dag pluisbuisquote:
snuivenquote:Op zondag 9 november 2008 23:04 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Nee. Ik wou eigenlijk mijzelf in slaap snuiven.
ben jij reD_cat danquote:Op zondag 9 november 2008 23:04 schreef f00t het volgende:
Trusten PluisigNijntje
Jimbo: ik heb geen romantisch smsje gehad hoor
hey ik regel dus die pez voor PN he , kan dan iemand wat icetea hier regleen , heb heb echt nix in huis , zelfs mn bier is opquote:
500mtr van rotterdamquote:
kom er gezellig bijquote:
was ik al bang voor. k ga zo wel ff langs de shellquote:
ik pak liever jouquote:Op zondag 9 november 2008 23:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kom er gezellig bij
wil je een biertje, pak wat zoutjes ...ze staan ervoor
pm die msn maar gelijk doorquote:
nee de drank is gratis hierquote:Op zondag 9 november 2008 23:17 schreef chatter het volgende:
Hee, ik ben dan wel vaste klant, maar ik heb hier toch geen rekening open staan heh ?
vrouwenquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 23:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vrouweneerst zeggen ze dat ze iets willen pakken, dan geef je ze ipv een vinger gelijk de hand zoals ze altijd willen en dan opeens wil je wel de vinger (wat een kut zin is dat
)
maarja OT
Bier
quote:
quote:
even joran bellen.quote:Op zondag 9 november 2008 23:33 schreef timmmmm het volgende:
Als ik zulke hosselskills had, zou ik hier niet zitten
Ik zou TS er eens ferm op aanspreken, ontzeg hem zn bier ofzo, dit kan natuurlijk niet door de beugelquote:
Hij had het bier gister meegenomen. Onmogelijke shit netzo als je oma met een goed lijf.quote:Op maandag 10 november 2008 00:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou TS er eens ferm op aanspreken, ontzeg hem zn bier ofzo, dit kan natuurlijk niet door de beugel
Je mag er ook bij hoor, ook al noemde je me een kutuserquote:Op maandag 10 november 2008 00:12 schreef GGMM het volgende:
AL die huilies die blijven smeken dat dit openblijft.
Voor geen goud, maar toch bedankt.quote:Op maandag 10 november 2008 00:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je mag er ook bij hoor, ook al noemde je me een kutuser
helemaal mee eensch ., heb al een tijd niet zn vermaak gehad op fok als de laatste paar wekenquote:Op maandag 10 november 2008 00:17 schreef Paramnesia het volgende:
Dit topic pwnt. Het moet gewoon open blijven. Voor altijd.
Iets als in van del tot dame, maar dan voor mannen? ik ken het nietquote:Op maandag 10 november 2008 00:29 schreef Jimbo het volgende:
ik zit from G's to gents te kijkenwat een show
ja maaar dan met amikaanse " gangstersquote:Op maandag 10 november 2008 00:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iets als in van del tot dame, maar dan voor mannen? ik ken het niet
\omg ik kijk sflevering 1 en ga kapot.quote:Op maandag 10 november 2008 00:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja maaar dan met amikaanse " gangstersnieuw op mtv
maarja alle aflevering staan al online op mtv .com
http://www.mtv.com/videos(...)91422/playlist.jhtml
das ep 3 iig , zijn dr meer moet je ff kijken
quote:Op maandag 10 november 2008 00:47 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
\omg ik kijk sflevering 1 en ga kapot.![]()
![]()
quote:Op maandag 10 november 2008 01:01 schreef cerror het volgende:
Sorry maar helaas.
Dit is geen reeks.
Red_cat verdiend een harde piemel maar er zijn andere manieren.
Dit topic krijgt geen vervolgdelen meer, maar ik laat hem wel open (dit topic) omdat het al nachtbagger centraal is.
Dus nadat deze vol is moeten jullie maar iets anders origineels bedenken.
And I approve this message!quote:Op maandag 10 november 2008 01:01 schreef cerror het volgende:
Sorry maar helaas.
Dit is geen reeks.
Red_cat verdiend een harde piemel maar er zijn andere manieren.
Dit topic krijgt geen vervolgdelen meer, maar ik laat hem wel open (dit topic) omdat het al nachtbagger centraal is.
Dus nadat deze vol is moeten jullie maar iets anders origineels bedenken.
Zijn spelfouten of alle fouten in jouw genen.quote:
Ik had het ook niet over jouw post, ik vroeg me af hoe of je achter een bericht kan staan met zoveel spelfoutenquote:Op maandag 10 november 2008 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
Gaat zeuren over spelfouten, ik ben al blij dat ik me enigszins duidelijk kan maken vanavond.
Same here. Ik pak nog een biertje maat. Wat jij?quote:Op maandag 10 november 2008 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
Gaat zeuren over spelfouten, ik ben al blij dat ik me enigszins duidelijk kan maken vanavond.
timmmmmmm (nou dat andere hebben ze ook snel gesloten? hahah0quote:
Puik plan, ben pas sinds 14:00 bezig.quote:Op maandag 10 november 2008 01:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Same here. Ik pak nog een biertje maat. Wat jij?
quote:Op maandag 10 november 2008 01:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
timmmmmmm (nou dat andere hebben ze ook snel gesloten? hahah0
Check je eigen posthistory af lamlul.quote:
Maar ik heb dan nooit berichten gemaakt over wat er met een topic moest gebeuren, in die post vertegenwoordigde je Fok! Forumquote:Op maandag 10 november 2008 01:13 schreef cerror het volgende:
[..]
Check je eigen posthistory af lamlul.
De kots die jij hebt geleverd staat in het niets bij Ludo's of mijn geschiedenis.
Alsof je tegen Mozart zegt: Hey, dat had wel een half nootje omhoog gekund.
Flikker op kutuser. Zeg dan gewoon gelijk tegen d'r dat je haar wilt.quote:Op maandag 10 november 2008 01:14 schreef Jimbo het volgende:
he, kut...letterlijk kut
nouja laten we die laatste 3 paginas een met liefde behandelenen anders red_cat met liefde behandelen
En dan bang zijn dat wij, als de reeks door zou zetten, niet vriendelijk zijn tegen anderenquote:Op maandag 10 november 2008 01:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Flikker op kutuser. Zeg dan gewoon gelijk tegen d'r dat je haar wilt.
En dan bedoel ik niet grappen en grollen maar echt serieus. Want je hebt in je gedachten allang dat excuus van een penis van je al langs d'r schaamlippen maar je doet nu quasi afstandelijk heimlich verliefd.
Je bent niet grappig, dus waarom niet gelijk zeggen wat je nu werkelijk wilt van d'r?
kijk, daar hebben we de echte cerror weer, en niet de zoetsappige user van gisteravond die hulpeloos liep te flirten met het meisje in questie in deze reeksquote:Op maandag 10 november 2008 01:17 schreef cerror het volgende:
[..]
En dan bedoel ik niet grappen en grollen maar echt serieus. Want je hebt in je gedachten allang dat excuus van een penis van je al langs d'r schaamlippen maar je doet nu quasi afstandelijk heimlich verliefd.
Je bent niet grappig, dus waarom niet gelijk zeggen wat je nu werkelijk wilt van d'r?
Intimiderend? Flikker een eind op nietszeggend stuk placenta.quote:Op maandag 10 november 2008 01:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan bang zijn dat wij, als de reeks door zou zetten, niet vriendelijk zijn tegen anderen
Jij bent eigenlijk best een beetje intimiderend, cerror
Eindelijk met je eens dude.quote:Op maandag 10 november 2008 01:20 schreef GGMM het volgende:
Fijn dat dit domme topic vol met kutusers dicht gaat.
quote:Op maandag 10 november 2008 01:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan bang zijn dat wij, als de reeks door zou zetten, niet vriendelijk zijn tegen anderen
Jij bent eigenlijk best een beetje hyppocriet, cerror
Er een beetje met mijn qoute mee aan de haal gaanquote:
quote:Op maandag 10 november 2008 01:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Flikker een eind op nietszeggend stuk placenta.
quote:
Potentiële TTT, reclame slogans onder een plaatje.quote:
Daaaaaayyyyyyyuum. Iemand heeft een goede mensenkennis.quote:Op maandag 10 november 2008 01:17 schreef cerror het volgende:
[..]
erg cru moest wel lachen hahaquote:
Zeg dude.quote:Op maandag 10 november 2008 01:32 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Daaaaaayyyyyyyuum. Iemand heeft een goede mensenkennis.
Je bent nog steeds een latente homoseksueel. Maar wel een mensenkennde latente homoseksueel.
word dit t bash jimbo topicquote:Op maandag 10 november 2008 01:32 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Daaaaaayyyyyyyuum. Iemand heeft een goede mensenkennis.
Je bent nog steeds een latente homoseksueel. Maar wel een mensenkennde latente homoseksueel.
quote:Op maandag 10 november 2008 01:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
word dit t bash jimbo topic?
maarja ik kan het niet meer ontkennen nu ! red_cat , ik wil je !
En Joran is exploitant zeker?quote:
Red_cat heeft geen doorverkoper nodig, die vangt al haar winst zelfquote:Op maandag 10 november 2008 01:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En Joran is exploitant zeker?
D'r uitmaken voor hoer. Doe je goed.quote:Op maandag 10 november 2008 01:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Red_cat heeft geen doorverkoper nodig, die vangt al haar winst zelf
Ik zou dat best durven.quote:Op maandag 10 november 2008 01:43 schreef cerror het volgende:
[..]
D'r uitmaken voor hoer. Doe je goed.
quote:Op maandag 10 november 2008 01:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Red_cat heeft geen doorverkoper nodig, die vangt al haar winst zelf
En Bedankt weerquote:
quote:Op maandag 10 november 2008 01:43 schreef cerror het volgende:
[..]
D'r uitmaken voor hoer. Doe je goed.
Ja ik ben mij er eentje!quote:
Ej man,quote:Op maandag 10 november 2008 01:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeg dude.
Is dat het enige wat je inbrengt hier? Een mod latent homoseksueel noemen omdat het cool klinkt?
'T is het enige wat je uitkraamt de laatste tijd.... het gaat niet echt goed met je creatyfustijd huh?
Oncreatief sarcasme siert je niet echt.quote:Op maandag 10 november 2008 01:47 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ej man,
Ik hou toch van je, jeweetzelluf.
Kanjer.
Beter een hoer dan een slet, ze doen hetzelfde, een hoer heeft alleen genoeg inzicht er ook geld mee te verdienenquote:
Een heuse charmeur.quote:Op maandag 10 november 2008 01:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beter een hoer dan een slet, ze doen hetzelfde, een hoer heeft alleen genoeg inzicht er ook geld mee te verdienen
En je bent vast een hele dure hoer
Ja daar 'doe' ik het voorquote:
Wanneer dit een reeks geworden zou zijn en daadwerkelijk voor de singles was hadden we Tim hier tot in den treuren mogen aanschouwen.quote:
Jij zit toch niet binnen mijn prijsklasse, ik moet nog jaren keihard werken om jou een uurtje in te hurenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Hela, ik ben pas vanaf vandaag weer tot de singles toegetreden ja, en nog wel na eigen keusquote:Op maandag 10 november 2008 01:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer dit een reeks geworden zou zijn en daadwerkelijk voor de singles was hadden we Tim hier tot in den treuren mogen aanschouwen.
Vriend, omdat jij hatend door het leven gaat betekend niet dat het hier zo is. Ik fok je wat op, heb geen haat. Dus hier is er liefde. (n/h).quote:Op maandag 10 november 2008 01:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Oncreatief sarcasme siert je niet echt.
En gister maar zeggen dat je me niet kende, gelukkig was het dus niet waarquote:Op maandag 10 november 2008 01:56 schreef GGMM het volgende:
timmmmm is de enige user op fok! die het voor elkaar krijgt om mij plaatsvervangende schaamte te bezorgen met zijn idiote posts.
Geen idee waar je het over hebt, maar je krijgt het weer voor elkaar.quote:Op maandag 10 november 2008 01:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En gister maar zeggen dat je me niet kende, gelukkig was het dus niet waar
quote:Op maandag 10 november 2008 01:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij zit toch niet binnen mijn prijsklasse, ik moet nog jaren keihard werken om jou een uurtje in te huren
*GraafgraafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Dan zal het je plezieren te horen dat ik naar bed gaquote:Op maandag 10 november 2008 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar je krijgt het weer voor elkaar.
Ik zei leuke foto, maar dat loopt ook niet echt over van de creativiteit hequote:Op maandag 10 november 2008 01:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Oncreatief sarcasme siert je niet echt.
Ik had liever gehoort dat je naar Zuid Afrika zou gaan.quote:Op maandag 10 november 2008 02:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zal het je plezieren te horen dat ik naar bed ga
Als er nog een sprankje hoop geweest was heb jij die eigenhandig de kop ingedrukt toen je besloot nogmaals een zelfde topic te openen als welke net gesloten was.quote:
Ja hey. Maar mijn plaat was ook niets meer dan een dronkemansschot.quote:Op maandag 10 november 2008 02:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zei leuke foto, maar dat loopt ook niet echt over van de creativiteit he
ja waar moest ik anders met de andere mensen pratenquote:Op maandag 10 november 2008 02:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als er nog een sprankje hoop geweest was heb jij die eigenhandig de kop ingedrukt toen je besloot nogmaals een zelfde topic te openen als welke net gesloten was.
quote:Op maandag 10 november 2008 02:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja waar moest ik anders met de andere mensen praten
ik ben zwaar contact gestoort
Ach ja. Imperfecties hebben ook zo hun charmesquote:Op maandag 10 november 2008 02:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja hey. Maar mijn plaat was ook niets meer dan een dronkemansschot.
Pfrt. Schoonheden en imperfecties.
zelfs zo kan ik geen chicks hosselenquote:Op maandag 10 november 2008 02:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
Kun je nagaan wat wij doormaken, vroeger! Toen er nog echte baggerusers waren.quote:Op maandag 10 november 2008 02:07 schreef GGMM het volgende:
Ik mis Olep. Als je ziet wat voor kwaliteit de baggerusers van tegenwoordig hebben.
toen het nog echt leuk was hierquote:Op maandag 10 november 2008 02:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat wij doormaken, vroeger! Toen er nog echte baggerusers waren.
ik heb meer kwaliteit in mn kleine teen dan jij in heel je lichaamquote:Op maandag 10 november 2008 02:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat jij je op je 12de geregistreerd hebt betekent nog niet dat je over enig niveau beschikt.
En dat bewijs je door middel van dit topic?quote:Op maandag 10 november 2008 02:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb meer kwaliteit in mn kleine teen dan jij in heel je lichaam
Ja toen ging het zo van: ja hahaa etc.quote:
ik mis het oude ONZquote:Op maandag 10 november 2008 02:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja toen ging het zo van: ja hahaa etc.
chick, als je t heel zachtjes vraagt doe ik je keihardquote:
Ik mis de tijd dat er slechts blanken aan het hoofd van een natie stonden.quote:
Inderdaad. zG. wtf?quote:Op maandag 10 november 2008 02:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat er slechts blanken aan het hoofd van een natie stonden.
Ripley.quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 02:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik mis de tijd dat er slechts blanken aan het hoofd van een natie stonden.
quote:
nou, slaap lekkerquote:Op maandag 10 november 2008 02:22 schreef Jimbo het volgende:
ik ga slapen , weltrusten lieve medeusers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |