Die was bij ons al vanacht en vanmorgenquote:Op maandag 10 november 2008 16:04 schreef Pheno het volgende:
Het begint hier nu pas te waaien
Eindelijk die storm waar ze het over hadden
Some people have all the luck.quote:Op maandag 10 november 2008 16:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die was bij ons al vanacht en vanmorgen
Dat heeft mij dan weer niet kunnen boeien...quote:Op maandag 10 november 2008 16:06 schreef Pheno het volgende:
Mja, dat ken ik ook. Ik vind rollercoaster tycoon nog wel eens tof. Van die baantjes zelf maken en zo
vond het even minder toen ik bijna van de brug afwoei maar het is toch een sfeertje hoor ...quote:
Ik speel alleen maar tycoon spellen enzoquote:Op maandag 10 november 2008 16:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat heeft mij dan weer niet kunnen boeien...
Railroad Tycoon daarentegen heb ik doodgespeeld, met name RRT 2
Zoo Tycoon en Theme Hospital speelde ik ook regelmatig
Meer frituurzooi etenquote:Op maandag 10 november 2008 16:14 schreef Ladylike het volgende:
vond het even minder toen ik bijna van de brug afwoei
zoveelquote:Op maandag 10 november 2008 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik speel alleen maar tycoon spellen enzo
heb er nu een stuk of 100
Nog meer?quote:
Vast wel, er zijn er nog een hoop die ik nog moet uitpakken en installerenquote:
Zelfs IK eet nog gezonderquote:Op maandag 10 november 2008 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Hier, leerzaam topicEric Dikeb's Dieet
Fijne avond beebquote:Op maandag 10 november 2008 16:26 schreef Ladylike het volgende:
naar huis
Misschien tot vanavond mensen
Mag ik één patat light met mayo 0% vet?quote:Op maandag 10 november 2008 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst de deur plat lopen bij de frietboer en dan gaan schreeuwen dat je wel wil afvallen
EN een loempia zonder suiker. Ik doe aan de lijn ziet u?quote:Op maandag 10 november 2008 16:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mag ik één patat light met mayo 0% vet?
Later popjequote:Op maandag 10 november 2008 16:26 schreef Ladylike het volgende:
naar huis
Misschien tot vanavond mensen
quote:Op maandag 10 november 2008 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN een loempia zonder suiker. Ik doe aan de lijn ziet u?
Dieetpizza's?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |