Oh op die fiets.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:15 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Nee, bij een U is er een tijd van vlakte (zie de letter). Bij een V niet. Da's op en neer.
Uhm.. in dit klimaat een financial kopen? Misschien leuk voor day-trading, maar lijkt me niet verstandig op de lange termijn. Gezien het nog steeds niet helemaal duidelijk is welke banken voor hoeveel euri in 't schip gaan in Amerika.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:16 schreef pberends het volgende:
Kooptip: SNS Reaal, dat bijna op een alltime-low staat op 5,35.
staat alweer op 5,31 dus zo laag staat die ook weer nietquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:16 schreef pberends het volgende:
Kooptip: SNS Reaal, dat bijna op een alltime-low staat op 5,35.
5.30 nu... Going downquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:29 schreef Skywalker88 het volgende:
[..]
staat alweer op 5,31 dus zo laag staat die ook weer niet
Op langere termijn heb je gelijk, maar SNS Reaal is misschien een leuk aandeel om een week of 2 aan te houdenquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:20 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Uhm.. in dit klimaat een financial kopen? Misschien leuk voor day-trading, maar lijkt me niet verstandig op de lange termijn. Gezien het nog steeds niet helemaal duidelijk is welke banken voor hoeveel euri in 't schip gaan in Amerika.
Koude winter ?quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:32 schreef Lemans24 het volgende:
Ja, die olie gaat hard nu. En ik dacht goedkoop ingestapt te zijn vlak voor de koude winter die eraan zit te komen...
Die winter / zomer heeft zover ik weet geen dwarsfluit met de prijs van een barrel olie te maken.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:32 schreef Lemans24 het volgende:
Ja, die olie gaat hard nu. En ik dacht goedkoop ingestapt te zijn vlak voor de koude winter die eraan zit te komen...
quote:
Ik heb zondag nog getankt voor 1,25 per literquote:Op dinsdag 11 november 2008 17:28 schreef star_gazer het volgende:
Olie 58,95Toch verkeerd gegokt met mijn volle tank voor 1,27 per liter
De VS is toch dicht vandaag?quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:34 schreef RvLaak het volgende:
tgaat lekker in de VS. -3.11% momenteel...
Als je dat drie jaar geleden had gezegd, had iedereen je uitgelachenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:47 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik heb zondag nog getankt voor 1,25 per literleve de kredietcrisis!
Dat dacht ik ook, maar het is geloof ik Veteran's day, waardoor velen een vrije dag hebben, weinig handel dus. Anders was het misschien wel een bloedbad geweestquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:07 schreef star_gazer het volgende:
Als je dat drie jaar maanden geleden had gezegd, had iedereen je uitgelachen
quote:
Nou nee, want toen tankte je voor die prijs.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:07 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Als je dat drie jaar geleden had gezegd, had iedereen je uitgelachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |