precies, animaties moeten minimaal 720pquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:26 schreef nietzman het volgende:
Up! als cam bekijken, spuug de jongens bij Pixar dan gewoon meteen in het gezicht.
Dan hadden ze maar een normale release moeten doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:26 schreef nietzman het volgende:
Up! als cam bekijken, spuug de jongens bij Pixar dan gewoon meteen in het gezicht.
Ik heb laatst een paar rondjes CoD4 gespeeld met aXXo...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:34 schreef Oksel het volgende:
Ik had perongeluk de cam gedownload.. meteen verwijderd. Inderdaad, minimaal 720p. Of een héél goede DVDRip, aXXo doet nogwel eens leuks releasen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:15 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Nieuwe Pixar Short film: PARTYL CLOUDY
http://www.zie.nl/videos/partly-cloudy/m1dzba5fwj3n
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:15 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Geniaal.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:15 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Geweldig wat ze weten te maken van zo'n kort filmpjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:15 schreef DJMarcel.nl het volgende:
great!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:15 schreef DJMarcel.nl het volgende:
hele verhaal te vinden:quote:HUNTINGTON BEACH – Colby Curtin, a 10-year-old with a rare form of cancer, was staying alive for one thing – a movie.
From the minute Colby saw the previews to the Disney-Pixar movie Up, she was desperate to see it. Colby had been diagnosed with vascular cancer about three years ago, said her mother, Lisa Curtin, and at the beginning of this month it became apparent that she would die soon and was too ill to be moved to a theater to see the film.
After a family friend made frantic calls to Pixar to help grant Colby her dying wish, Pixar came to the rescue.
The company flew an employee with a DVD of Up, which is only in theaters, to the Curtins’ Huntington Beach home on June 10 for a private viewing of the movie.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:05 schreef Hymn het volgende:
Las dit gisteren op een CG forum.
[..]
hele verhaal te vinden:
http://www.ocregister.com(...)ie-2468059-home-show
super van Pixar
Damn!quote:Colby died about seven hours after seeing the film.
Prachtig gebaar van Pixarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:05 schreef Hymn het volgende:
[..]
hele verhaal te vinden:
super van Pixar
En dan vooral dat gat tussen 18 juni en 29 juliquote:Op woensdag 1 juli 2009 01:22 schreef Morrigan het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1049413/releaseinfo
Wel vreemd dat de release data zover van elkaar af ligt.
Dan weet ik al wat het wordt..quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:30 schreef MikeyMo het volgende:
7 oktober, best kans dat er dan al een blu ray rip uit is
Doet me denken aan die film Fanboys.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:05 schreef Hymn het volgende:
[..]
hele verhaal te vinden:
super van Pixar
Lees het topic 'squote:Op zondag 16 augustus 2009 19:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
Pixar grants girl's dying wish to see 'Up'
nee, ik heb 'm niet gekeken.............. Dan maar wachten tot oktoberquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:58 schreef Breuls het volgende:
Heb je een Spaanstalige versie gezien? Jakkes.
quote:Pixar’s Up DVD Release Date Announced (+Blu-ray)
10 August 2009 10:25 AM, PDT | BuzzFocus.com | See recent BuzzFocus.com news »
Coming to DVD and Blu-ray this Fall and right in time for Black Friday is Pixar's latest cinematic achievement, Up. On November 10, 2009, you can own either a four-disc Blu-ray Combo Pack or a two-disc DVD, which both include a digital copy of the film. Take a look at the special features: • Commentary by director Pete Docter and co-director Bob Peterson. • Dug’s Special Mission – An all new original short film that follows the misadventures of Dug as he attempts to complete his “special mission.” The short is directed by Up Story Supervisor, Ronnie Del Carmen. • The Many Endings of Muntz – Many ideas were hatched about how to dispose of the film’s arch villain, Muntz, and now viewers can see the many alternate endings proposed during story development. • Partly Cloudy –The hilarious short film that preceded screenings of Up. Everyone knows that the stork delivers babies, but where do the storks get the babies? »
Ik vind dit ook erg dwars. Ga 'm wel bezoeken in de bios maar de verleiding wordt wel erg groot om 'm dan een maand later al op blu-ray te bestellen... Die ondertiteling kan me toch gestolen worden.quote:
Ik denk dat we nu in de pas moeten meelopen met de Britten, in opdracht van Ome Walt D. Wall-E (en Ratatouille) kwamen bij ons ook in de zomer uit, en in Engeland ook pas in oktober... De reden? Geen idee...quote:Op maandag 14 september 2009 15:29 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik vind dit ook erg dwars. Ga 'm wel bezoeken in de bios maar de verleiding wordt wel erg groot om 'm dan een maand later al op blu-ray te bestellen... Die ondertiteling kan me toch gestolen worden.
Zou de vertraging in NL misschien ook iets te maken kunnen hebben dat G-Force eerst in de bios kwam?
Ik las ergens dat het inderdaad met G-Force en Ice Age 3 etc. te maken had. De zomer zat overal qua dat soort films.. it sucks, maarja marketing hè!quote:Op maandag 14 september 2009 19:43 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu in de pas moeten meelopen met de Britten, in opdracht van Ome Walt D. Wall-E (en Ratatouille) kwamen bij ons ook in de zomer uit, en in Engeland ook pas in oktober... De reden? Geen idee...
Ik heb hem maanden geleden in 3D gezien, en het verraste me positief hoeveel meerwaarde het gaf zonder irritant te zijn. Geen speciale trucjes zoals pingpongballen naar het publiek gooien ofzo (zie Monsters vs. Aliens), maar gewoon als instrument gebruikt om een verhaal (nog beter) te vertellen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:51 schreef Desunoto het volgende:
Ik ga hem donderdag zien. Denk niet in 3D want dat staat er niet bij. Ik hoop geen 3D.. heb het wel gehad daarmee eigenlijk.
Ze breken je.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:29 schreef Desunoto het volgende:
Het begin is best wel emotioneel voor een animatiefilm van Pixar.
2 maanden? Dat lijkt me wel érg weinig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 08:23 schreef Slork het volgende:
Op DVD en Bluray hoeven we niet zo lang meer te wachten denk ik. Twee maandjes, max/
Over twee maanden in Amerika. In Nederland pas in het voorjaar...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:40 schreef Jeeh het volgende:
[..]
2 maanden? Dat lijkt me wel érg weinig.
Begrijpelijk dat ze hem voor kerst eruit willen hebben, maar ik zie hem dan bijna nog wel draaien in de bios als hij goed gaat
Lullig voor je, maar gelukkig hebben we internetquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:45 schreef Desunoto het volgende:
Partly Cloudy heb ik bijna helemaal gemist![]()
![]()
Pffff, blij dat ik die wel te zien kreeg zeg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:48 schreef Timo20 het volgende:
Trouwens, het was voor het eerst dat ze de short niet ervoor draaiden![]()
Ja dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:49 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Pffff, blij dat ik die wel te zien kreeg zeg.
Ergens wel gek trouwens, die short zit toch gewoon vast aan de film?
Waar ben je geweest? Ik wil 'm namelijk hoogstwaarschijnlijk in Maasmechelen gaan kijken...quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:48 schreef Timo20 het volgende:
Trouwens, het was voor het eerst dat ze de short niet ervoor draaiden![]()
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:24 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Lullig voor je, maar gelukkig hebben we internet
Kinepolis Hasselt, de 3D versiequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? Ik wil 'm namelijk hoogstwaarschijnlijk in Maasmechelen gaan kijken...
Ah ok. Is me net iets te "ver" weg voor vanavond. Dan maar vanavond de gewone versie checken. Partly Cloudy heb ik al een tijdje terug gezien, maar zou wel leuk zijn als ie ervoor zou zitten, gewoon om 'm eens op groot scherm te zienquote:
Gezien, geweldige film. Leuke Star Wars-verwijzingen ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:42 schreef Jovatov het volgende:
Ga vanavond, wel de gewone versie, heb er wel erg veel zin in
Vandaar geen hoppende Luxo meer in je avatar?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:26 schreef Verbal het volgende:
...maar de tweede helft vond ik toch minder.
Neuh, die is al een tijdje weg en puur toeval, kwam deze van onze hond tegen en wilde wat vaiëren. Komt wel weer terug. Ben Pixar-fan vanaf de dag dat Toy Story in de bioscoop draaide, en dat zal niet veranderen. Ik geef Up sowieso nog een kans in het Engels (gisteren ivm kleine neef in het Nederlands), en wellicht zijn danquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:03 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Vandaar geen hoppende Luxo meer in je avatar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tweede helft zit met gewoon een beetje dwars... na een zorgvuldig en met veel liefde voor Carl opgebouwde eerste helft, is het deel in Amerika-maar-dan-zuid veel rommeliger en vooral gehaaster. Het ene 'spectaculaire' set-piece volgt het andere op, terwijl die liefdevolle zorgvuldigheid uit de eerste helft gewoon overboord wordt gekeild. Eeuwig zonde dat het resultaat daardoor ongebalanceerd is, imho.
Carl (en Elly) en Russel zijn erg leuke figuurtjes, de rest haalt het daar bij lange na niet bij.
Niettemin prachtig gemaakt, daar niet van.
V.Ja inderdaad, V. ja.
Camversie gezien zeker?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:18 schreef Pritt het volgende:
Nou ik vond hem wel aardig, maar niveau van Wall-E bereikt hij niet, eigenlijk ook niets eens in de buurt.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Neuh, die is al een tijdje weg en puur toeval, kwam deze van onze hond tegen en wilde wat vaiëren. Komt wel weer terug. Ben Pixar-fan vanaf de dag dat Toy Story in de bioscoop draaide, en dat zal niet veranderen. Ik geef Up sowieso nog een kans in het Engels (gisteren ivm kleine neef in het Nederlands), en wellicht zijn danNu wil ik wel eens weten wat je mening is nadat je hem in het engels hebt bekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tweede helft zit met gewoon een beetje dwars... na een zorgvuldig en met veel liefde voor Carl opgebouwde eerste helft, is het deel in Amerika-maar-dan-zuid veel rommeliger en vooral gehaaster. Het ene 'spectaculaire' set-piece volgt het andere op, terwijl die liefdevolle zorgvuldigheid uit de eerste helft gewoon overboord wordt gekeild. Eeuwig zonde dat het resultaat daardoor ongebalanceerd is, imho.
Carl (en Elly) en Russel zijn erg leuke figuurtjes, de rest haalt het daar bij lange na niet bij.
Niettemin prachtig gemaakt, daar niet van.
V.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |