abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63086533
*Geeft TS een hele dikke knuf*

zondag 9 november 2008 @ 21:49:14 #52
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_63086574
Dank jullie wel allemaal! De draad oppakken, ja dat zal moeten maar ik merk aan mezelf dat ik te snel wil in dingen, ik ren alles voorbij, gewoon doen alsof alles nog hetzelfde is en het dan ook nog raar vinden als ik moeite heb met sommige dingen, ik wil altijd alles perfect doen.
En dan natuurlijk de dingen die allemaal nog moeten gebeuren en de vragen die er bij horen, hoe gaat alles lopen, kan ik hier blijven wonen enz enz enz ik denk dat als dat allemaal rond is ik pas de tijd heb om niet meer te rennen maar ook af en toe eens stil te blijven staan.
En ja mijn toespraak, bij pap heb ik het ook gedaan en ik wilde het nu dus ook heel graag doen en twijfelde tot het moment vlak voor ik er zou gaan staan nog of ik het zou kunnen maar mijn tante zat naast mij en zei ,,je KAN het!" en dat gaf mij het laatste duwtje wat ik nog even nodig had en inderdaad ik kon het en achteraf is dat een enorme opluchting geweest, ik heb mam haar crematie kunnen beleven zoals ik dat zelf graag wilde
pi_63086845
Van de ene kant ook logisch dat je doorgaat, want het leven vraagt of dwingt vaak dat je door MOET gaan. Dan gebeurt er iets ernstigs en ondertussen eist van alles weer de aandacht op. Bij mij is het op dit moment mijn grootmoeder, iets compleet anders dan je echte moeder maar wel vergelijkbaar. Dan denk ik van..." Waarom ga je zo normaal door terwijl iemand dood gaat". Ondertussen weer zo'n gedachte dat alles voorbij gaat en dat alles doorgaat, ook de gedachte dat alles en iedereen sterft naar verloop van tijd dus dat het echt erbij hoort. ( in jou geval erger omdat het zo plotseling gebeurt)

Nogmaals sterkte ermee. Ik ga maar niet schrijven over het harde bestaan met ziektes die dodelijk zijn en waarom het zo moet zijn dat mensen zo vroeg moeten gaan want dat valt toch niet uit te leggen. Soms denk ik wel eens dat het erbij hoort al die ellende maar van de andere kant............
Genieten is toegestaan!!!
pi_63087013
Nu al je beide ouders kwijt
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  zondag 9 november 2008 @ 22:32:10 #56
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_63088467
Arme jij, dikke knuffel

Ik snap je ontreddering totaal
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_63088854
Mijn innige deelneming...Heel veel sterkte gewenst met het verlies.
  zondag 9 november 2008 @ 22:52:03 #58
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_63089277
Heel veel sterkte!
an urge to help mankind overcomes me
pi_63091500
Veel sterkte toegewenst in deze tijd en gecondoleerd.

Prachtig verhaal en toespraak trouwens, had toch wel even een zakdoek nodig.
pi_63091538
wat onvoorstelbaar afschuwelijk... heel erg veel sterkte.

en je hebt heel mooi geschreven idd..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_63091798
Oh jeetje meid ongelooflijk gecondoleerd!!

Ik heb een brok in mijn keel en een traan over mijn wang na het lezen van jouw verhaal en je prachtige toespraak! Heel veel sterkte met dit verlies!

Een berg liefs
pi_63091837
Wat vreselijk. Ook een verschrikkelijke wetenschap en angst dat je ouders (in het algemeen) ooit komen te overlijden. Ik wil er niet teveel aan denken.

Sterkte.
pi_63092280

Heel veel sterkte de komende tijd.
pi_63092416
quote:
Op zondag 9 november 2008 15:38 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb zelf een spierziekte dus woonde nog thuis inderdaad, bij mijn moeder in ons huisje waar ik mijn eigen woon/leefgedeelte had en daar dus kon doen wat ik wilde, samen en toch apart.
Ze is net 59 geworden, ze is in dezelfde maand geboren en overleden, zo dubbel allemaal en niet te bevatten! Ik hoop dat ik in ons huis kan blijven maar er moet nog zoveel aan regelwerk gebeuren, gelukkig heb ik hulp van mijn super lieve familie maar toch.
En dan zit ik te denken en vraag ik me af, waarom hebben ze me niet meegenomen......

Allemaal heel erg bedankt voor het medeleven!
Jemig wat krijg jij een bak ellende over je heen.
Ze hebben je niet meegenomen omdat jij nog niet klaar bent hier. Ik weet niet wat je in de toekomst nog wacht maar ik wens je heel erg veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_63098388
Heel veel sterkte TS. Krijg hier spontaan tranen in m'n ogen van vooral omdat het de laatste tijd ook niet meer goed met m'n eigen moeder gaat..
pi_63099892
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:05 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Mam is 31 oktober overleden, vorige week vrijdag
Wat is dat gruwelijk kort geleden.
Dat je de behoefte krijg om het ergens op te schrijven kan ik heel goed begrijpen, maar de energie/kracht om het op Fok te zetten is iets wat ik me niet voor kan stellen. Het is heel knap zoals je er zo te lezen mee omgaat.
Misschien dat het gemis van je vader je sterker heeft gemaakt en dat je er 'beter' me omgaat.
Heeel veel sterkte en ik hoop dat je veel steunt vind aan iedereen die hier van weet.
pi_63100129
Vreselijk om zoiets te moeten meemaken. Sterkte!
pi_63106540
Gecondoleerd gebakken_koekje...ben onder de indruk van je topic.
Wat ontzettend onverwachts allemaal.
Heel veel sterkte van mij
  maandag 10 november 2008 @ 18:06:16 #69
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_63107616
Of het verlies van mijn vader mij sterker heeft gemaakt weet ik niet, mijn moeder en ik zijn daarna alleen maar meer naar elkaar toe gaan groeien en het opschrijven, verwoorden van gevoelens, gedachtes, mijn mening helpt wel om dingen beter te snappen en om mezelf ook de tijd te geven om het te snappen want soms ren ik gewoon aan alles voorbij en wil gewoon doorgaan en tja zo werkt dat gewoon niet, de energie om dingen te schrijven vind ik juist in de "tussendoor" momenten, de momenten dat je even niet bezig bent met regelen/wachten op mensen/denken enz, want op de momenten dat ik schrijf dan denk ik even niet en werk ik recht vanuit mijn gevoel en dat geeft me gewoon een bepaald soort rust, In een dagboek schrijven heb ik nooit wat mee gehad, dat is voor mij een dood ding, hier heb ik het gevoel dat ik het als het ware aan mensen vertel en dat is heel anders.

Morgen ga ik als mijn gevoel het aan kan even op mijn werk theedrinken, even iedereen weer zien en even in en omgeving waar alles gewoon normaal is, waar iedereen er is, aan de ene kant heel raar, aan de andere kant kijk ik er naar uit, heel dubbel allemaal
  maandag 10 november 2008 @ 18:20:03 #70
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_63107904
Neem lekker de tijd. Ga met jezelf bezig en gun jezelf gewoon alles wat je nodig hebt.
Als je contact met je collega's nodig hebt, zoek ze dan op. Wil je daar even mee wachten.....overhaast niks. Je hebt op dit moment genoeg aan je hoofd. Probeer niet sterker over te komen dan je echt bent. Gun jezelf de tijd om je verdriet een plaats te geven. Overhaast niets.

Nogmaals veel sterkte en denk nu vooral aan jezelf voordat je aan een ander gaat denken. Nu is jouw tijd. Een ander komt later wel.
pi_63108164
Heel veel sterkte!
Erg moedig van je hoe je het totnutoe aanpakt...
pi_63108187
Vooral de laatste opmerking in je toespraak vond ik erg ontroerend.

Heel veel sterkte in deze (ongetwijfeld) moeilijke periode
pi_63108403
sterkte meisje
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_63108732
Damn, heel veel sterkte me t verlies!
Krijg kippenvel van je bericht zo
Ken t een klein beetje; mijn moeder heeft een aangeboren afweiking aan de hersenstam waardoor ze al 3 x een CVA (bloedprop die er vast zit dus) heeft gehad.. Kan dus ieder moment weer gebeuren Moment dat de ergste gebeurde en ik ook alles moest regelen staat me nog bij alsof het gister was, heavy..
Ze zit nu in de clientenraad voor mensen met dergelijke afweikingen, hoor er dus zat over. zeg t maar als je evt wat wilt weten o.i.d.

Naja hoop dat je er een beetje mee kunt leven zo, good luck!

[ Bericht 7% gewijzigd door Qrious op 10-11-2008 18:59:14 ]
Just being curious.. ofzo
  maandag 10 november 2008 @ 18:56:01 #75
234261 SophieScholl
Ich habe es nicht gewusst
pi_63108794
Gecondoleerd
Hate. War. Destruction
  maandag 10 november 2008 @ 19:03:33 #76
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_63109025
Wow.... soms hoef je niet meer te zeggen... wow
There's no point in living if you can't feel alive
  maandag 10 november 2008 @ 21:09:04 #77
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_63113175
Veel sterkte komende tijd. Blijf je moeder goed herinneren en geef haar een groot plek in je hart. Zo te lezen heeft ze dat verdiend
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_63113926
Ach meisje, wat ontzettend erg voor je. Heel veel sterkte de komende tijd

Voor wat het waard is, ik weet (helaas) hoe het is. Mijn ouders zijn 4 jaar geleden, ik was 20 jaar oud, 5 maanden na elkaar overleden. Ik woonde ook nog thuis. Het is heel moeilijk om weer overeind te krabbelen, maar uiteindelijk wordt het echt makkelijker, je kan het een plekje geven en je merkt dat je eigen leven toch verder gaat. En dat dat ook best leuk kan zijn.
Veel sterkte ermee
  maandag 10 november 2008 @ 22:03:03 #79
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_63115156
Hoewel je er geen flikker mee op zal schieten ben ik bang wil ik je toch sterkte wensen. Gelukkig heb ik het nog niet meegemaakt en kan me dus niet voorstellen hoe je je voelt. Ik wens je alle sterkte en liefde van je naasten toe.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  maandag 10 november 2008 @ 22:40:25 #80
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_63116516
Heel veel sterkte.

Dat jullie elkaar weer in de hemel mogen weerzien.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  maandag 10 november 2008 @ 22:51:36 #81
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_63116936
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:06 schreef gebakken-koekje het volgende:
Of het verlies van mijn vader mij sterker heeft gemaakt weet ik niet, mijn moeder en ik zijn daarna alleen maar meer naar elkaar toe gaan groeien en het opschrijven, verwoorden van gevoelens, gedachtes, mijn mening helpt wel om dingen beter te snappen en om mezelf ook de tijd te geven om het te snappen want soms ren ik gewoon aan alles voorbij en wil gewoon doorgaan en tja zo werkt dat gewoon niet, de energie om dingen te schrijven vind ik juist in de "tussendoor" momenten, de momenten dat je even niet bezig bent met regelen/wachten op mensen/denken enz, want op de momenten dat ik schrijf dan denk ik even niet en werk ik recht vanuit mijn gevoel en dat geeft me gewoon een bepaald soort rust, In een dagboek schrijven heb ik nooit wat mee gehad, dat is voor mij een dood ding, hier heb ik het gevoel dat ik het als het ware aan mensen vertel en dat is heel anders.

Morgen ga ik als mijn gevoel het aan kan even op mijn werk theedrinken, even iedereen weer zien en even in en omgeving waar alles gewoon normaal is, waar iedereen er is, aan de ene kant heel raar, aan de andere kant kijk ik er naar uit, heel dubbel allemaal
Soms kan het inderdaad fijn zijn om iets 'normaals' te doen. Even een soort van afleiding. Ik vind het knap van je dat je alles opschrijft. Het helpt je om de chaos in je hoofd een beetje op een rijtje te zetten. Misschien heb je er later ook nog wat aan omdat nu alles een beetje langs je heen gaat. In ieder geval heel veel sterkte..
pi_63122923
sterkte

RIP voor je mam
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 11 november 2008 @ 13:30:49 #83
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_63127741
*valt een beetje in herhaling maar nogmaals iedereen bedankt voor de steun!*

Ik ben vanochtend toch eventjes naar mn werk gegaan en daar even thee gedronken, was echt een heel goed gevoel dat iedereen het leuk vond dat ik er eventjes was en het was gewoon eventjes een stukje rust in mijn gevoel, gewoon even veilig bij iedereen die ik kende en waar alles gewoon doorging. Het was wel even heel raar om in een leeg huis terug te komen, niet even iemand die vraagt hoe was het, alles goed? Maar dat zijn dingen waar ik toch even doorheen moet
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 14:45:28 #84
163650 Greys
pi_63129453
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:30 schreef gebakken-koekje het volgende:
*valt een beetje in herhaling maar nogmaals iedereen bedankt voor de steun!*

Ik ben vanochtend toch eventjes naar mn werk gegaan en daar even thee gedronken, was echt een heel goed gevoel dat iedereen het leuk vond dat ik er eventjes was en het was gewoon eventjes een stukje rust in mijn gevoel, gewoon even veilig bij iedereen die ik kende en waar alles gewoon doorging. Het was wel even heel raar om in een leeg huis terug te komen, niet even iemand die vraagt hoe was het, alles goed? Maar dat zijn dingen waar ik toch even doorheen moet
Wat ontzettend goed van je dat je gegaan bent. Je ouders zullen mega trots op je zijn!
Ik heb een enorme bewondering voor je, dat je - ondanks de heel moeilijke momenten die je ongetwijfeld hebt en nog zult krijgen - zo vastbesloten lijkt om het te gaan 'overwinnen'. (Ik zocht voor overwinnen een ander, beter woord, maar ik vind hem niet ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:02:18 #85
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_63129930
Sterkte Koekie, en inderdaad, draag haar in je ziel en breng voort wat ze jou heeft bijgebracht.
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:39:53 #86
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_63130994
Holy smoke...

Ontzettend veel kracht gewenst!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:52:43 #87
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_63133090
fucking hell..... dat je zoiets overkomt en dan zoiets moois kunt schrijven...

Zit hier te vechten tegen tranen, wetende dat ik zelf zo ook weer naar het ziekenhuis ga om m'n vader op de ic te bezoeken....
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 november 2008 @ 17:33:41 #88
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63134134
Ik kreeg vandaag ook even een enorme aanval van "papa-missen"

Het wordt wel minder maar soms kan het je onverwacht ineens te pakken krijgen (liedje was de trigger deze keer).

Nogmaal heel veel sterkte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 12 november 2008 @ 21:56:30 #89
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_63173292
Dat missen kan je inderdaad zomaar opeens te pakken hebben, om de meest idiote kleine dingen. En het overwinnen......tja mijn ouders waren alle 2 heel erg van als ons iets overkomt blijf niet zitten maar ga verder, dat zouden wij dan graag willen en van dat oogpunt kijk ik soms ook wel een beetje want als ik vanuit mezelf zou kijken......:{
En dan ben ik op sommige momenten gewoon blij dat we altijd over alles heel open konden praten, ook over de dood en wat er na zou komen allemaal.
Ik hoop dat ik wat beter ga slapen vannacht want nu gaat echt het onrustig slapen en dromen beginnen

@swiffer dat doe ik zeker en ik ben heel blij met wat ze (en mijn vader ook natuurlijk) mij heeft bijgebracht, dat maakt alles een heel klein beetje makkelijker

@klusfoobje Heel veel sterkte met alles en pak alle momenten die je nog pakken kan!
pi_63174084
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:48 schreef Bohemian_Chick het volgende:
*Geeft TS een hele dikke knuf*

En veel sterkte in de komende tijd.
Life is Music
  dinsdag 18 november 2008 @ 00:02:33 #91
213998 Samba-boy
MarcMarie's Pruikendrager
pi_63305481
... Ik weet eigenlijk niks meer te zeggen na dit dan: Sterkte man.

Dankzij dit verhaal geef ik nu veel meer om mijn moeder, en hoop dat ik haar warmte nog jaren in huis kan voelen.
Echt waar!
  woensdag 19 november 2008 @ 01:18:27 #92
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_63335169
Soms dan is het zo gewoon he, dat iedereen waar je van houdt er gewoon is, daar sta je verder niet bij stil maar ik kan iedereen echt aanraden bespreek dingen samen, ook over als er iets zou gebeuren waarbij iemand het niet meer gaat redden, een ongeluk, ziekte, wat dan ook, zijn zoveel mensen die die dingen gewoon niet bespreken met het idee van ,,ach wat een onzin, dat is nog LANG niet zover" Nee? wie kan dat bewijzen........ Ik ben blij dat mam en ik alles wel goed konden bespreken altijd

pi_63335441
quote:
Op woensdag 19 november 2008 01:18 schreef gebakken-koekje het volgende:
Soms dan is het zo gewoon he, dat iedereen waar je van houdt er gewoon is, daar sta je verder niet bij stil maar ik kan iedereen echt aanraden bespreek dingen samen, ook over als er iets zou gebeuren waarbij iemand het niet meer gaat redden, een ongeluk, ziekte, wat dan ook, zijn zoveel mensen die die dingen gewoon niet bespreken met het idee van ,,ach wat een onzin, dat is nog LANG niet zover" Nee? wie kan dat bewijzen........ Ik ben blij dat mam en ik alles wel goed konden bespreken altijd

Dat gevoel ging ook door me heen toen in je verhaal las, overigens met veel tranen in mn ogen. Ontzettend knap dat je die toespraak hield, hij is heel erg mooi.

Nooit denkt men écht na over de dood van ouders of zeer naasten... tot het gebeurt. Nee, want men gaat er vanuit dat iedereen happy 80+ wordt.. nou niet dus

Ik heb gelukkig mijn beide ouders nog, en besef in principe wel dat het morgen over kan zijn. Alleen om daar écht, daadwérkelijk over na te denken.. op een of andere manier druk je dat toch weg denk ik (althans in mijn geval).

Ook mij ken je niet maar ik wens je ontzettend veel sterkte toe in de rest van je leven.
pi_63335687
Heel veel sterkte meis,
Probeer het in de jaren te verwerken,door erover te praten met ieder die je lief is.
Ik heb het zelfde meegemaakt op jonge leeftijd,maar ik wijk niet uit want het is jou topic.

Heel veel liefs

Vronie
  woensdag 19 november 2008 @ 10:27:08 #95
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_63338973
Je mag best dingen vertellen in mijn topic hoor, het gaat toch uiteindelijk om hetzelfde.
En alles verwerken, ja dat moet ik ook maar ik merk dat ik mezelf daar eigenlijk geen tijd voor geef, gisteren was ik met mensen aan het praten en toen zei ik dat het vandaag precies 2 weken geleden is dat de crematie was. 2 weken nog maar! En ik heb gewoon het idee dat het maar weer goed moet gaan met mij, als mensen bellen of vragen hoe het gaat dan zeg ik ja wel goed hoor en het gaat ook wel goed zolang er mensen op bezoek komen maar ohohoh als er es een keer een avond niemand komt en dan vind ik het nog gek dat ik het er moeilijk mee heb ook
Maar nee, Chessa redt het wel, Chessa is zoooo sterk en zooo goed in alles maar ondertussen. Ik las gisteren de opmerking van iemand ,,ik ben helemaal niet zo sterk, ik heb gewoon een heel sterk masker" en zo is het precies

voor iedereen die met me meeleeft en mn gezeur wil lezen
  woensdag 19 november 2008 @ 13:53:20 #96
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_63344442
Ontroerend, koekje. Erg droevig, maar vreemd genoeg prachtig geschreven.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_63349630
quote:
voor iedereen die met me meeleeft en mn gezeur wil lezen
Als jouw verhaal al gezeur zou zijn, hoe noem je dan de rest van de onderwerpen op FokForum? Oftewel; het overlijden van een dierbare, en daar verdrietig over zijn heeft totaal niets te maken met 'zeuren'. Dat is het als je uit je dak gaat voor een verkeersboete.
  woensdag 19 november 2008 @ 17:53:41 #98
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_63351162
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef Daverz het volgende:

[..]

Als jouw verhaal al gezeur zou zijn, hoe noem je dan de rest van de onderwerpen op FokForum? Oftewel; het overlijden van een dierbare, en daar verdrietig over zijn heeft totaal niets te maken met 'zeuren'. Dat is het als je uit je dak gaat voor een verkeersboete.
I know.............maar ik ben altijd al snel bang dat ik "zeur" en mensen tot last ben, beetje onzekerheid denk ik en daarbij dat ik gisteren de mededeling kreeg ,,de crematie is nu toch al 2 weken geleden?? Waar zeur je dan nog over"
pi_63351239
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:53 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

I know.............maar ik ben altijd al snel bang dat ik "zeur" en mensen tot last ben, beetje onzekerheid denk ik en daarbij dat ik gisteren de mededeling kreeg ,,de crematie is nu toch al 2 weken geleden?? Waar zeur je dan nog over"
Dat mensen dat durven zeggen...
Het gaat niet om een buurman of zo, maar om je moeder, om iemand om wie je zielsveel geeft en dan zoiets zeggen!
Onbegrijpelijk en triest
Je moet gewoon de tijd nemen die je nodig hebt, al weet je van te voren niet hoe lang dat gaat duren.
En andere mensen kunnen/moeten dat al helemaal niet voor je (gaan) bepalen imo.

Edit: en als je me tot last zou zijn, zou ik echt niet posten hier. Dan had ik het topic links laten liggen.
TS verdient een knuf en een
  woensdag 19 november 2008 @ 18:09:03 #100
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_63351493
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:53 schreef gebakken-koekje het volgende:
Auw...

Geloof me: dat zegt heel veel meer over de persoon die dat zei, dan over jou
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')