op mijn beeld leek het 2 tegen 1 in het voordeel van Utrecht.quote:
zegt de man die net nog 100000 kleuren scheetquote:Op zondag 30 november 2008 14:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Lucky ajax weer dit hoor
5? 3...quote:Op zondag 30 november 2008 14:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
op mijn beeld leek het 2 tegen 1 in het voordeel van Utrecht.
Het is toch wat, die 4-1 overwinning op PSV is helemaal niks meer waard nu je 5 punten achterloopt op AZ.
3 punten op AZ lieve schatquote:Op zondag 30 november 2008 14:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het is toch wat, die 4-1 overwinning op PSV is helemaal niks meer waard nu je 5 punten achterloopt op AZ.
Ja manquote:Op zondag 30 november 2008 14:24 schreef Manu82 het volgende:
Die scheidsrechter was ook een thuisfluiter eerste klas
3 puntenquote:Op zondag 30 november 2008 14:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Teveel eer voor Utregquote:Op zondag 30 november 2008 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
En hierdoor wordt Ajax geen kampioen, denk ik.
Dan had ie die laatste corner van Ajax ook niet meer moeten laten nemen...quote:Op zondag 30 november 2008 14:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gevalletje Roda uit, tijd is tijd
quote:Op zondag 30 november 2008 14:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
zegt de man die net nog 100000 kleuren scheet
quote:Op zondag 30 november 2008 14:27 schreef Prosac het volgende:
Gefeliciteerd Paultjuhhh
Dat weet ik ja, maar het was Van Sichem hé, die heeft niet 1 goeie beslissing genomenquote:Op zondag 30 november 2008 14:28 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dan had ie die laatste corner van Ajax ook niet meer moeten laten nemen...
Meer de algemene lijn, in deze wedstrijden moeten gewoon 3 punten gepakt worden.quote:
Is wel logisch, als je die corner laat nemen moet je ook de daarop volgende actie laten doorgaan.quote:Op zondag 30 november 2008 14:27 schreef BoerBert het volgende:
Stel Utrechters die eerst zeggen dat er afgefloten moet worden, maar 10 seconden later moet er weer doorgespeeld worden
Het was een grebbetjequote:Op zondag 30 november 2008 14:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Lucky?Ajax verdiende het dik om te winnen.
Een ploeg die verliest van FC Volendam is voor iedereen concurrentie, zelfs voor Volendamquote:Op zondag 30 november 2008 14:27 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
want jij ziet Twente als serieuze concurrent voor Ajax?
!
Maar ook elke speler die maar ging schreeuwen kreeg een vrije balquote:Op zondag 30 november 2008 14:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Is wel logisch, als je die corner laat nemen moet je ook de daarop volgende actie laten doorgaan.
Maar Van Sichem liet zich nogal door het publiek opnaainen, ook met die belachelijke gele kaart voor Vorm en die vrije trap voor Leonardo. Daarom is het ook raar dat Ajax niet wint, ze kregen het echt in de schoot geworpen.
Maar prima eindstand
quote:Op zondag 30 november 2008 14:29 schreef SCH het volgende:
[..]
. Daarom is het ook raar dat Ajax niet wint, ze kregen het echt in de schoot geworpen.
quote:Op zondag 30 november 2008 14:30 schreef starla het volgende:
[..]
Een ploeg die verliest van FC Volendam is voor iedereen concurrentie, zelfs voor Volendam
Misschien stond het dak stiekem wel openquote:Op zondag 30 november 2008 14:28 schreef SCH het volgende:
Zoveel thuisvoordeel - en dan niet winnen van dit matige Utrecht - valt me wel een beetje tegen van Ajax.
quote:Op zondag 30 november 2008 14:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Is wel logisch, als je die corner laat nemen moet je ook de daarop volgende actie laten doorgaan.
Op een kiertjequote:Op zondag 30 november 2008 14:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Misschien stond het dak stiekem wel open
Ja, dus?quote:Op zondag 30 november 2008 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk wel ,die corner was ook al over tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |