Ontroerend iddquote:Op maandag 10 november 2008 16:12 schreef Logician het volgende:![]()
![]()
![]()
[Regels breek]
Zit potdomme bijna te janken bij het lezen van onderstaand topic, IFok!
[GEZ] Spullen gezocht i.v.m. scheiding - Afdankertjes welkom
[/terug naar alleen lees modus ga]
Logiiiiiiiii!quote:Op maandag 10 november 2008 16:12 schreef Logician het volgende:
![]()
![]()
![]()
[Regels breek]
Zit potdomme bijna te janken bij het lezen van onderstaand topic, IFok!
[GEZ] Spullen gezocht i.v.m. scheiding - Afdankertjes welkom
[/terug naar alleen lees modus ga]
quote:
jij ook fijne avond laterzquote:Op maandag 10 november 2008 16:22 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga er vandoor![]()
fijne avond allemaal![]()
Graag zonder demonstratie met barra svpquote:Op maandag 10 november 2008 16:25 schreef GilaMonyet het volgende:
Het is super druk opeens..
Barra ik leg zo de wilde stier uit!
gaan we vanavond weer gta doen ?quote:Op maandag 10 november 2008 16:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Graag zonder demonstratie met barra svp
quote:Op maandag 10 november 2008 16:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Graag zonder demonstratie met barra svp
whahahaquote:Op maandag 10 november 2008 16:28 schreef GilaMonyet het volgende:
Oke de wilde stier is simpel..
Owja de vrouw waarbij je het doet moet wel je echte vrouw zijn of iets
Je doet de vrouw in kwestie doggiestyle (wel in d'r vagina
Je bouwt rustig op en gaat dus steeds sneller..!
Dan als je bijna klaar komt dan buig je over de vrouw heen en he doet je handen om haar middel..
Daarna verluister je in haar oor.. Als ik dit doe bij mijn secretaresse wordt ze GEIL!!
Dan moet je dus 8sec er opblijven zitten terwijl ze dus helemaal wild wordt.
Ik ga vanaaf weer lbp doenquote:Op maandag 10 november 2008 16:29 schreef Runx het volgende:
[..]
gaan we vanavond weer gta doen ?
hebben jullie geen lbp ?
Ben er nog even hoorquote:Op maandag 10 november 2008 16:28 schreef GilaMonyet het volgende:
Dan als je bijna klaar komt dan buig je over de vrouw heen en he doet je handen om haar middel..
Daarna verluister je in haar oor.. Als ik dit doe bij mijn secretaresse wordt ze GEIL!!
naais i like , alleen ik snap niks van die online levels ik snap niet hoe je op naam moet zoeken , en er staan weinig lvl's online ,lvl's maken is vet moeilijkquote:
dat is bijna hetzelfde als AIDSrodeo.. alleen moet je haar dan in der kont neuken en in haar oor fluisteren dat je aids hebtquote:Op maandag 10 november 2008 16:28 schreef GilaMonyet het volgende:
M'n broodje pindakaas met sambalquote:Op maandag 10 november 2008 16:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is bijna hetzelfde als AIDSrodeo.. alleen moet je haar dan in der kont neuken en in haar oor fluisteren dat je aids hebt
Maar aids zijn geen grappen en sowieso kont neukenquote:Op maandag 10 november 2008 16:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is bijna hetzelfde als AIDSrodeo.. alleen moet je haar dan in der kont neuken en in haar oor fluisteren dat je aids hebt
quote:
Alles met sambal manquote:
staat niks over schapen slechte zaakquote:Op maandag 10 november 2008 16:34 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_door_nymfomane.html
WTF ??
Uitgewoond door duizend manTerri is diep ongelukkig als ze niet twaalf keer op een dag klaarkomt. De seksverslaafde heeft inmiddels met duizend verschillende mannen geneukt.
Gammaquote:Op maandag 10 november 2008 16:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 november 2008 16:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben er nog even hoor
moet je zeggen dat je HIV hebtover wild gesproken
quote:Op maandag 10 november 2008 16:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Maar aids zijn geen grappen en sowieso kont neuken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |