ik ben geen advocaat maar ik neem aan dat een top advocaat zoiets niet over het hoofd ziet en als hij zegt nadat hij de aflevering heeft gezien dat joran strafbaar is dan geloof ik dat ook wel.\quote:Op maandag 10 november 2008 00:37 schreef agter het volgende:
[..]
Dan is Peter R volgens mij even strafbaar bezig geweest...
Die zijn begonnen met een financieel aanbod per dame over MSN aan Joran. Zij noemde als eerste bedragen.
En, niet te vergeten, zij hebben een aanbetaling aan Joran gedaan.
Lijkt me dat dat toch wel iets met uitlokken of zo is...
Of zit ik nu fout?
Die beste man is ingehuurd door SBS om daar in 2 minuten even wat te vertellen. Die gaat echt niet zeggen dat zij fout zitten...dan krijgt ie wellicht zijn centjes niet en kan ie toekomstig werk wel vergeten daar...quote:Op maandag 10 november 2008 00:44 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik ben geen advocaat maar ik neem aan dat een top advocaat zoiets niet over het hoofd ziet en als hij zegt nadat hij de aflevering heeft gezien dat joran strafbaar is dan geloof ik dat ook wel.\
verder lijkt het me logisch (lijkt hé) dat er een groot verschil is tussen een bod doen op MSN en daadwerkelijk contant cash aan te nemendaarnaast is er ook een groot verschil in de intentie van de beide partijen
wat denk je dat een top advocaat belangrijker vind? zijn naam en reputatie als advocaat of wat centen van SBS6quote:Op maandag 10 november 2008 00:47 schreef agter het volgende:
[..]
Die beste man is ingehuurd door SBS om daar in 2 minuten even wat te vertellen. Die gaat echt niet zeggen dat zij fout zitten...dan krijgt ie wellicht zijn centjes niet en kan ie toekomstig werk wel vergeten daar...
Ik weet het ook niet precies, maar uitlokking is toch strafbaar in NL?
Ik kan niet in zijn hoofd kijken.quote:Op maandag 10 november 2008 00:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wat denk je dat een top advocaat belangrijker vind? zijn naam en reputatie als advocaat of wat centen van SBS6
Net zoals de vorige keer toen "zeker" was dat Joran vervolgd kon worden ? Plasman geeft gewoon een eerste indruk, het zegt verder niet zoveel. Hij heeft geen concrete strafbare feiten gepleegd, het willen laten werken van Thaise danseressen in Nederland is niet strafbaar.quote:Op maandag 10 november 2008 00:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wat denk je dat een top advocaat belangrijker vind? zijn naam en reputatie als advocaat of wat centen van SBS6
Ik denk dat het wel strafbaar is als ze hier met een toeristenvisum aan het werk gaan...geen sofinummer e.d...quote:Op maandag 10 november 2008 00:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Net zoals de vorige keer toen "zeker" was dat Joran vervolgd kon worden ? Plasman geeft gewoon een eerste indruk, het zegt verder niet zoveel. Hij heeft geen concrete strafbare feiten gepleegd, het willen laten werken van Thaise danseressen in Nederland is niet strafbaar.
-edit-quote:Op maandag 10 november 2008 00:55 schreef kraaksandaal het volgende:
Kunnen de klanten van Joran vervolgt worden?
quote:Op maandag 10 november 2008 00:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat dat betreft mag Joran Peter dus wel even een bloemetje met bedankbriefje sturen.
Ja, maar dat staat hier verder natuurlijk buiten. De strafbaarheid van het overvliegen van die dames wordt beweert. Ze willen het zelfs vrijwillig. Het heeft dan geen reet met vrouwenhandel te maken. Dat is het pas als je vrouwen hier naar toe laat komen onder het voorwendsel dat ze moeten schoonmaken en bij aankomst hier hun paspoort wordt afgepakt om vervolgens achter het raam gezet te worden.quote:Op maandag 10 november 2008 00:54 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel strafbaar is als ze hier met een toeristenvisum aan het werk gaan...geen sofinummer e.d...
Kortom er is weer geen enig bewijs en iedereen kan zo lullen voor de camera.quote:Op maandag 10 november 2008 01:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat hier verder natuurlijk buiten. De strafbaarheid van het overvliegen van die dames wordt beweert. Ze willen het zelfs vrijwillig. Het heeft dan geen reet met vrouwenhandel te maken. Dat is het pas als je vrouwen hier naar toe laat komen onder het voorwendsel dat ze moeten schoonmaken en bij aankomst hier hun paspoort wordt afgepakt om vervolgens achter het raam gezet te worden.
quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 01:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf...
Die gozer heeft gewoon niet zitten opletten tijdens die uitzending.quote:Op maandag 10 november 2008 01:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf zei ik net...
Die Joran is van de pot gerukt en Peter R de Vries is een aandachtshoer, tsja lastig kiezen.quote:Op maandag 10 november 2008 01:03 schreef JohnDope het volgende:
Mensen die de acties van Joran proberen goed te praten, daarvan hebben de voorouders vast een hele enge hoge positie binnen de NSB bekleedt.
Ik heb hier geen woorden voor
Alle mensen die op de televisie komen zijn aandachtshoeren. Peter zet zicht tenminste nog in voor de mensheid.quote:Op maandag 10 november 2008 01:06 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Die Joran is van de pot gerukt en Peter R de Vries is een aandachtshoer, tsja lastig kiezen.
dude ze wilden die meisjes over laten vliegen voor een baan als danseres en ze in een bordeel laten werken... echt keurige zakenquote:Op maandag 10 november 2008 01:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat hier verder natuurlijk buiten. De strafbaarheid van het overvliegen van die dames wordt beweert. Ze willen het zelfs vrijwillig. Het heeft dan geen reet met vrouwenhandel te maken. Dat is het pas als je vrouwen hier naar toe laat komen onder het voorwendsel dat ze moeten schoonmaken en bij aankomst hier hun paspoort wordt afgepakt om vervolgens achter het raam gezet te worden.
Ja het moet niet mooier worden.quote:Op maandag 10 november 2008 01:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Alle mensen die op de televisie komen zijn aandachtshoeren. Peter zet zicht tenminste nog in voor de mensheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |