Inderdaad.quote:
Dat moet je zeker doen: http://player.omroep.nl/?aflID=10598179quote:Moet die van de vorige keer ook nog even terugkijken eigenlijk.
Bijna?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:05 schreef Sloggi het volgende:
Als je de foto's en filmpjes in dit topic bekijkt zou je bijna denken dat Amerika een derde wereldland is.
Ja hij was goed, heel goed, tegenlicht is een van de betere programmas op TVquote:Op zondag 31 januari 2010 23:55 schreef Zero2Nine het volgende:
Zeker een goede kijktip. Sowieso TegenlichtMoet die van de vorige keer ook nog even terugkijken eigenlijk.
Bush Heeft er voor gezorgd dat er een hele zwik superrijken zijn en iedereen wacht nu op het trickle-down effectquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:36 schreef Deprater het volgende:
[..]
Bush Heeft er voor gezorgd dat er een hele zwik superrijken zijn en iedereen wacht nu op het trickle-down effect
quote:
Is dat Reagan en zijn 'inner cabinet'? Wie kan me vertellen wie er allemaal te zien is op de foto (Reagan en Bush senior herken ik uiteraard)?quote:
Die kerel naast Reagan is volgens mij James Baker.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:33 schreef Sloggi het volgende:
Is dat Reagan en zijn 'inner cabinet'? Wie kan me vertellen wie er allemaal te zien is op de foto (Reagan en Bush senior herken ik uiteraard)?
idd dat idee van verticale boeren lijkt me een geniaal idee in de toekomst. Maar heden zou je de co2 uitstoot van de werkende fabrieken(zijn die daar nog?)via buizen in glazen kassen stoppen, hierdoor worden de planten groter van. Alleen als je het wil oogsten lijkt het me niet echt gezond als mens zijndequote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:55 schreef Q.E.D. het volgende:
Detroit lijkt me nou echt een plek om na mijn studie een bedrijfje te beginnen.
Koop ik zo'n mooi pand, opknappen, en werken maar.
Wow, thanks.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:44 schreef jaco het volgende:
Zeer indrukwekkende foto's van Detroit in verval, vond ik hier: http://www.marchandmeffre.com/detroit/index.html (met dank aan de tegenlicht blog).
Het verval van Detroit is toch niet iets van de laatste jaren geloof ik.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:04 schreef Arcee het volgende:
Ik vond het ook een indrukwekkende docu. Vooral in de zin van dat het echt goed de gevolgen van de kredietcrisis laat zien. De kredietcrisis is niet de AEX die onder de 200 staat, maar de troosteloze aanblik van Detroit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |