quote:Op maandag 10 november 2008 00:52 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Yin en Hans moeten eruit! Hiu moet winnen!
Oh, op tv komt ze ook vriendelijk over. Alles om haar doel te bereiken, toch?quote:Op maandag 10 november 2008 09:12 schreef cypher21 het volgende:
nu mijn zusje eruit is, ga ik toch voor Jin als winnares.
Komt nogal bitcherig over op tv, maar in het echt een zeer vriendelijke dame!
Ze vertelt je zeker heel vaak dat je trots op jezelf mag zijn?quote:Op maandag 10 november 2008 09:12 schreef cypher21 het volgende:
Goed gedaan van je zus, die actie met Hiu is gewoon legendarisch!quote:Op maandag 10 november 2008 09:12 schreef cypher21 het volgende:
kun je misschien een foto maken van je zusje in lingerie? Als bewijs bedoel ik dan, want anders geloof ik je niet.quote:Op maandag 10 november 2008 09:12 schreef cypher21 het volgende:
Gewoon nog een eetproef voor immuniteit...quote:Op maandag 10 november 2008 11:23 schreef Nuna het volgende:
Ik denk dat de regie wel iets moet verzinnen, want als Hans en Yin in de finale komen gaat er natuurlijk never nooit iemand stemmen..
LOLquote:Op maandag 10 november 2008 11:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
kun je misschien een foto maken van je zusje in lingerie? Als bewijs bedoel ik dan, want anders geloof ik je niet.
Precies. Sommige praten daar nu wel over met het stemmen enzo maar ik ga er vanuit dat er geen studioshow is wat Ernst Paul is er niet meer en ik kan me niet voorstellen dat ze vrolijk zo'n show gaan doen.quote:Op maandag 10 november 2008 12:07 schreef Angelof9 het volgende:
Er was vorig jaar toch ook geen show in de studio? Waarom zou dat dit jaar wel zijn?
Ik wist ook wel wat meer over het verloop (LANG niet alles) maar goed, ik moest uiteraard ook mijn mond dicht houden, en bepaalde details heeft ze ook niet prijsgegeven.quote:Op maandag 10 november 2008 11:50 schreef ROFLOL het volgende:
Nu Sharon er toch uit is, Cypher hoe zal de finale zijn. Studio of daar, of heeft ze dat niet eens tegen je verteld of mogen wij dat nog niet weten.
Toch wel raar, komt je zus terug van Expeditie mag ze totaal niks vertellen. Ik zelf als broer zou helemaal gek worden dan, wil alles weten. ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |