Vista werkt alleen goed als je een dikke hebt.quote:Op maandag 10 november 2008 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja leuk en aardig, maar ik spreek uit eigen ervaring, en ik ben echt zwaar tevreden over vista hoor. ik begrijp echt al die comotie erover niet.
om te zeggen dat alles trager werkt, is gewoon echt bullshit.
mijn videokaart werkt zelfs beter onder vista dan xp.
maja smaken verschillen
ze kunnen beter een OS maken die vanaf een USB stick binnen 3 sec opstart ofzo.
dit is nog steeds nutteloos.
Een dikke wat?quote:Op maandag 10 november 2008 15:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vista werkt alleen goed als je een dikke hebt.
Jij en ik hebben die, wat dacht je van al die andere mensen?
Jou mening staat niet gelijk tegenover de rest van de wereld WL.
Pijn in mijn poot, dikke pc natuurlijk....quote:Op maandag 10 november 2008 15:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Een dikke wat?
sorry...de meligheid slaat toe hier
LOGGGGGGGGIIIIIIIII moet terug komen!quote:Op maandag 10 november 2008 15:21 schreef Crazy-p het volgende:
*kijkt richting Logi* ik wil pauzeeeeeeeeeee
quote:Op maandag 10 november 2008 15:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Pijn in mijn pc, dikke poot natuurlijk....
quote:Op maandag 10 november 2008 15:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
*dacht aan Barra photoshoppen als rode stier
Ja ik postte 'm en dacht even niet na..quote:Op maandag 10 november 2008 15:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Pijn in mijn poot, dikke pc natuurlijk....
quote:Op maandag 10 november 2008 15:29 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha ja ben alleen beetje lazy sorry
ik heb sinds augustus een hele dikke! en ik heb echt 0.0 klachten over vista (64b ftw!)quote:Op maandag 10 november 2008 15:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
nee dat is misschien wel zo. maar ik denk dat dit typisch een geval van het glas is halfvol, of het glas is halfleeg is.quote:Op maandag 10 november 2008 15:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Haha.. ik zeg nooit tegen de leuke dames.. maarja.. ze was viess Barra ik zeg et jequote:Op maandag 10 november 2008 15:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat zeg ik ook altijd tegen de vrouwtjes
wil je de stier bij de horens vatten?
wtf?quote:
ja jij hebt zon dell xps toch ?quote:Op maandag 10 november 2008 15:40 schreef Sgele het volgende:
Ik draai Vista op m'n laptopje, en kan er alles mee![]()
Zelfs COD4 High Res is geen probleem voor het beessie
quote:
Yupquote:Op maandag 10 november 2008 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja jij hebt zon dell xps toch ?
Nee pik ik ben geen wannab modquote:Op maandag 10 november 2008 15:35 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. ik zeg nooit tegen de leuke dames.. maarja.. ze was viess Barra ik zeg et je
Jah mocht van mozzie niet meer in andere topic.. hijs opeens wannab mod
welk spel heb je het over , welke niet lukt ?quote:Op maandag 10 november 2008 15:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Yup
Ik moet trouwens wel even vermelden dat spellen van EA Sports van geen kanten draaien
Die leveren ook totaal geen support voor laptop hardware
doe ze de groetjes terug!quote:
Alle FIFA games bijvoorbeeldquote:Op maandag 10 november 2008 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welk spel heb je het over , welke niet lukt ?
vette laptop trouwens
haha goeie grap!quote:Op maandag 10 november 2008 15:35 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. ik zeg nooit tegen de leuke dames.. maarja.. ze was viess Barra ik zeg et je
Jah mocht van mozzie niet meer in andere topic.. hijs opeens wannab mod
maar maar...jij bent een developer...jij ontwikkelt die shit toch...dus jij kan hem zo weer open haxxen enzoquote:Op maandag 10 november 2008 15:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee pik ik ben geen wannab mod
Dat topic is voor runx bedoelt en het zou leuk zijn als hij daar zelf ook wat ik kan posten. Maar als jij gaat slowchatten dan gooien de mods um dicht en kan runx niks neerzetten terwijl het voor hem bedoelt is.
Beetje rekening houden met elkaar..
oh das vreemd jaquote:Op maandag 10 november 2008 15:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Alle FIFA games bijvoorbeeld
En dank je![]()
![]()
dat dusquote:Op maandag 10 november 2008 15:46 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
maar maar...jij bent een developer...jij ontwikkelt die shit toch...dus jij kan hem zo weer open haxxen enzo
Niet echt, daarom probeer ik vandaag wat minder te typen, en niet te gamen.quote:Op maandag 10 november 2008 15:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik postte 'm en dacht even niet na..![]()
Die pijn wordt ook niet minder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |