Maakt toch niets uit..quote:Op zondag 9 november 2008 21:48 schreef Liquidootje het volgende:
Wtf hans laat zijn munt zitten? Whehe
Hans heeft een soortgenootje gevangen met zijn geweldige survivor oermens-val.quote:
Gewoon massaal niet stemmenquote:Op zondag 9 november 2008 21:53 schreef Cairon het volgende:
De echte vraag is natuurlijk... als Hans en Yin in de finale staan, en het publiek moet stemmen...
waar stem jij dan op?
De rat of de hoer?
Hmmm dat betekent waarschijnlijk dat ER dit jaar geen zakcentje verdient aan het sms'enquote:Op zondag 9 november 2008 21:53 schreef Cairon het volgende:
De echte vraag is natuurlijk... als Hans en Yin in de finale staan, en het publiek moet stemmen...
waar stem jij dan op?
De rat of de hoer?
Sharon heeft het als wraak meegejat uit het kamp zijn tas!!!!!!!quote:Op zondag 9 november 2008 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Het zou natuurlijk wel heel leuk zijn als Hans die munt niet meer kan vinden!
Back to basics... ik meen me te herinneren dat het uiteindelijk altijd om twee mensen draaide die in de studio zaten op ongemakkelijke stoelen terwijl ze naar zoetsappige montages moesten kijken en grijnzen als een Amerikaan... of op de aller-aller-aller-laatste eilandraad terwijl de afvallers mochten stemmen wie er met de prijs aan de haal ging...quote:Op zondag 9 november 2008 21:55 schreef RijstNatie het volgende:
gaan er maar 2 door naar de finale?
wanneer komen die afvallers nou eens in actie?
hoe ziet zo'n finale eruit?
omg dat zou echt meesterlijk zijnquote:Op zondag 9 november 2008 21:58 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Sharon heeft het als wraak meegejat uit het kamp zijn tas!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 november 2008 22:00 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
omg dat zou echt meesterlijk zijn
In GoogleYin+Expeditie Robinson getypt...krijg je als resultaat allerlei fora te zienquote:Op zondag 9 november 2008 22:02 schreef Pooh1978 het volgende:
[..]
Dan zou ik me echt bescheuren!!
Zouden Hans en Yin weten wat NL/B over ze denkt??
Haha, inmiddels natuurlijk vast welDie zullen ook wel meelezen hier
![]()
De hoer.quote:Op zondag 9 november 2008 21:53 schreef Cairon het volgende:
waar stem jij dan op?
De rat of de hoer?
Dat heeft Yin inmiddels wel begrepen jaquote:Op zondag 9 november 2008 22:02 schreef Pooh1978 het volgende:
[..]
Dan zou ik me echt bescheuren!!
Zouden Hans en Yin weten wat NL/B over ze denkt??
Haha, inmiddels natuurlijk vast welDie zullen ook wel meelezen hier
![]()
Wat zijn die Hans en Yin toch schijnheilig hèquote:Op zondag 9 november 2008 22:06 schreef Tante Bep het volgende:
Nou inderdaad, dat was achterbaks he Hans dat Hiu Geert eruit heeft gestemd zonder jullie op de hoogte te stellen, kan je nagaan wat een gluiperige rioolrat jij dan wel niet bent want vergeleken bij jou is zij echt nog heilig!
en ineens duikt er een serie-poster op die heel wat rode vlaggetjes doet opwaaien... "WendyWouter" ook wel bekend als "WenW"...quote:Op zondag 9 november 2008 22:15 schreef Tante Bep het volgende:
[..]
Dat heeft Yin inmiddels wel begrepen ja
http://www.expeditierobinson.net/index.php?p=ER10-media-Yin
Dan mis je wel wat hoor, als je je eerst kapot aan haar hebt geergerd en flink hebt verguisd is het nu dubbel zo leuk, echt overweldigend dat gevoel van weerzin jegensHans dat het uitermate rechtvaardig zou zijn als Hiu zou winnen.quote:
Wie en wie???quote:Op zondag 9 november 2008 22:24 schreef Cairon het volgende:
[..]
en ineens duikt er een serie-poster op die heel wat rode vlaggetjes doet opwaaien... "WendyWouter" ook wel bekend als "WenW"...
Held Frans van vorig jaar daar over Hans:quote:Op zondag 9 november 2008 22:15 schreef Tante Bep het volgende:
[..]
quote:Ik heb het lang voor me gehouden, maar helaas beste Hans je bent echt ZUM KOTSEN.
Same herequote:Op zondag 9 november 2008 21:53 schreef conleche het volgende:
HansYin
![]()
Hoop echt dat Hiu wint. Dat ik dat nog zou zeggen, terwijl ik haar in het begin zo mega-irritant vond!
Daar hebben ze eigenlijk opvallend weinig van laten zien. Alleen hoe hij binnen kwam en begon te klagen dat hij genaaid was door een ex-kampgenoot.quote:Op zondag 9 november 2008 23:16 schreef Tristessa het volgende:
Oh trouwens, ik vond het wel meesterlijk hoe geniepig Geert Eenoor moest lachen toen hij de andere Geert zag.
Is dit echt? Of.............quote:Op zondag 9 november 2008 22:05 schreef Angelof9 het volgende:
Ik had medelijden met de vrouw van Hans en de vriend van Yin. Zitten ze daar die gore vliegen naar binnen te werken om later te zien dat hun man/vriendin er met elkaar vandoor zijn...
Ik denk dat je dat verkeerd denkt.quote:Op zondag 9 november 2008 22:01 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk alleen dat het achterbakse gebeuren wrsch helemaal niet over Hiu ging maar over iets heel anders en dat het gewoon handige montage is als cliffhanger.
quote:Op maandag 10 november 2008 00:52 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Yin en Hans moeten eruit! Hiu moet winnen!
Oh, op tv komt ze ook vriendelijk over. Alles om haar doel te bereiken, toch?quote:Op maandag 10 november 2008 09:12 schreef cypher21 het volgende:
nu mijn zusje eruit is, ga ik toch voor Jin als winnares.
Komt nogal bitcherig over op tv, maar in het echt een zeer vriendelijke dame!
Ze vertelt je zeker heel vaak dat je trots op jezelf mag zijn?quote:Op maandag 10 november 2008 09:12 schreef cypher21 het volgende:
Goed gedaan van je zus, die actie met Hiu is gewoon legendarisch!quote:Op maandag 10 november 2008 09:12 schreef cypher21 het volgende:
kun je misschien een foto maken van je zusje in lingerie? Als bewijs bedoel ik dan, want anders geloof ik je niet.quote:Op maandag 10 november 2008 09:12 schreef cypher21 het volgende:
Gewoon nog een eetproef voor immuniteit...quote:Op maandag 10 november 2008 11:23 schreef Nuna het volgende:
Ik denk dat de regie wel iets moet verzinnen, want als Hans en Yin in de finale komen gaat er natuurlijk never nooit iemand stemmen..
LOLquote:Op maandag 10 november 2008 11:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
kun je misschien een foto maken van je zusje in lingerie? Als bewijs bedoel ik dan, want anders geloof ik je niet.
Precies. Sommige praten daar nu wel over met het stemmen enzo maar ik ga er vanuit dat er geen studioshow is wat Ernst Paul is er niet meer en ik kan me niet voorstellen dat ze vrolijk zo'n show gaan doen.quote:Op maandag 10 november 2008 12:07 schreef Angelof9 het volgende:
Er was vorig jaar toch ook geen show in de studio? Waarom zou dat dit jaar wel zijn?
Ik wist ook wel wat meer over het verloop (LANG niet alles) maar goed, ik moest uiteraard ook mijn mond dicht houden, en bepaalde details heeft ze ook niet prijsgegeven.quote:Op maandag 10 november 2008 11:50 schreef ROFLOL het volgende:
Nu Sharon er toch uit is, Cypher hoe zal de finale zijn. Studio of daar, of heeft ze dat niet eens tegen je verteld of mogen wij dat nog niet weten.
Toch wel raar, komt je zus terug van Expeditie mag ze totaal niks vertellen. Ik zelf als broer zou helemaal gek worden dan, wil alles weten. ^^
geen idee, ik heb de laatste 2 jaar even overgeslagen (ER-overkill).quote:Op maandag 10 november 2008 12:07 schreef Angelof9 het volgende:
Er was vorig jaar toch ook geen show in de studio? Waarom zou dat dit jaar wel zijn?
Oh da's wel tof!! Leuk om iedereen weer langs te zien komen en tenminste geen sms-gelul.quote:Op maandag 10 november 2008 12:34 schreef cypher21 het volgende:
Als eerbetoon aan Ernst-Paul komen geloof ik alle 100 oud-robinson deelnemers die de samensmelting gehaald hebben, en die gaan de winnaar kiezen.
Het is dat je een betrouwbare bron bent, anders had ik me er niets van voor kunnen stellen.quote:Op maandag 10 november 2008 12:34 schreef cypher21 het volgende:
[..]
Ik wist ook wel wat meer over het verloop (LANG niet alles) maar goed, ik moest uiteraard ook mijn mond dicht houden, en bepaalde details heeft ze ook niet prijsgegeven.
Voor zover nu bekend is, vindt er gewoon een finale plaats (dit stond ook in de krant trouwens)
Als eerbetoon aan Ernst-Paul komen geloof ik alle 100 oud-robinson deelnemers die de samensmelting gehaald hebben, en die gaan de winnaar kiezen.
De opnames hiervan zijn de 29e en de 30e wordt dit in NL uitgezonden. Ik ga ook naar die opnames en zal de winnaar dus de 29 al weten
Ik dacht dat Vicje een peuter was ofzo, maar hij's al hasssjtikke groot!!quote:Op zondag 9 november 2008 22:15 schreef Tante Bep het volgende:
Yin is 45 ofzo met haar siliconen.quote:Op maandag 10 november 2008 13:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Vicje een peuter was ofzo, maar hij's al hasssjtikke groot!!
36 toch? Ik vind 'r wel een ouwe kop hebben.quote:Op maandag 10 november 2008 14:46 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Yin is 45 ofzo met haar siliconen.
Oh 36? Is dat ouder of jonger dan jij?quote:Op maandag 10 november 2008 14:51 schreef conleche het volgende:
[..]
36 toch? Ik vind 'r wel een ouwe kop hebben.
quote:Op maandag 10 november 2008 15:00 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh 36? Is dat ouder of jonger dan jij?
71 graden zeker niet, ER betwijfel ik ernstig. Ik denk het niet.quote:Op maandag 10 november 2008 14:41 schreef ItaloDancer het volgende:
Denken jullie dat er ooit nog een Expeditie Robinson (of 71 Graden Noord) komt?
quote:Op maandag 10 november 2008 15:07 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
71 graden zeker niet, ER betwijfel ik ernstig. Ik denk het niet.
jij doet je username ook geen eer aan he?!quote:Op maandag 10 november 2008 15:54 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
wat een ongelofelijke etters zijn het... ik wil wel eens weten in wat voor zaken ze zitten. Ik zou er alles aan doen om niks met die gasten te maken te krijgen.
Als ze samen in de finale komen kijk ik niet. Dit Robinsonjaar is eigenlijk al verpest voor me met zulke eikels aan boord....
Wij dan toch ook???quote:Op maandag 10 november 2008 12:34 schreef cypher21 het volgende:
Ik ga ook naar die opnames en zal de winnaar dus de 29 al weten
Ik ben bang dat ik ook wel wat moet tekenen om in de studio te mogen zittenquote:Op maandag 10 november 2008 16:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Wij dan toch ook???![]()
Maareh, jij weet niet of er volgende week één uit moet door proeven, of dat er nog een keer gestemd moet worden?
'k Hoop toch zo dat Hiu bij de laatste 2 zit. Zelfs al moeten alle honderd oud-leden stemmen, dan zal noch Hans noch Yin kans maken.
Ja. Yin.quote:Op maandag 10 november 2008 17:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heeft er ooit iemand een groter bord voor zijn kop gehad dan die gluiperd van een Hans.
ehh sharon is er al uit..quote:Op maandag 10 november 2008 21:26 schreef mrcool het volgende:
Als ik deze 4 zo zie dan ga ik ook voor Hiu en anders Sharon. Zeker niet Hans en/of Yin.
Mooie TV vorige week tijdens die eilandraad!
He verdomme, ik wou net gaan kijken op rtlgemist.nl!quote:
Dat zou wel mooi zijn.quote:Op maandag 10 november 2008 12:34 schreef cypher21 het volgende:
je maakt effe een kloon aan en geen haan die er naar kraait!!quote:Op maandag 10 november 2008 16:42 schreef cypher21 het volgende:
Ik ben bang dat ik ook wel wat moet tekenen om in de studio te mogen zittendus denk dat je tot de 30e moet wachten.
Zal mij niets verbazen als er zondag allemaal tests komen die Hiu op het lijf geschreven zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:01 schreef peterfan het volgende:
Een ontknoping van ER die EP-waardig is, supertelevisie dit!![]()
Ik heb het idee dat ook de makers een hekel hebben aan het gekonkel van Hansen Yin
![]()
, in flashbacks laten ze steeds zien hoe smerig zij het spelletje spelen en ook bij de eilandraad worden er vragen gesteld die duidelijk laten zien dat ze pro-Hiu zijn volgens mij.
De makers zijn vanaf dag 1 al pro hiukwan. Kijk maar hoeveel zendtijd ze kreeg en krijgtquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:01 schreef peterfan het volgende:
Een ontknoping van ER die EP-waardig is, supertelevisie dit!![]()
Ik heb het idee dat ook de makers een hekel hebben aan het gekonkel van Hansen Yin
![]()
, in flashbacks laten ze steeds zien hoe smerig zij het spelletje spelen en ook bij de eilandraad worden er vragen gesteld die duidelijk laten zien dat ze pro-Hiu zijn volgens mij.
Nee, deze voice-over was trouwens opvallend Vlaams. Maar ik ben heel benieuwd hoe die studio-finale gaat. Kan me niet voorstellen dat er iemand is die glimlacht.quote:
Misschien omdat ze al die tijd al wisten dat ze gaat winnen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:58 schreef Liquidootje het volgende:
De makers zijn vanaf dag 1 al pro hiukwan. Kijk maar hoeveel zendtijd ze kreeg en krijgt
Dit is me ook erg opgevallen. Zei bij de 1ste aflevering al tegen mijn vriendin dat Hiu weleens kon gaan winnen, puur afgaand op hoe vaak ze wel niet aan het woord was, kun je naar mijn mening toch iets uit afleiden. Hoeveel hebben we bv van Prince gezien in de afleveringen dat hij er nog was? Dat bedoel ik dus, trek je conclusie...quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:58 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
De makers zijn vanaf dag 1 al pro hiukwan. Kijk maar hoeveel zendtijd ze kreeg en krijgt
Dit was volgens mij die Evi Hanssen die die voice-over deed, da's dat vrouwtje dat het mede presenteert.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, deze voice-over was trouwens opvallend Vlaams. Maar ik ben heel benieuwd hoe die studio-finale gaat. Kan me niet voorstellen dat er iemand is die glimlacht.
Ik denk het ook. Of ze moeten met een wel heel goed doordachte oplossing komen. Anders vergeven trouwe ER kijkers ze het nooitquote:Op woensdag 12 november 2008 10:07 schreef Angelof9 het volgende:
Ja, Art is een heel ander type. Eerlijk gezegd denk ik toch dat dit de laatste ER zal zijn.
Roos was in 2004,quote:Op woensdag 12 november 2008 09:47 schreef Liquidootje het volgende:
oh ja dat was peking expess daar fapte ik altijd op
Eviquote:
Klopt.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:21 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
EviDa's niet Evi.. volgens de bestandsnaam is het Lotte
Dit is Evi (even van hierboven geplukt):
[ afbeelding ]
Nog steeds teveel. Zoals zo'n etentje, of een bad. Doet het programma geen eer aan.quote:Op woensdag 12 november 2008 12:30 schreef Gia het volgende:
Ze kregen veel minder voedsel door proeven en zo.
Robinson met Roos en EP.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Roos was in 2004,
[ afbeelding ]
Maar die is blond.![]()
Evi.
[ afbeelding ]
Oh please!quote:Op woensdag 12 november 2008 12:54 schreef vencodark het volgende:
Mijn pa en ik zaten laatst naar Raymann is laat te kijken, ineens had mijn pa zoiets van: Goh, Raymann zou (als hij serieus is natuurlijk) ook best ER kunnen doen. Hij lijkt best dat type.
Inderdaad. Walgelijke ventquote:Op woensdag 12 november 2008 12:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh please!![]()
Hij is niet eens geschikt voor zijn eigen programma.
Idd, verbannen van tv. De enige overeenkomst met EP is de huidskleur en daar houdt het bij opquote:
Ik zeg ook niet dat hij gelijk morgen moet beginnen.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, verbannen van tv. De enige overeenkomst met EP is de huidskleur en daar houdt het bij op.
Lijkt me een mooie post om te quoten als TVPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |