Foto? a/s/l?quote:Op maandag 3 november 2008 15:16 schreef Red_Cat het volgende:
en hier weer verder!
Link naar het vorige topic:
ik ben single
Doe de jouwe eens danquote:Op maandag 3 november 2008 15:21 schreef Gianthuust het volgende:
[..]
Foto? a/s/l?
Nee, ik ga niet het hele vorige topic doorlezen, want ik ben lui. En laat dat nou net een eigenschap zijn die we delen...
Van mij? Ik heb een fobo! Daar staat alles opquote:Op maandag 3 november 2008 15:21 schreef Gianthuust het volgende:
[..]
Foto? a/s/l?
Nee, ik ga niet het hele vorige topic doorlezen, want ik ben lui. En laat dat nou net een eigenschap zijn die we delen...
Playerimago?quote:Op maandag 3 november 2008 15:19 schreef MASD het volgende:
Heel het playerimago van C2K om zeep geholpen.
Dat weet iedereen toch?quote:Op maandag 3 november 2008 15:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Volgens Herald wel.En Herald is tof.
Ik heb een keer bij Red_Cat in bed gelegen.quote:Op maandag 3 november 2008 15:42 schreef chatter het volgende:
Heeft het vorige deel nog relaties opgeleverd ?
\nog nietquote:Op maandag 3 november 2008 15:42 schreef chatter het volgende:
Heeft het vorige deel nog relaties opgeleverd ?
In je dromen jaquote:Op maandag 3 november 2008 15:44 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb een keer bij Red_Cat in bed gelegen.
Ik heb er foto's van. Ga het nou niet ontkennen. Para lag er trouwens naast, die kan het bevestigen.quote:
ow sjiiit! je hebt nog gelijk ookquote:Op maandag 3 november 2008 15:46 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb er foto's van. Ga het nou niet ontkennen. Para lag er trouwens naast, die kan het bevestigen.
quote:
Als het waar was geweest, zou ik jaloers zijn geweest.quote:Op maandag 3 november 2008 15:44 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb een keer bij Red_Cat in bed gelegen.
Het is zo!quote:Op maandag 3 november 2008 15:52 schreef chatter het volgende:
[..]
Als het waar was geweest, zou ik jaloers zijn geweest.
We hebben foto'squote:Op maandag 3 november 2008 15:52 schreef chatter het volgende:
[..]
Als het waar was geweest, zou ik jaloers zijn geweest.
En verder gelezen te hebben, ben ik nog jaloers ook.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |