quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Om mijn paint. En jouw paint.quote:
Dank je.quote:Op maandag 10 november 2008 12:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je mag wel 1 van mijn 4 avatars.
Waar hussel jij de chicks dan?quote:Op maandag 10 november 2008 12:57 schreef Broekpaling het volgende:
Ja ik ga wel eens uit maar niet al te vaak.
Ik ben zon n00b die met vrienden gaat 'chillen' bij iemand thuis.
quote:
On teh interwebz~!!1quote:Op maandag 10 november 2008 12:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waar hussel jij de chicks dan?
Of ben je een gothic/alto?
Pm dagdag evenquote:Op maandag 10 november 2008 12:59 schreef De_Ananas het volgende:
Wie opent er een KLODOLS verkiezingstopic met een aantal kanshebbers met een tekstje erbij?
Hoezo dat?quote:Op maandag 10 november 2008 13:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik doe het wel even, moet toch wachten totdat het droog is
Ananassen kunnen niet tegen vocht.quote:
Maar ze zijn wel altijd lekker sappigquote:Op maandag 10 november 2008 13:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ananassen kunnen niet tegen vocht.
Net als zijn verhalen.quote:Op maandag 10 november 2008 13:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel altijd lekker sappig
Hoe was het op school?quote:Op maandag 10 november 2008 13:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik er 1 gelezen heb van hem.
En je kwam afcajos tegen!!!1quote:Op maandag 10 november 2008 13:32 schreef Gupje het volgende:
[..]
Was wel chill daar, en een chickazZz dat er rondliepen![]()
Hallootjesquote:
En nog een sma'tje geneukt?quote:Op maandag 10 november 2008 13:32 schreef Gupje het volgende:
[..]
Was wel chill daar, en een chickazZz dat er rondliepen![]()
Zekers1!!quote:
quote:
Jordeeeh met zijn berenburg cola, en bier toen ging het vrij snelquote:Op maandag 10 november 2008 13:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hoe kun je nou niet meer kunnen neukenhoe kankerdronken moet je dan zijn
Nee ze was lekkerquote:Op maandag 10 november 2008 13:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Whehehe, wel een kusje gegeven aan een of andere underage slut?
Zoiets als hier boven.quote:Op maandag 10 november 2008 13:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Net of minderjarige sletjes niet lekker kunnen zijn.
Foto van de dame in kwestie?
goh het was me nog niet eens opgevallenquote:
morgenquote:Op maandag 10 november 2008 13:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
goh het was me nog niet eens opgevallen
Nee, helaaaaschquote:Op maandag 10 november 2008 13:39 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb jij nog wat kunnen hosselen dan?
quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 07:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Of je jat gewoon géén grappen van Bupatih?
Materialistisch, uiteraardquote:Op maandag 10 november 2008 12:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat wil je?
Natura of materialistisch?
Het blijft eeuwig zonde dat zo'n user uit het oog verloren is.quote:
Er zijn rappers die die zin al gebruikte voor wij geboren warenquote:
Ja, die zie je helemaal nooit meer op FOK!quote:Op maandag 10 november 2008 14:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het blijft eeuwig zonde dat zo'n user uit het oog verloren is.
We moeten allemaal om je lachen Bio.quote:Op maandag 10 november 2008 14:26 schreef Biogarde het volgende:
Wat woordenschat betreft zijn we vandalen.
Ik moest lachen om mezelf
quote:Op maandag 10 november 2008 14:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
We moeten allemaal om je lachen Bio.
quote:
Ja ik moet ook altijd lachen om jouzelfquote:Op maandag 10 november 2008 14:26 schreef Biogarde het volgende:
Wat woordenschat betreft zijn we vandalen.
Ik moest lachen om mezelf
Ze zagen je aankomen en liggen nu bibberend onder hun baggerstoeltjes.quote:
Jij hebt liever bier ?quote:Op maandag 10 november 2008 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Materialistisch, uiteraarden een breezer is niet goed genoeg
!
quote:
quote:
Is dat sarcasmo ?quote:Op maandag 10 november 2008 14:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
We moeten allemaal om je lachen Bio.
Ben allergisch voor sarcasme. Ik zou het dan ook nooit toepassen.quote:
Whiskey ?quote:
Ik heb het idee dat je door je allergie nu zo hard moet niezen dat je ons allemaal onder snottertquote:Op maandag 10 november 2008 14:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ben allergisch voor sarcasme. Ik zou het dan ook nooit toepassen.
Al helemaal niet in mijn geliefde KLB.
Irish Carbomb ?quote:
Ja met mij goed hoor! Gabriella was erg gaafquote:Op maandag 10 november 2008 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goedhoe is t met jou? Hoe was Gabriella
? Of ben je daar nog niet heen geweest?
Geen zorgen, ik heb zakdoekjes genoeg.quote:Op maandag 10 november 2008 14:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je door je allergie nu zo hard moet niezen dat je ons allemaal onder snottert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |