waardoor de vraag -en dus de prijs- weer als een raket stijgtquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:16 schreef pberends het volgende:
iig tijd voor westerse landen om hun olievoorraden bij te vullen.
Je moet ook niet in 1 keer een miljard barrels bestellenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]
waardoor de vraag -en dus de prijs- weer als een raket stijgt
ging dat maar so makkelijk .. de olie market is 1 van de weinige markets waar het hele demand en supply gebeuren niet écht op werkt. Niet geheel verwonderlijk uiteraardquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:54 schreef star_gazer het volgende:
[..]
waardoor de vraag -en dus de prijs- weer als een raket stijgt
Dus hij gaat nog wel even naar beneden?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:36 schreef LXIV het volgende:
De oliemarkt is net zo markefficiënt als de Nederlandse woningmarkt.
Bij Alex heb je RT koersen. Bij BInck ook neem ik aan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:04 schreef Arcee het volgende:
Kun je ook ergens live de koersen volgen zonder 15 minuten vertraging?
Voor indices/valuta/commodities zie OP.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:04 schreef Arcee het volgende:
Kun je ook ergens live de koersen volgen zonder 15 minuten vertraging?
Toen de AEX sloot was het -3% dus dat zal eerder positief werkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:14 schreef rednajt het volgende:
Morgen dieprood op de amsterdamse beurs verwacht ik
dowN jones weer 2 procent in de min.
Je hebt gelijk, het rendeert voor mij niet snel genoeg. Misschien toch kijken wat die turbos kunnen doen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:20 schreef LXIV het volgende:
Ik vind dat geen beleggen meer, maar speculeren.
In 97 van de 100 gevallen heb je gelijk. Ik ben alleen keihard van mening dat ik bij 1 van die 3 mensen hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:26 schreef LXIV het volgende:
Op turbo's en andere derivaten maken jullie als amateurs geen winst jongens! Neem dat nu van mij aan. Het is leuk als je beleggen als pure hobby ziet die geld mag kosten. Maar zonder goede RT-systemen en de hele dag de tijd om de koersen per minuut te volgen en een netwerk voor de échte inside information ga je op termijn ALTIJD nat op de optiemarkt. ALTIJD!
Vanaf je huiscomputertje met het IEX-magazine in de hand kun jij de beurshandelaren echt niet verslaan. Geloof me!
Jij weet beter dan mij dat een goed bedrijf niet garant staat voor een goed koersverloop. Ofwel, mensen 'weten' niet wat ze moeten doen en verkopen dus maar, want in 1 ding hebben ze wél glashard gelijk. Je kunt nú beter geld hebben, dan over 4 jaar.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:16 schreef LXIV het volgende:
Waarom wil iedereen hier toch zo vroeg verkopen? Kijk toch naar de meerjaarsgrafieken van deze bedrijven. Dan stap je eind dit jaar toch niet uit op tien euro?
Met veel kopen en verkopen win je op de lange termijn niks. Je winst gaat uiteindelijk gewoon in transactiekosten zitten. En de kans dat ING over 2 mnd vet geplust is, is in principe niet groter dan de kans dat er veel af is.
Dat denken die andere 96 mensen ook!quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:36 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
In 97 van de 100 gevallen heb je gelijk. Ik ben alleen keihard van mening dat ik bij 1 van die 3 mensen hoor
Dat vind ik onzin. Als je op korte termijn 200 euro winst met aftrek van kosten kunt maken heb je gewoon 200 euro winst. Het doet dan niet ter zake hoeveel transactiekosten daarvan af zijn gegaan. Je moet gewoon naar je nettowinst kijken en die hoeft echt niet per definitie 0 te zijn. Zo enorm zijn die transactiekosten nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:16 schreef LXIV het volgende:
Met veel kopen en verkopen win je op de lange termijn niks. Je winst gaat uiteindelijk gewoon in transactiekosten zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |