quote:Op zondag 9 november 2008 21:32 schreef GizartFRL het volgende:
Ze starten de verkeerde band
De Heineken zaak.
Ja of nietquote:
hey, don't fuck with Arend!quote:Op zondag 9 november 2008 21:36 schreef Toeps het volgende:
Neee voiceover, de VRIEND heeft het lichaam in zee gedumpt. Ken je beelden. Tssk.
Ja, en wat te denken van mensen die op fok gaan klagen in een live topic dat mensen kijken, dat is nog triester. Internethelden, daar hebben we er genoeg van.quote:Op zondag 9 november 2008 21:40 schreef Bill_E het volgende:
Dat mensen gaan kijken... Zucht.
En het vervelende is.. Al die sbs6 kijkers die mogen ook stemmen!
sssstttt, anders versta ik niksquote:Op zondag 9 november 2008 21:40 schreef Bill_E het volgende:
Dat mensen gaan kijken... Zucht.
En het vervelende is.. Al die sbs6 kijkers die mogen ook stemmen!
Preciesquote:Op zondag 9 november 2008 21:43 schreef MissJ het volgende:
WTF, waarom al deze flashbacks?
ik wil Joran in Thailand zien!
Volgens mij heeft hij niet veel tegen Joran, dus moet hij de rest van de tijd met flashbacks vullen.quote:Op zondag 9 november 2008 21:43 schreef Greys het volgende:
Ze moeten nou niet teveel gaan herhalen van de vorige keer
Precies, maar al die flashbacks en meningen van deskundigen (let wel; meningen, geen feiten), doen ze waarschijnlijk om te verhullen dat de Thailand reportage eigenlijk flinterdun is en weinig voorsteld.quote:Op zondag 9 november 2008 21:43 schreef MissJ het volgende:
Uuh.. programma rekken, kijkcijfers halen? En natuurlijk om achteraf te zeggen dat het toch écht een 'documentaire' was en niet zomaar sensatie-tv... neeeee stel je voor!quote:Op zondag 9 november 2008 21:43 schreef MissJ het volgende:
ja idd....hmmm Joran kijkt tijdens deze uitspraak naar rechtsboven wat wil zeggen dat hij een beroepquote:Op zondag 9 november 2008 21:44 schreef venomsnake het volgende:
O god, krijg je van dat amateurpsychologie
Ja, ze zitten ook in de auto dus misschien was er wel een verkeerdbord.quote:Op zondag 9 november 2008 21:46 schreef starla het volgende:
[..]
ja idd....hmmm Joran kijkt tijdens deze uitspraak naar rechtsboven wat wil zeggen dat hij een beroep
doet op zijn rechterhersenhelft dat betrokken is bij fantasie ipv zijn linker hersenhelft dat betrokken is
bij herinneringen
quote:Op zondag 9 november 2008 21:45 schreef Toeps het volgende:
Dit zijn echt van die psychologen die je als 15jarig anorexiapatientje nog voor de gek kan houden. "Jah I'm fine, heb net gegeten, ja, drie boterhammen, twee met chocopasta..."
Dat vrouwtje is zo obvious.
Nee nee, Saturnus stond in de tijd van deze opname in één lijn met Jupiter (ofzoietsquote:Op zondag 9 november 2008 21:46 schreef starla het volgende:
[..]
ja idd....hmmm Joran kijkt tijdens deze uitspraak naar rechtsboven wat wil zeggen dat hij een beroep
doet op zijn rechterhersenhelft dat betrokken is bij fantasie ipv zijn linker hersenhelft dat betrokken is
bij herinneringen
het programma gaat langer, het gezeik nu is zeg maar de extra tijd en dadelijk begint de gewone uitzending.quote:Op zondag 9 november 2008 21:46 schreef Daverz het volgende:
[..]
Uuh.. programma rekken, kijkcijfers halen? En natuurlijk om achteraf te zeggen dat het toch écht een 'documentaire' was en niet zomaar sensatie-tv... neeeee stel je voor!
Gewoon een EEE pc? 200 dollar? Zo apart is dat nou ook weer niet hoorquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 21:33 schreef John.Milton het volgende:
Hij gaat even uitleggen hoe geweldig hij is en dan houden we nog 15 minuten voor Joran over.
quote:Op zondag 9 november 2008 21:51 schreef Polleeder het volgende:
Okee, tegen zoveel deskundigen kan ik niet op. Ik ben overtuigd
Wat dat betreft lijkt hij wel een beetje op Peter Bosz.quote:Op zondag 9 november 2008 21:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
gelukkig is ie niet directeur bij Ajax geworden. grote aankopen beloven.. en dan met oude versleten spelers komen aanzetten.
Ik moest ook lachenquote:Op zondag 9 november 2008 21:51 schreef Polleeder het volgende:
Okee, tegen zoveel deskundigen kan ik niet op. Ik ben overtuigd
ben jij soms joran in bangkok...quote:Op zondag 9 november 2008 21:45 schreef IQM het volgende:
Ergens een livestream?
Hier op m'n kamer kan ik geen SBS 6 ontvangen.
Dat dacht ik nu ook te horenquote:Op zondag 9 november 2008 21:53 schreef Merel het volgende:
noemde hij dit nou forensische wetenschap?!
quote:Op zondag 9 november 2008 21:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
gelukkig is ie niet directeur bij Ajax geworden. grote aankopen beloven.. en dan met oude versleten spelers komen aanzetten.
quote:Op zondag 9 november 2008 21:54 schreef RemcoW85 het volgende:
Hier Mr. Deskundige.. Paar honderd euro en je zegt op TV dat het toch echt een bekentenis is.
Inderdaad, en wat is het kut dat ik tóch zit te kijken...quote:Op zondag 9 november 2008 21:52 schreef venomsnake het volgende:
Ja Peter, dit is het bewijs....![]()
God, wat is het eigenlijk ook een goedkope "journalistiek''
rond kwart over 10, dat betekend 3 kwartier nieuws over joran.quote:Op zondag 9 november 2008 21:56 schreef rene90 het volgende:
Ben benieuwd wanneer de nieuwe dingetjes nu eens komen.
Hij is die gast in de autoquote:Op zondag 9 november 2008 21:57 schreef charleen het volgende:
[..]
Voorlopig nog geen Joran te bekennen hier, hoor.
Dit zijn weer andere hoeren.quote:Op zondag 9 november 2008 22:00 schreef junkiesietze het volgende:
wanneer komen de hoeren nou?
Inderdaad zeg, wat een interessant-doenerij.quote:Op zondag 9 november 2008 22:01 schreef rene90 het volgende:
Liever niet TE herkenbaar in beeld maar net wel die big-size picture erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk heeft ze gewoon gezegd dat ze niet wilde dat alle puisten en rimpels en uitgelopen mascara gefilmd zou worden.quote:
na de montage heeft ze de beelden gezien en heeft ze zelf moeten tekenen voor uitzending.quote:Op zondag 9 november 2008 22:02 schreef charleen het volgende:
[..]
Mijn hemel, duidelijker kan bijna niet
ze heeft getekend voor uitzending, dus eigen schuld dikke bult.quote:Op zondag 9 november 2008 22:05 schreef Smeich het volgende:
Zou helemaal mooi geweest zijn als ze haar stem hadden vervormdWat een aanfluiting dit zeg.... zoals verwacht eigenlijk wel
Er is ook niet gezegd dat ze slim is.quote:Op zondag 9 november 2008 22:04 schreef hoipim het volgende:
[..]
na de montage heeft ze de beelden gezien en heeft ze zelf moeten tekenen voor uitzending.
Die weet ook echt wel meer van zijn zoon.quote:Op zondag 9 november 2008 22:08 schreef Arcee het volgende:
Het was de pa van Joran. Altijd wel gedacht.
Lijkt me toch raar. Dat die vader, die in de rechten zit, ff een lijk gaat dumpenquote:Op zondag 9 november 2008 22:08 schreef Arcee het volgende:
En gelukkig is het bewijs nu ook geleverd. Celeste heeft het zelf gezegdquote:Op zondag 9 november 2008 22:08 schreef Arcee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mama zal vast een boek hebben geschreven. Bethseller. Viessss man.quote:Op zondag 9 november 2008 22:12 schreef Merel het volgende:
Waarom heeft mama dan niet zelf om een update gevraagd?
Beth for running matequote:Op zondag 9 november 2008 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mama zal vast een boek hebben geschreven. Bethseller. Viessss man.
Daarom weet ze ook niet dat ze op Aruba nog aan het zoeken zijn.quote:Op zondag 9 november 2008 22:12 schreef N.icka het volgende:
Als ik Beth zou zijn zou ik ook vechten voor de waarheid over mijn dochter , op welke manier dan ook
Volgens de byline (of hoe noem je dat op TV) heet ze Celes?quote:Op zondag 9 november 2008 22:13 schreef lipboutje het volgende:
http://celeste4ever.hyves.nl/ hier zal ze wel ergens tussen geplakt staan toch?
Haar zoon moet wel Gosh heten.quote:Op zondag 9 november 2008 22:14 schreef Tarabass het volgende:
Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh Oh My Gosh
Die schrijven wel meer, dus daar zou ik niet al te vaak op afgaanquote:Op zondag 9 november 2008 22:14 schreef Merel het volgende:
[..]
Volgens de byline (of hoe noem je dat op TV) heet ze Celes?
whehe ja inderdaad!quote:
quote:Op zondag 9 november 2008 22:17 schreef N.icka het volgende:
Ik vertrouw die Arjan voor geen meter . Tis gewoon ook een viespeuk , wedde?
quote:Re: 3 kmr apt te huur Zaandam
Auteur: arjan Wezel (---.quicknet.nl)
Datum: 16-10-2003 18:00
Beste LoanJoe,
Is dit apt tijdelijk te huur,heb je het te koop staan.
Of is het "echte"huur???
Arjan,
quote:Op zondag 9 november 2008 22:18 schreef Stephan123 het volgende:
Hij wil ook niet herkenbaar in beeld..
quote:Op zondag 9 november 2008 22:18 schreef Stephan123 het volgende:
En ze hebben z'n stem gescrambledquote:Op zondag 9 november 2008 22:18 schreef Stephan123 het volgende:
Dat is pas undercover!quote:Op zondag 9 november 2008 22:19 schreef Stephan123 het volgende:
Niet uitgezonden beelden hmm....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |