quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Om mijn paint. En jouw paint.quote:
Dank je.quote:Op maandag 10 november 2008 12:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je mag wel 1 van mijn 4 avatars.
Waar hussel jij de chicks dan?quote:Op maandag 10 november 2008 12:57 schreef Broekpaling het volgende:
Ja ik ga wel eens uit maar niet al te vaak.
Ik ben zon n00b die met vrienden gaat 'chillen' bij iemand thuis.
quote:
On teh interwebz~!!1quote:Op maandag 10 november 2008 12:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waar hussel jij de chicks dan?
Of ben je een gothic/alto?
Pm dagdag evenquote:Op maandag 10 november 2008 12:59 schreef De_Ananas het volgende:
Wie opent er een KLODOLS verkiezingstopic met een aantal kanshebbers met een tekstje erbij?
Hoezo dat?quote:Op maandag 10 november 2008 13:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik doe het wel even, moet toch wachten totdat het droog is
Ananassen kunnen niet tegen vocht.quote:
Maar ze zijn wel altijd lekker sappigquote:Op maandag 10 november 2008 13:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ananassen kunnen niet tegen vocht.
Net als zijn verhalen.quote:Op maandag 10 november 2008 13:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel altijd lekker sappig
Hoe was het op school?quote:Op maandag 10 november 2008 13:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik er 1 gelezen heb van hem.
En je kwam afcajos tegen!!!1quote:Op maandag 10 november 2008 13:32 schreef Gupje het volgende:
[..]
Was wel chill daar, en een chickazZz dat er rondliepen![]()
Hallootjesquote:
En nog een sma'tje geneukt?quote:Op maandag 10 november 2008 13:32 schreef Gupje het volgende:
[..]
Was wel chill daar, en een chickazZz dat er rondliepen![]()
Zekers1!!quote:
quote:
Jordeeeh met zijn berenburg cola, en bier toen ging het vrij snelquote:Op maandag 10 november 2008 13:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hoe kun je nou niet meer kunnen neukenhoe kankerdronken moet je dan zijn
Nee ze was lekkerquote:Op maandag 10 november 2008 13:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehehe, wel een kusje gegeven aan een of andere underage slut?
Zoiets als hier boven.quote:Op maandag 10 november 2008 13:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Net of minderjarige sletjes niet lekker kunnen zijn.
Foto van de dame in kwestie?
goh het was me nog niet eens opgevallenquote:
morgenquote:Op maandag 10 november 2008 13:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
goh het was me nog niet eens opgevallen
Nee, helaaaaschquote:Op maandag 10 november 2008 13:39 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb jij nog wat kunnen hosselen dan?
quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 07:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Of je jat gewoon géén grappen van Bupatih?
Materialistisch, uiteraardquote:Op maandag 10 november 2008 12:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat wil je?
Natura of materialistisch?
Het blijft eeuwig zonde dat zo'n user uit het oog verloren is.quote:
Er zijn rappers die die zin al gebruikte voor wij geboren warenquote:
Ja, die zie je helemaal nooit meer op FOK!quote:Op maandag 10 november 2008 14:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het blijft eeuwig zonde dat zo'n user uit het oog verloren is.
We moeten allemaal om je lachen Bio.quote:Op maandag 10 november 2008 14:26 schreef Biogarde het volgende:
Wat woordenschat betreft zijn we vandalen.
Ik moest lachen om mezelf
quote:Op maandag 10 november 2008 14:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
We moeten allemaal om je lachen Bio.
quote:
Ja ik moet ook altijd lachen om jouzelfquote:Op maandag 10 november 2008 14:26 schreef Biogarde het volgende:
Wat woordenschat betreft zijn we vandalen.
Ik moest lachen om mezelf
Ze zagen je aankomen en liggen nu bibberend onder hun baggerstoeltjes.quote:
Jij hebt liever bier ?quote:Op maandag 10 november 2008 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Materialistisch, uiteraarden een breezer is niet goed genoeg
!
quote:
quote:
Is dat sarcasmo ?quote:Op maandag 10 november 2008 14:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
We moeten allemaal om je lachen Bio.
Ben allergisch voor sarcasme. Ik zou het dan ook nooit toepassen.quote:
Whiskey ?quote:
Ik heb het idee dat je door je allergie nu zo hard moet niezen dat je ons allemaal onder snottertquote:Op maandag 10 november 2008 14:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ben allergisch voor sarcasme. Ik zou het dan ook nooit toepassen.
Al helemaal niet in mijn geliefde KLB.
Irish Carbomb ?quote:
Ja met mij goed hoor! Gabriella was erg gaafquote:Op maandag 10 november 2008 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goedhoe is t met jou? Hoe was Gabriella
? Of ben je daar nog niet heen geweest?
Geen zorgen, ik heb zakdoekjes genoeg.quote:Op maandag 10 november 2008 14:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je door je allergie nu zo hard moet niezen dat je ons allemaal onder snottert
Nu issie kapot.quote:Op maandag 10 november 2008 14:44 schreef Gupje het volgende:
RRoDgatver, net als ik Gears Of War 2 binnen heb.
Xbox360
Ach je moet wat met je leven he.quote:
Haha oke, mooizoquote:Op maandag 10 november 2008 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja met mij goed hoor! Gabriella was erg gaafBen verliefd
En het heeft wel wat, zo'n nachtconcert.
Haha, en Jos zei net nog tegen mij "Ja waarom koop jij geen 360 dan?", hierom dusquote:Op maandag 10 november 2008 14:44 schreef Gupje het volgende:
RRoDgatver, net als ik Gears Of War 2 binnen heb.
Xbox360
Zakdoekjesquote:Op maandag 10 november 2008 14:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik heb zakdoekjes genoeg.
quote:Op maandag 10 november 2008 14:46 schreef Noorsbloed het volgende:
Goedemiddag
Steunpalen en pilaren.
Steun mij
Jups.quote:
Ik ben al KLB-mod geweest. Ik hoef niet meer te bewijzen hoe stoer ik ben.quote:Op maandag 10 november 2008 14:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zakdoekjesechte bazen gebruiken hun mouw of hun onderbroek die onder hun oksels hangt
![]()
Ik wil er eentje die mij mentaal ondersteunt voor de komende 2 weken.quote:
Sierpilaartje meldt zichquote:Op maandag 10 november 2008 14:46 schreef Noorsbloed het volgende:
Goedemiddag
Steunpalen en pilaren.
Steun mij
Ik ken het gevoel. Ik leef met je mee.quote:Op maandag 10 november 2008 14:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jups.
En ze blijft nog een week langer in Noorwegen.
Omdat ze anders pas over een half jaar haar ouders weer ziet.
Dat snap ik wel hoor![]()
Maar kanker
* Janetje geeft geverfde nummer 3quote:
Dan krijg jij nummer 8, die is wel vrij duurzaam.quote:Op maandag 10 november 2008 14:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik wil er eentje die mij mentaal ondersteunt voor de komende 2 weken.
Bedanktquote:Op maandag 10 november 2008 14:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
* Janetje geeft geverfde nummer 3
[..]
Dan krijg jij nummer 8, die is wel vrij duurzaam.
Voor de sier is het niet nodigquote:
Hij hoeft niet duurzaam te zijn.quote:Op maandag 10 november 2008 14:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
* Janetje geeft geverfde nummer 3
[..]
Dan krijg jij nummer 8, die is wel vrij duurzaam.
Mwah.. als 'ie 2 weken mee moet, is 'ie wel aan te raden hoor.quote:Op maandag 10 november 2008 14:51 schreef Noorsbloed het volgende:
Hij hoeft niet duurzaam te zijn.
Zo zwaar ben ik nu ook weer niet
Verkopers praatjes.quote:Op maandag 10 november 2008 14:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. als 'ie 2 weken mee moet, is 'ie wel aan te raden hoor.
quote:Op maandag 10 november 2008 14:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou, voor de sier hoef je t ook niet te doen.
Word je nu weer KLB mod dan?quote:Op maandag 10 november 2008 14:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben al KLB-mod geweest. Ik hoef niet meer te bewijzen hoe stoer ik ben.
Nee hij is erg sterk, maar ook leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 10 november 2008 14:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Voor de sier is het niet nodig![]()
[..]
Hij hoeft niet duurzaam te zijn.
Zo zwaar ben ik nu ook weer niet
Hmm oke.quote:Op maandag 10 november 2008 14:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. als 'ie 2 weken mee moet, is 'ie wel aan te raden hoor.
Jawel, ik heb er nu al spijt van dat ik er over nadenk.quote:Op maandag 10 november 2008 14:51 schreef Gupje het volgende:
Jordeeh gewoon kopen die xbox krijg je geen spijt van![]()
Dat is waarquote:Op maandag 10 november 2008 14:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hij is erg sterk, maar ook leuk om naar te kijken! Dat is toch juist handig
?
Hij is gratis vandaag.quote:
Nope.quote:
Ordi heeft zaterdag ook een gekocht heeft ook geen spijtquote:Op maandag 10 november 2008 14:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jawel, ik heb er nu al spijt van dat ik er over nadenk.
Zodat je de volgende keer dat ie iets nodig heeft je er extra geld bij kan doen he!quote:
Alsjeblieft man, hiermee moet het lukkenquote:Op maandag 10 november 2008 14:48 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik wil er eentje die mij mentaal ondersteunt voor de komende 2 weken.
Ordi is dan ook een Urker.quote:Op maandag 10 november 2008 14:54 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ordi heeft zaterdag ook een gekocht heeft ook geen spijt
Ik zat meer aan dit te denken:quote:Op maandag 10 november 2008 14:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Alsjeblieft man, hiermee moet het lukken
[ afbeelding ]
Wil je nou verdorie eens opzouten met het verneuken van m'n verkooptrucs. Kutuser.quote:Op maandag 10 november 2008 14:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zodat je de volgende keer dat ie iets nodig heeft je er extra geld bij kan doen he!"Jaa, de volgende keer deed ik je ook al een dienst"
Hoe durf jij in godensnaam te denken dat dit vervanging is voor Mirre ?quote:Op maandag 10 november 2008 14:56 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Alsjeblieft man, hiermee moet het lukken
[ afbeelding ]
Neen, ik ga Alberto Stegeman inlichten!quote:Op maandag 10 november 2008 14:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wil je nou verdorie eens opzouten met het verneuken van m'n verkooptrucs. Kutuser.
Ow dan komt ie met zijn underkoffer aktie?quote:Op maandag 10 november 2008 14:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neen, ik ga Alberto Stegeman inlichten!
Dat is gewoon ziek.quote:Op maandag 10 november 2008 14:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik zat meer aan dit te denken:
[ afbeelding ]
Ze/Hij lijkt net echtquote:Op maandag 10 november 2008 14:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Huuu.. disturbing..quote:Op maandag 10 november 2008 14:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, doet ie zo'n kekke pruik op en jij hebt lekker niks door!quote:Op maandag 10 november 2008 14:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ow dan komt ie met zijn underkoffer aktie?
quote:
Rare fetish heb jijquote:Op maandag 10 november 2008 14:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohhhquote:
Ik neem die kwal gewoon niet op. Is 'ie ook nergens.quote:Op maandag 10 november 2008 14:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neen, ik ga Alberto Stegeman inlichten!
quote:Op maandag 10 november 2008 14:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Huuu.. disturbing..
Maar wel multifunctioneel. Kan je als broer en zus tegelijkertijd mee spelen. Om alle schijn van incest te voorkomen dan he.
Brrrrquote:Op maandag 10 november 2008 14:57 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga gewoon alles op slot zetten behalve de SC.quote:Op maandag 10 november 2008 14:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zal wat worden dan! Kan ik me ook verkiesbaar stellen?
Dan is het wel wat voor mijquote:Op maandag 10 november 2008 14:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Huuu.. disturbing..
Maar wel multifunctioneel. Kan je als broer en zus tegelijkertijd mee spelen. Om alle schijn van incest te voorkomen dan he.
niet. maar hey, alle kleine beetjes helpenquote:Op maandag 10 november 2008 14:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hoe durf jij in godensnaam te denken dat dit vervanging is voor Mirre ?![]()
Goed plan! Eigenlijk moet gewoon heel KLB weg en dan alleen de KLB-SC in de index.quote:Op maandag 10 november 2008 15:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ga gewoon alles op slot zetten behalve de SC.
quote:Op maandag 10 november 2008 15:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ohhhik leef wel met je mee hoor. Het is natuurlijk hartstikke begrijpelijk dat zij wat tijd met haar ouders door wil brengen, maar ze zal jou ook wel ontzettend gaan missen. En voor jou is het gewoon klote natuurlijk! Sterkte
Even voorstellen bij forum@fok.nlquote:Op maandag 10 november 2008 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed plan! Eigenlijk moet gewoon heel KLB weg en dan alleen de KLB-SC in de index.
Dat is wel een minpunt, anders had ik dat wel gekocht.quote:
Niet echt dusquote:Op maandag 10 november 2008 15:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
niet. maar hey, alle kleine beetjes helpen
quote:Op maandag 10 november 2008 15:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Urkers en incest, 2 handen om 1 pik.
Trilt zo lekker tussen de billen eh.quote:Op maandag 10 november 2008 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is wel een minpunt, anders had ik dat wel gekocht.
Pics van je vriendin?quote:Op maandag 10 november 2008 15:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oehhh zoiets, maar dan een vibrator, heb ik ook voor mn beste vriendin gekocht
Ook nog een dierenfetishje?quote:
Inkijkquote:Op maandag 10 november 2008 15:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ook nog een dierenfetishje?
[ afbeelding ]
Haha kun je ook doen... maar ja, het is maar twee weken moet je denken. De eerste dagen is het ff moeilijk maar je raakt er snel aan gewend. Tenminste, dat was bij mij wel zo.quote:Op maandag 10 november 2008 15:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Purrrrr
Dank je BT
Ja uiteraard snap ik dat, en steun ik dat ook
En ik wil mij ook niet als compleet afhankelijke neerzetten ( wat soms wel zo lijkt)
Maar het is gewoon extreem raar dat als je 2 jaar elke dag ziet ze er opeens niet is als je ontwaakt
Misschien ga ik dit weekend wel heen en weer![]()
Dat moet toch pijn doen als je die in je poes steekt, zo'n lul met de structuur als de onderkant van een voetbal-schoen, of zie ik het nou verkeerdquote:Op maandag 10 november 2008 15:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oehhh zoiets, maar dan een vibrator, heb ik ook voor mn beste vriendin gekocht
Liefst tijdens het gebruik van dat ding.quote:
Ja, maar jij hebt je schoonmoeder die je af en toe nog kunt aanduwen.quote:Op maandag 10 november 2008 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haha kun je ook doen... maar ja, het is maar twee weken moet je denken. De eerste dagen is het ff moeilijk maar je raakt er snel aan gewend. Tenminste, dat was bij mij wel zo.
Ik weet niet, ik zal het dr binnenkort eens vragenquote:Op maandag 10 november 2008 15:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat moet toch pijn doen als je die in je poes steekt, zo'n lul met de structuur als de onderkant van een voetbal-schoen, of zie ik het nou verkeerd
Liefst tijdens het gebruik van mijn ding.quote:Op maandag 10 november 2008 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Liefst tijdens het gebruik van dat ding.
Je weet dat ik je kan dwingen eh!quote:Op maandag 10 november 2008 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik zal het dr binnenkort eens vragen!
En krijg je niet jordy
Nee, d'r zusje!quote:Op maandag 10 november 2008 15:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt je schoonmoeder die je af en toe nog kunt aanduwen.
Klopt, maar deze opmerking vond ik leukerquote:
Pics van t zusje?quote:Op maandag 10 november 2008 15:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Klopt, maar deze opmerking vond ik leukerWant m'n schoonmoeder is lilluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Ah.. SC na seksdeprivatie.quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 15:12 schreef Noorsbloed het volgende:
Kan het hier ook eens over andere dingen dan sex gaan ?
Valt aftrekken onder sex?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
het zusje van je schoonmoeder aanduwen ?quote:
In ruil voor jouw BT.rar.quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 15:07 schreef jordeeeh het volgende:
Trouwens eh, wie moest k ook alweer pmen voor een fobo-unban?
Ja, dat staat er toch? Stel geen domme vragenquote:Op maandag 10 november 2008 15:13 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
het zusje van je schoonmoeder aanduwen ?
quote:Op maandag 10 november 2008 15:13 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
het zusje van je schoonmoeder aanduwen ?
Ligt het zo gevoeligquote:Op maandag 10 november 2008 15:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, dat staat er toch? Stel geen domme vragen
Ja, een aantal.quote:Op maandag 10 november 2008 15:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zijn die van dat zusje ook naakt?
Jaquote:
Oh ok, vanavond heb ik ze wel weer. Je mag ze alvast pm'en als je wilt.quote:
Oke.quote:Op maandag 10 november 2008 15:16 schreef BigKahuna het volgende:
ZOMG ZOMG IK HEB IETS KANKERBAZIGS UITGEVONDEN![]()
![]()
![]()
Neen dat valt onder prostaatkanker preventiequote:
Yep, moment!quote:Op maandag 10 november 2008 15:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oh ok, vanavond heb ik ze wel weer. Je mag ze alvast pm'en als je wilt.
vertel danquote:Op maandag 10 november 2008 15:16 schreef BigKahuna het volgende:
ZOMG ZOMG IK HEB IETS KANKERBAZIGS UITGEVONDEN![]()
![]()
![]()
Nee joh, niet heen gaan gekquote:Op maandag 10 november 2008 15:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Purrrrr
Dank je BT
Ja uiteraard snap ik dat, en steun ik dat ook
En ik wil mij ook niet als compleet afhankelijke neerzetten ( wat soms wel zo lijkt)
Maar het is gewoon extreem raar dat als je 2 jaar elke dag ziet ze er opeens niet is als je ontwaakt
Misschien ga ik dit weekend wel heen en weer![]()
OKE!quote:
Ja das waar.quote:Op maandag 10 november 2008 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh, niet heen gaan gek! Natuurlijk is het moeilijk als je elkaar normaal gesproken elke dag ziet, maar bekijk dit gewoon even als tijd voor jezelf
je kunt altijd binnenkort eens een weekje samen met haar naar Noorwegen toch?
Gooi er ook een druppel alcohol in dan..quote:Op maandag 10 november 2008 15:19 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
OKE!
JEWEETTOCH DIE LEKKERE AANMAAK LIMONADE
ALS JE DIE DAN EEN BEETJE IN EEN GLAS DOET
MAAR DAN GEEN WATER ERIN DOET
MAAR COLA![]()
![]()
![]()
BAAAAAAAAAAS![]()
![]()
Disclaimer: Voor het beste resultaat gebruikt u sinaasappelsmaak.
Omdat ie door z'n enkel ging?quote:Op maandag 10 november 2008 15:19 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, Huntelaar tot de winterstop geblesseerd.
ja kankerquote:Op maandag 10 november 2008 15:19 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, Huntelaar tot de winterstop geblesseerd.
Je werdt zeker mishandeld door de aapjes die uit haar oerwoud geslingerd kwamenquote:
Ebola aapjes ?quote:Op maandag 10 november 2008 15:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je werdt zeker mishandeld door de aapjes die uit haar oerwoud geslingerd kwamen
Neej man, kersen-siroop ftwquote:Op maandag 10 november 2008 15:19 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
OKE!
MAAR COLA![]()
![]()
![]()
BAAAAAAAAAAS![]()
![]()
quote:Op maandag 10 november 2008 15:21 schreef Janetje het volgende:
OH WAT GEWELDIG DAT MOET IK OOK PROBEREN ZO SNEL NAAR DE AH OM EEN FLES COLA EN SINAASAPPELSMAAKAANMAAKLIMONADE TE HALEN WAAR ZOUDEN WE TOCH ZIJN ZONDER JOU BIGKAHUNA OH MEESTER DER SMAAKMIXMIDDELEN.
Hahaha ja nouja dan is er toch geen probleem eigenlijk?quote:Op maandag 10 november 2008 15:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ja das waar.
Blaat
Waarom kan ik niet rationeel nadenken op het moment !![]()
* Noorsbloed slaat zichzelf.
Maar je hebt wel een punt.
Nu kan ik doen wat ik normaal ook doe met Mirre
Maar dan alleen
Want we doen alles samen zeg maar
Naar vrienden, uitgaan ect ect ect
We hebben exact dezelfde vriendengroep namelijk.
Maar goed impulsief er heen gaan is ook niet alles inderdaad.
Dat bestaat al, dat heet namelijk Dr.Pepper.quote:
Klinkt niet zo lekkerquote:Op maandag 10 november 2008 15:19 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
OKE!
MAAR COLA![]()
![]()
![]()
BAAAAAAAAAAS![]()
![]()
Best lekker eigenlijk.quote:Op maandag 10 november 2008 15:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat bestaat al, dat heet namelijk Dr.Pepper.
Juh ..quote:Op maandag 10 november 2008 15:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja nouja dan is er toch geen probleem eigenlijk?
Je hebt genoeg te doen, je hebt fok! nog (), 2 weken vliegen zo om joh
Hoef je eens geen rekening te houden met anderen!
Alleen die nasmaak is zo smerig..quote:
Jaa!quote:Op maandag 10 november 2008 15:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet je welke nasmaak smerig is? Coca cola Vanille.!
Aci solliciteert naar klappen.quote:Op maandag 10 november 2008 15:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Je werdt zeker mishandeld door de aapjes die uit haar oerwoud geslingerd kwamen
Kan welquote:Op maandag 10 november 2008 15:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Alleen die nasmaak is zo smerig..
Echt gozer, hou je bek over Coca Cola Vanillequote:Op maandag 10 november 2008 15:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet je welke nasmaak smerig is? Coca cola Vanille.!
Fijn om waardering te krijgen.quote:Op maandag 10 november 2008 15:21 schreef Janetje het volgende:
OH WAT GEWELDIG DAT MOET IK OOK PROBEREN ZO SNEL NAAR DE AH OM EEN FLES COLA EN SINAASAPPELSMAAKAANMAAKLIMONADE TE HALEN WAAR ZOUDEN WE TOCH ZIJN ZONDER JOU BIGKAHUNA OH MEESTER DER SMAAKMIXMIDDELEN.
Oeh, die vond ik juist lekkerquote:Op maandag 10 november 2008 15:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Welke mongool verzint nou zoiets. Coca cola met vanille smaak!
Graag gedaan.quote:
Hahaha, verschrikkelijkquote:Op maandag 10 november 2008 15:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Juh ..
Zonder Fok! zou ik gedoemd zijn![]()
En ik houd nooit rekening met anderen
Dat is een vereiste om een relatie met mij te hebben.
Je moet er tegen kunnen want ik pas mij verder niet aan.
Het hele pakket of anders niet
Zero bedoel je dusquote:Op maandag 10 november 2008 15:26 schreef Acinonyx het volgende:
Coca-cola light no sugar no cafeïne no bubbles
Joepie, ik krijg applausquote:
Jij kan ook niet zonder FOK!?quote:Op maandag 10 november 2008 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, verschrikkelijk! Zo ben ik ook een beetje
Kap eens met dat gevloekquote:Op maandag 10 november 2008 15:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Godver allemaal van die mongolen hier die Coca cola vanille lekker vinden.
Muil houden kutmodquote:Op maandag 10 november 2008 15:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Godver allemaal van die mongolen hier die Coca cola vanille lekker vinden.
quote:Op maandag 10 november 2008 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan is het alleen maar fijn als je iemand hebt die ook zo is, dan laat je elkaar ook gewoon z'n gang gaan. Wel net zo prettig. (Ik ben namelijk ook zo 1quote:Op maandag 10 november 2008 15:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
boem-dikkie is een toffe mod man. Een van de weinige.quote:
Doe eens een uitgebreid verslag? Waarin het openen van een 5 minuten lang geschud blikje cherry coke een metafoor is voor een subliem orgasme.quote:
Inderdaad. Rot op naar je eigen forumquote:
quote:Op maandag 10 november 2008 15:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kap eens met dat gevloekGod heeft jou niks misdaan.
En terecht.quote:
Nehh, ik hou meer van jongens/mannen die mn voeten kussenquote:Op maandag 10 november 2008 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan is het alleen maar fijn als je iemand hebt die ook zo is, dan laat je elkaar ook gewoon z'n gang gaan. Wel net zo prettig. (Ik ben namelijk ook zo 1)
Dubbeldrankquote:Op maandag 10 november 2008 15:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dubbeldrank met Malibu is overigens ook geniaal
quote:Op maandag 10 november 2008 15:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op maandag 10 november 2008 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nehh, ik hou meer van jongens/mannen die mn voeten kussen(en dan niet op de voetfetisj manier)
Wacht even, ben je nou een homo of een meisje?quote:Op maandag 10 november 2008 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nehh, ik hou meer van jongens/mannen die mn voeten kussen(en dan niet op de voetfetisj manier)
Met jou kan ik praten.quote:Op maandag 10 november 2008 15:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
HA-HA! Grappig hoor.
Nee ik pas me ook niet graag aan
Dat klopt!quote:Op maandag 10 november 2008 15:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dubbeldrank met Malibu is overigens ook geniaal
Janetje met bier is lekker!quote:
EEN MEISJEquote:Op maandag 10 november 2008 15:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wacht even, ben je nou een homo of een meisje?
Wat een lief tegendraads puberjochiequote:Op maandag 10 november 2008 15:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik mij in godensnaam gaan aanpassen voor wie dan ook ?
Het is toch niet mijn probleem dat een hoop mensen niet met mij kunnen omgaan.
Whehe, maar dat verveelt altijd heel snel. Dus als ik ooit een prachtige relatie krijg zal het met iemand zijn die zelf ook lekker koppig isquote:
Volgens mij is Noorsbloed alto.quote:Op maandag 10 november 2008 15:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat een lief tegendraads puberjochieOh wacht...
quote:Op maandag 10 november 2008 15:32 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wat een lief tegendraads puberjochieOh wacht...
Je hebt toch geen voeten die naar roomkaas ruiken eh ?quote:Op maandag 10 november 2008 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Props.quote:Op maandag 10 november 2008 15:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
EEN MEISJEgodverdomme, ik overweeg toch om weer foto's in mn fobo te zetten, toen kreeg ik meer credits
Hij heeft wel bandshirts.quote:Op maandag 10 november 2008 15:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens mij is Noorsbloed alto.
Voordeel is dat je maar een klein vrienden groepje hebt wat tenminste niet constant voor je deur staat met vragen of je ff dit of dat voor ze wil doen etc.quote:Op maandag 10 november 2008 15:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.
Mirre past zich ook niet aan![]()
Maar we zijn ook het ideale paar eigenlijk![]()
Ik ben al verkocht.quote:Op maandag 10 november 2008 15:31 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wanneer haal jij jezelf uit de verkoop dan?
Corona is toch pisbier voor mannen die roze heus niet persee homo vinden?quote:
Daten?quote:Op maandag 10 november 2008 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe, maar dat verveelt altijd heel snel. Dus als ik ooit een prachtige relatie krijg zal het met iemand zijn die zelf ook lekker koppig is
Half Noorsquote:Op maandag 10 november 2008 15:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Volgens mij is Noorsbloed alto.
Ja ik heb je wel door hoor, wil je dat ik mijn pik tussen je voeten stop maar ondertussen kankerhard openhaal aan die eeltknobbels van jequote:Op maandag 10 november 2008 15:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha achja, je aanpassen is af en toe wel een vereistequote:Op maandag 10 november 2008 15:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.
Mirre past zich ook niet aan![]()
Maar we zijn ook het ideale paar eigenlijk![]()
Maar dan wel foto's met bewijs dat je ook echt een meisje bent.quote:Op maandag 10 november 2008 15:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
EEN MEISJEgodverdomme, ik overweeg toch om weer foto's in mn fobo te zetten, toen kreeg ik meer credits
Moet je dubbeldrank vragenquote:Op maandag 10 november 2008 15:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Euw, geilDoet de koper ook aan doorverhuur?
quote:Op maandag 10 november 2008 15:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Corona is toch pisbier voor mannen die roze heus niet persee homo vinden?
Die jij leuk vindquote:Op maandag 10 november 2008 15:35 schreef jordeeeh het volgende:
[..]Nu je t zegt, Gup heeft wel een paar van die homo trekjes
Props voor je Noors, maar alto komop manquote:Op maandag 10 november 2008 15:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Half Noors![]()
En volgens het hokjes denken Alto ja
quote:Op maandag 10 november 2008 15:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja ik heb je wel door hoor, wil je dat ik mijn pik tussen je voeten stop maar ondertussen kankerhard openhaal aan die eeltknobbels van je
Ja maar een pak kan toch helegaar niet praten?quote:
Hij zegt van niet. "Verkocht is verkocht, niks geen onderhuur".quote:Op maandag 10 november 2008 15:34 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Euw, geilDoet de koper ook aan doorverhuur?
Alto's ook niet en Noorsbloed post hier ook gewoon.quote:Op maandag 10 november 2008 15:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja maar een pak kan toch helegaar niet praten?![]()
![]()
!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |