ‘’kampioens-kandidaat’’ Groningen.
De competitie is erg leuk dit jaar !
Ja die buffer is wel fijn inderdaad, en met Volendam-thuis, AZ-uit en Roda-thuis moet je nog zeker 6 punten kunnen halen voor de winterstop.quote:Op maandag 8 december 2008 10:39 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik ben vooral blij dat we een klein gaatje hebben met wat er achter ons zit (feyenoord). Als we dit kunnen opbouwen de komende wedstrijden of behouwen, gaat het goed; voor ons zit alles dicht op elkaar, dus er is veel mogelijk.
Maar we hebben nog wat lastige wedstrijden de komende tijd, dus we moeten maar zien. Volgende week mis ik helaas. Eens kijken hoe we tegen Volendam voetballen; Utrecht kennende kunnen we die nog best een verliezen
Dank je, nu kan ik een mooie uitspraak gebruiken:quote:Op maandag 8 december 2008 10:36 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Aan de ene kant verdiend, aan de andere kant geluk?
quote:Op maandag 8 december 2008 19:53 schreef venomsnake het volgende:
FC Utrecht informeert bij Groningen naar Powel
wij zijn gewoon een irritante kutploeg om tegen te spelen. we werken net iets te hard, voetballen net iets te hard en hebben ook nog wel een beetje kwaliteit.quote:Op maandag 8 december 2008 10:32 schreef thaduck het volgende:
Nu was het geluk een keer aan onze kant, die schoten op de lat gingen er bijvoorbeeld tegen Feyenoord wel in. En dan kost het je de punten.
Ik denk dat het verdiend was, op basis van het eind van de 1e helft en de 2e helft. We hebben wat geluk gehad her en der, maar voornamelijk gewoon goed gewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |