Je hoeft niet die hele code erin te plakken, enkel de link naar YT is voldoende.quote:
quote:
Geenquote:Op zondag 9 november 2008 08:39 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
thx, welke tag heb je hiervoor gebruikt?
Baaaaaaas het is je geluktquote:
quote:Op zondag 9 november 2008 09:15 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
[ afbeelding ]
gelukkig dat hij er nog is dan
wat een waardeloze mix.quote:
Ik verwachtte de grootste hit ooit gemaakt:quote:Op zondag 9 november 2008 09:47 schreef osmo het volgende:
Ik verwachtte dus een topic met titels als Veracocha - Carte Blanche en Binary Finary - 1998.
TS moet eens opzoeken wat Trancehits zijn
En om het niveau van dit topic toch maar wat op te krikken:
Of laat je buurjongetje van zes dat doen.quote:Op zondag 9 november 2008 09:48 schreef BigKahuna het volgende:
Download Fruity Loops en maak er zelf één!
Klopt helemaal, en ik zit ook vaak genoeg wat rond te zoeken via youtube waarbij ik slechts dingen intyp als: trance, hard trance of hardstyle. Maar het is niet zo makkelijk om goede nummers te vinden. Dit neemt niet weg dat ik gelukkig al veel trance muziek heb maarja... Ik wil weer nieuwe trancequote:Op zondag 9 november 2008 10:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoi TS. Er bestaat ook goede muziek dat nooit een hit is geweest... ja... het is écht zo...
Oh ja: dance/trance.
Wat is dit nou weer voor onzin? Misschien moet je niet alleen naar TMF kijken voor nieuwe releasesquote:Op zondag 9 november 2008 13:04 schreef Crane het volgende:
Opzich wel een terechte klacht, ze brengen de laatste tijd alleen maar 2008-versies van oude nummers uit.
Daar hoef je geen TMF voor te kijken, je ziet het overal. Show me love 2008, King of my castle 2008, infinity 2008 en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op zondag 9 november 2008 13:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin? Misschien moet je niet alleen naar TMF kijken voor nieuwe releases.
Maar dat zijn maar enkelen op de tientallen releases elke week, dus dat 'alleen maar' is schromelijk overdreven.quote:Op zondag 9 november 2008 13:18 schreef Crane het volgende:
[..]
Daar hoef je geen TMF voor te kijken, je ziet het overal. Show me love 2008, King of my castle 2008, infinity 2008 en zo kan ik nog wel even doorgaan.
quote:
Ook geen trance, maar nog steeds de shit.quote:Op zondag 9 november 2008 13:57 schreef mike_hunt het volgende:
Geen Trance, maar wel weer lekker om te horen.
quote:Op zondag 9 november 2008 13:57 schreef mike_hunt het volgende:
Geen Trance, maar wel weer lekker om te horen.
Vette shit hoorquote:Op zondag 9 november 2008 09:47 schreef osmo het volgende:
Ik verwachtte dus een topic met titels als Veracocha - Carte Blanche en Binary Finary - 1998.
TS moet eens opzoeken wat Trancehits zijn
En om het niveau van dit topic toch maar wat op te krikken:
Vette shit!quote:Op zondag 9 november 2008 16:09 schreef The_Terminator het volgende:
De meeste mensen weten niet eens wat goede trance is omdat de meeste goede DJ's niet heel erg commercieel bezig zijn (beter om) en hun muziek vaak alleen te horen is in bepaalde mixen. De meeste goede dance nummers zul je nooit horen op de commerciele muziekzenders of radiostations.
Dit zijn ook hele goede nummers, echter zul je er nooit iets over horen en zul je ze alleen tegenkomen als je een echte dance liefhebber bent:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |