abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63098519
Het mooiste zou zijn als de Hiu een geweldig evenwicht blijkt te hebben op de balk waardoor Hans als eerste afvalt in de finale (Yin zal wel eeuwig kunnen blijven staan).
Dan krijgen we de zwem-klim-vuurmaak-proef, waarbij Yin veel eerder bij het vuurmaakdeel is, maar Hiu supersnel vuur heeft en toch nog wint.
Of de finale gaat tussen Yin en Hiu en alle oud-kampgenoten mogen stemmen. Alleen Hans stemt op Yin, de rest op Hiu

En dan gaat Hans lekker tegen de camera zeiken dat het niet eerlijk is dat ze zwakste wint
Heeeeeerlijk, ik heb er nu al zin in
pi_63098545
Dat ze maar lekker een eilandraad houden op het laatst, met aub Hiu bij de laatste 2. Een show in the studio lijkt me maar een beetje raar nu zonder EPH.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 10 november 2008 @ 12:07:07 #78
211083 Angelof9
I must go first
pi_63098580
Er was vorig jaar toch ook geen show in de studio? Waarom zou dat dit jaar wel zijn?
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_63099117
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:07 schreef Angelof9 het volgende:
Er was vorig jaar toch ook geen show in de studio? Waarom zou dat dit jaar wel zijn?
Precies. Sommige praten daar nu wel over met het stemmen enzo maar ik ga er vanuit dat er geen studioshow is wat Ernst Paul is er niet meer en ik kan me niet voorstellen dat ze vrolijk zo'n show gaan doen.
Het zal net als vorig jaar zijn: ex kanidaten mogen stemmen wie ze willen zien winnen.
Als het zo gaat en Hiu staat in die finale, dan wint ze gegarandeerd. Al die ex kanidaten hebben een hekel aan Hans en zeer waarsch. aan Yin. Ik kan me niet voorstellen dat iemand sympathie heeft voor die 2 behalve Geert met bril.
Ik zie het nog gebeuren dat Yin, om haar eigen kont te redden, zorgt dat Hans eruit gaat. Maar kans zit er natuurlijk dik in dat hij die munt in gaat zetten zodra hij weet dat hij zijn eigen kont moet redden.

Hiu is de heldin dit jaar en Hans en Yin zijn beide een stuk stront die het succes van een ander niet gunnen. Ze kijken neer op Hiu omdat ze nog maar een jonge meid is die wint met flutproeven (zoals ze in het clipje zeggen). Het is allemaal niet goed genoeg behalve als zíj het goed doen. Ze willen in de finale staan met sterke? Dan moeten zij zichzelf eerst maar eens zien te bewijzen.
Hiu is top en ben blij dat zij de eetproef won en vorige keer met Sharon die stap tegen Geert zette.

Hiu for winner!
pi_63099165
quote:
Op maandag 10 november 2008 11:50 schreef ROFLOL het volgende:
Nu Sharon er toch uit is, Cypher hoe zal de finale zijn. Studio of daar, of heeft ze dat niet eens tegen je verteld of mogen wij dat nog niet weten.

Toch wel raar, komt je zus terug van Expeditie mag ze totaal niks vertellen. Ik zelf als broer zou helemaal gek worden dan, wil alles weten. ^^
Ik wist ook wel wat meer over het verloop (LANG niet alles) maar goed, ik moest uiteraard ook mijn mond dicht houden, en bepaalde details heeft ze ook niet prijsgegeven.

Voor zover nu bekend is, vindt er gewoon een finale plaats (dit stond ook in de krant trouwens)
Als eerbetoon aan Ernst-Paul komen geloof ik alle 100 oud-robinson deelnemers die de samensmelting gehaald hebben, en die gaan de winnaar kiezen.
De opnames hiervan zijn de 29e en de 30e wordt dit in NL uitgezonden. Ik ga ook naar die opnames en zal de winnaar dus de 29 al weten
  maandag 10 november 2008 @ 12:34:39 #81
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_63099174
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:07 schreef Angelof9 het volgende:
geen idee, ik heb de laatste 2 jaar even overgeslagen (ER-overkill).
Vorig jaar was met 100 man toch? Is de studio wel lekker snel gevuld!
  maandag 10 november 2008 @ 12:36:21 #82
211083 Angelof9
I must go first
pi_63099203
Niet dus, want er was geen studio-finale :p
  maandag 10 november 2008 @ 12:43:03 #83
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_63099320
quote:
Op maandag 10 november 2008 12:34 schreef cypher21 het volgende:
Als eerbetoon aan Ernst-Paul komen geloof ik alle 100 oud-robinson deelnemers die de samensmelting gehaald hebben, en die gaan de winnaar kiezen.
Oh da's wel tof!! Leuk om iedereen weer langs te zien komen en tenminste geen sms-gelul.
En zij kijken vast ook op een andere manier; zul je zien hoeveel stemmen er nog naar Yin of Hans ipv Hiu gaan (indien het dus één van die heksen tegenover Hiu is), omdat zij - eerlijk is eelijk - wel sterkere kandidaten zijn.
Ben heel benieuwd!!!
pi_63099606
quote:

[..]

Ik wist ook wel wat meer over het verloop (LANG niet alles) maar goed, ik moest uiteraard ook mijn mond dicht houden, en bepaalde details heeft ze ook niet prijsgegeven.

Voor zover nu bekend is, vindt er gewoon een finale plaats (dit stond ook in de krant trouwens)
De opnames hiervan zijn de 29e en de 30e wordt dit in NL uitgezonden. Ik ga ook naar die opnames en zal de winnaar dus de 29 al weten
Het is dat je een betrouwbare bron bent, anders had ik me er niets van voor kunnen stellen.
Toch een liveshow...zonder EP vind ik het toch niet helemaal lekker zeg maar.
Ben benieuwd hoe dat zal gaan dan.

Btw. nog 3 weken tot de finale dus...wat lang?
pi_63100730
Goede/mooie oplossing die finale
  maandag 10 november 2008 @ 13:56:57 #86
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_63101025
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:15 schreef Tante Bep het volgende:
Dat heeft Yin inmiddels wel begrepen ja

http://www.expeditierobinson.net/index.php?p=ER10-media-Yin
Ik dacht dat Vicje een peuter was ofzo, maar hij's al hasssjtikke groot!!
pi_63102067
Denken jullie dat er ooit nog een Expeditie Robinson (of 71 Graden Noord) komt?
pi_63102235
quote:
Op maandag 10 november 2008 13:56 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ik dacht dat Vicje een peuter was ofzo, maar hij's al hasssjtikke groot!!
Yin is 45 ofzo met haar siliconen.
A little bit hateful
pi_63102377
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:46 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Yin is 45 ofzo met haar siliconen.
36 toch? Ik vind 'r wel een ouwe kop hebben.
pi_63102420
Gisteravond geen tijd gehad om het te kijken.
Dadelijk maar eens terugkijken dus.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_63102648
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:51 schreef conleche het volgende:

[..]

36 toch? Ik vind 'r wel een ouwe kop hebben.
Oh 36? Is dat ouder of jonger dan jij?
A little bit hateful
pi_63102782
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:00 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Oh 36? Is dat ouder of jonger dan jij?

waar was je vrijdag??
  maandag 10 november 2008 @ 15:07:26 #93
211083 Angelof9
I must go first
pi_63102845
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:41 schreef ItaloDancer het volgende:
Denken jullie dat er ooit nog een Expeditie Robinson (of 71 Graden Noord) komt?
71 graden zeker niet, ER betwijfel ik ernstig. Ik denk het niet.
pi_63104201
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:07 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

71 graden zeker niet, ER betwijfel ik ernstig. Ik denk het niet.

ER misschien wel met die vent van Peking Express, hoe heet hij zosnel...
pi_63104303
Art Rooijakkers
pi_63104398
wat een ongelofelijke etters zijn het... ik wil wel eens weten in wat voor zaken ze zitten. Ik zou er alles aan doen om niks met die gasten te maken te krijgen.
Als ze samen in de finale komen kijk ik niet. Dit Robinsonjaar is eigenlijk al verpest voor me met zulke eikels aan boord....
ik ben niet gevaarlijk, dat lijkt maar zo.
  maandag 10 november 2008 @ 16:07:36 #97
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_63104824
quote:
Op maandag 10 november 2008 15:54 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
wat een ongelofelijke etters zijn het... ik wil wel eens weten in wat voor zaken ze zitten. Ik zou er alles aan doen om niks met die gasten te maken te krijgen.
Als ze samen in de finale komen kijk ik niet. Dit Robinsonjaar is eigenlijk al verpest voor me met zulke eikels aan boord....
jij doet je username ook geen eer aan he?!
  maandag 10 november 2008 @ 16:28:31 #98
3542 Gia
User under construction
pi_63105346
quote:
Ik ga ook naar die opnames en zal de winnaar dus de 29 al weten
Wij dan toch ook???

Maareh, jij weet niet of er volgende week één uit moet door proeven, of dat er nog een keer gestemd moet worden?

'k Hoop toch zo dat Hiu bij de laatste 2 zit. Zelfs al moeten alle honderd oud-leden stemmen, dan zal noch Hans noch Yin kans maken.
pi_63105351
Waarom hoor ik toch steeds mensen over die munt? Er komt geen eilandraad meer, dus Hans heeft niets meer aan die munt. Er komt nu gewoon een grote proef met meerdere onderdelen en de twee snelste gaan door naar de finale.
Zal wel evenwicht, vuurproef (Hiiiiiuuuuuu vuur is uit!! ) vragen over andere kampleden en een puzzel in zitten.
Ook zullen degenen die sinds de samensmelting eruit zijn nog een keer terugkomen ergens voor.
pi_63105605
quote:
Op maandag 10 november 2008 16:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Wij dan toch ook???

Maareh, jij weet niet of er volgende week één uit moet door proeven, of dat er nog een keer gestemd moet worden?

'k Hoop toch zo dat Hiu bij de laatste 2 zit. Zelfs al moeten alle honderd oud-leden stemmen, dan zal noch Hans noch Yin kans maken.
Ik ben bang dat ik ook wel wat moet tekenen om in de studio te mogen zitten dus denk dat je tot de 30e moet wachten.
Mijn zusje moest iig 50k euro +1k per dag voor de finale betalen als ze haar mond voorbij zou praten, dus die is daar uiteraard wel voorzichtig mee geweest:)

Ik heb geen idee hoe het verloop er vanaf nu uit gaat zien. Mijn zusje weet wel iets meer, maar ik denk niet dat ze het hele verloop meegekregen heeft aangezien de 3 overgebleven personen natuurlijk ook was ingefluistert niet teveel los te laten over hetgeen te gebeuren staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')