dat denk je...quote:Op zondag 9 november 2008 20:19 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik gebruik NOD32 en heb 0 false positives gehad sinds ik het programma heb. Beat that!
Kaspersky was goed tot versie 6.0.quote:
Mits je bovenstaande problemen hebt: er is geen virus.quote:Op zondag 9 november 2008 20:53 schreef VegaKip het volgende:
Als het bestand 'user32.dll' gewoon in de map system32 staat, kan ik er dan vanuit gaan dat alles goed is, of zet het virus het bestand zelf weer terug?
Ik heb vanmorgen 2 bestanden verwijderd uit de map windows, omdat AVG dat aangaf, weet alleen niet meer welkequote:Op zondag 9 november 2008 20:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Mits je bovenstaande problemen hebt: er is geen virus.
Je virusscanner denkt dat alleen.
Dus je moet je virusscanner verwijderen
Het kan natuurlijk nog steeds wel zo zijn dat je echt een virus had.quote:Op zondag 9 november 2008 21:02 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen 2 bestanden verwijderd uit de map windows, omdat AVG dat aangaf, weet alleen niet meer welke![]()
Is dat niet erg toevallig?quote:Op zondag 9 november 2008 21:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk nog steeds wel zo zijn dat je echt een virus had.
Ik heb al jaren geen virus gehad dus dan vind ik het wel toevalligquote:Op zondag 9 november 2008 21:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De kans dat dat vandaag gebeurt is niet groter of kleiner dan gisteren of morgen.
nazoekwerk leerde mij dat het geen trojan / virus is ... het is een fout in de update van AVG waardoor hij user32.dll als trojan aanziet.quote:Op zondag 9 november 2008 22:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb op zowel de pc van de zaak van m'n ouders als op mijn eigen pc deze melding nog niet gehad. Kan ik 'm nog verwachten of niet meer inmiddels? Hoe krijg je deze trojan/virus uberhaupt binnen? Hoe verspreid ie zich?
Ik heb wel even een extra update uitgevoerd met AVG..
Haal 'm uit de vault.quote:Op zondag 9 november 2008 23:20 schreef Shirley het volgende:
Ik als leek kreeg deze melding ook vandaag, en het staat nu bij mij in de ''vault''.
Moet ik em nu terugzetten of kan ik het daar laten en start m'n pc dan nog gewoon op?
AVG van mn pc afgooien en dan opnieuw installeren helpt ook ?quote:Op zondag 9 november 2008 15:16 schreef OldJeller het volgende:
Gooi AVG in de veilige modus weg en download het dan evt. opnieuw.
Kan. Al was er wel zo'n update die betrekking had op die Trojan, maar dat bezorgde geen positieve verandering bij een aantal mensen, dus ik weet niet of dat gaat helpen.quote:Op maandag 10 november 2008 00:56 schreef seetjai het volgende:
[..]
AVG van mn pc afgooien en dan opnieuw installeren helpt ook ?
Of gewoon wachten op een nieuwe update..
Als je op zoek bent naar een betrouwbare (gratis ) virusscanner kom je automatisch bij Avira uit.quote:Op maandag 10 november 2008 01:08 schreef seetjai het volgende:
Zijn er nog andere progs. ipv AVG die je kan aanraden.
Anders zit ik na een update ook in zulke problemen en moet ik weer bij iemand een windows XP cd halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |