abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63094479
quote:
Op maandag 10 november 2008 00:52 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Yin en Hans moeten eruit! Hiu moet winnen!
Noot noot.
  maandag 10 november 2008 @ 07:23:26 #62
3542 Gia
User under construction
pi_63094500
Ik geloof ook niet dat er nog iemand hier anders over denkt.
pi_63095225
nu mijn zusje eruit is, ga ik toch voor Jin als winnares.

Komt nogal bitcherig over op tv, maar in het echt een zeer vriendelijke dame!
  maandag 10 november 2008 @ 09:19:26 #64
3542 Gia
User under construction
pi_63095345
quote:
Op maandag 10 november 2008 09:12 schreef cypher21 het volgende:

Oh, op tv komt ze ook vriendelijk over. Alles om haar doel te bereiken, toch?

Bedank je zus nog even voor die heerlijke minuten vorige week, toen Geert eruit moest.
Ze, Hiu en Sharon, hadden het niet beter kunnen spelen. Alleen jammer, eigenlijk, dat ze dit niet bij Hans konden uithalen. Dát had ik nog mooier gevonden.
pi_63095440
Idd jammer dat ze Jin niet hebben kunnen overtuigen ook op Hans te stemmen. Dat was anders wel een mooie aktie geweest!
  maandag 10 november 2008 @ 09:25:32 #66
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63095447
Weinig verrassends gisteren. Alles zal afhangen van de proef volgende week, Hans zal in ieder geval de finale bereiken. ( Of gaan ze met z'n drieën de finale in? )
Dat stukje waar ze lieten zien dat Hans op Prince en Kyra stemde vond ik wel erg tof gemonteerd door de redactie van ER. Toont z'n hypocrisie nog maar eens goed aan.
  maandag 10 november 2008 @ 10:40:25 #67
211083 Angelof9
I must go first
pi_63096781
quote:

Ze vertelt je zeker heel vaak dat je trots op jezelf mag zijn?

Als ik een ding geleerd heb over Yin is dat niets aan haar echt is. Ze vertelt je gewoon wat ze denkt dat je wilt horen.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_63096884
quote:

Goed gedaan van je zus, die actie met Hiu is gewoon legendarisch!
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_63097140
Wat is het allerergste vind van Hans en Yin is dat ze met hun complot steeds de sterkste eruit wilden stemmen: eerst Prince, toen Kyra. Dat was het doel!
En nu zitten ze te miepen dat ze niet met de sterksten in de finale staan: "Prince en Kyra waren tenminste echt sterk..." DANKZIJ JULLIE ZIJN ZE ERUIT!!
pi_63097550
quote:

kun je misschien een foto maken van je zusje in lingerie? Als bewijs bedoel ik dan, want anders geloof ik je niet.
A little bit hateful
pi_63097675
Ik denk dat de regie wel iets moet verzinnen, want als Hans en Yin in de finale komen gaat er natuurlijk never nooit iemand stemmen..
  maandag 10 november 2008 @ 11:26:41 #72
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63097742
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:23 schreef Nuna het volgende:
Ik denk dat de regie wel iets moet verzinnen, want als Hans en Yin in de finale komen gaat er natuurlijk never nooit iemand stemmen..
Gewoon nog een eetproef voor immuniteit...
  maandag 10 november 2008 @ 11:34:08 #73
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_63097886
Ik lees hier van alles over nog een stemronde, maar volgens mij is het stemmen nu klaar. Bij de laatste 3 (soms 4) kandidaten worden er over het algemeen proeven gespeeld - de fameuze balkenproef of zo'n enorm vermoeiende zwem- en klimproef, waarbij de gene die voorop ligt er uiteindelijk toch uitvliegt omdat ie geen vuur kan maken - waarbij iemand afvalt of juist doorgaat.

Dán blijven er uiteindelijk 2 mensen over. De eerste 2 (?) jaar vond er vervolgens een eilandraad plaats met alle afvallers sinds de samensmelting. Zij gingen stemmen en bepaalden zo de winnaar.
Sinds het 3de seizoen werd de grote fout gemaakt de hele boel naar de studio te halen en middels sms'en tot een winnaar te komen.

Als ze écht back to basic gaan (ze hebben tenslotte ook geen afvallerseiland dit jaar, net als de eerste jaren) dan zou je bijna denken dat we weer een ouderwetse eilandraad krijgen... maar ik vrees wat dat betreft het ergste.......
pi_63098013
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:17 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

kun je misschien een foto maken van je zusje in lingerie? Als bewijs bedoel ik dan, want anders geloof ik je niet.
LOL
Ik weet niet of je een zus(je) hebt, maar zo ja, dan weet ik niet wat voor zieke relatie jij in hemelsnaam met haar hebt.
pi_63098201
Nu Sharon er toch uit is, Cypher hoe zal de finale zijn. Studio of daar, of heeft ze dat niet eens tegen je verteld of mogen wij dat nog niet weten.

Toch wel raar, komt je zus terug van Expeditie mag ze totaal niks vertellen. Ik zelf als broer zou helemaal gek worden dan, wil alles weten. ^^
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_63098519
Het mooiste zou zijn als de Hiu een geweldig evenwicht blijkt te hebben op de balk waardoor Hans als eerste afvalt in de finale (Yin zal wel eeuwig kunnen blijven staan).
Dan krijgen we de zwem-klim-vuurmaak-proef, waarbij Yin veel eerder bij het vuurmaakdeel is, maar Hiu supersnel vuur heeft en toch nog wint.
Of de finale gaat tussen Yin en Hiu en alle oud-kampgenoten mogen stemmen. Alleen Hans stemt op Yin, de rest op Hiu

En dan gaat Hans lekker tegen de camera zeiken dat het niet eerlijk is dat ze zwakste wint
Heeeeeerlijk, ik heb er nu al zin in
pi_63098545
Dat ze maar lekker een eilandraad houden op het laatst, met aub Hiu bij de laatste 2. Een show in the studio lijkt me maar een beetje raar nu zonder EPH.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 10 november 2008 @ 12:07:07 #78
211083 Angelof9
I must go first
pi_63098580
Er was vorig jaar toch ook geen show in de studio? Waarom zou dat dit jaar wel zijn?
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_63099117
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:07 schreef Angelof9 het volgende:
Er was vorig jaar toch ook geen show in de studio? Waarom zou dat dit jaar wel zijn?
Precies. Sommige praten daar nu wel over met het stemmen enzo maar ik ga er vanuit dat er geen studioshow is wat Ernst Paul is er niet meer en ik kan me niet voorstellen dat ze vrolijk zo'n show gaan doen.
Het zal net als vorig jaar zijn: ex kanidaten mogen stemmen wie ze willen zien winnen.
Als het zo gaat en Hiu staat in die finale, dan wint ze gegarandeerd. Al die ex kanidaten hebben een hekel aan Hans en zeer waarsch. aan Yin. Ik kan me niet voorstellen dat iemand sympathie heeft voor die 2 behalve Geert met bril.
Ik zie het nog gebeuren dat Yin, om haar eigen kont te redden, zorgt dat Hans eruit gaat. Maar kans zit er natuurlijk dik in dat hij die munt in gaat zetten zodra hij weet dat hij zijn eigen kont moet redden.

Hiu is de heldin dit jaar en Hans en Yin zijn beide een stuk stront die het succes van een ander niet gunnen. Ze kijken neer op Hiu omdat ze nog maar een jonge meid is die wint met flutproeven (zoals ze in het clipje zeggen). Het is allemaal niet goed genoeg behalve als zíj het goed doen. Ze willen in de finale staan met sterke? Dan moeten zij zichzelf eerst maar eens zien te bewijzen.
Hiu is top en ben blij dat zij de eetproef won en vorige keer met Sharon die stap tegen Geert zette.

Hiu for winner!
pi_63099165
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:50 schreef ROFLOL het volgende:
Nu Sharon er toch uit is, Cypher hoe zal de finale zijn. Studio of daar, of heeft ze dat niet eens tegen je verteld of mogen wij dat nog niet weten.

Toch wel raar, komt je zus terug van Expeditie mag ze totaal niks vertellen. Ik zelf als broer zou helemaal gek worden dan, wil alles weten. ^^
Ik wist ook wel wat meer over het verloop (LANG niet alles) maar goed, ik moest uiteraard ook mijn mond dicht houden, en bepaalde details heeft ze ook niet prijsgegeven.

Voor zover nu bekend is, vindt er gewoon een finale plaats (dit stond ook in de krant trouwens)
Als eerbetoon aan Ernst-Paul komen geloof ik alle 100 oud-robinson deelnemers die de samensmelting gehaald hebben, en die gaan de winnaar kiezen.
De opnames hiervan zijn de 29e en de 30e wordt dit in NL uitgezonden. Ik ga ook naar die opnames en zal de winnaar dus de 29 al weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')