Hehe.. true maarja ook weer niet dan doe ik wel de wilde stier..quote:Op maandag 10 november 2008 16:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
net als moozzie zegt.. 2 dames en 1 met een voorbind dildo ofzo
Kleine glimlach danquote:Op maandag 10 november 2008 15:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je moest lachen he!
kleine booty sweat!
Moet die nog zien..quote:
ja of gta van gisterenquote:Op maandag 10 november 2008 16:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Cool je leeft nog
Ik dacht even dat het laatste schaap je te veel was
Waarom kan je niet fokkenquote:Op maandag 10 november 2008 16:07 schreef Runx het volgende:
ik zei tog dat ik nieuwe stage plek had en niet meer kan fokken overdag![]()
maar vandaag was nog niet alles geregeld dus heb ik maar andere dingen gedaan in de stad etc
wat voor videokaart en drivers?quote:Op maandag 10 november 2008 15:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zelfs met drivers die niet origineel zijn krijg ik die kutspellen niet aan de praat
Heel vreemd want het is alleen bij spellen van EA Sports
nee omdat ik bij een project mee loop en dan kan dat niet het is en internationaal bedrijf hé Tui (waaronder ,arke,holland international ,kras,arkefly blabla )quote:Op maandag 10 november 2008 16:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waarom kan je niet fokken!
Je bent iCTer ga et fixen
welke ? neequote:Op maandag 10 november 2008 16:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heb je je topic al gezien?
hey die heb ik ook gezien van het weekend.quote:Op maandag 10 november 2008 15:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je moest lachen he!
kleine booty sweat!
wl nieuwe avaquote:Op maandag 10 november 2008 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat voor videokaart en drivers?
Aah nicequote:Op maandag 10 november 2008 16:10 schreef Runx het volgende:
[..]
nee omdat ik bij een project mee loop en dan kan dat niet het is en internationaal bedrijf hé Tui (waaronder ,arke,holland international ,kras,arkefly blabla )
maar wel veel chickszit op de hoofdkantoor
de vorige toch ook al niet ?quote:Op maandag 10 november 2008 16:11 schreef Runx het volgende:
[..]
wl nieuwe ava... komt er geen wiet in voor
Hey logiquote:Op maandag 10 november 2008 16:12 schreef Logician het volgende:![]()
![]()
![]()
[Regels breek]
Zit potdomme bijna te janken bij het lezen van onderstaand topic, IFok!
[GEZ] Spullen gezocht i.v.m. scheiding - Afdankertjes welkom
[/terug naar alleen lees modus ga]
nee maar ok, die vorige op de vorige weer welquote:Op maandag 10 november 2008 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de vorige toch ook al niet ?
Krijg nou een zieke elleboog! Het leeft!quote:
ok , maar de vorige op de vorige , en daar de vorige weer van , dan weer nietquote:Op maandag 10 november 2008 16:14 schreef Runx het volgende:
[..]
nee maar ok, die vorige op de vorige weer wel
hehe heb de topic gezienquote:Op maandag 10 november 2008 16:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
heb je je topic al gezien?
kan iemand mij uitleggen waarom logi niet post!?quote:Op maandag 10 november 2008 16:12 schreef Logician het volgende:![]()
![]()
![]()
[Regels breek]
logi heroes avaquote:Op maandag 10 november 2008 16:12 schreef Logician het volgende:![]()
![]()
![]()
[Regels breek]
goedzoquote:
stupid jackquote:Op maandag 10 november 2008 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey die heb ik ook gezien van het weekend.
ik vond die neger echt geniaal.
en ook dat stukje dat die gast die mongool weer moest spelen voor dat ventje, met die tanden vd oude vent
maar dan ben ik benieuwd of de volgende wel weer wiet in komt ?quote:Op maandag 10 november 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok , maar de vorige op de vorige , en daar de vorige weer van , dan weer niet
Omdat haar baas der dan weer gaat spanken en ze heeft nog last van de vorige keerquote:Op maandag 10 november 2008 16:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kan iemand mij uitleggen waarom logi niet post!?
ja zet me maar weer aan het werk jaquote:Op maandag 10 november 2008 16:17 schreef Runx het volgende:
[..]
maar dan ben ik benieuwd of de volgende wel weer wiet in komt ?
ja waarschijnlijk ga ik het halenquote:Op maandag 10 november 2008 16:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Aah nice
Maar wel veel betere stage dan die je had dus?
Simple Jackquote:
en mijn schapen leven ookquote:Op maandag 10 november 2008 16:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Krijg nou een zieke elleboog! Het leeft!
ahhh ze heeft op haar blote bips gehad van der baasquote:Op maandag 10 november 2008 16:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Omdat haar baas der dan weer gaat spanken en ze heeft nog last van de vorige keer
Ontroerend iddquote:Op maandag 10 november 2008 16:12 schreef Logician het volgende:![]()
![]()
![]()
[Regels breek]
Logiiiiiiiii!quote:Op maandag 10 november 2008 16:12 schreef Logician het volgende:
![]()
![]()
![]()
[Regels breek]
quote:
jij ook fijne avond laterzquote:Op maandag 10 november 2008 16:22 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga er vandoor![]()
fijne avond allemaal![]()
Graag zonder demonstratie met barra svpquote:Op maandag 10 november 2008 16:25 schreef GilaMonyet het volgende:
Het is super druk opeens..
Barra ik leg zo de wilde stier uit!
gaan we vanavond weer gta doen ?quote:Op maandag 10 november 2008 16:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Graag zonder demonstratie met barra svp
quote:Op maandag 10 november 2008 16:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Graag zonder demonstratie met barra svp
whahahaquote:Op maandag 10 november 2008 16:28 schreef GilaMonyet het volgende:
Oke de wilde stier is simpel..
Owja de vrouw waarbij je het doet moet wel je echte vrouw zijn of iets
Je doet de vrouw in kwestie doggiestyle (wel in d'r vagina
Je bouwt rustig op en gaat dus steeds sneller..!
Dan als je bijna klaar komt dan buig je over de vrouw heen en he doet je handen om haar middel..
Daarna verluister je in haar oor.. Als ik dit doe bij mijn secretaresse wordt ze GEIL!!
Dan moet je dus 8sec er opblijven zitten terwijl ze dus helemaal wild wordt.
Ik ga vanaaf weer lbp doenquote:Op maandag 10 november 2008 16:29 schreef Runx het volgende:
[..]
gaan we vanavond weer gta doen ?
hebben jullie geen lbp ?
Ben er nog even hoorquote:Op maandag 10 november 2008 16:28 schreef GilaMonyet het volgende:
Dan als je bijna klaar komt dan buig je over de vrouw heen en he doet je handen om haar middel..
Daarna verluister je in haar oor.. Als ik dit doe bij mijn secretaresse wordt ze GEIL!!
naais i like , alleen ik snap niks van die online levels ik snap niet hoe je op naam moet zoeken , en er staan weinig lvl's online ,lvl's maken is vet moeilijkquote:
dat is bijna hetzelfde als AIDSrodeo.. alleen moet je haar dan in der kont neuken en in haar oor fluisteren dat je aids hebtquote:Op maandag 10 november 2008 16:28 schreef GilaMonyet het volgende:
M'n broodje pindakaas met sambalquote:Op maandag 10 november 2008 16:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is bijna hetzelfde als AIDSrodeo.. alleen moet je haar dan in der kont neuken en in haar oor fluisteren dat je aids hebt
Maar aids zijn geen grappen en sowieso kont neukenquote:Op maandag 10 november 2008 16:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is bijna hetzelfde als AIDSrodeo.. alleen moet je haar dan in der kont neuken en in haar oor fluisteren dat je aids hebt
quote:
Alles met sambal manquote:
staat niks over schapen slechte zaakquote:Op maandag 10 november 2008 16:34 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_door_nymfomane.html
WTF ??
Uitgewoond door duizend manTerri is diep ongelukkig als ze niet twaalf keer op een dag klaarkomt. De seksverslaafde heeft inmiddels met duizend verschillende mannen geneukt.
Gammaquote:Op maandag 10 november 2008 16:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 november 2008 16:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben er nog even hoor
moet je zeggen dat je HIV hebtover wild gesproken
quote:Op maandag 10 november 2008 16:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Maar aids zijn geen grappen en sowieso kont neuken![]()
quote:
sm0kez! Je moeder!quote:Op maandag 10 november 2008 16:34 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_door_nymfomane.html
WTF ??
Uitgewoond door duizend manTerri is diep ongelukkig als ze niet twaalf keer op een dag klaarkomt. De seksverslaafde heeft inmiddels met duizend verschillende mannen geneukt.
je moet een nummertje trekken, helaas telt de rol maar 2000 aanmeldingen, dus je moet snel zijnquote:Op maandag 10 november 2008 16:38 schreef Runx het volgende:
[..]
staat niks over schapen slechte zaak![]()
maar hoe gaat die aanmelding nouohh nee wacht ik wil nog geen aids
True.. hahaha maarja aids is ergerquote:Op maandag 10 november 2008 16:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe aids geen grappen... nee vreemdgaan wel
damn mn vriendin zou gelijk me tanden uit mijn bek meppen
maar ik zie dat apparaat dan niet waar de nummers op verschijnenquote:Op maandag 10 november 2008 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet een nummertje trekken, helaas telt de rol maar 2000 aanmeldingen, dus je moet snel zijn
Ik heb nog niet online gespeeld dus weet daar niks van.quote:Op maandag 10 november 2008 16:34 schreef Runx het volgende:
[..]
naais i like , alleen ik snap niks van die online levels ik snap niet hoe je op naam moet zoeken , en er staan weinig lvl's online ,lvl's maken is vet moeilijk
maar heb jij al een lvl gemaakt dan ?
Laters Sgelequote:Op maandag 10 november 2008 16:22 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga er vandoor![]()
fijne avond allemaal![]()
ja maar dat is het problem ik heb geen middag vrijquote:Op maandag 10 november 2008 16:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik heb nog niet online gespeeld dus weet daar niks van.
Een level zelf maken is even wennen maar als je er een middagje aan besteed leer je het snel.
Het is wel grappig want je kan je hebt veel vrijheid en je kan je eigen ideeën uitwerken
Hahahaquote:Op maandag 10 november 2008 16:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Laters SgeleFeck vergat te refreshen
M'n waterquote:Op maandag 10 november 2008 16:42 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Laters SgeleFeck vergat te refreshen
quote:Op maandag 10 november 2008 16:40 schreef GilaMonyet het volgende:
lol @ die nielsch
Wie zou jij willen "spitroasten" en met wie?
Ook echt je fobo checken
Haha..quote:Op maandag 10 november 2008 16:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
die hand ligt daar omdat het om mijn abs ging en niet om mijn pik
bedankt voor de support!
Sorryquote:Op maandag 10 november 2008 16:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
M'n cola + een stukje broodje pindakaas met sambal die aan m'n kies bleef plakken
arme realiteitquote:Op maandag 10 november 2008 16:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha..
En dan ook nog zelf uppen he.. hij pimped nu zeker tmf sletjes met die buik pic
Ondertussen wordt hij ook nog even heel hard gepwnd door GRTDOJW volkquote:
Gaat ie zo'n meisje daten, denkt ze oooh een six packquote:Op maandag 10 november 2008 16:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ach ja.. some people do everything to get laid.
Beertenders4life!quote:Op maandag 10 november 2008 16:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gaat ie zo'n meisje daten, denkt ze oooh een six pack
Haalt hij een beertender tevoorschijn
Laterz Sgele.. Geniet daaro ffquote:Op maandag 10 november 2008 16:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ondertussen wordt hij ook nog even heel hard gepwnd door GRTDOJW volk![]()
![]()
Ik ben er vandoor luitjes (nu echt p00p)
![]()
Whahahaha.. inderdaad!quote:Op maandag 10 november 2008 16:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Beertenders4life!
In een sixpack zit maar 3 liter
dat zal wel! gewoon een Tray! daar kan geen beertender tegenopquote:Op maandag 10 november 2008 16:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Beertenders4life!
In een sixpack zit maar 3 liter
Gewoon bierquote:Op maandag 10 november 2008 16:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat zal wel! gewoon een Tray! daar kan geen beertender tegenop
nice, 3 liter rumquote:Op maandag 10 november 2008 16:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik drink toch geen bier... en doe een sixpack maar eens vol met rum of whiskey
Cyaquote:Op maandag 10 november 2008 16:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ondertussen wordt hij ook nog even heel hard gepwnd door GRTDOJW volk![]()
![]()
Ik ben er vandoor luitjes (nu echt p00p)
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |