"En volgens mij had de scheidsrechter gelijk",quote:Op zondag 9 november 2008 18:10 schreef ursel het volgende:
Om met de andere Schwalbes verder te gaan..
Van Basten wil Suarez bestraffen na zoveelste kaart
Hoe kom je daar dan weer bijquote:Op zondag 9 november 2008 18:17 schreef diamondvoodoo het volgende:
"En volgens mij had de scheidsrechter gelijk",
Hij heb het dus nog niet terug gezien??
Verklaar u naderquote:Op zondag 9 november 2008 18:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan weer bij![]()
Als je je eigen redenatie volgt dan heb je zelf het stuk ook niet gezien. Volgens jou heeft de scheidsrechter ongelijk dus heb jij het nog niet terug gezien.
Ik ga zo de samenvatting kijken, dan zal ik mijn definitieve oordeel vellenquote:Op zondag 9 november 2008 17:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Wat is er meneer Frankje....??
Ik zeg dat Suarez een pingel verdiend en gelijk een hele heisa.... Het klinkt raar maar het is wel een feit dat hij die verdiende. Punt, klaar.. niet meer niet minder..
dat doen we zekerquote:Op zondag 9 november 2008 18:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga zo de samenvatting kijken, dan zal ik mijn definitieve oordeel vellen
Houd u allen vast voor dit naderende zinderende eindoordeel
Dat klopt, maar dan moet hij nog geen uitspraken doen om Suarez wel of niet een boete op te leggen.. zou erg raar zijn als hij dat op DIT moment gaat doen..quote:Op zondag 9 november 2008 18:30 schreef FJD het volgende:
Als Van Basten zegt "Volgens mij heeft de scheidsrechter gelijk" dan zegt dat nog niets over of hij de beelden wel of niet terug heeft gezien.
Tegenstander gaat op z'n schoen staan en aangezien Suarez in de voorwaartse beweging zit valt ie. Denk dat dat wel zwaar genoeg is voor een pingel aangezien Suarez anders een vrije doelpoging had.quote:Op zondag 9 november 2008 18:59 schreef -Raffie- het volgende:
Het was geen penalty. Suarez liet zich weer eens veel te gemakkelijk vallen. Werd wel geraakt maar zeker niet genoeg voor een penalty.
Dat bedoel ik dus vanmiddag... en een beetje scheidsrechter die geeft een penalty ook al is het Suarez die zijn reputatie tegen heeft. (tenzij hij het niet heeft gezien maar dan moet je sowieso geen geel geven)quote:Op zondag 9 november 2008 19:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Tegenstander gaat op z'n schoen staan en aangezien Suarez in de voorwaartse beweging zit valt ie. Denk dat dat wel zwaar genoeg is voor een pingel aangezien Suarez anders een vrije doelpoging had.
Duidelijk dus slachtoffer geworden van z'n eigen gedrag. Justice is served
Gelul. Je weet net zo goed als ik dat een scheidsrechter niet alles perfect kan zien. Kijk alleen al naar de wedstrijd van Feyenoord, dat had gewoon met 10-10 moeten eindigen want er zaten twee zwaar smerige overtredingen in. Bij deze pingel kostte het mij 5x heen en weer spoelen om uiteindelijk te zien dat de verdediger op de schoen van Suarez gaat staan. Een scheidsrechter kan dat niet en maakt dus in een split second een beslissing. Daarbij wordt gewoon meegewogen wie het slachtoffer is. Suarez speelt het hele seizoen al de stervende zwaan en dat weten scheidsrechters, die zitten 's avonds met het bord op schoot en zien week in week uit Suarez een soort slechte hordenloop doen; over de verdediger heen springen en je dan laten vallen.quote:Op zondag 9 november 2008 19:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dat bedoel ik dus vanmiddag... en een beetje scheidsrechter die geeft een penalty ook al is het Suarez die zijn reputatie tegen heeft. (tenzij hij het niet heeft gezien maar dan moet je sowieso geen geel geven)
quote:Op zondag 9 november 2008 19:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat doen we zeker
het blijft bij jou altijd spannend tot de laatste minuut
Dan moet hij ook geen geel geven als hij niet alles perfect kan zien.. of het Suarez nou is of iemand anders maakt dan niet uit..quote:Op zondag 9 november 2008 19:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Gelul. Je weet net zo goed als ik dat een scheidsrechter niet alles perfect kan zien
Tuurlijk wel, de scheidsrechter ziet een schwalbe en dat is bij iemand als Suarez geen gekke gedachte. Daarop staat geel en die kaart kun je Suarez niet vaak genoeg tonen, zou fijn zijn alstie eens kapt met dat irritante gedrag. Hij heeft het namelijk helemaal niet nodig, die jongen kan zo goed voetballen.quote:Op zondag 9 november 2008 20:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dan moet hij ook geen geel geven als hij niet alles perfect kan zien.. of het Suarez nou is of iemand anders maakt dan niet uit..
Eerst zeg je "de scheidsrechter kan niet alles perfect zien en nu zeg je weer "de scheidsrechter ziet een schwalbe"quote:Op zondag 9 november 2008 21:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, de scheidsrechter ziet een schwalbe en dat is bij iemand als Suarez geen gekke gedachte. Daarop staat geel en die kaart kun je Suarez niet vaak genoeg tonen, zou fijn zijn alstie eens kapt met dat irritante gedrag. Hij heeft het namelijk helemaal niet nodig, die jongen kan zo goed voetballen.
De scheids ziet niet perfect wat er gebeurt en denkt een schwalbe te zien. Kom op zeg, die uitleg kan zelfs jij bedenken.quote:Op zondag 9 november 2008 22:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
Eerst zeg je "de scheidsrechter kan niet alles perfect zien en nu zeg je weer "de scheidsrechter ziet een schwalbe"
Tja, noem het karma.quote:Dan zat hij erg fout
Ja bij sommige mensen moet je proberen het zo duidelijk mogelijk uit te leggen en houd je rekening naar wie je het typt..quote:Op zondag 9 november 2008 22:12 schreef FJD het volgende:
[..]
De scheids ziet niet perfect wat er gebeurt en denkt een schwalbe te zien. Kom op zeg, die uitleg kan zelfs jij bedenken.
-edit-
Tjezus blijf je posten en dan direct editen
Komt door je Ajax-bril, ik kan alleen objectieve redenaties volgenquote:Op zondag 9 november 2008 22:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja bij sommige mensen moet je proberen het zo duidelijk mogelijk uit te leggen en houd je rekening naar wie je het typt..
Dat betwijfel ik enorm na al je posts vanmiddag op 1-na.quote:Op zondag 9 november 2008 22:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Komt door je Ajax-bril, ik kan alleen objectieve redenaties volgen
Je betwijfelt wel meer maar gelijk heb je nog steeds niet gekregenquote:Op zondag 9 november 2008 22:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dat betwijfel ik enorm na al je posts vanmiddag op 1-na.
Het feit dat Suarez een penalty diende te krijgenwas jij het mee eens dacht ik zo... daar ging het in eerste instantie om.quote:Op zondag 9 november 2008 22:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Je betwijfelt wel meer maar gelijk heb je nog steeds niet gekregen
Anyway, tis wel weer mooi geweest met het kinderachtige gedrag van ons. Ik heb me weer prima vermaakt, morgen weer een serieuze werkweek.![]()
Die reacties blijven echt geniaal
ik lig nu nog dubbelquote:Op zondag 9 november 2008 15:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus zeg ik nergens dat dit geen echte strafschop is, slechts dat hij ze niet krijgt omdat hij altijd zo loopt te duiken![]()
[..]
Je hebt hier toch geen uitleg meer over nodig?Mensen als Kevin en Inco lachen me ook uit als we weer eens verliezen (vooral van Heracles) maar daar heb ik een gewoon gesprek mee.
Heraclesquote:
Nou nou, in IEDERE competitie word een speler benadeeld door zijn eigen gedrag.quote:Op zondag 9 november 2008 19:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus vanmiddag... en een beetje scheidsrechter die geeft een penalty ook al is het Suarez die zijn reputatie tegen heeft. (tenzij hij het niet heeft gezien maar dan moet je sowieso geen geel geven)
Juist wel. Zo snel mogelijk laten weten dat dit pestventje gedrag vertoond wat niet gewenst is.quote:Op zondag 9 november 2008 19:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan moet hij nog geen uitspraken doen om Suarez wel of niet een boete op te leggen.. zou erg raar zijn als hij dat op DIT moment gaat doen..
Juiste koop gedaan Ferquote:Bos rekent op herstel van positie op markt
7 november 2008, 7:40 uur | FD.nl
Minister Wouter Bos van Financiën verwacht dat de Nederlandse positie op de kapitaalmarkt binnen enkele maanden herstelt. De kredietwaardigheid is onder druk komen te staan door de snel oplopende staatsschuld na de interventies bij Fortis, ING en Aegon.
Daarnaast is de behoefte aan geld voor de korte termijn sterk gestegen door steun aan Fortis/ABN Amro. Die behoefte zakt volgens Bos binnen enkele maanden terug en dat leidt tot een normalisering van de risicopremie die Nederland betaalt als het geld leent. Volgens Bos betaalt de Staat op een tienjarige lening momenteel slechts zes basispunten meer dan Frankrijk, terwijl de risicopremie normaal ongeveer gelijk is.
Dit zei de minister donderdag tijdens een Kamerdebat over diverse aspecten van de kredietcrisis. Bos benadrukte opnieuw de gezondheid van Aegon. Negatieve ontwikkelingen op de beurs waren de belangrijkste aanleiding om vorige week euro 3 mrd steun te geven. Dit was aan de ruime kant, maar er was twijfel of euro 2 mrd voldoende was. Daarom kan Aegon euro 1 mrd versneld aflossen zodra de situatie dat toelaat.
Dat compenseert weer een beetjequote:
Ik was al bezig. Ik zal eens kijken wanneer ik weer het huis voor me alleen hebdan moet je maar eens GoW2 komen spelen. Veel gaver als Resistancequote:Op maandag 10 november 2008 07:58 schreef staticdata het volgende:
zo kunnen we het nu weer over de beurs gaan hebben ipv en of andere klootviool die Suarez heet
Mogguh
Lijkt me ook wel geinig ja maar ik wacht wel op Tomb Raider_O_quote:Op maandag 10 november 2008 08:13 schreef staticdata het volgende:
Ik zag het. GOW2 lijkt me wel grappig idd
.
Ik ben begonnen met Uncharted is ook wel een keun spelleke
Nope.quote:Op maandag 10 november 2008 08:47 schreef staticdata het volgende:
dus dan is zijn klacht toch terecht?
Maar daar moet je wel mee leren leven..quote:Op maandag 10 november 2008 08:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nope.
De 50% norm is niet meer houdbaar als er 2 intensieve taken bijkomen.
Heel leuk dat iedereen z'n eigen werkje belangrijk vind maar daar kan ik niets mee.
Jep, maar dan hoeft' ie daar niet over tegen mij te klagen/ te verwijten.quote:Op maandag 10 november 2008 09:09 schreef staticdata het volgende:
Nou ja de klacht dat jij niet voor 50% vrijgemaakt kan worden lijkt me een terechte
Ow, ik kan daar wel mee leven. Waar ik niet mee kan leven is gejank waar ik niets mee kan.quote:Op maandag 10 november 2008 09:13 schreef ursel het volgende:
[..]
Maar daar moet je wel mee leren leven..
quote:Hier laten ze taken zo lang op hun bordje liggen dat de opleverdatum al verstreken is. Vervolgens gooien ze het heel snel over de muur naar IT toe en zeggen ze dat het bij IT ligt. Mogen wij vervolgens het met spoed op knappen..
quote:Op maandag 10 november 2008 09:27 schreef RudyCarell het volgende:
tvp
Dat ben ik met je eens, maar ze zeiken vaak wel naar naasten / naar beneden maar tegen managers doen vele het nietquote:Op maandag 10 november 2008 09:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jep, maar dan hoeft' ie daar niet over tegen mij te klagen/ te verwijten.
Ik beslis niet dat ik er 2 intensieve taken bij krijg.
Ah, ik jank altijd tegen degene die het op kan lossenquote:Op maandag 10 november 2008 09:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar ze zeiken vaak wel naar naasten / naar beneden maar tegen managers doen vele het niet
Daar moet je ook simpel in zijn. Takenlijstje voor z'n snuffert houden en hem doorsturen naar je manager. Die heeft jou deze planning gegeven en daar mag die zeiken..quote:Op maandag 10 november 2008 09:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar ze zeiken vaak wel naar naasten / naar beneden maar tegen managers doen vele het niet
Kunnen wij het oplossen voor je..quote:Op maandag 10 november 2008 09:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ah, ik jank altijd tegen degene die het op kan lossen
Anders heeft die altijd nog een nood-oplossing voor je..quote:Op maandag 10 november 2008 09:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ach Keltie, zolang je er maar voor zorgt dat er niks uitvalt in het ziekenhuis vind ik het prima, zeker 17 november zo rond 9 uur, aangezien ik dan weer op een onderzoekstafel lig
@All: Goeiemorgen
Nee, maar Fok! (en dan eigenlijk vooral dit topic) is voor mij een soort van afvalbak.. Daar flikker ik al het ongewenste inquote:Op maandag 10 november 2008 09:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Daar moet je ook simpel in zijn. Takenlijstje voor z'n snuffert houden en hem doorsturen naar je manager. Die heeft jou deze planning gegeven en daar mag die zeiken..
[..]
Kunnen wij het oplossen voor je..
Geef even het kamernummer door, dan loop ik voor de zekerheid rond 8.45 nog even de stekkers langsquote:Op maandag 10 november 2008 09:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ach Keltie, zolang je er maar voor zorgt dat er niks uitvalt in het ziekenhuis vind ik het prima, zeker 17 november zo rond 9 uur, aangezien ik dan weer op een onderzoekstafel lig
Eigenlijk passen alle subfora van FOK! wel in dit topic ja..quote:Op maandag 10 november 2008 10:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, maar Fok! (en dan eigenlijk vooral dit topic) is voor mij een soort van afvalbak.. Daar flikker ik al het ongewenste in
quote:Op maandag 10 november 2008 09:41 schreef ursel het volgende:
[..]Een schwalbe van Rudy..
Dat verdient geel..
[ afbeelding ]
Polikliniek KNO. Kamernummer is van te voren wat lastig te voorspellen, aangezien het elke week weer een andere is. Net als mijn artsquote:Op maandag 10 november 2008 10:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Geef even het kamernummer door, dan loop ik voor de zekerheid rond 8.45 nog even de stekkers langs
Gewoon je GPS ding pakken en als je in de buurt bent dan gaat er een lampje knipperen. Rondje draaien tot lichtje aanblijft en dat is de goede richting.quote:Op maandag 10 november 2008 10:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe zet je die diamantscanner aan in Far Cry 2? Ik heb weer eens niet op zitten letten
Doet de Cole-train weer mee in GoW2quote:Op maandag 10 november 2008 10:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Gewoon je GPS ding pakken en als je in de buurt bent dan gaat er een lampje knipperen. Rondje draaien tot lichtje aanblijft en dat is de goede richting.
Geef mij maar de Cole-train
Ja kan wel maar dan kunnen we niet zolang GoW2'en. Wacht nou maar gewoon tot zaterdag!quote:Op maandag 10 november 2008 10:40 schreef FJD het volgende:
Kan niet wachten tot zaterdag
Kun je morgen niet?
quote:Op maandag 10 november 2008 13:37 schreef Keltie het volgende:
Weet iemand hier trouwens wat er op 6 december in Rotterdam te doen is?
Vond gisteren een briefje in de bus van m' n vriendin... Omdat we op 7 december een jaar hebben heeft ze een verrassing in petto.. Moest tandpasta, tandenborstel, schone onderbroek, seizoenskaart meenemen.
7 december word er gevoetbald, maar als ik google op "6 december Rotterdam" springt alleen Frans Bauer en Marianne Weber in Ahoy eruit maar ik hoop dat ze mij dit niet aandoet
EDIT:
Er is ook Nightmare in Rotterdam (stampen op Neophyte![]()
), maar dat zal ze ook niet voor ons 2en regelen denk ik
Dat dacht ik ook, maar schijnbaar was er toch iets.quote:Op maandag 10 november 2008 14:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De volgende dag gewoon naar het voetballen en de avond ervoor uiteten en neuken in een hotel.
Hoop niet dat ik nu de verrassing heb verpest...
Ik moest zeggen of ik kan/ wilde .. Dan is het ook wel fijn om te weten waarheen, ookal weet zij niet dat ik het weetquote:Op maandag 10 november 2008 13:56 schreef ursel het volgende:
[..]Gaat leuke verrassing worden dan als je nu al gaat uitzoeken wat ut is..
Ik denk dat jullie gewoon sinterklaas gaan vieren..
Had hij veel eerder moeten doen, niet op een moment dan het geen schwalbe is.quote:Op maandag 10 november 2008 06:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nou nou, in IEDERE competitie word een speler benadeeld door zijn eigen gedrag.
Robben en Ronaldo moeten in Engeland ook neergeschoten worden willen ze daar nog een penalty krijgen.
Logisch gevolg, zodra je bij ieder zuchtje wind valt denkt een scheids automatisch "ow, das Suarez/ Robben/ Ronaldo dus..." en of dat goed of slecht is? Tjah, moet je maar geen schwalbes maken.
[..]
Juist wel. Zo snel mogelijk laten weten dat dit pestventje gedrag vertoond wat niet gewenst is.
In zijn ogen was het een schwalbe dus dan is het op dat moment de juiste beslissing.quote:Op maandag 10 november 2008 14:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Had hij veel eerder moeten doen, niet op een moment dan het geen schwalbe is.
Woei, daar gaan we weer..quote:Op maandag 10 november 2008 14:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Had hij veel eerder moeten doen, niet op een moment dan het geen schwalbe is.
Mja, maar dat betekend dat Diamond hier ook alleen maar op maandag er is..quote:Op maandag 10 november 2008 15:08 schreef FJD het volgende:
Mij niet gezien hoor Urs, ik gedraag me hooguit eens per week als een kleuterDaarna ga ik weer serieuze dingen posten
Shit, doe ik het tochquote:Op maandag 10 november 2008 15:16 schreef ursel het volgende:
Mja, maar dat betekend dat Diamond hier ook alleen maar op maandag er is..
Kan jou toch niet teleurstellen?quote:
ja had ik, maar als ik niet op die dag de pc aanheb....quote:Op maandag 10 november 2008 06:23 schreef FJD het volgende:
[..]
HeraclesMaar pas nou maar op, nog 2 punten en je staat weer onder ons
Voor de kerst moet dat wel gedaan zijn.
Voor die voetbalpoules moet je gewoon een reminder mailtje aanvinken, werkt perfect
En weer een geweldige reden om een iPhone te kopen. Deze kerst met dubbel WOW-gevoel!quote:Op maandag 10 november 2008 17:51 schreef Incolumis het volgende:
ja had ik, maar als ik niet op die dag de pc aanheb....
Speel jij wow op je iPhone??quote:Op maandag 10 november 2008 17:56 schreef FJD het volgende:
[..]
En weer een geweldige reden om een iPhone te kopen. Deze kerst met dubbel WOW-gevoel!
quote:
quote:Jarigen vandaag
Er zijn geen jarigen vandaag
Die was toch opeens naar $1000quote:Op maandag 10 november 2008 20:32 schreef jpjedi het volgende:
Zwaai maar naar Opel jongens..![]()
Aandeel staat op 0 Dollar
Ijs Feli jongen! Welkom in de club van '3'![]()
Er zijn ook mensen die wel in de agenda staan, maar vervolgens kijkt er niemandquote:Op maandag 10 november 2008 19:38 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
Als jij in de verjaardags agenda niet invult wanneer je jarig bent, hoe moeten wij dat dan weten..
[..]
quote:Op maandag 10 november 2008 21:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die wel in de agenda staan, maar vervolgens kijkt er niemand![]()
En zo gaat die verjaardag voorbij zonder dat iemand het weet
Voorspellen is altijd nog makkelijker dan oplossingen bedenken.quote:Op maandag 10 november 2008 21:07 schreef jpjedi het volgende:
Ach Ja.. dat beursgezeik.
Tot nu toe zijn alle voorspellingen van Willem uitgekomen.
Nee, mij niet nee, maar wij waren jou wel vergetenquote:Op maandag 10 november 2008 21:12 schreef ursel het volgende:
[..]Ik kijk er bijna dagelijks..
En ik was jou niet vergeten..
quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:25 schreef ursel het volgende:
[..]Gefeli..
5 oktober is een hele mooie dag om jarig te zijn..
Ach ja. Van jullie had ik ook niet veel anders verwacht..quote:Op maandag 10 november 2008 21:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee, mij niet nee, maar wij waren jou wel vergeten
Je hebt zelfs dit nog gepost op je verjaardag
[..]
Ach jonge, je moet niet zeiken man, het was echt wel een schwalbequote:Op maandag 10 november 2008 21:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Ach ja. Van jullie had ik ook niet veel anders verwacht..
Het inhoudelijk lezen van posts is altijd lastig geweest..
Hoe denk je dat al die discussies ontstaan dan..
Nou, nee, daar ben ik niet zeker van. Ik Ben bekend jullie zwaktes en ik accepteer die en jullie, zoals jullie zijn. Dat is een bewuste keuze van mij..quote:Op maandag 10 november 2008 21:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ach jonge, je moet niet zeiken man, het was echt wel een schwalbe
GM stond ook al op 0 euroquote:Op maandag 10 november 2008 20:32 schreef jpjedi het volgende:
Zwaai maar naar Opel jongens..![]()
Aandeel staat op 0 Dollar
Ijs Feli jongen! Welkom in de club van '3'![]()
En toen dacht je niet...quote:
Omdat die grote meneer van de organisatie de beurs nauwlettend in de gaten houdt kan die hier onmogelijk elke post lezen.quote:Op maandag 10 november 2008 23:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ik had trouwens een vraag waar niemand op antwoord....
Ik help je wel even.quote:Op maandag 10 november 2008 17:55 schreef Incolumis het volgende:
hoe zit het eigenlijk met airsoften? gaat dat nog door of niet? en wanneer? heb een duitse collega die graag eens mee wil, heeft in Bosnie gevochten dus die kan er wat van
Daarom werk ik ook amper over..quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Altijd fijn, strijk je nog 1x over je hart en ga je overwerken, mag je meteen tot 0:00 blijven zitten om er vervolgens achter te komen dat het nog niet werkt
Morgen weer een dag
Trusten
Dat is het hem juist, goed nieuws toch?quote:Op maandag 10 november 2008 21:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Voorspellen is altijd nog makkelijker dan oplossingen bedenken.
Leuk hoor dat je zoiets zegt, maar het zaait alleen maar paniek en voegt niks toe, alleen maar in problemen denken lost niks op.
Ach en als de huizenprijzen dalen dan kan ik een leuke vrijstaand huisje kopen
Doe maar niet, wil er binnenkort 2 verkopen en 1 voor terugkopenquote:Op dinsdag 11 november 2008 06:19 schreef FJD het volgende:
Zou wel heel mooi zijn als eind volgend jaar de huizenprijs met 50% is gedaald![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2008 06:19 schreef FJD het volgende:
Zou wel heel mooi zijn als eind volgend jaar de huizenprijs met 50% is gedaald![]()
Als volgend jaar de huizenprijs met 50% is gedaald dan krijg je van mij een Xbox om je verdriet te verspelenquote:Op dinsdag 11 november 2008 07:47 schreef staticdata het volgende:
Niet dat ik van plan ben mijn huis te verkopen,maar toch
quote:Op dinsdag 11 november 2008 08:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Als volgend jaar de huizenprijs met 50% is gedaald dan krijg je van mij een Xbox om je verdriet te verspelen
quote:
Een gegeven paard...quote:
Ik ga vanavond gewoon weer de SP doen vanaf het begin of fuck ik dan onze savegame?quote:
doe je toch gewoon in je eentje :-)quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:05 schreef jpjedi het volgende:
11-11 vandaag![]()
Nu nog iemand zoeken om die krat mee leeg te zuipen hier..Vorig jaar was hier een Brabantse Stagiar om me te assisteren. Nu is zelfs Lies in Nederland.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:11 schreef jpjedi het volgende:
He Ursel,
Aandelen emissie van je favo bank Santander, 4,50 euro per stuk.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:13 schreef ursel het volgende:
He, JP, er zit nog steeds iemand op jou antwoord te wachten..
Wacht maar tot je GoW2 Multiplayer speelt, dan snap je mijn bericht van gisteren wel. SP is daarin tegen onwijs goed, maar multiplayer is gewoon verneukt, bagger, dikke stront door een trechterquote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:07 schreef ursel het volgende:
Daar spreken we met z'n allen af en op het laatste moment komt er niemand..![]()
Net alsof ze controlerenquote:Op dinsdag 11 november 2008 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Helaas, is vanaf 25 jaar en dat ben ik nog niet. Tevens klinkt Havana Club nou niet bepaald dat ze leuke muziek draaien
ik sowieso met 2 man, wanneer had je dan in gedachte?quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:18 schreef jpjedi het volgende:
Oh het airsoften??
Tja ik heb alle plannen klaar maar we gaan niet aan de 20 man komen. 3/4 jan is voor mij niet mogelijk helaas dus het window wordt wel erg klein. Had me al min of meer bij het curlen neergelegd. Mocht er nu serieus een flinke groep willen airsoften dan bevestig ik de data en ga ik collecteren.
Your call
Je hebt wel bier in huis toch?quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:01 schreef Mrakz0r het volgende:Ik heb geen snoepjes gehaald voor vanavond!
Een kinderlokker..quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:55 schreef Mrakz0r het volgende:
Ja maar das nie voor de kinderen!
Foxie komt ook niet. Uurtje of 8 was t toch? We zijn met z'n achten dus haal maar vast een extra kratquote:Op dinsdag 11 november 2008 15:55 schreef Mrakz0r het volgende:
Ja maar das nie voor de kinderen!
Ik denk dat je de volgende keer wel de ridder in zult moeten zetten hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 16:07 schreef ursel het volgende:Ik had al gezegd dat ik een misschien was. En heb van te voren bij Fer netjes afgemeld..
![]()
Nou.. reken maar op mij pas als ik dat ding online heb..quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik denk dat je de volgende keer wel de ridder in zult moeten zetten hoor
Dit kan toch niet jongens.quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:11 schreef FJD het volgende:
PvdA wil feestdag voor ambtenaren
Echt, veeg me op
Arme Frank..quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:11 schreef FJD het volgende:
Echt, veeg me op
GoW2 is pas gereleasedquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:36 schreef COG_Playbunny het volgende:
Waar is viro, hij is niet op msn, neemt zijn telefoon niet op, reageert ook niet op mijn e-mails.
Maar goed vanaf morgen kan ik weer in mijn eigen bedje slapen
quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:11 schreef FJD het volgende:
Echt, veeg me op
Die ben je wel een paar weken kwijt..quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:42 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Oh, daar had hij het een tijdje geleden over ja.
Ik denk dat hij langs de deuren gaat om snoepjes op te halenquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:36 schreef COG_Playbunny het volgende:
Waar is viro, hij is niet op msn, neemt zijn telefoon niet op, reageert ook niet op mijn e-mails.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik denk dat hij langs de deuren gaat om snoepjes op te halen
Zou die bij die gekke buurvrouw zittenquote:
Dan zijn we hem voor altijd kwijtquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou die bij die gekke buurvrouw zitten
nu alweer 16% van het aandeel af. nog maar 2.82 waard....quote:Op dinsdag 11 november 2008 17:44 schreef jpjedi het volgende:
2,5 mln mensen .. goeie god zeg.
En alle mensen indirect...pfff
Zullen Indiërs Opel wel overnemen gok ik.
Laat het vrouwtje lekker soppen op George Clooney, ga jij met de mannen mee zuipenquote:
Je hebt een minnaresquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:45 schreef staticdata het volgende:ik ga niet met het vrouwtje
Die zou heel die film niets vinden
Ik denk dat je niet zo makkelijk van hem afkomt hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan zijn we hem voor altijd kwijt
Der is maar een manier om daar warm te blijven. Ze heb namelijk geen gas en electra..quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou die bij die gekke buurvrouw zitten
Tja, ik zou het niet weten. Ik ben er nog nooit op gekropenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:53 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet zo makkelijk van hem afkomt hoor
Hardlopen, fietsen, schaatsen..quote:Op woensdag 12 november 2008 08:22 schreef FJD het volgende:
Goede vraag! Heb geen idee of dat kan
Goedemorgen trouwensVandaag maar weer eens een afspraak met een sportarts maken, toch nog een poging doen om weer te kunnen hardlopen
Als ik weer kan hardlopen dan gaat de rest de deur uit. Ik vind hardlopen echt zoveel leukerquote:Op woensdag 12 november 2008 08:48 schreef ursel het volgende:
Hardlopen, fietsen, schaatsen..
Je zou zweren dat je aan het oefenen bent voor de iron man run..
Rechtzaak..quote:Op woensdag 12 november 2008 08:47 schreef staticdata het volgende:
oh Fer, de rechtzaak is over. Ex-werkgever van de vrouw heeft toch het licht gezien dat hij zwak staat
Fietsen ook..quote:Op woensdag 12 november 2008 08:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik weer kan hardlopen dan gaat de rest de deur uit. Ik vind hardlopen echt zoveel leuker![]()
Nu een sportarts in Bergen op Zoom gevonden die gespecialiseerd is in hardlopen en ik heb een lijntje met iemand die komende maand geopereerd wordt aan de blessure die ik (wss.) ook heb. Ben benieuwd...
quote:Op woensdag 12 november 2008 08:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik weer kan hardlopen dan gaat de rest de deur uit. Ik vind hardlopen echt zoveel leuker![]()
Nu een sportarts in Bergen op Zoom gevonden die gespecialiseerd is in hardlopen en ik heb een lijntje met iemand die komende maand geopereerd wordt aan de blessure die ik (wss.) ook heb. Ben benieuwd...
Fijn om te horenquote:Op woensdag 12 november 2008 08:47 schreef staticdata het volgende:
oh Fer, de rechtzaak is over. Ex-werkgever van de vrouw heeft toch het licht gezien dat hij zwak staat
Misschien dat ik iets combineer. Fietsen an sich vind ik matig interessant, het echte Alpen werk is wel geniaal. Als ik dan weer eens nadenk over wat ik echt wil dan zou ik alles zo opgeven om weer te kunnen hardlopenquote:Op woensdag 12 november 2008 08:57 schreef ursel het volgende:
Fietsen ook..Je ging juist een nieuwe halen..
Van wie zou hij anders z'n voetbalcapaciteiten hebben geleerdquote:Op woensdag 12 november 2008 08:57 schreef staticdata het volgende:heb je een lijntje met van Nistelrooy
die wordt in amerika geopereerd
Mja, fietsen an sich was idd wel minder, maar dat Alpen verhaal maakte wel zoveel goed..quote:Op woensdag 12 november 2008 09:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Misschien dat ik iets combineer. Fietsen an sich vind ik matig interessant, het echte Alpen werk is wel geniaal. Als ik dan weer eens nadenk over wat ik echt wil dan zou ik alles zo opgeven om weer te kunnen hardlopen
Met hardlopen waren ook de trainingen een feestje. Behalve dan de intervaltrainingenquote:Op woensdag 12 november 2008 09:29 schreef ursel het volgende:
Mja, fietsen an sich was idd wel minder, maar dat Alpen verhaal maakte wel zoveel goed..
Volgend jaar ook lekker de ardennen in..
In 2009 wil ik gaan trainen met hardlopenquote:Op woensdag 12 november 2008 09:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Met hardlopen waren ook de trainingen een feestje. Behalve dan de intervaltrainingen
Ik kon ook nooit wachten tot ik weer mocht trainen en bij fietsen moest ik mezelf er toch geregeld echt opschoppen.
Ik heb hier de duinen..quote:Op woensdag 12 november 2008 09:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
In 2009 wil ik gaan trainen met hardlopenOok al heb ik geen hardlopers voeten
Plus dat ik dan eigenlijk ook wat zwemlessen wil neem en uiteraard het fietsen wat ik wil blijven doen.
Jullie hebben met fietsen gewoon pech dat jullie geen mooie omgeving hebben, ik kan de hele veluwe over crossen
Oh en ik wil misschien ook nog wel een ATB kopen en daar dan mee in de bossen gaan rossen
Oh en daarnaast blijf ik natuurlijk squashen, volleyballen en fitnessen....
2007 was het jaar van de carriere.
2008 was het jaar van de studie
2009 wordt het jaar de sport
DH is een puike stad..quote:Op woensdag 12 november 2008 10:07 schreef FJD het volgende:
De omgeving helpt hier inderdaad ook niet echt mee nee
Volgend jaar maar weer snel verhuizen
En een beetje hardlopenquote:Op woensdag 12 november 2008 09:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oh en daarnaast blijf ik natuurlijk squashen, volleyballen en fitnessen....
Ouwe rukker als nog van hartequote:Op maandag 10 november 2008 19:18 schreef IJsmuts het volgende:
[ afbeelding ]
bedankt allemaal voor de felicitaties!!!![]()
![]()
![]()
![]()
GoW2quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:36 schreef COG_Playbunny het volgende:
Wel heel erg toevallig spellen uit engeland he!quote:Op woensdag 12 november 2008 08:00 schreef staticdata het volgende:mogguh
Vraagje: Wii spellen uit engeland kunnen toch gewoon op de eigen Wii worden afgespeeld?
Wii doet toch alleen aan Pal / NTSC?
En hij heeft een minnaar.. Maakt het verhaal nog verdachter..quote:Op woensdag 12 november 2008 10:26 schreef Viro het volgende:
[..]
GoW2![]()
[..]
Wel heel erg toevallig spellen uit engeland he!
Bunny komt vandaag terug van londen en jij stelt toevallig vandaag zo'n vraag
Hebben julllie ook gsm`s? Schijnt iets nieuws te zijn waar je elkaar mee kan bellen.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:26 schreef Viro het volgende:
[..]
GoW2![]()
[..]
Als het geen buitenland wordt dan zit ik idd te denken aan Arnhem/Apeldoornquote:
Bunny heeft een verrassing voor je Viroquote:Op woensdag 12 november 2008 10:28 schreef ursel het volgende:
En hij heeft een minnaar.. Maakt het verhaal nog verdachter..
Vrijdag FRANK borrelquote:Op woensdag 12 november 2008 10:28 schreef cardinalagain het volgende:
Wie heeft er vrijdagavond zin![]()
http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=1518
Die had ik al daarboven staan.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Als het geen buitenland wordt dan zit ik idd te denken aan Arnhem/Apeldoorn
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dan kunnen we tennis ook op het sportlijstje zetten
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:07 schreef FJD het volgende:
De omgeving helpt hier inderdaad ook niet echt mee nee
Volgend jaar maar weer snel verhuizen
Laat maar komenquote:Op woensdag 12 november 2008 10:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Bunny heeft een verrassing voor je ViroDoe je oogjes maar dicht en buk maar voorover..
Toen je dat tegen Baus zei kon je ook gelijk een week lang niet zitten..quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:26 schreef Viro het volgende:
[..]
GoW2![]()
[..]
Uiteraardquote:
Dat lopen met gasmasker gaat wel vervelen hoor!quote:Op woensdag 12 november 2008 10:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kun je wel mooi over allerlei obstakels rennen zoals pijpleidingen enzo
65 jaar geleden deden ze een moord voor een gasmaskerquote:Op woensdag 12 november 2008 11:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat lopen met gasmasker gaat wel vervelen hoor!
Ober, twee Fristi voor deze topsporters!quote:
Haha, alleen jij let op zulke dingen.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat heb ik zekerquote:Op woensdag 12 november 2008 10:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Bunny heeft een verrassing voor je ViroDoe je oogjes maar dicht en buk maar voorover..
Whehe.. Go Kelite..quote:Op woensdag 12 november 2008 13:48 schreef Keltie het volgende:
"Ruzie" met een Mod.. Ene Bob-B
Kneusje
welkom in dit topic:quote:Op woensdag 12 november 2008 13:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ttaplan__.html?p=1,1
Hmm, wat is de hond mager, laat ik hem door zijn kop schieten
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ttaplan__.html?p=1,1
Hmm, wat is de hond mager, laat ik hem door zijn kop schieten
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:18 schreef jpjedi het volgende:
lekkere mod zeg...Soms is het niveau van de mods op FOK! echt bedroevend laag. Maar ik ga het even niet voor je opnemen.. De laatste keer dat ik iets voor een Boffer opnam resulteerde met een ban voor mij en de gebande boffer werd direct vrijgesproken
![]()
Kennen we deze nog: Format C:
Die gast is zo dom als het achtereind van een varken... En waarschijnlijk beledig ik nu het achtereind van een varkenquote:Op woensdag 12 november 2008 14:18 schreef jpjedi het volgende:
lekkere mod zeg...Soms is het niveau van de mods op FOK! echt bedroevend laag. Maar ik ga het even niet voor je opnemen.. De laatste keer dat ik iets voor een Boffer opnam resulteerde met een ban voor mij en de gebande boffer werd direct vrijgesproken
![]()
Dat was wel liev van je..quote:Op woensdag 12 november 2008 14:18 schreef jpjedi het volgende:
![]()
Ah, de "militairen" gaan zich ook melden.. Word met de minuut leukerquote:Op woensdag 12 november 2008 14:18 schreef jpjedi het volgende:
![]()
hij "dimde" wel in met z'n NuKuBu toen ik het Centraal Militair Hospitaal droptequote:Op woensdag 12 november 2008 16:59 schreef jpjedi het volgende:
Zie die ErwinRommel ook al posten..de Wannabee Rambo met de ruige verhalen.
Blijkbaar hebben ze af en toe een afstraffing nodig om weer in te zien wat hun plek is..quote:Op woensdag 12 november 2008 21:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat een kanker slecht Ajax... hoop dat Van Basten ze ff bij elkaar roept en ze er zondag weer staan.. Na heerenveen ging dat maar al te goed.
Hoef niet veel te roepen he bij jou gezien de clubquote:Op woensdag 12 november 2008 21:09 schreef FJD het volgende:
Gebruikersnaam: diamondvoodoo
Laatste bezoek: 49 seconden geleden.
Are you watching, are you watching, are you watching Amsterdam
Successupporterquote:Op woensdag 12 november 2008 21:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoef niet veel te roepen he bij jou gezien de club
Ja kon ik dat ook maar tegen jou zeggen de eerste 7 compwedstrijdenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze af en toe een afstraffing nodig om weer in te zien wat hun plek is..
Bij ons is het juist andersom..quote:Op woensdag 12 november 2008 21:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja kon ik dat ook maar tegen jou zeggen de eerste 7 compwedstrijden![]()
Nee. Ik ben wel eens trotser op Feyenoord geweest (bv. in 1999 en 2002) maar ik heb me eigenlijk nog nooit meer Feyenoorder gevoeld als dit seizoenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik wel. jij?????
Daarom zeg ik ook kon ik dat ook maar tegen jou zeggen... hadden ze nu heel het seizoen niet meer verloren..quote:
Yeah Rightt..quote:Op woensdag 12 november 2008 21:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee. Ik ben wel eens trotser op Feyenoord geweest (bv. in 1999 en 2002) maar ik heb me eigenlijk nog nooit meer Feyenoorder gevoeld als dit seizoen
Euhm jah. Eigenlijk. Ik denk dat, in Nederland, Feijenoord de enige club is die het voor elkaar weet te krijgen dat een supporter zich meer verbonden bij de club voelt zodra het dramatisch gaat.quote:
En zo is hetquote:Op donderdag 13 november 2008 06:44 schreef Keltie het volgende:
Euhm jah. Eigenlijk. Ik denk dat, in Nederland, Feijenoord de enige club is die het voor elkaar weet te krijgen dat een supporter zich meer verbonden bij de club voelt zodra het dramatisch gaat.
Weet niet waarom, maar het is wel zo.
Ik ookquote:Op donderdag 13 november 2008 07:43 schreef FJD het volgende:
[..]
En zo is het
Binnenkort ook maar weer eens naar de Kuip
ADO of de Graafschap wordt t, wat is de leukste volgens jou?quote:
GoW2quote:Op donderdag 13 november 2008 07:49 schreef staticdata het volgende:
Mogguh
Voetbal, Beurs Drama
een verdwaalde BF2 speler
ADOquote:Op donderdag 13 november 2008 07:56 schreef FJD het volgende:
[..]
ADO of de Graafschap wordt t, wat is de leukste volgens jou?
Moet thuis even kijken, maar misschien heb ik nog een seizoenkaart over ....:)quote:Op donderdag 13 november 2008 07:56 schreef FJD het volgende:
[..]
ADO of de Graafschap wordt t, wat is de leukste volgens jou?
W of Z natuurlijk! Goedkoopste kaarten en de mooiste vakkenquote:
Laat Thieme het maar niet horen! Visjesquote:Ik heb gister een enorme grote vis gevangen!Heb em zelfs van binnen uit moeten afmaken!
Oe ja.. keun..quote:Op donderdag 13 november 2008 08:12 schreef FJD het volgende:
ADO it is![]()
Ursel? Frankie? Andere liefhebbers?
Denk dat Twente toch echt wel meer kans maaktquote:Op donderdag 13 november 2008 06:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Euhm jah. Eigenlijk. Ik denk dat, in Nederland, Feijenoord de enige club is die het voor elkaar weet te krijgen dat een supporter zich meer verbonden bij de club voelt zodra het dramatisch gaat.
Weet niet waarom, maar het is wel zo.
Neemt niet weg dat Feijenoord vanavond gewoon de zaak af moet maken om dit jaar de beker te kunnen winnen, ik denk dat het realistisch is om te zeggen dat dit jaar die kans het grootst is.
Volgende week zondag om 12:30quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 09:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Denk dat Twente toch echt wel meer kans maakt
FC Barendrecht nog meerquote:Op donderdag 13 november 2008 09:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
quote:
Mwah, geen hoge pet op van Twente.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Pff.. Ouwe lulquote:Op donderdag 13 november 2008 09:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dan ongeveer net lam mijn bed uit kom..
Zeikerd! Je bent gewoon bang dat Keltie je in elkaar komt rossen omdat je uit Den Haag komtquote:Op donderdag 13 november 2008 10:30 schreef ursel het volgende:
Mwa, verwacht dat ik er niet zo heel erg vroeg in zal liggen..
Keltie durft niet eens van de trap af te komen. Daar ben ik dus heul niet bang voor..quote:Op donderdag 13 november 2008 10:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Zeikerd! Je bent gewoon bang dat Keltie je in elkaar komt rossen omdat je uit Den Haag komt
Maar toen waren we met z'n tweeen uit Den Haag, nu ben je alleenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:52 schreef ursel het volgende:
Keltie durft niet eens van de trap af te komen. Daar ben ik dus heul niet bang voor..
Hoezo, je vraagt toch of ik meega?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar toen waren we met z'n tweeen uit Den Haag, nu ben je alleen
Twente!quote:Op donderdag 13 november 2008 09:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |