Haha wat heb ik gemistquote:Op maandag 10 november 2008 13:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
debbie weer spoor loos ???
zo erg kan ze toch niet geschrokken zijn van mn pm >.<
quote:Op maandag 10 november 2008 13:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
debbie weer spoor loos ???
zo erg kan ze toch niet geschrokken zijn van mn pm >.<
om VMware heb ik hem erop staan. ziet er iets mooier uit als vista. Top dusquote:Op maandag 10 november 2008 14:01 schreef Droxz.nl het volgende:
Iemand windows 7 al draaien trouwens?
Ben nu bezig met downloaden, zo maar eens installeren.
Windows 7 is de nieuwe XP of gewoon betere versie van vistaquote:Op maandag 10 november 2008 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
om VMware heb ik hem erop staan. ziet er iets mooier uit als vista. Top dus
vervolg op vistaquote:Op maandag 10 november 2008 14:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Windows 7 is de nieuwe XP of gewoon betere versie van vista?
beter versie van vistaquote:Op maandag 10 november 2008 14:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Windows 7 is de nieuwe XP of gewoon betere versie van vista?
hoezo ? je hebt toch elke 2 jaar een nieuwe windows ?quote:Op maandag 10 november 2008 14:10 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ahoke..
Zo snel al.. sjonge jonge
Omdat vista standaard kut is, en ze nu eigenlijk een versie gaan uitbrengen (windows 7) wat dus eigenlijk een goede vista had moeten zijnquote:Op maandag 10 november 2008 14:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waarom zo snel.. ik heb niet eens vista geused (crap PC)
aangezien ik haar vrijdag niet meer voorbij zag komen op het forum en zei waarsch de post van mij gemistquote:Op maandag 10 november 2008 14:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
debbie pmmen moet je goed over na denken
quote:Op maandag 10 november 2008 14:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
aangezien ik haar vrijdag niet meer voorbij zag komen op het forum en zei waarsch de post van mij gemist
had d8 ik van hmz zal dr mn ff een pmmetje sturen met excuus dr in over mn geweldige ik schop tegen idereen aan dag (zo weten jullie dat ook weer !)
en nu aan je werk stelletje luie donders !!
quote:Op maandag 10 november 2008 14:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Omdat vista standaard kut is, en ze nu eigenlijk een versie gaan uitbrengen (windows 7) wat dus eigenlijk een goede vista had moeten zijn
tweakers.net?quote:Op maandag 10 november 2008 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
![]()
echt waar je het vandaan haalt is mij een raadsel
"Werken".... *zoekt in woordenboek* aha, vanaf volgende week weer!quote:Op maandag 10 november 2008 14:14 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
aangezien ik haar vrijdag niet meer voorbij zag komen op het forum en zei waarsch de post van mij gemist
had d8 ik van hmz zal dr mn ff een pmmetje sturen met excuus dr in over mn geweldige ik schop tegen idereen aan dag (zo weten jullie dat ook weer !)
en nu aan je werk stelletje luie donders !!
lol..quote:Op maandag 10 november 2008 14:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
tweakers.net?
HIER heb je het hele artikel, nu blij...?
Nog makkelijker, ik qoute het stukje wel voor je:
Windows 7 zal dan ook waarschijnlijk een flinke dosis scepsis en wantrouwen moeten overwinnen, temeer daar beloofd is dat de volgende Windows-versie 'alles zal worden wat Vista had moeten zijn'. Mede daarom zal Microsoft Windows 7 niet vanaf de grond herbouwen, maar zal de code van Vista grotendeels hergebruikt worde
leek me wel zo netjes om het ff zelf te doenquote:Op maandag 10 november 2008 14:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
aangezien we de strijdbijl begraven hadden had ik debs daarover ook al ingelicht. maar ze beantwoord mijn mail ook niet dus is ze denk ik druk
Neequote:Op maandag 10 november 2008 14:23 schreef Moozzie het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken!! [ afbeelding ]
Jezelf qouten met een antwoordquote:
Hijs bang dat ik em beat omdat ik terug ben..quote:Op maandag 10 november 2008 14:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jezelf qouten met een antwoord
Wil je weer in de top10 dagposts komen ofzo?
ja leuk en aardig, maar ik spreek uit eigen ervaring, en ik ben echt zwaar tevreden over vista hoor. ik begrijp echt al die comotie erover niet.quote:Op maandag 10 november 2008 14:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
tweakers.net?
HIER heb je het hele artikel, nu blij...?
Nee ik had gewoon niks te doenquote:Op maandag 10 november 2008 14:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jezelf qouten met een antwoord
Wil je weer in de top10 dagposts komen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |