abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf dinsdag 6 oktober 2009 @ 22:17:50 #151
159915 -Menn0-
MNO
pi_73439986
Kaartjes gekocht voor zondag
,,/
  donderdag 8 oktober 2009 @ 08:19:30 #152
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_73477409
Hij overtrof m'n verwachtingen. Zoals ik wel verwacht had.

Up. .

Een verhaal vertellen zoals alleen Pixar dat kan. Klasse van de bovenste plank.
Ik ga naar huis.
pi_73478818
Gister (eindelijk!) gezien en weer heerlijk genoten.
Het viel me op dat Pixar hierin een paar best zware onderwerpen durft aan te raken (onvruchtbaarheid, rouw, scheiding) en er dus ook een aantal hartbrekende/brok-in-je-keel stukjes voorbij komen. Dit keer dus echt een film om bij te schaterlachen, glimlachen en zelfs bijna een traantje bij te laten.
De animatie is wederom van ongekende kwaliteit en het 3D-element was wel leuk, maar niet essentieel. Ik ben eigenlijk een beetje bang dat er wat van de kleur verloren is gegaan door die brilletjes heen, dus wil 'm ook nog in 2D bekijken.

Pixar op volle kracht (zoals altijd).
pi_73479221
Ik ben ook erg benieuwd naar deze film! binnenkort maar eens kijken.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_73482021
Wil em ook zien normaal hou ik niet zo super erg van animatie.
Maar deze film lijkt me leuk
pi_73482494
Film was goed, beter zelfs dan ik had verwacht.

Als ze alleen al van het begin een korte film hadden gemaakt was 't al geweldig geweest en gelukkig werd de film niet slechter na de eerste helft
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_73482658
Nou ik vond hem wel aardig, maar niveau van Wall-E bereikt hij niet, eigenlijk ook niets eens in de buurt.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_73484901
Wall-E was prachtig, maar werd veel minder in de 2e helft. Ben zelf een grotere fan van Up.
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
pi_73490665
Wat een prachtfilm.
Het begin is best wel emotioneel voor een animatiefilm van Pixar. Ik kreeg echt medelijden met Carl.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 17:04:01 #160
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_73491803
Reservering voor kaartjes om morgenavond te gaan kijken.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_73494491
ga denk ik ook maar eens langs
pi_73506333
ben net geweest, geweldige film, prachtig verhaal en schitterende animatie (3d is echt een plus!)

aanrader!!
pi_73507954
Ik had niet gedacht dat een van mijn alltime favourites een animatiefilm zou worden ... bij deze. Prachtige film, ik kan niet wachten tot de volgende keer dat ik hem zie.

Ikvond Partly Cloudy trouwens niet zo heel erg tof. Was meer gecharmeerd van Presto en Bounding.
pi_73509372
Wat was hij gaaf zeg.

Ongelofelijke film, absoluut de mooiste die ik dit jaar heb gezien tot nu toe.
pi_73510666
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:29 schreef Desunoto het volgende:
Het begin is best wel emotioneel voor een animatiefilm van Pixar.
Ze breken je.

Partly Cloudy zat er bij mij trouwens niet voor. .
pi_73510685
Goede film.. paar briljante passages waar alleen het beeld alles zegt. Heb m alleen nu in t NL gezien. Op zich niet verkeerd gedaan de synchronisatie, maar ik wil em nu nog wel een keer in t engels zien. Of dat in de bios wordt of pas op dvd weet ik nog even niet.

Overigens wel gezien met 3d bril en dat voegt soms net ff dat extra toe. Terwijl het nergens over the top wordt toegepast.
pi_73510792
Op DVD en Bluray hoeven we niet zo lang meer te wachten denk ik. Twee maandjes, max/
pi_73514728
Wow vet veel goede reacties Ik denk dat ik mijn vriend zaterdag maar meesleur!
pi_73520461
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 08:23 schreef Slork het volgende:
Op DVD en Bluray hoeven we niet zo lang meer te wachten denk ik. Twee maandjes, max/
2 maanden? Dat lijkt me wel érg weinig.

Begrijpelijk dat ze hem voor kerst eruit willen hebben, maar ik zie hem dan bijna nog wel draaien in de bios als hij goed gaat
pi_73520530
Dan zal 'ie hier misschien nog wel niet in de winkel liggen, maar die grenzen zijn niet zo boeiend meer in de p2pwereld.

De DVD staat op imdb voor begin November.
pi_73520648
Partly Cloudy heb ik bijna helemaal gemist

Bij de voorfilmpjes was de ondertiteling voor de helft weg.. niet dat ondertiteling een probleem is maar dan is er toch een stuk beneden van het beeld weg. Dus ik ging dat even melden en toen zette ze het beeld weer goed... maar wel de hele bioscoop doorgelopen en even moeten wachten en toen ik terug kwam zag ik 20 seconden aan wolkjes en ik denk what the fuck is dit nu weer? Toch niet al begonnen? En toen zei degene met wie ik was van dat was het mini filmpje
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:21:13 #172
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_73523611
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 14:40 schreef Jeeh het volgende:

[..]

2 maanden? Dat lijkt me wel érg weinig.

Begrijpelijk dat ze hem voor kerst eruit willen hebben, maar ik zie hem dan bijna nog wel draaien in de bios als hij goed gaat
Over twee maanden in Amerika. In Nederland pas in het voorjaar...
pi_73523661
Vond Partly Cloudy erg gaaf

Hoge cute-factor, maar damn, wat is het brilliant geanimeerd.

Beeld was trouwens echt enorm scherp, ook met bril! Wist niet dat Schouwburgplein dat in sommige zalen voor elkaar krijgt, bijzondere ervaring op deze manier
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 16:24:37 #174
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_73523724
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 14:45 schreef Desunoto het volgende:
Partly Cloudy heb ik bijna helemaal gemist
Lullig voor je, maar gelukkig hebben we internet
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 20:42:12 #175
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_73531236
Up
Pixar`s tiende feature film opende dit jaar het Film Festival van Cannes en was daarmee de eerste animatie film die die eer ten deel viel. De reacties waren unamiem lovend waardoor de verwachtingen hoog waren. Na afloop kan niet anders worden gezegd dan dat de verwachtingen meer dan waargemaakt zijn.

Pixar bewees de afgelopen jaren meer dan eens dat ze naast de prachtige, baanbrekende animaties ook vooral te doen is om een goed verhaal met écht karakters. In Up bereiken ze daarin tot nu toe een hoogtepunt. De sequentie in het begin waarin we Carl en z`n grote liefde Ellie zien opgroeien, hun huisje zien betrekken en samen oud zien worden is daarvan een prachtig voorbeeld: een ongekend prachtige, emotionele scene.Vanaf dat moment is onze anti-held Carl Fredricksen een personage waar je van houdt en waar je mee gaat mee leven, hoe chagerijnig hij ook is.
Onze kleine vriend Russel zorgt, samen met de hond Dug, voor de nodige humoristische afwisseling. Er is dan ook genoeg te lachen, maar de droevige toon is (voor animatie films) ongekend.

Ook de muziek is prachtig, met als main theme een song die zo uit het oude Hollywood afkomstig zou kunnen zijn. Een theme dat je nog lang bij blijft en nu al klassiek genoemd kan worden.

We dachten dat Pixar met Ratatouille en Wall-E zijn grenzen had bereikt en niet een nog beter product zou kunnen afleveren.
Dat blijkt dus wel het geval, want met een geweldige combinatie van drama en humor hebben ze zichzelf opnieuw overtroffen.
Up behoort tot het allerbeste dat Pixar heeft voort gebracht. Een meesterwerk, en niet alleen onder de animatie films.

9,5/10

[ Bericht 0% gewijzigd door Timo20 op 09-10-2009 21:03:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')