quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Faler.quote:
Neehoor!quote:Op maandag 10 november 2008 15:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Je poste na de 300e post dus ik had officieel de LaPo!
Ik vind cherry vies, en zero word je vergeet achtig vanquote:Op maandag 10 november 2008 15:44 schreef Janetje het volgende:
Gupje, waar blijft je bruisende cherry coke spermaverslag nou?
Ja dusquote:Op maandag 10 november 2008 15:45 schreef Timmor het volgende:
blijft deze wel open terwijl ik een post aan het typen ben?
Jij bent homo man. Als je dat nog niet wist deel ik het je hierbij mede.quote:Op maandag 10 november 2008 15:45 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik vind cherry vies, en zero word je vergeet achtig van
Je ziet maar.quote:Op maandag 10 november 2008 15:45 schreef Timmor het volgende:
blijft deze wel open terwijl ik een post aan het typen ben?
KANKER had ik net een reply geschreven gaat het dichtquote:Op maandag 10 november 2008 15:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Props voor je Noors, maar alto komop manDat zijn 13 jarigen die niet weten wat voor kleren ze moeten aan doen en dan kopen ze maar gewoon iets met het motto , ik draag gewoon wat ik lekker vind zitten hoe het eruit ziet maakt niet uit ik ben toch gewoon mezelf en heb schijt aan wat mensen van me denken.
!
quote:Op maandag 10 november 2008 15:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jij bent homo man. Als je dat nog niet wist deel ik het je hierbij mede.
Corona, Cherry coke vies vinden
, zeuren over Coca Cola Zero en het uberhaupt opdrinken.
Dat zijn al 3voor je level.
quote:Op maandag 10 november 2008 15:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Props voor je dat je bier drinkt.quote:Op maandag 10 november 2008 15:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
KANKER had ik net een reply geschreven gaat het dicht![]()
Overnieuw dan maar.
JA ik luister naar metal
JA ik draag band shirts
JA ik draag kisten
JA ik draag overzea's
JA ik ga naar concerten en festivals
JA ik drink bier
Ja ik sta in de pit en dergelijke
Kortom:
Ik draag de kleding die IK fijn vind.
Ik luister de muziek die IK leuk vind.
En daarbij, ik trek mij geen zak aan wat de rest van mij vind.
En ik ga mij echt niet anders kleden of anders gedragen omdat 95 % van de mensen denken dat ze beter weten dan ik wat " normaal " en goed is voor mij
Ja, en?quote:Op maandag 10 november 2008 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij hebt al een vriendin Bob!
Ja inderdaad, ik verheugde me er al opquote:Op maandag 10 november 2008 15:44 schreef Janetje het volgende:
Gupje, waar blijft je bruisende cherry coke spermaverslag nou?
Je vergeet trouwens dat het een Urker isquote:Op maandag 10 november 2008 15:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 november 2008 15:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Props voor je dat je bier drinkt.
+20% xp bonusquote:Op maandag 10 november 2008 15:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is ie nu sneller bij het volgende level of heeft ie XP verloren?
82 % exp.quote:Op maandag 10 november 2008 15:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is ie nu sneller bij het volgende level of heeft ie XP verloren?
Voor wat hoort watquote:Op maandag 10 november 2008 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik verheugde me er al op!
quote:Op maandag 10 november 2008 15:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bier.[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee.quote:
Larping?quote:Op maandag 10 november 2008 15:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Bier!
En zwaarden![]()
En een kampvuur + gitaren
Bier en zwaarden en kampvuur en gitaren LALALALA.quote:Op maandag 10 november 2008 15:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Bier!
En zwaarden![]()
En een kampvuur + gitaren
Neen dank je wel.quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 15:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bier en zwaarden en kampvuur en gitaren LALALALA.
Dan klinkt bier en tieten LALALALALA toch beter
quote:
Dacht alquote:Op maandag 10 november 2008 15:54 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen dank je wel.![]()
Ik had het over echt zwaardvechten aan de AMEK![]()
En dat kampvuur en gitaren doen wij altijd in de zomer
Meestal zitten we dan de hele nacht bij een meer of een rivier ofzoquote:Op maandag 10 november 2008 15:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dacht al, kampvuur, bier en gitaar kan leuk zijn na avondje stappen ja.
Respect ouwequote:Op maandag 10 november 2008 15:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat is dan tegelijkertijd ook weer dubbelop want een mannelijke big heet een beer.
MWHAHA. BOEM-DIKKIE IS ÉÉN FLORA EN FAUNA KENNER.
Okee, dan dump ik haar wel eerst.quote:
Een hele FOK!'chantagemap' vol.quote:Op maandag 10 november 2008 15:56 schreef Breathtaking het volgende:
Ja moet je even vragen wat Janetje er voor over heeft!
GOEDKOPE HALVE LITERS ,LALALALA.quote:Op maandag 10 november 2008 15:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Meestal zitten we dan de hele nacht bij een meer of een rivier ofzo
Bier zuipen en lol maken.
KRATJES HERTOG LALALALALALALALALALALAquote:Op maandag 10 november 2008 15:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
GOEDKOPE HALVE LITERS ,LALALALA.
quote:Op maandag 10 november 2008 15:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat is dan tegelijkertijd ook weer dubbelop want een mannelijke big heet een beer.
MWHAHA. BOEM-DIKKIE IS ÉÉN FLORA EN FAUNA KENNER.
We doen het hier op het strand, maar meestal word het wel gekaapt door politiequote:Op maandag 10 november 2008 15:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Shit, jij bent wel een luxe alto hé.quote:Op maandag 10 november 2008 15:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
KRATJES HERTOG LALALALALALALALALALALA
Neh.. ik hou ze toch maar zelf.quote:Op maandag 10 november 2008 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oehhh! Ik zou het doen gupje
!
Maar me lul past heul niet in cherry blikjequote:Op maandag 10 november 2008 15:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oehhh! Ik zou het doen gupje
!
Doet me denken aan mijn zomerquote:Op maandag 10 november 2008 15:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Je mag die van IQM vast wel.quote:
Onze groep heeft een goede verstandhouding met de politie hierquote:Op maandag 10 november 2008 15:59 schreef Gupje het volgende:
[..]
We doen het hier op het strand, maar meestal word het wel gekaapt door politie...
quote:Op maandag 10 november 2008 15:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Shit, jij bent wel een luxe alto hé.
Lul niet manquote:Op maandag 10 november 2008 16:00 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar me lul past heul niet in cherry blikje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Naaktzwemmen?quote:Op maandag 10 november 2008 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn zomerik heb Nederland niet verlaten maar ik heb me zooo goed vermaakt
!
Elke week enorme strandfeesten, kampvuren, inbreken in het buitenzwembadhihi.
quote:
Knap.quote:buitenzwembad
quote:Op maandag 10 november 2008 15:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt het ook overdrijven hoor
Je bent hier op Urk he, na 12 uur is het zondag de dag van godquote:Op maandag 10 november 2008 16:01 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Onze groep heeft een goede verstandhouding met de politie hier![]()
We ruimen altijd alles netjes op en veroorzaken nooit overlast.
Dus meestal laten ze ons gewoon lekker zitten en met rust.
Maar dat staat in het sterke contrast dat ik ook graag survival in woeste gebieden
quote:Op maandag 10 november 2008 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Straks weer de leiding over een 15 jarig kneusjeEven flink aan het werk zetten terwijl ik druiven ga eten in de koelcel
quote:Op maandag 10 november 2008 16:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn zomerik heb Nederland niet verlaten maar ik heb me zooo goed vermaakt
!
Elke week enorme strandfeesten, kampvuren, inbreken in het buitenzwembadhihi.
Hihi, hoor je het IQM, hij wil die van mij.quote:
Urk ?!quote:Op maandag 10 november 2008 16:02 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je bent hier op Urk he, na 12 uur is het zondag de dag van god
Ja je kunt er hier dus niet echt overheenquote:Op maandag 10 november 2008 16:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]! Geniaal.
[..]Hehehehe
Wij hoeven alleen maar over een hek te klimmen om in het buitenzwembad te komen
Gelukkig maarquote:Op maandag 10 november 2008 16:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof ik dat echt zou doen. No way!
Boh, alleen hierom wil ik al op Urk wonenquote:Op maandag 10 november 2008 16:02 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je bent hier op Urk he, na 12 uur is het zondag de dag van god
Hehehehequote:Op maandag 10 november 2008 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja je kunt er hier dus niet echt overheenheel gedoe was het in ieder geval
Veel plezier met je brommerquote:Op maandag 10 november 2008 16:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga volgend jaar met m'n beste vriend op de brommer naar Spanje.
Whehe, je verongelukt toch welquote:Op maandag 10 november 2008 16:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga volgend jaar met m'n beste vriend op de brommer naar Spanje.
Wij in zeequote:Op maandag 10 november 2008 16:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehehehe
Mjah wij zwemmen altijd gewoon in de rivier
Stukje gevaarlijker maar ook wel leuker.
Weejo, vet stoer.quote:Op maandag 10 november 2008 16:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehehehe
Mjah wij zwemmen altijd gewoon in de rivier
Stukje gevaarlijker maar ook wel leuker.
Ja.. waarom zitten jullie eigenlijk niet in de kerk, stelletje ongeregeld?quote:
Valse godquote:Op maandag 10 november 2008 16:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Urk ?!
Blergh
DAAR AANBIDDEN ZE EEN VALSE GOD !![]()
Wordt dat ergens gezegd danquote:Op maandag 10 november 2008 16:00 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar me lul past heul niet in cherry blikje
Mijn huis is mijn kerk.quote:Op maandag 10 november 2008 16:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. waarom zitten jullie eigenlijk niet in de kerk, stelletje ongeregeld?
Met jullie jeugdige losgeslagen seksmoraal ©Rouwvoet
Mjah ik woon in het Oostenquote:Op maandag 10 november 2008 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wij in zee's nachts in zee zwemmen is echt super. Maanlicht op de golfjes
quote:
Zondag is kerk dag meneer rouwvoetquote:Op maandag 10 november 2008 16:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. waarom zitten jullie eigenlijk niet in de kerk, stelletje ongeregeld?
Met jullie jeugdige losgeslagen seksmoraal ©Rouwvoet
quote:Op maandag 10 november 2008 16:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Urk ?!
Blergh
DAAR AANBIDDEN ZE EEN VALSE GOD !![]()
Urkers zijn gewoon kutvolk.quote:Op maandag 10 november 2008 16:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
Valse godzo krom zijn ze hier ja, hele week mag je rare dingen doen maar zondag...
quote:Op maandag 10 november 2008 16:08 schreef Gupje het volgende:
[..]
Valse godzo krom zijn ze hier ja, hele week mag je rare dingen doen maar zondag...
Hm?quote:Op maandag 10 november 2008 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Ach, lachen jullie maar, ontwetenden. Jullie mogen nog steeds meerijden naar A'dam![]()
![]()
quote:Op maandag 10 november 2008 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wordt dat ergens gezegd dan?
Iedere dag is een goede dag om God te vereren. Begrepen?quote:
Nou, dan is t toch juist een primo God?quote:Op maandag 10 november 2008 16:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
De Christelijke god is een vuige pedo.
Rijles om 18:00quote:Op maandag 10 november 2008 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
Om 18:00 uur rijles!Iemand die nog iemand dood wilt in omgeving Assendelft/Zaandam?
Juridisch gezien is de instructeur de lul.
Whehehe, heb jij je rijbewijs nog niet eens?quote:Op maandag 10 november 2008 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
Om 18:00 uur rijles!Iemand die nog iemand dood wilt in omgeving Assendelft/Zaandam?
Ik haat zulke discussies want ik weet zelf geen reet vanquote:Op maandag 10 november 2008 16:10 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
De Christelijke god is een vuige pedo.
En ik kan het bewijzen met het volgende betoog !
God wist volgens hun alles.
Verleden,heden en toekomst.
God creëerde Lucifer.
Hij WIST dat lucifer zou vallen tot satan.
Ergo:
God wist van te voren dat kleine kinderen verkracht zouden worden, er overal ellende zou zijn en dat de mens alles stuk zou gaan maken![]()
God is een faler van epische proporties.
Hoelang heb jij hem al, held?quote:Op maandag 10 november 2008 16:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehehe, heb jij je rijbewijs nog niet eens?![]()
![]()
Je mag me best op komen halenquote:Op maandag 10 november 2008 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
Jij bent wel een toffe Urkerquote:Op maandag 10 november 2008 16:12 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik haat zulke discussies want ik weet zelf geen reet van
Sinds vrijdag.quote:Op maandag 10 november 2008 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoelang heb jij hem al, held?
Urkquote:Op maandag 10 november 2008 16:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gupje.
Gup komt trouwens ook mee naar de meet.
mag ik er dan uit?quote:Op maandag 10 november 2008 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
UrkBetonnen muur eromheen en onder laten lopen
Rot eens op met je Noorse rotzooiquote:Op maandag 10 november 2008 16:15 schreef Noorsbloed het volgende:
Hmm.
Iedereen moet gewoon een Oud-Noorse opvoeding krijgen
Wiezo niet?quote:Op maandag 10 november 2008 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag me best op komen halen! Maar dat overleef je nooit
Jij bent jaloers op mijn genenquote:Op maandag 10 november 2008 16:16 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Rot eens op met je Noorse rotzooi
Whehehe.. handkarnoor.quote:Op maandag 10 november 2008 16:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij bent jaloers op mijn genen
Ja, maar niet doorvertellen ehquote:Op maandag 10 november 2008 16:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jij bent jaloers op mijn genen
Omdat je dan al bijna op Texel zou zijnquote:Op maandag 10 november 2008 16:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wiezo niet?
Zijde ge ook Zaankanter?
Ojaisdatzohoedatdan?quote:Op maandag 10 november 2008 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat je dan al bijna op Texel zou zijn![]()
quote:
Je geheim is veilig hier ..quote:Op maandag 10 november 2008 16:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, maar niet doorvertellen eh[ afbeelding ]
Ik kan heul wel naor Den Helder rijden.quote:Op maandag 10 november 2008 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat je dan al bijna op Texel zou zijn![]()
Dan zou dat geheim in jouw hart binnenkort niet meer geheim zijn. Als een ridder met zijn lans jouw hart doorboord.quote:Op maandag 10 november 2008 16:22 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
[..]
Je geheim is veilig hier ..
In de SC ..
En in mijn hart
JIJ HEBT GEEN LEVEN !quote:Op maandag 10 november 2008 16:22 schreef Broekpaling het volgende:
Sterker nog, ik red het fietsend naor Den Helder.
Oke, dan zie ik je wel verschijnen!quote:Op maandag 10 november 2008 16:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kan heul wel naor Den Helder rijden.
Begin die betonnen muur maar te bouwen danquote:Op maandag 10 november 2008 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
NatuurlijkKLB-SC altijd.
Ik ga binnenkort ook weer naar Den Helder![]()
![]()
+ 409 van zaterdag kom je uit op 1120 posts in het weekend.quote:Op maandag 10 november 2008 16:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
JIJ HEBT GEEN LEVEN !![]()
Dagcijfers van gister ..
711 !
Je eigen grafsteen?quote:Op maandag 10 november 2008 16:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Begin die betonnen muur maar te bouwen dan
Als ik de eerste steen mag leggen.![]()
Zelfs mijn Bestefar ( Opa ) zou een ridder nog met zijn blote armen wurgen.quote:Op maandag 10 november 2008 16:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan zou dat geheim in jouw hart binnenkort niet meer geheim zijn. Als een ridder met zijn lans jouw hart doorboord.
Reken er niet op.quote:Op maandag 10 november 2008 16:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke, dan zie ik je wel verschijnen!
Wel netjesquote:Op maandag 10 november 2008 16:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
+ 409 van zaterdag kom je uit op 1120 posts in het weekend.
Heul nietquote:Op maandag 10 november 2008 16:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zelfs mijn Bestefar ( Opa ) zou een ridder nog met zijn blote armen wurgen.
"Hier rust een trotse FOK!er"quote:Op maandag 10 november 2008 16:29 schreef Gupje het volgende:
[..]
ja en jij mag er een tekst opzetten
quote:Op maandag 10 november 2008 16:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Weten jullie trouwens de favoriete omroep van een banaan?
De tros.
Wel een mobiel met internet in de kist erbij he.quote:
HEUL WEL !quote:
3 handen met bagger de lucht in gooien.quote:Op maandag 10 november 2008 16:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nog 3 salut schoten en het is volmaakt
Voor in het hiernamaals?quote:Op maandag 10 november 2008 16:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wel een mobiel met internet in de kist erbij he.
Ze zijn gewoon niet zo sterk.quote:Op maandag 10 november 2008 16:33 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme man, Huntelaar nu ook al geblesseerd. Wat is dat toch met al die geblesseerden bij Ajax.
Ehm, niet slapen?quote:Op maandag 10 november 2008 16:33 schreef Noorsbloed het volgende:
OW !
En waar zit in godensnaam cafe de gieter ?![]()
Want ik wil best naar de meet komen maar dan moet ik wel weten hoe
En hoe zit het met slaap plaatsen en dergelijke ?
Whehe ja inderdaadquote:Op maandag 10 november 2008 16:33 schreef Noorsbloed het volgende:
OW !
Joah.. als je zo lang stil moet liggen, wil je toch wel wat te doen hebben he.quote:
Mooi zo.quote:
Geen id waar de gieter zit, dat komt nog wel. En slaapplaatsen? Ik was van plan de eerste trein om 0600 weer naar huis te pakkenquote:Op maandag 10 november 2008 16:33 schreef Noorsbloed het volgende:
OW !
Contact Informatiequote:Op maandag 10 november 2008 16:33 schreef Noorsbloed het volgende:
OW !
Dat was ook mijn plan inderdaad.quote:Op maandag 10 november 2008 16:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
Geen id waar de gieter zit, dat komt nog wel. En slaapplaatsen? Ik was van plan de eerste trein om 0600 weer naar huis te pakken
Heeft iedereen denk kquote:Op maandag 10 november 2008 16:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mooi zo.
Maar dan moet ik alsnog weten waar dat cafe zit
quote:Op maandag 10 november 2008 16:36 schreef Gupje het volgende:
[..]
Contact Informatie
Adres: [toon kaart]
Korte Leidsedwarsstraat 179
1017RA Amsterdam
Nederland (Noord-Holland)
Contact Informatiequote:
Ja carequote:Op maandag 10 november 2008 16:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
Contact Informatie
1017RA Amsterdam
Jezus kunnen jullie niet lezen.
Ik had je al bedankt enigszins.quote:Op maandag 10 november 2008 16:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
Contact Informatie
1017RA Amsterdam
Jezus kunnen jullie niet lezen.
Inderdaad, halve team geblesseerd!quote:Op maandag 10 november 2008 16:33 schreef afcajos het volgende:
Godverdomme man, Huntelaar nu ook al geblesseerd. Wat is dat toch met al die geblesseerden bij Ajax.
Was enigszins ook voor die blinde jordeeeh.quote:Op maandag 10 november 2008 16:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik had je al bedankt enigszins.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet te snel naast je sloffen gaan lopen
Huntelaar 6 weken. Echt kut. We hebben nu gewoon geen spits meerquote:Op maandag 10 november 2008 16:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, halve team geblesseerd!
Sorryquote:Op maandag 10 november 2008 16:43 schreef Gupje het volgende:
[..]
Was enigszins ook voor die blinde jordeeeh.![]()
Dus sorry tegenover jou
Ik respecteer allesquote:Op maandag 10 november 2008 16:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry![]()
Hmmm..
Ik durf eigenlijk niet zo naar de meet te komen![]()
Heb alleen maar band kleding en dan word ik uitgemaakt voor vuige alto.
quote:Op maandag 10 november 2008 16:47 schreef gers het volgende:
ben weer thuis
en noorsbloed je bent juist een hele toffe alto
Ik respecteer iedereen.quote:Op maandag 10 november 2008 16:48 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik respecteer alleszolang de ander het ook maar doet
Alsof ze in het echt uberhaupt durven te pratenquote:Op maandag 10 november 2008 16:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry![]()
Hmmm..
quote:Op maandag 10 november 2008 16:49 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren, er is een plekje vrij in modland! Iedereen weet van het vertrek van Juup, in sommige kringen verafgood, in andere kringen was ie de boeman! Hoe wordt het plekje opgevuld? Dat moeten natuurlijk de users beslissen (helaas zal het niet dorogaan door de schuld van yvonne). Maar dat kan de pret niet drukken toch? Stem hier op je nieuwe favo mod!
[ afbeelding ] Zotheid: Van deze user is nog niet zo heel veel bekend behalve dat hij aan de vorige KLODOLS ook al meedeed, vandaar het plaatje. Hij is voorstander van patat en van HJ, dat lijkt me duidelijk. Is hij dan de man op het witte paard die KLB nodig heeft?
[ afbeelding ] Chriz2k: Hij is een bekende! Hij was de eerste verliezer bij de vorige KLODOLS doordat ie net een paar stemmen te kort kwam. Hij is voorstander van de lemming en een vervend tegenstander van kutusers. Het is vrolijkheid troef met hem als mod!
[ afbeelding ]afcajos: Ook wel ''Joran van KLB'' genoemd, hij houdt wel van een sappig verhaal en jonge vrouwtjes. Zal hij in staat zijn om alle baggeraars weg te josselen? Aan zijn charmes zal het niet liggen, zijn bijnaam is niet voor niks de ''Richard Geere van de lage landen''
[ afbeelding ] Boem-dikkie: Deze mod van B&H wordt recentelijk vaak gezien in KLB, zelfs in de SC. Dit kan toch zeker geen toeval zjin? Zal hij de beerput van B&H achter zich laten om zich te storten op een nieuw avontuur? Één voordeel heeft ie al, hij is familie van De_Ananas. Zien we hier een nieuwe KLB dynastie in de maak?
[ afbeelding ] Jordeeeh: Wordt gehaat bij de crew vanwege het jankgehalte in zijn posts. Is erg actief maar heeft een dubieuze vorm van humor. Wat zullen de users van hem vinden?
[ afbeelding ] De_Ananas: Behoeft eigenlijk geen intro, heeft jarenlange ervaring met het janken op modjes en admins. Staat bekend om zijn vele topics en sarcastische posts. Humor is ook wel aan hem besteedt! Maar misschien dat hij teveel van de oude stempel is? Deze tekst door de_boswachter neergezet vanwege objectiviteit.
Of misschien wordt het wel iemand van buiten KLB? Zijn de admins de teringzooi zo strontziek dat er rigoreuze maatregelen worden genomen (Dirkh?). Discussier hier wie de nieuwe mod moet of kan worden!
Dan maar hier
quote:Op maandag 10 november 2008 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Jongen, we gaan gewoon chillen in de coffeeshop tot 06:00
quote:Op maandag 10 november 2008 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alsof ze in het echt uberhaupt durven te praten!
Please, laat BT komenquote:Op maandag 10 november 2008 16:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Jij kwam toch ook BT ?
Heel misschien kwam Mirre ook nog mee !
Als Mirre gaat wil ik welquote:Op maandag 10 november 2008 16:52 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Jij kwam toch ook BT ?
Heel misschien kwam Mirre ook nog mee !
quote:Op maandag 10 november 2008 16:54 schreef BigKahuna het volgende:
But I see your true colors shining through.
I see your colors, and that's why I love you.
So don't be afraid, to let them show.
Show me your true colors.
Your true colors are beautiful.
quote:Op maandag 10 november 2008 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Jongen, we gaan gewoon chillen in de coffeeshop tot 06:00
Phill Collinsquote:Op maandag 10 november 2008 16:54 schreef BigKahuna het volgende:
But I see your true colors shining through.
I see your colors, and that's why I love you.
So don't be afraid, to let them show.
Show me your true colors.
Your true colors are beautiful.
QFTquote:Op maandag 10 november 2008 16:54 schreef Breathtaking het volgende:
Dit wil ik met jullie delenzo prachtig.
Vooral op zondagochtend (ahum, middag)
Ik vermaak me wel op de wallen, beetje chillen met zwerversquote:Op maandag 10 november 2008 16:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
In amsterdam zijn ze dan niet meer open hoorMaar de gieter is tot 0400 open, dan hoeven we ons nog maar 2 uur te vermaken totdat de 1e trein gaat.
quote:
en ff lekker binnen wippenquote:Op maandag 10 november 2008 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel op de wallen, beetje chillen met zwervers
Je bent zelf een zwerver manquote:Op maandag 10 november 2008 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel op de wallen, beetje chillen met zwervers
en al die chinezen moeten terug naar japanquote:Op maandag 10 november 2008 16:48 schreef IQM het volgende:
[..]
En alle Turken moeten terug naar Marokko.
Beach boys zijn baasquote:Op maandag 10 november 2008 16:56 schreef BigKahuna het volgende:
Phil Collins is een baas.
Net als Meat Loaf, Bonnie Tyler en de Beach Boys.
Oh en Herman's Hermits.
Hookersquote:Op maandag 10 november 2008 16:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
In amsterdam zijn ze dan niet meer open hoorMaar de gieter is tot 0400 open, dan hoeven we ons nog maar 2 uur te vermaken totdat de 1e trein gaat.
Ja, laat Mirre vooral komenquote:Op maandag 10 november 2008 16:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
HIHI JE ZEI KOMEN EN MIRRE IN ÉÉN ZIN :d:D; ;d![]()
Zeg ben jij niet die user die bij mij 3 jaar geleden in een topic iets positiefs zei?quote:Op maandag 10 november 2008 16:55 schreef IQM het volgende:
Mod zijn is best wel niet tof.
Het lijkt tof, voordat je eraan begint.
Het is tof, net als je begonnen bent.
En daarna is het KUT!
Gast!quote:Op maandag 10 november 2008 16:49 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren, er is een plekje vrij in modland! Iedereen weet van het vertrek van Juup, in sommige kringen verafgood, in andere kringen was ie de boeman! Hoe wordt het plekje opgevuld? Dat moeten natuurlijk de users beslissen (helaas zal het niet dorogaan door de schuld van yvonne). Maar dat kan de pret niet drukken toch? Stem hier op je nieuwe favo mod!
[ afbeelding ] Zotheid: Van deze user is nog niet zo heel veel bekend behalve dat hij aan de vorige KLODOLS ook al meedeed, vandaar het plaatje. Hij is voorstander van patat en van HJ, dat lijkt me duidelijk. Is hij dan de man op het witte paard die KLB nodig heeft?
[ afbeelding ] Chriz2k: Hij is een bekende! Hij was de eerste verliezer bij de vorige KLODOLS doordat ie net een paar stemmen te kort kwam. Hij is voorstander van de lemming en een vervend tegenstander van kutusers. Het is vrolijkheid troef met hem als mod!
[ afbeelding ]afcajos: Ook wel ''Joran van KLB'' genoemd, hij houdt wel van een sappig verhaal en jonge vrouwtjes. Zal hij in staat zijn om alle baggeraars weg te josselen? Aan zijn charmes zal het niet liggen, zijn bijnaam is niet voor niks de ''Richard Geere van de lage landen''
[ afbeelding ] Boem-dikkie: Deze mod van B&H wordt recentelijk vaak gezien in KLB, zelfs in de SC. Dit kan toch zeker geen toeval zjin? Zal hij de beerput van B&H achter zich laten om zich te storten op een nieuw avontuur? Één voordeel heeft ie al, hij is familie van De_Ananas. Zien we hier een nieuwe KLB dynastie in de maak?
[ afbeelding ] Jordeeeh: Wordt gehaat bij de crew vanwege het jankgehalte in zijn posts. Is erg actief maar heeft een dubieuze vorm van humor. Wat zullen de users van hem vinden?
[ afbeelding ] De_Ananas: Behoeft eigenlijk geen intro, heeft jarenlange ervaring met het janken op modjes en admins. Staat bekend om zijn vele topics en sarcastische posts. Humor is ook wel aan hem besteedt! Maar misschien dat hij teveel van de oude stempel is? Deze tekst door de_boswachter neergezet vanwege objectiviteit.
Of misschien wordt het wel iemand van buiten KLB? Zijn de admins de teringzooi zo strontziek dat er rigoreuze maatregelen worden genomen (Dirkh?). Discussier hier wie de nieuwe mod moet of kan worden!
Dan maar hier
Dan moet ik iedereen teleurstellen.quote:Op maandag 10 november 2008 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, laat Mirre vooral komen!
It's a matter of time before alternative takes over the worldquote:Op maandag 10 november 2008 16:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry![]()
Hmmm..
quote:Op maandag 10 november 2008 16:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dan moet ik iedereen teleurstellen.
De enigste die Mirre ziet komen.
Dat ben ik![]()
![]()
![]()
Heb je al een shirt gekocht bij de H&M?quote:Op maandag 10 november 2008 16:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat ben ik![]()
![]()
![]()
Augurkenquote:Op maandag 10 november 2008 16:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je moeder met een pot zure augurken ja.
houdoe wannequote:
Wacht maar afquote:Op maandag 10 november 2008 16:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat ben ik![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 november 2008 16:59 schreef msnk het volgende:
[..]
It's a matter of time before alternative takes over the world![]()
Leuke teksten erbijquote:Op maandag 10 november 2008 16:49 schreef De_Ananas het volgende:
Dan maar hier
Bij mij had ik lieverquote:
Kenker!quote:Op maandag 10 november 2008 17:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heb je al een shirt gekocht bij de H&M?
Anders jaag je dadelijk alle lekkere wijven weg
Noujaquote:
Euh... Weet ik niet. Doe eens PM'en?quote:Op maandag 10 november 2008 16:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg ben jij niet die user die bij mij 3 jaar geleden in een topic iets positiefs zei?
quote:Op maandag 10 november 2008 17:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kenker!
Neen nog niet
Maar ik heb besloten dat ik gewoon in mijn standaard kleren kom![]()
hm, heeft Cruijff dan wijsheid in pacht?quote:Op maandag 10 november 2008 17:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bij mij had ik liever
De_Ananas: Staat ook wel bekend als ''De Cruijff van KLB''. IEdereen weet dat ie de wijsheid in pacht heeft, hij heeft al jaren kritiek maar hij durft zijn verantwoordelijkheid niet te nemen. Is dit dan het moment dat De Verlosser aan de macht komt om het tei te doen keren?
2 weken geleden was hij nog openquote:Op maandag 10 november 2008 17:02 schreef jordeeeh het volgende:
Is dat ene café btw nog open, daar waar al die dames schaars gekleed bier rondbrengenEn die op de bar dansen enzo
K kan even niet op de naam komen
Teasers, is dicht vanwege de betutteling van Amsterdamquote:Op maandag 10 november 2008 17:02 schreef jordeeeh het volgende:
Is dat ene café btw nog open, daar waar al die dames schaars gekleed bier rondbrengenEn die op de bar dansen enzo
K kan even niet op de naam komen
quote:Op maandag 10 november 2008 17:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kenker!
Neen nog niet
[..]
Nouja![]()
Jij maakt wel een kans.
Maar dan alleen als het een trio is
Das een goed idee.quote:Op maandag 10 november 2008 17:02 schreef Gupje het volgende:
Gaan we paddo's trippen en amsterdam jordeeeh, Word het nog een meet met leuke wendingen...
dan jaag je alle lekkere wijven wegquote:Op maandag 10 november 2008 17:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kenker!
Neen nog niet
[..]
Gast, tyft gewoon eens opquote:Op maandag 10 november 2008 17:02 schreef Emimich het volgende:
Schandalig trouwens dat ik niet in het potentiële mod-lijstje ben opgenomen!
Teasers was dat ja, toffe tentquote:Op maandag 10 november 2008 17:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Teasers, is dicht vanwege de betutteling van Amsterdam
Prachtig om te zien hoe je ook al het Cruijffiaanse taalgebruik hebt geïmplementeerd (het tei)!quote:Op maandag 10 november 2008 17:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bij mij had ik liever
De_Ananas: Staat ook wel bekend als ''De Cruijff van KLB''. IEdereen weet dat ie de wijsheid in pacht heeft, hij heeft al jaren kritiek maar hij durft zijn verantwoordelijkheid niet te nemen. Is dit dan het moment dat De Verlosser aan de macht komt om het tei te doen keren?
Ik jaag iedereen wegquote:
Wil k nog wel een keer proberen. Tijdens de meet lijkt me alleen niet zo'n goed ideequote:Op maandag 10 november 2008 17:02 schreef Gupje het volgende:
Gaan we paddo's trippen en amsterdam jordeeeh, Word het nog een meet met leuke wendingen...
Wordt gehaat bij de crew vanwege het jankgehalte in zijn posts. Is erg actief maar heeft een dubieuze vorm van humorquote:Op maandag 10 november 2008 17:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gast, tyft gewoon eens opNee je bent niet populair, zelfs niet na je kaste topic. Ga eerst nou maar eens wat posten in de SC
Hmmmquote:
Ja, wat wil je daarmee zeggen dan?quote:Op maandag 10 november 2008 17:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wordt gehaat bij de crew vanwege het jankgehalte in zijn posts. Is erg actief maar heeft een dubieuze vorm van humor
Huiliequote:Op maandag 10 november 2008 17:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, wat wil je daarmee zeggen dan?
Ik zou het eigenlijk dit weekend proberen, omdat me ouders weg zouden zijn. Kwamen ze een dag eerder thuisquote:Op maandag 10 november 2008 17:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wil k nog wel een keer proberen. Tijdens de meet lijkt me alleen niet zo'n goed idee
Pwndquote:Op maandag 10 november 2008 17:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wordt gehaat bij de crew vanwege het jankgehalte in zijn posts. Is erg actief maar heeft een dubieuze vorm van humor
Hmmm ja maar paddo's klinkt zo gevaarlijk, en lsd heb ik al in de planning staanquote:Op maandag 10 november 2008 17:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmmm
Ik heb liever LSD of speciale champignons
Wie doet er nou huilie omdat ie er niet tussen staat dan, kanker sc-newbiequote:
GHBquote:Op maandag 10 november 2008 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmm ja maar paddo's klinkt zo gevaarlijk, en lsd heb ik al in de planning staan
dus jullie moeten met iets beters komen!
Voor jou heb ik GHB, gers was eerderquote:Op maandag 10 november 2008 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmmm ja maar paddo's klinkt zo gevaarlijk, en lsd heb ik al in de planning staan
Whehe, zou leuker zijn dat ze binnen kwamen en jij aan t trippen wasquote:Op maandag 10 november 2008 17:07 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk dit weekend proberen, omdat me ouders weg zouden zijn. Kwamen ze een dag eerder thuis
Schoonheid, je wilt wel LSD nemen maar geen paddo's ?quote:Op maandag 10 november 2008 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind lsd gevaarlijker klinken tbhquote:Op maandag 10 november 2008 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat me ouders dat alleen wat minder zouden vinden. LSD lijkt me ook wel vet. Wat gebeurd er dan eigenlijk precies met je. Heb gehoord dat alles langzaam lijkt te gaan en alles anders is, maar dat je wel weet dat je aan het trippen bent?quote:Op maandag 10 november 2008 17:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe, zou leuker zijn dat ze binnen kwamen en jij aan t trippen was
Heb nog nooit LSD gehad maar staat wel op to do list, maar heb altijd tegen me gezegd eerst paar x paddo's trippen voor LSD.quote:Op maandag 10 november 2008 17:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Schoonheid, je wilt wel LSD nemen maar geen paddo's ?
Dat is een beetje ... apart ...
Maar we kunnen altijd nog met zijn allen op LSA zaadjes kouwen![]()
Dat is LSD in natuurlijk vorm
Geen idee, ik ben geen drugsgebruikerquote:Op maandag 10 november 2008 17:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik denk dat me ouders dat alleen wat minder zouden vinden. LSD lijkt me ook wel vet. Wat gebeurd er dan eigenlijk precies met je. Heb gehoord dat alles langzaam lijkt te gaan en alles anders is, maar dat je wel weet dat je aan het trippen bent?
Combi daarvan, dat zal goed eindigen!quote:Op maandag 10 november 2008 17:11 schreef afcajos het volgende:
Ja daaaag, geen drugs meeteen bier+tieten meet lijkt me beter
quote:Op maandag 10 november 2008 17:12 schreef Emimich het volgende:
[..]
Waardering van de enige echte Ananas, eat your hart out Jordy!
quote:Op maandag 10 november 2008 17:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wie doet er nou huilie omdat ie er niet tussen staat dan, kanker sc-newbie
Eitje, al zal ik op een gegeven moment overgaan op de C-B.quote:Op maandag 10 november 2008 17:12 schreef afcajos het volgende:
Ik ben benieuwd of iemand mijn bierconsumptie kan bijhouden
LSD heb je meer controle over, maar als je met LSD fout gaat ga je ook goed fout. Paddo's regelt jou trip maar bad gaan daar kom je wel over heen.quote:Op maandag 10 november 2008 17:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik denk dat me ouders dat alleen wat minder zouden vinden. LSD lijkt me ook wel vet. Wat gebeurd er dan eigenlijk precies met je. Heb gehoord dat alles langzaam lijkt te gaan en alles anders is, maar dat je wel weet dat je aan het trippen bent?
Ik heb me niet opgegeven.quote:Op maandag 10 november 2008 17:13 schreef Silentalarm het volgende:
degenen die trouwens op die lijst staan om mod te worden, hadden die zich opgegeven of zijn die uitgekozen?
Oh, oke. Haha, ik dacht eigenlijk dat jij hier een van de grotere junks was. Blijkbaar foutquote:Op maandag 10 november 2008 17:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben geen drugsgebruikerGisteren voor t eerst een goede joint gehad
LSD trip:quote:Op maandag 10 november 2008 17:10 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 november 2008 17:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Eitje, al zal ik op een gegeven moment overgaan op de C-B.
Whehe nahquote:Op maandag 10 november 2008 17:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh, oke. Haha, ik dacht eigenlijk dat jij hier een van de grotere junks was. Blijkbaar fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |