Je hoeft niet die hele code erin te plakken, enkel de link naar YT is voldoende.quote:
quote:
Geenquote:Op zondag 9 november 2008 08:39 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
thx, welke tag heb je hiervoor gebruikt?
Baaaaaaas het is je geluktquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 09:15 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[ afbeelding ]
gelukkig dat hij er nog is dan
wat een waardeloze mix.quote:
Ik verwachtte de grootste hit ooit gemaakt:quote:Op zondag 9 november 2008 09:47 schreef osmo het volgende:
Ik verwachtte dus een topic met titels als Veracocha - Carte Blanche en Binary Finary - 1998.
TS moet eens opzoeken wat Trancehits zijn
En om het niveau van dit topic toch maar wat op te krikken:
Of laat je buurjongetje van zes dat doen.quote:Op zondag 9 november 2008 09:48 schreef BigKahuna het volgende:
Download Fruity Loops en maak er zelf één!
Klopt helemaal, en ik zit ook vaak genoeg wat rond te zoeken via youtube waarbij ik slechts dingen intyp als: trance, hard trance of hardstyle. Maar het is niet zo makkelijk om goede nummers te vinden. Dit neemt niet weg dat ik gelukkig al veel trance muziek heb maarja... Ik wil weer nieuwe trancequote:Op zondag 9 november 2008 10:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoi TS. Er bestaat ook goede muziek dat nooit een hit is geweest... ja... het is écht zo...
Oh ja: dance/trance.
Wat is dit nou weer voor onzin? Misschien moet je niet alleen naar TMF kijken voor nieuwe releasesquote:Op zondag 9 november 2008 13:04 schreef Crane het volgende:
Opzich wel een terechte klacht, ze brengen de laatste tijd alleen maar 2008-versies van oude nummers uit.
Daar hoef je geen TMF voor te kijken, je ziet het overal. Show me love 2008, King of my castle 2008, infinity 2008 en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op zondag 9 november 2008 13:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin? Misschien moet je niet alleen naar TMF kijken voor nieuwe releases.
Maar dat zijn maar enkelen op de tientallen releases elke week, dus dat 'alleen maar' is schromelijk overdreven.quote:Op zondag 9 november 2008 13:18 schreef Crane het volgende:
[..]
Daar hoef je geen TMF voor te kijken, je ziet het overal. Show me love 2008, King of my castle 2008, infinity 2008 en zo kan ik nog wel even doorgaan.
quote:
Ook geen trance, maar nog steeds de shit.quote:Op zondag 9 november 2008 13:57 schreef mike_hunt het volgende:
Geen Trance, maar wel weer lekker om te horen.
quote:Op zondag 9 november 2008 13:57 schreef mike_hunt het volgende:
Vette shit hoorquote:Op zondag 9 november 2008 09:47 schreef osmo het volgende:
Ik verwachtte dus een topic met titels als Veracocha - Carte Blanche en Binary Finary - 1998.
Vette shit!quote:Op zondag 9 november 2008 16:09 schreef The_Terminator het volgende:
De meeste mensen weten niet eens wat goede trance is omdat de meeste goede DJ's niet heel erg commercieel bezig zijn (beter om) en hun muziek vaak alleen te horen is in bepaalde mixen. De meeste goede dance nummers zul je nooit horen op de commerciele muziekzenders of radiostations.
Dit zijn ook hele goede nummers, echter zul je er nooit iets over horen en zul je ze alleen tegenkomen als je een echte dance liefhebber bent:
Ssst...quote:Op zondag 9 november 2008 17:46 schreef Nikmans het volgende:
(en omdat dit topic na 2 pagina's nog altijd niet over metal gaat)
quote:Op zondag 9 november 2008 17:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dan help ik ook nog even: Gareth Emery fokking koning!
Die plaat blijft toch zoooooooooo goed hequote:
Dat einde.. WTFquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, dit zijn de klassiekertjes! Hier onder ook toppers, alleen helaas geen clip.quote:Op zondag 9 november 2008 09:47 schreef osmo het volgende:
Zeker, bij het concert van Madonna was dit nummer onder Like a Prayer gemixt.quote:Op zondag 9 november 2008 13:57 schreef mike_hunt het volgende:
Same here, al was ik 6 jaar (?) toen dat een hit was, begin van de house voor mij ongeveer.quote:Op maandag 10 november 2008 19:51 schreef Toewan het volgende:
Hier btw met de originele clip
Nog older memories, begin een ouwe lul te worden.
Die eerste klinkt mooi, nog nooit eerder gehoordquote:Op maandag 10 november 2008 21:01 schreef Henno het volgende:
Andreas Schmidt zal voor mij altijd een baas blijven, ook wel bekend als Pervading Call of Ace da Brain (en huidige producer van Talla 2XLC, en vroeger bezig geweest met projecten als Sonic Inc... Zo vervelend, kom je pas later erachter dat achter al die projecten eigenlijk gewoon dezelfde kerel zat, in de dance scene gebruiken ze teveel aliassenVoorbeeldjes:
Dit soort trance vind ik echt heerlijk... het is relaxed en opzwepend tegelijk
Wat een kutnummer is dat zeg, daar word je helemaal mee doodgegooid op de radio.quote:
Die track staat op het Trancemaster 5009 album i.i.g... en het doet me niet aan house denkenquote:Op maandag 10 november 2008 22:33 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Al weet ik niet precies of dit wel onder trance of dance valt.
Ik betwijfel of het house is ondanks de het plaatje van dit filmpje.
Aldus Wikipedia is het progressive house / electro house.... hm ja, de electronische muziek is behoorlijk versplinterd qua genres, en deze track wordt in trance compilaties ook wel gebruikt. Het heeft wel het wat langzamere tempo wat house kenmerkt i.i.gquote:Op maandag 10 november 2008 22:36 schreef Henno het volgende:
[..]
Die track staat op het Trancemaster 5009 album i.i.g... en het doet me niet aan house denken
Waarom zo'n domme ":') " erachter? A state of trance is heerlijkquote:Op maandag 10 november 2008 22:39 schreef Allure_ het volgende:
Er is toch iedere week een nieuwe episode van ASOT?
quote:Op zondag 9 november 2008 16:09 schreef The_Terminator het volgende:
De meeste mensen weten niet eens wat goede trance is omdat de meeste goede DJ's niet heel erg commercieel bezig zijn (beter om) en hun muziek vaak alleen te horen is in bepaalde mixen. De meeste goede dance nummers zul je nooit horen op de commerciele muziekzenders of radiostations.
Dit zijn ook hele goede nummers, echter zul je er nooit iets over horen en zul je ze alleen tegenkomen als je een echte dance liefhebber bent:
Omdat de clown die dit topic opende alle asot cd's grijs heeft gedraaid. Dus vroeg ik me af of hij nog nooit van de wekelijkse afleveringen van ASOT had gehoord?quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:19 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Waarom zo'n domme ":') " erachter? A state of trance is heerlijk
Leuk lijstjequote:
Alleen de top 3 is eigenlijk op volgorde...quote:Op donderdag 13 november 2008 10:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Leuk lijstje
Grappig wel #25 bij jou vind ik wel beste nummer uit je hele top 25Nja smaken verschillen.
Goed gemixed iig!
Alleen #1 vind ik jammer. Tiesto ISOS remix >> Tiesto remix. Helaas is de ISOS remix nooit gereleased.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen de top 3 is eigenlijk op volgorde...
Dat is Progressive house, en voor zover ik weet is Dance zeg maar de naam voor elektronische muziek en trance een genre.quote:Op maandag 10 november 2008 22:33 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Al weet ik niet precies of dit wel onder trance of dance valt.
Ik betwijfel of het house is ondanks de het plaatje van dit filmpje.
Dit is slecht zeg.quote:
Dit lijkt er meer op. Lostep - Burma is met name een van mijn favo'squote:Op maandag 10 november 2008 20:26 schreef Gitanki het volgende:
Dj Sammy - Heaven
Trance:
[4 nummers die zeer de moeite waard zijn en die elke liefhebber behoort te kennen]
Push aka Plastic Boy aka Mike is dan mischien nog wel het ergst. 30 aliasen ofzo.quote:
hardere stijlen vind ik ook leuk, nog goede voorbeelden verder van goede nummers?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:48 schreef yosander het volgende:
Ben zelf wat van de hardere styles, maar vind Sunbeam - Outside World wel een erg goed nummer.
Oh. Mijn. God.quote:
Ik versta weinig van het mandarijns maar het is een lekker nummerquote:Op donderdag 13 november 2008 17:13 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
2 van mijn favorieten op het moment
Dit nummer is perfect : D zet btw "&fmt=18" achter de links voor hogere kwaliteit (stereo). werkt niet altijd thoughquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:57 schreef Nikmans het volgende:
Lekker zweverig, niets aan toe te voegen.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 13:36 schreef LethalNinja het volgende:
Wat ik nu al een tijdje zoek is een trance nummer waarbij je vertrekkende autos hoort. Ik heb iets in mijn hoofd van "start your engines" gevolgd door een lekkere tune. Maarja ik weet niet meer hoe het nummer heet
quote:Op zondag 9 november 2008 13:57 schreef mike_hunt het volgende:
En dan geen 1 nummer van die classics hour op DVDquote:Op donderdag 13 november 2008 13:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Alleen #1 vind ik jammer. Tiesto ISOS remix >> Tiesto remix. Helaas is de ISOS remix nooit gereleased.
De vocals op de released versie passen gewoon niet zo.
Cos its easier to have dreamt,
Than to face somewhere i feel sincerity,
Then the truth comes back around
In the air tonight for me, tonight for me
quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan geen 1 nummer van die classics hour op DVD
Zeker, wat een klassieker.quote:
Idd vooral de breakquote:Op woensdag 19 november 2008 20:54 schreef Henno het volgende:
Beetje jammer van de YouTube geluidskwaliteit, maar ok... Als je het kippenvel voelt opkomen als je zoiets draait, dan weet je dat het goed zitVind het een erg mooie plaat.
Zeer tof inderdaad. Ik zet deze regelmatig nog even op, liefst met een goed stel oordoppen maar ook als rijnummer doet-ie het uitstekend. Deze versie is geknipt uit een ASOT compilatie en je kunt de uitstekende overgang naar Solid Globe - Sahara horen die ik dan ook graag mee luisterquote:Op woensdag 19 november 2008 21:55 schreef veldmuis het volgende:
Niet heel erg Trance, maar wel o zo tof:
Beste intro ooit, beste CD ooit, etcquote:Op donderdag 20 november 2008 10:40 schreef eentwee het volgende:
Aan z'n sig te zien ook een ISOS 3 fan
Wel een aardig nummer inderdaad.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:36 schreef LethalNinja het volgende:
Zelf vind ik dit nog steeds één van de betere trance nummers, hij is wel van Tiësto Huinink maar het is geen nummer die je snel op de populaire radio of tv zenders zult horen. Imo één van de beste trance nummers ooit.
Dat dus. Slotje!quote:
In dergelijke liedjes mis ik vooral de opbouw van spanning (breakdown) gevolgd door een niet al te korte climax, die veel trance platen zo geweldig maken... er is eigenlijk geen duidelijk rustmoment in veel van die 'commerciële' dance. Dat ervaar ik zelf als een groot verschil. De ruimtelijke 'supersaw' synthesizer klank is ook erg kenmerkend voor trance, al wordt deze natuurlijk ook wel geleend door anderenquote:Op donderdag 20 november 2008 00:32 schreef elplato het volgende:
Niks tegen dance, maar wat blijkbaar algemeen onder de noemer trance valt vindt ik vaak grote bager. Het nummer uit de OP slaat alles. Ook wat hier gepost is heeft veelal een hoog honky-tonk gehalte, zet er een nederlandse kindertekst overheen en je hebt de nieuwe hit van K3.
Die heb ik vroeger vaak geluisterdquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Geen idee of ze er al staan (moet haast wel), maar deze zijn geniaal
Die clip is ook geniaalquote:
Kon nou niet aan met Ultreabeat ofzoquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:42 schreef aychelle het volgende:
shit kruisjes...
maar deze bedoelde ik dus
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Alleen #1 vind ik jammer. Tiesto ISOS remix >> Tiesto remix. Helaas is de ISOS remix nooit gereleased.
De vocals op de released versie passen gewoon niet zo.
Cos its easier to have dreamt,
Than to face somewhere i feel sincerity,
Then the truth comes back around
In the air tonight for me, tonight for me
Tiësto Remix, le-zen.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:12 schreef robbieq het volgende:
[..]
Southern Sun is van Paul Oakenfold
Die nietquote:Op zondag 1 februari 2009 14:12 schreef robbieq het volgende:
[..]
Southern Sun is van Paul Oakenfold
Kan me hier wel in vinden...niks mis met een goeie tranceplaat, maar de rommel die rond 2000 (in Nederland) gemaakt werd door Cygnus X, Rank 1, etc. was en is echt niet dansbaar. Een hoop geviool in de ruimte met wat boenkie-boenk erachter...quote:Op maandag 10 november 2008 22:18 schreef Palomar het volgende:
Wat ook wel een leuke site is is deze: http://techno.org/electronic-music-guide/ (even op trance klikken). Ook een aparte category 'Dutch Trance', ofwel 'Fake Trance'
Inderdaad, echte topnummers worden daar afgekraakt.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:22 schreef robbieq het volgende:
[..]
Kan me hier wel in vinden...niks mis met een goeie tranceplaat, maar de rommel die rond 2000 (in Nederland) gemaakt werd door Cygnus X, Rank 1, etc. was en is echt niet dansbaar. Een hoop geviool in de ruimte met wat boenkie-boenk erachter...
Maar goed, smaken verschillen....
Mwha...quote:Op zondag 1 februari 2009 14:31 schreef Sextreme het volgende:
Hou allemaal maar op met nummers op te geven, dit is namelijk de terechte winnaar:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |