quote:
het was op rtl nieuws, afgelopen zaterdagquote:
quote:Op maandag 10 november 2008 11:51 schreef At-EZ het volgende:
Wat ik me weer afvraag, is waarom je pas na 1 jaar, fucking 1 jaar, gaat kijken of je stappen kunt ondernemen.
Na jaar is zowat iedereen je allang vergeten..
quote:Op maandag 10 november 2008 11:46 schreef murderH het volgende:
[..]
het was op rtl nieuws, afgelopen zaterdag
Het is denk ik een jaar geleden opgenomen en nu pas op tv gekomen.quote:Op maandag 10 november 2008 11:51 schreef At-EZ het volgende:
Wat ik me weer afvraag, is waarom je pas na 1 jaar, fucking 1 jaar, gaat kijken of je stappen kunt ondernemen.
Na jaar is zowat iedereen je allang vergeten..
mompel het was niet op de openbare weg mompel mompel + als TS duidelijk aangeeft dat ie niet in beeld wil moeten ze daar rekening mee houden of TS wegblurren..quote:Op maandag 10 november 2008 12:10 schreef RPD het volgende:
mompel recht op vrije nieuwsgaring mompel
quote:Op maandag 10 november 2008 13:41 schreef karr-1 het volgende:
Lekker boeiend ook weer, wat heeft een school of je werk er mee te maken wat jij in je vrije tijd doet? Het is niet illegaal om te blowen in een coffeeshop. Weliswaar heb je aangegeven het niet te willen en hadden ze dat niet moeten doen of je wegblurren of zo, maar dat is om de een of andere reden niet gebeurd.
Ik snap niet wat er zo schokkend aan is.
En dit nomineren we voor de meest zinloze reactie tot nu toe....quote:Op maandag 10 november 2008 13:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kijk een user zonder een IQ!!! dat is nieuw!
Nou die reactie van hem is nog niet zo zinloos, hij had het wat genuanceerder kunnen typen. Aangezien het best negatief voor je kan uit pakken als ze je herkennen bij een potentieel sollicitatie gesprek. Omdat ze toch liever iemand hebben die in z'n vrijetijd Pauw&Wiiteman kijkt dan iemand die stoned in een coffeeshop zit. Daarnaast kan het op school of als je al werkt best negatief uitpakken. Er zullen altijd wel mensen blijven bestaan die twijfels bij jou hebben en kunnen zo hun "slechte" beeld over jou uitbreiden of aanpassen! Ze zullen het niet zo snel toegeven maar het speelt wel mee...quote:Op maandag 10 november 2008 14:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En dit nomineren we voor de meest zinloze reactie tot nu toe....
Kijk hier kan ik dan weer volledig in meegaan. Dank voor de heldere uitleg.quote:Op maandag 10 november 2008 14:42 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nou die reactie van hem is nog niet zo zinloos, hij had het wat genuanceerder kunnen typen. Aangezien het best negatief voor je kan uit pakken als ze je herkennen bij een potentieel sollicitatie gesprek. Omdat ze toch liever iemand hebben die in z'n vrijetijd Pauw&Wiiteman kijkt dan iemand die stoned in een coffeeshop zit. Daarnaast kan het op school of als je al werkt best negatief uitpakken. Er zullen altijd wel mensen blijven bestaan die twijfels bij jou hebben en kunnen zo hun "slechte" beeld over jou uitbreiden of aanpassen! Ze zullen het niet zo snel toegeven maar het speelt wel mee...
Alhoewel ik nu wel het idee heb dat TS er een slaatje probeert uit te slaan. De optie, welke al hierboven staat, zoals: vertrekken als ze komen filmen was natuurlijk beter. Maar achteraf is altijd makkelijker praten.
Wellicht dat ze je op RTLgemist nog weg kunnen blurren maar het is al te laat natuurlijk.
Mompel iemand tegen zijn wil te kijk zetten mompel.quote:Op maandag 10 november 2008 12:10 schreef RPD het volgende:
mompel recht op vrije nieuwsgaring mompel
Hier sluit ik me volkomen bij aan. Zo is het me zelf overkomen dat mijn baas [en zijn hielenlikkende personeel [lik de reet van je baas genoeg en krijg een koekje] ] mij een gokker vonden omdat ik het heerlijk vind na mijn werk even ergens een biertje te scoren en een spelletje te flipperen [altijd al leuk gevonden, maar goed] Het stigma lag er. Zelfs op dagen dat ik mijn salaris kreeg en meteen een spelletje ging flipperen/biertje drinken was al aanleiding dat ik gokverslaafd was [na mijn ontslag zelfs iemand van de Jelinek aan de telefoon gehad of ik hulp nodig had, die door mijn ex-werkgever was aangevraagd [quote:Op maandag 10 november 2008 14:42 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nou die reactie van hem is nog niet zo zinloos, hij had het wat genuanceerder kunnen typen. Aangezien het best negatief voor je kan uit pakken als ze je herkennen bij een potentieel sollicitatie gesprek. Omdat ze toch liever iemand hebben die in z'n vrijetijd Pauw&Wiiteman kijkt dan iemand die stoned in een coffeeshop zit. Daarnaast kan het op school of als je al werkt best negatief uitpakken. Er zullen altijd wel mensen blijven bestaan die twijfels bij jou hebben en kunnen zo hun "slechte" beeld over jou uitbreiden of aanpassen! Ze zullen het niet zo snel toegeven maar het speelt wel mee...
quote:Op maandag 10 november 2008 16:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Kijk hier kan ik dan weer volledig in meegaan. Dank voor de heldere uitleg.
"Ik heb niks te verbergen."quote:Op maandag 10 november 2008 11:54 schreef ChillBillzzz het volgende:
Belachelijk toch dat je vervolgens toch word gefilmd in een coffeeshop wanneer je dat niet wilt. Ach jah das nou typische Nederland, er wordt toch wel gedaan waar ze zin in hebben.......
Maaruh ik zou een advocaat inschakelen!!!
Een beetje..... Maar goed, het is je vergevenquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry maar dat had je toch ook zelf kunnen bedenken...
en idd ik had het wat genuanceerder kunnen brengen alleen sloeg ik stijl achterover van je opmerking.
sorry als ik een beetje als een mega lul overkwam.
Toch wordt het in bepaalde beroepen niet bepaald gewaardeerd heb ik zo het idee. Ik snap ts heel goed en zou ook niet graag al blowend in een coffeeshop worden gefilmd.quote:Op maandag 10 november 2008 13:41 schreef karr-1 het volgende:
Lekker boeiend ook weer, wat heeft een school of je werk er mee te maken wat jij in je vrije tijd doet? Het is niet illegaal om te blowen in een coffeeshop. Weliswaar heb je aangegeven het niet te willen en hadden ze dat niet moeten doen of je wegblurren of zo, maar dat is om de een of andere reden niet gebeurd.
Ik snap niet wat er zo schokkend aan is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |