abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 november 2008 @ 19:03:33 #76
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_63109025
Wow.... soms hoef je niet meer te zeggen... wow
There's no point in living if you can't feel alive
  maandag 10 november 2008 @ 21:09:04 #77
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_63113175
Veel sterkte komende tijd. Blijf je moeder goed herinneren en geef haar een groot plek in je hart. Zo te lezen heeft ze dat verdiend
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_63113926
Ach meisje, wat ontzettend erg voor je. Heel veel sterkte de komende tijd

Voor wat het waard is, ik weet (helaas) hoe het is. Mijn ouders zijn 4 jaar geleden, ik was 20 jaar oud, 5 maanden na elkaar overleden. Ik woonde ook nog thuis. Het is heel moeilijk om weer overeind te krabbelen, maar uiteindelijk wordt het echt makkelijker, je kan het een plekje geven en je merkt dat je eigen leven toch verder gaat. En dat dat ook best leuk kan zijn.
Veel sterkte ermee
  maandag 10 november 2008 @ 22:03:03 #79
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_63115156
Hoewel je er geen flikker mee op zal schieten ben ik bang wil ik je toch sterkte wensen. Gelukkig heb ik het nog niet meegemaakt en kan me dus niet voorstellen hoe je je voelt. Ik wens je alle sterkte en liefde van je naasten toe.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  maandag 10 november 2008 @ 22:40:25 #80
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_63116516
Heel veel sterkte.

Dat jullie elkaar weer in de hemel mogen weerzien.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  maandag 10 november 2008 @ 22:51:36 #81
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_63116936
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:06 schreef gebakken-koekje het volgende:
Of het verlies van mijn vader mij sterker heeft gemaakt weet ik niet, mijn moeder en ik zijn daarna alleen maar meer naar elkaar toe gaan groeien en het opschrijven, verwoorden van gevoelens, gedachtes, mijn mening helpt wel om dingen beter te snappen en om mezelf ook de tijd te geven om het te snappen want soms ren ik gewoon aan alles voorbij en wil gewoon doorgaan en tja zo werkt dat gewoon niet, de energie om dingen te schrijven vind ik juist in de "tussendoor" momenten, de momenten dat je even niet bezig bent met regelen/wachten op mensen/denken enz, want op de momenten dat ik schrijf dan denk ik even niet en werk ik recht vanuit mijn gevoel en dat geeft me gewoon een bepaald soort rust, In een dagboek schrijven heb ik nooit wat mee gehad, dat is voor mij een dood ding, hier heb ik het gevoel dat ik het als het ware aan mensen vertel en dat is heel anders.

Morgen ga ik als mijn gevoel het aan kan even op mijn werk theedrinken, even iedereen weer zien en even in en omgeving waar alles gewoon normaal is, waar iedereen er is, aan de ene kant heel raar, aan de andere kant kijk ik er naar uit, heel dubbel allemaal
Soms kan het inderdaad fijn zijn om iets 'normaals' te doen. Even een soort van afleiding. Ik vind het knap van je dat je alles opschrijft. Het helpt je om de chaos in je hoofd een beetje op een rijtje te zetten. Misschien heb je er later ook nog wat aan omdat nu alles een beetje langs je heen gaat. In ieder geval heel veel sterkte..
pi_63122923
sterkte

RIP voor je mam
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 11 november 2008 @ 13:30:49 #83
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_63127741
*valt een beetje in herhaling maar nogmaals iedereen bedankt voor de steun!*

Ik ben vanochtend toch eventjes naar mn werk gegaan en daar even thee gedronken, was echt een heel goed gevoel dat iedereen het leuk vond dat ik er eventjes was en het was gewoon eventjes een stukje rust in mijn gevoel, gewoon even veilig bij iedereen die ik kende en waar alles gewoon doorging. Het was wel even heel raar om in een leeg huis terug te komen, niet even iemand die vraagt hoe was het, alles goed? Maar dat zijn dingen waar ik toch even doorheen moet
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 11 november 2008 @ 14:45:28 #84
163650 Greys
pi_63129453
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 13:30 schreef gebakken-koekje het volgende:
*valt een beetje in herhaling maar nogmaals iedereen bedankt voor de steun!*

Ik ben vanochtend toch eventjes naar mn werk gegaan en daar even thee gedronken, was echt een heel goed gevoel dat iedereen het leuk vond dat ik er eventjes was en het was gewoon eventjes een stukje rust in mijn gevoel, gewoon even veilig bij iedereen die ik kende en waar alles gewoon doorging. Het was wel even heel raar om in een leeg huis terug te komen, niet even iemand die vraagt hoe was het, alles goed? Maar dat zijn dingen waar ik toch even doorheen moet
Wat ontzettend goed van je dat je gegaan bent. Je ouders zullen mega trots op je zijn!
Ik heb een enorme bewondering voor je, dat je - ondanks de heel moeilijke momenten die je ongetwijfeld hebt en nog zult krijgen - zo vastbesloten lijkt om het te gaan 'overwinnen'. (Ik zocht voor overwinnen een ander, beter woord, maar ik vind hem niet ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:02:18 #85
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_63129930
Sterkte Koekie, en inderdaad, draag haar in je ziel en breng voort wat ze jou heeft bijgebracht.
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:39:53 #86
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_63130994
Holy smoke...

Ontzettend veel kracht gewenst!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:52:43 #87
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_63133090
fucking hell..... dat je zoiets overkomt en dan zoiets moois kunt schrijven...

Zit hier te vechten tegen tranen, wetende dat ik zelf zo ook weer naar het ziekenhuis ga om m'n vader op de ic te bezoeken....
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 november 2008 @ 17:33:41 #88
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63134134
Ik kreeg vandaag ook even een enorme aanval van "papa-missen"

Het wordt wel minder maar soms kan het je onverwacht ineens te pakken krijgen (liedje was de trigger deze keer).

Nogmaal heel veel sterkte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 12 november 2008 @ 21:56:30 #89
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_63173292
Dat missen kan je inderdaad zomaar opeens te pakken hebben, om de meest idiote kleine dingen. En het overwinnen......tja mijn ouders waren alle 2 heel erg van als ons iets overkomt blijf niet zitten maar ga verder, dat zouden wij dan graag willen en van dat oogpunt kijk ik soms ook wel een beetje want als ik vanuit mezelf zou kijken......:{
En dan ben ik op sommige momenten gewoon blij dat we altijd over alles heel open konden praten, ook over de dood en wat er na zou komen allemaal.
Ik hoop dat ik wat beter ga slapen vannacht want nu gaat echt het onrustig slapen en dromen beginnen

@swiffer dat doe ik zeker en ik ben heel blij met wat ze (en mijn vader ook natuurlijk) mij heeft bijgebracht, dat maakt alles een heel klein beetje makkelijker

@klusfoobje Heel veel sterkte met alles en pak alle momenten die je nog pakken kan!
pi_63174084
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:48 schreef Bohemian_Chick het volgende:
*Geeft TS een hele dikke knuf*

En veel sterkte in de komende tijd.
Life is Music
  dinsdag 18 november 2008 @ 00:02:33 #91
213998 Samba-boy
MarcMarie's Pruikendrager
pi_63305481
... Ik weet eigenlijk niks meer te zeggen na dit dan: Sterkte man.

Dankzij dit verhaal geef ik nu veel meer om mijn moeder, en hoop dat ik haar warmte nog jaren in huis kan voelen.
Echt waar!
  woensdag 19 november 2008 @ 01:18:27 #92
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_63335169
Soms dan is het zo gewoon he, dat iedereen waar je van houdt er gewoon is, daar sta je verder niet bij stil maar ik kan iedereen echt aanraden bespreek dingen samen, ook over als er iets zou gebeuren waarbij iemand het niet meer gaat redden, een ongeluk, ziekte, wat dan ook, zijn zoveel mensen die die dingen gewoon niet bespreken met het idee van ,,ach wat een onzin, dat is nog LANG niet zover" Nee? wie kan dat bewijzen........ Ik ben blij dat mam en ik alles wel goed konden bespreken altijd

pi_63335441
quote:
Op woensdag 19 november 2008 01:18 schreef gebakken-koekje het volgende:
Soms dan is het zo gewoon he, dat iedereen waar je van houdt er gewoon is, daar sta je verder niet bij stil maar ik kan iedereen echt aanraden bespreek dingen samen, ook over als er iets zou gebeuren waarbij iemand het niet meer gaat redden, een ongeluk, ziekte, wat dan ook, zijn zoveel mensen die die dingen gewoon niet bespreken met het idee van ,,ach wat een onzin, dat is nog LANG niet zover" Nee? wie kan dat bewijzen........ Ik ben blij dat mam en ik alles wel goed konden bespreken altijd

Dat gevoel ging ook door me heen toen in je verhaal las, overigens met veel tranen in mn ogen. Ontzettend knap dat je die toespraak hield, hij is heel erg mooi.

Nooit denkt men écht na over de dood van ouders of zeer naasten... tot het gebeurt. Nee, want men gaat er vanuit dat iedereen happy 80+ wordt.. nou niet dus

Ik heb gelukkig mijn beide ouders nog, en besef in principe wel dat het morgen over kan zijn. Alleen om daar écht, daadwérkelijk over na te denken.. op een of andere manier druk je dat toch weg denk ik (althans in mijn geval).

Ook mij ken je niet maar ik wens je ontzettend veel sterkte toe in de rest van je leven.
pi_63335687
Heel veel sterkte meis,
Probeer het in de jaren te verwerken,door erover te praten met ieder die je lief is.
Ik heb het zelfde meegemaakt op jonge leeftijd,maar ik wijk niet uit want het is jou topic.

Heel veel liefs

Vronie
  woensdag 19 november 2008 @ 10:27:08 #95
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_63338973
Je mag best dingen vertellen in mijn topic hoor, het gaat toch uiteindelijk om hetzelfde.
En alles verwerken, ja dat moet ik ook maar ik merk dat ik mezelf daar eigenlijk geen tijd voor geef, gisteren was ik met mensen aan het praten en toen zei ik dat het vandaag precies 2 weken geleden is dat de crematie was. 2 weken nog maar! En ik heb gewoon het idee dat het maar weer goed moet gaan met mij, als mensen bellen of vragen hoe het gaat dan zeg ik ja wel goed hoor en het gaat ook wel goed zolang er mensen op bezoek komen maar ohohoh als er es een keer een avond niemand komt en dan vind ik het nog gek dat ik het er moeilijk mee heb ook
Maar nee, Chessa redt het wel, Chessa is zoooo sterk en zooo goed in alles maar ondertussen. Ik las gisteren de opmerking van iemand ,,ik ben helemaal niet zo sterk, ik heb gewoon een heel sterk masker" en zo is het precies

voor iedereen die met me meeleeft en mn gezeur wil lezen
  woensdag 19 november 2008 @ 13:53:20 #96
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_63344442
Ontroerend, koekje. Erg droevig, maar vreemd genoeg prachtig geschreven.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_63349630
quote:
voor iedereen die met me meeleeft en mn gezeur wil lezen
Als jouw verhaal al gezeur zou zijn, hoe noem je dan de rest van de onderwerpen op FokForum? Oftewel; het overlijden van een dierbare, en daar verdrietig over zijn heeft totaal niets te maken met 'zeuren'. Dat is het als je uit je dak gaat voor een verkeersboete.
  woensdag 19 november 2008 @ 17:53:41 #98
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_63351162
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:52 schreef Daverz het volgende:

[..]

Als jouw verhaal al gezeur zou zijn, hoe noem je dan de rest van de onderwerpen op FokForum? Oftewel; het overlijden van een dierbare, en daar verdrietig over zijn heeft totaal niets te maken met 'zeuren'. Dat is het als je uit je dak gaat voor een verkeersboete.
I know.............maar ik ben altijd al snel bang dat ik "zeur" en mensen tot last ben, beetje onzekerheid denk ik en daarbij dat ik gisteren de mededeling kreeg ,,de crematie is nu toch al 2 weken geleden?? Waar zeur je dan nog over"
pi_63351239
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:53 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

I know.............maar ik ben altijd al snel bang dat ik "zeur" en mensen tot last ben, beetje onzekerheid denk ik en daarbij dat ik gisteren de mededeling kreeg ,,de crematie is nu toch al 2 weken geleden?? Waar zeur je dan nog over"
Dat mensen dat durven zeggen...
Het gaat niet om een buurman of zo, maar om je moeder, om iemand om wie je zielsveel geeft en dan zoiets zeggen!
Onbegrijpelijk en triest
Je moet gewoon de tijd nemen die je nodig hebt, al weet je van te voren niet hoe lang dat gaat duren.
En andere mensen kunnen/moeten dat al helemaal niet voor je (gaan) bepalen imo.

Edit: en als je me tot last zou zijn, zou ik echt niet posten hier. Dan had ik het topic links laten liggen.
TS verdient een knuf en een
  woensdag 19 november 2008 @ 18:09:03 #100
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_63351493
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:53 schreef gebakken-koekje het volgende:
Auw...

Geloof me: dat zegt heel veel meer over de persoon die dat zei, dan over jou
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')