Met inhouden? Jawel hoorquote:
boeie. Als dat het ergste is wat er op het forum gebeurt, dan zijn mods per direct buiten gebruik te stellen.quote:Op zondag 9 november 2008 18:01 schreef Pheno het volgende:
Sorry, dat kwart+etten kan ik niet melig noemen
Doe dan andere tetten.
Oh wacht....
Tettenquote:Op zondag 9 november 2008 18:01 schreef Pheno het volgende:
Doe dan andere tetten.
Oh wacht....
wacht maar tot ie zelf modje isquote:Op zondag 9 november 2008 18:01 schreef Pheno het volgende:
Doe dan andere tetten.
Oh wacht....
Ach, ik zeur als ik eens een statement maak. Subtiele tetten posten mag niet, maar posten om het posten (kijk mij 10 posts achter elkaar er in drukken) moet dan wel kunnen.quote:Op zondag 9 november 2008 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben het op zich wel met Ph eens dat er met 2 maten gemeten wordt
Maar het zal me aan mn reet roesten ook verder, ik ga lasagne eten
Je bent van plan 200 te worden?quote:
Dat vind je heul niet. Je vindt me een spammer en zeur en het zal je roesten of ik op een dag hier niet meer post.quote:Op zondag 9 november 2008 18:07 schreef Klonk het volgende:
maar verder is Pheno lief hoor
In KSC? De meesten doen hier 4-5 tot meer posts op een rij, ons hoor je er nooit over.quote:Op zondag 9 november 2008 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben het op zich wel met Ph eens dat er met 2 maten gemeten wordt
Maar het zal me aan mn reet roesten ook verder, ik ga lasagne eten
waarschijnlijk moet ik je teleurstellen, sorry je bent gewoon een leuke user zoals FOK! er meer zou moeten hebbenquote:Op zondag 9 november 2008 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vind je heul niet. Je vindt me een spammer en zeur en het zal je roesten of ik op een dag hier niet meer post.
En gelijk heb je met dat laatste.
Oh vertel, waar zeur ik over?quote:Op zondag 9 november 2008 18:08 schreef Klonk het volgende:
en zeurt mijn vrouw minder...
Dat had ik met boerenkool gemaakt van 5 aardappelen.quote:Op zondag 9 november 2008 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kom echt niet door meer dan 400 gram Lasagne heenben het gewoon niet meer gewend om veel te eten
Die provincie gewoon aan Belgie geven. Dan hebben we dat gezeik met die tunnels daar ook niet meer.quote:
VIJF??!! Ik heb er 6 liggen voor bij een pakje zuurkool (ja, van me moeder meegekregen ja.quote:Op zondag 9 november 2008 18:13 schreef Pheno het volgende:
Dat had ik met boerenkool gemaakt van 5 aardappelen.
Echt gewoon niet weg krijgen!
Ja, ik ken het. Mijn maag moet echt gehalveerd zijn of zo.Niet dat dat erg is, maar ik had het liever op een andere manier gehad (die van jouw klinkt beter).quote:Op zondag 9 november 2008 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VIJF??!! Ik heb er 6 liggen voor bij een pakje zuurkool (ja, van me moeder meegekregen ja.) Ik ga daar maar eens een dag of 3 mee doen denk ik.
Afvallen ftw
quote:
* KapiteinGasthof naast PV liggen gaatquote:
Joppiesausquote:
Helden-Panningenquote:
Ik heb gister sushi gegetenquote:Op zondag 9 november 2008 17:58 schreef Pheno het volgende:
Zo en nu eens de sushirijst af koelen en rollen maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |