de MP GUI van EA is ook zo gigantisch ruk...van EA Pacific tot EA sports...quote:Op maandag 10 november 2008 15:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Yup
Ik moet trouwens wel even vermelden dat spellen van EA Sports van geen kanten draaien
Die leveren ook totaal geen support voor laptop hardware
Zelfs met drivers die niet origineel zijn krijg ik die kutspellen niet aan de praatquote:Op maandag 10 november 2008 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh das vreemd ja
ik weet wel dat ze FPS gelocked zijn
wtf is spitroastenquote:Op maandag 10 november 2008 15:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Wie zou jij willen "spitroasten" en met wie?
ja maar wat krijg je dan voor topic mooz...quote:Op maandag 10 november 2008 15:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee pik ik ben geen wannab mod
Dat topic is voor runx bedoelt en het zou leuk zijn als hij daar zelf ook wat ik kan posten. Maar als jij gaat slowchatten dan gooien de mods um dicht en kan runx niks neerzetten terwijl het voor hem bedoelt is.
Beetje rekening houden met elkaar..
quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 15:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee pik ik ben geen wannab mod
Dat topic is voor runx bedoelt en het zou leuk zijn als hij daar zelf ook wat ik kan posten. Maar als jij gaat slowchatten dan gooien de mods um dicht en kan runx niks neerzetten terwijl het voor hem bedoelt is.
Beetje rekening houden met elkaar..
staat in het topic.. was ook mijn vraagquote:
Ze zijn ook niet topic waardigquote:Op maandag 10 november 2008 15:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar wat krijg je dan voor topic mooz...
no offence maar deze topics blijven op met de gratie van de mod...
want eigenlijk zou je zeggen: stuur en pm of een mailtje want het is niet topic waardig.
maar ik vind het altijd wel leuk hoor
Als ik jou zeg dat de chick "het varkentje aan de spit" is...quote:
toch ook als hij dicht isquote:Op maandag 10 november 2008 15:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet topic waardig
Maar wel leuk voor runx, heeft hij ook eens een naam topic
Is die link click-able danquote:Op maandag 10 november 2008 15:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
staat in het topic.. was ook mijn vraag
jaja zekerquote:
Ja maar jij kon tenminste nog postenquote:Op maandag 10 november 2008 15:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
toch ook als hij dicht is
mijn enige naam topic is ook dicht!
mijn sales manager zei altijd: you snooze you losequote:Op maandag 10 november 2008 15:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja maar jij kon tenminste nog posten
Bekende uitspraakquote:Op maandag 10 november 2008 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn sales manager zei altijd: you snooze you lose
je moest lachen he!quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 15:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh das vreemd ja
ik weet wel dat ze FPS gelocked zijn
net als moozzie zegt.. 2 dames en 1 met een voorbind dildo ofzoquote:Op maandag 10 november 2008 15:59 schreef GilaMonyet het volgende:
Maare Barra met wie zou jij willen spitroasten
Hehe.. true maarja ook weer niet dan doe ik wel de wilde stier..quote:Op maandag 10 november 2008 16:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
net als moozzie zegt.. 2 dames en 1 met een voorbind dildo ofzo
Kleine glimlach danquote:Op maandag 10 november 2008 15:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je moest lachen he!
kleine booty sweat!
Moet die nog zien..quote:
ja of gta van gisterenquote:Op maandag 10 november 2008 16:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Cool je leeft nog
Ik dacht even dat het laatste schaap je te veel was
Waarom kan je niet fokkenquote:Op maandag 10 november 2008 16:07 schreef Runx het volgende:
ik zei tog dat ik nieuwe stage plek had en niet meer kan fokken overdag![]()
maar vandaag was nog niet alles geregeld dus heb ik maar andere dingen gedaan in de stad etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |