Ah! vergeet ik helemaal te zeggen! Ik ga van de ene kant van Leiden (De Kooi, volkswijk net buiten de singels) naar de andere kant van Leiden (Haagweg Noord, vokswijk net buiten de singels)quote:Op zondag 9 november 2008 21:44 schreef hierissieweer het volgende:
ga je ook aapjes houden in je oerwoud?
Maar in welke stad/dorp ben je komen te wonen?
Ja gepoetst hebben we zeker!quote:Op zondag 9 november 2008 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
Nog al een verhuizert
Leuke woning! Vies kan je gelukkig altijd poetsen
Dat zeil is wel echt gruwelijk fout![]()
Leiden dusquote:Op zondag 9 november 2008 21:50 schreef Niowskie het volgende:
Is dat in leiden zoals in je profiel te zien in?
of toevallig in Veenendaal?
Och, beter goed fout dan slecht correctquote:Op zondag 9 november 2008 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
Nog al een verhuizert
Leuke woning! Vies kan je gelukkig altijd poetsen
Dat zeil is wel echt gruwelijk fout![]()
quote:Op zondag 9 november 2008 21:52 schreef Greys het volgende:
Is die schouw eigenlijk 'open'? Kan je er in stoken echt?
Haha nee, ik kan me een discussie uit m'n eigen klustopic herinnerenquote:Op zondag 9 november 2008 22:21 schreef Greys het volgende:
Is er een schouwenfetish ja?
Vind het zonde om je eettafel er pal tegenaan te zetten, dat is alles.
Maar als het niet anders kan, dan lekker niet. Ik zal er niet badend in het zweet van wakker schrikken vannacht hoor. Beloofd
Oh jaaaaaaaaaa! Wacht! Die schouw die in de weg zat in de keuken! Ik weet het weer!quote:Op zondag 9 november 2008 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Haha nee, ik kan me een discussie uit m'n eigen klustopic herinneren![]()
Als je hier veel meeleest vallen veel typische K&W dingen je op. Zoals de schouwenfetisch, de Gispenfetish en de kookboekenplankjesfetisch
jup! allemaal dinsdag tussen 9 en 13quote:Op zondag 9 november 2008 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jaaaaaaaaaa! Wacht! Die schouw die in de weg zat in de keuken! Ik weet het weer!
Kwakkie, wanneer wordt het zeil gelegd? Op dezelfde dag als de vloerbedekking?
quote:Op zondag 9 november 2008 22:21 schreef Greys het volgende:
Is er een schouwenfetish ja?
dinsdag ochtend!quote:Op maandag 10 november 2008 09:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Leuk huisje.
Wanneer wordt het zeiltje gelegd en krijgen we te zien hoe het is geworden?
Ik had niet eens door dat ik het weer deedquote:Op maandag 10 november 2008 07:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dat 'ja' erachteraan vind ik zó schattig
![]()
.
de dorpel was eruit. er moet een nieuwe over het zeil heenquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:05 schreef Adelante het volgende:
wat een vrouwentopic![]()
en hebben ze dat zeil nou over de dorpel gelegd?
dat vind ik van jou een heel fijn complimentquote:
Vind je? Veel ruimtes zien er leeg juist kleiner uit, met meubels zie je dat er toch nog heel wat in past.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:55 schreef kwakveense het volgende:
thanks allemaal, moet er helemaal van blozen!
ik denk dat t in januari pas echt naar mn zin af zal zijn, met alle details enzo, maar ik zal na de verhuizing eerst wel wat voorlopige foto's weer posten. met meubels erin zie je beter hoe klein het ishihi
het is grijs, wel met een meer blauwe dan bruine ondertoon. bij grijs zit je zo snel aan bruinig grijs, taupe, en dat zou niet staan bij paars. vandaar dat ik in de iets blauwere hoek ben uitgekomen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:23 schreef Greys het volgende:
Het grijs in de woonkamer lijkt op mijn scherm meer op oud-blauw of blauw-grijs.
Ik had het zelf nooit bij elkaar durven verzinnen zo met dat paars, maar het is echt mooi!
jup! t is kwantum! bij leen bakker hebben ze ook leuk gekleurd zeil trouwens zag ik laatstquote:Op zondag 16 november 2008 13:26 schreef Mini_rulez het volgende:
Kwak: bij welke winkel komt jouw zeil vandaan? Ik ben ook op zoek naar een leuk zeil voor in mijn nieuwe keuken maar tot nu toe valt de keuze een beetje tegen.
-edit- volgens mij zag ik hem net al op de Kwantum-site.
Ben benieuwd naar de foto's!
quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:09 schreef kwakveense het volgende:
mn pc is niet zo snel... ben bezuuuug!
yup! via de "jonge starters tot en met 25 jaar" voorrangsregeling. anders stond ik nu nog steeds 70e met mn 92 maanden...quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:21 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk opgeknapt huisje! Heb je 't ook via de woonzicht gekregen?
is nog uit mn oude huis en gaat vervangen worden, maar hij is wel leukquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:53 schreef Syytön het volgende:
Heel erg leuk is het geworden! Erg gezellig!
IKEA douchegordijn heb ik ook
haha ja dat is mn lijst met zwart wit kaarten van britse sterren (ooit van vriendinnetjes gekregen - en audrey hepburn is niet brits maar goed, dat wisten ze niet) die komt in mn keuken boven de koelkast.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Het is leuk geworden Kwak! Heel knus...
Maareh... is dat nou Elton John op die poster?
Twee-en-negentig? Man, dat is *reken* bijna 8 jaar!quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]
yup! via de "jonge starters tot en met 25 jaar" voorrangsregeling. anders stond ik nu nog steeds 70e met mn 92 maanden...
klopt, starters woningen gaan in leiden e.o. doorgaans naar mensen met 120-180 maanden inschrijftijd. hoe ze daar aan komen en tóch nog starter zijn is mij volledig onduidelijk...quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:44 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Twee-en-negentig? Man, dat is *reken* bijna 8 jaar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |