Spaargeld op DSB bank, hogere rente destijds.quote:Op maandag 10 november 2008 12:29 schreef pberends het volgende:
[..].
Neem gewoon een Postbankrekening, kan je via je mobiele TAN-codes ontvangen. Heel simpel.
Vertel!quote:Op maandag 10 november 2008 12:56 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Tip: vooral naar Smit Internationale, ...
Hoe goed?quote:
Vóór 2010 mogen 8% van Europese schepen in EU niet meer varen, ivm nieuwe regels voor scheepswanden. Die moeten dus geborgen worden. Smit is een van de 3 kanshebbers (!) bij een Europees subsidiefonds voor de bergingquote:
Nog steeds 4% winst hoor.quote:Op maandag 10 november 2008 13:33 schreef Lemans24 het volgende:
Aegon glijdt langzaam terug naar de openingskoers. De virtuele winst verdampt!
Binck handelt gewoon orders per direct af hoorquote:Op maandag 10 november 2008 12:56 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Spaargeld op DSB bank, hogere rente destijds..
DSB sucks..
Binck ook..
Als er iets is waar ik niet tegen kan, dan is het wel een trage afhandeling van m'n vragen en orders, bij Binck en DSB. Voor een simpele computerorder bij Binck, koop en verkoop ben je al gauw ruim 20 euro kwijt..
Beleg alleen als je minstens 10k hebt. Dan wordt het pas rendabel.
Tip: vooral naar Smit Internationale, Ahold, Aegon, en voedselbedrijven kijken. Die gaan flink omhoog binnen 4 maanden. ING, ik wacht hun cijfers nog effe af, maar wat aandelen zou geen kwaad kunnen.
In 2007 stond het aandeel nog op 25 euro. Ik zie geen enkele reden om in Smit te investeren.quote:Op maandag 10 november 2008 13:41 schreef At-EZ het volgende:
Mocht het aandeel van Smit nog vrij neutraal tegen die tijd blijven, dan heb je nog altijd hun dividend van 4,29%. Hun verwachting is dat de halfjaarcijfers (eind feb 2009 verwacht ik meer te weten) nog sterker zullen stijgen, dan die van augustus 2008, die overigens ook al sterk gestegen is.
K/W verhouding is al 9,43 (!). Alle adviezen van analysten op buy, aandeel staat matig ondergewaardeeerd. 65 á 70 zou meer reeël zijn.
[img]https://www.binck.nl/charts/2006/smallgraph.aspx?periode=12&binc=38380&lang=nl-NL&width=600&height=340[/img].quote:Op maandag 10 november 2008 13:44 schreef pberends het volgende:
[..]
In 2007 stond het aandeel nog op 25 euro. Ik zie geen enkele reden om in Smit te investeren.
Dat werkt niet lieverd.quote:
Oke, maar ik denk dat eea al in de prijs verrekend is aangaande je eerste punt, ze verwachten meer omzet tweede helft dit jaar, wat dus logisch is. Eerste helft viel tegen.quote:Op maandag 10 november 2008 13:33 schreef At-EZ het volgende:
[..]
Vóór 2010 mogen 8% van Europese schepen in EU niet meer varen, ivm nieuwe regels voor scheepswanden. Die moeten dus geborgen worden. Smit is een van de 3 kanshebbers (!) bij een Europees subsidiefonds voor de berging
En boskalis liet vorige week (5 nov dacht ik) weten dat hun nettowinst met 15% gestegen is, en dat ze dit willen gebruiken om hun bedrijfsactiviteiten te versterken. Een van de speerpunten van Boskalis is dat ze een belang van 20% in Smit hebben, en het is niet onwaarschijnlijk dat ze dit willen uitbreiden, nu Smit's koers laag staat en Boskalis gunstig voorstaat.
In september 2008 lieten ze ook al weten dat ze Smit willen overnemen, maar dit is nog niet gebeurd ivm nog te bespreken prijs voor aandelen.
Ja, het stijgt op de lange termijn vast wel, daar maak ik me niet ongerust om.quote:Op maandag 10 november 2008 13:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Nog steeds 4% winst hoor.
Maar Aegon moet je pas eind 2008 uit de deur doen.
Heel goedquote:
Was verwacht, ik heb ze net verkocht voor 10,65. Gekocht voor 9,35quote:
Waarom zou je een aandeel willen kopen dat al 40% gestegen is? Dat kun je hoogstens met een financial doen.quote:Op maandag 10 november 2008 14:17 schreef Lemans24 het volgende:
Volgens een Preview bericht heeft Crucell waarschijnlijk in KW3 voor het eerst winst gemaakt. Nu is dat aandeel al bijna 40% gestegen in de laatste twee weken, dus heeft het zin juist nu dit aandeel te kopen (is er nog een verdere stijging te verwachten morgenochtend door deze cijfers)?
Daarom vraag ik me het ook openlijk afquote:Op maandag 10 november 2008 14:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom zou je een aandeel willen kopen dat al 40% gestegen is? Dat kun je hoogstens met een financial doen.
quote:NEW YORK (CNNMoney.com) -- Troubled insurer American International Group got a new, $152.5 billion deal from the federal government on Monday, as the Federal Reserve and Treasury Department made significant changes to the terms of the company's original bailout.
The Fed announced that it will reduce AIG's original $85 billion bridge loan to $60 billion, and it will cut the interest rate by 5.5 percentage points.
In addition, the Treasury will use its special authority under last month's $700 billion bailout law - the so-called Troubled Asset Relief Program - to purchase $40 billion in preferred stock.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |