Opera stopt er bij mij allen mee als ik onder de horizontale scrolbalk beweeg.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 08:34 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, heb nu al een paar vastlopers gehad in de webbrowser, en ook Opera Mini wil er nog wel 's plotseling uit klappen... Niet ideaal dus, mja ach.
Volgens mij hoort dat zo. Doet ie bij mij in ieder geval ook.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
Onlogisch: M'n telefoon gaat net, en ik druk op 'Silence' om het geluid van de ringtone uit te zetten (geen zin om op te nemen). Maar als ik 5 seconden daarna de telefoon (opnieuw)wil bedienen, moet ik 'm eerst unlocken met de keyguard switch
.
Als je telefoon gaat, hoe je hem maar op zijn gezicht te leggen en dan gaat het geluid uit.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
Onlogisch: M'n telefoon gaat net, en ik druk op 'Silence' om het geluid van de ringtone uit te zetten (geen zin om op te nemen). Maar als ik 5 seconden daarna de telefoon (opnieuw) wil bedienen, moet ik 'm eerst unlocken met de keyguard switch.
Hé tofquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je telefoon gaat, hoe je hem maar op zijn gezicht te leggen en dan gaat het geluid uit.
Geen idee? Of de bewegingssensor?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Hé tofivm met die nabijheidssensor ofzo?
Kan wel wezen, maar logisch is 't niet. Als ik net dat ding bediend heb, moet ie niet 3 seconden later weer locken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:05 schreef JJH het volgende:
Volgens mij hoort dat zo. Doet ie bij mij in ieder geval ook.
Yepquote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:07 schreef Krentenbol. het volgende:
Als je telefoon gaat, hoe je hem maar op zijn gezicht te leggen en dan gaat het geluid uit.
Voordat je telefoon gaat heb je hem niet geunlocked, dus in principe blijft hij gewoon gelocked.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar logisch is 't niet. Als ik net dat ding bediend heb, moet ie niet 3 seconden later weer locken.
Ik word op het moment wakker met Nakatomi. Daar slaap ik echt niet doorheen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar logisch is 't niet. Als ik net dat ding bediend heb, moet ie niet 3 seconden later weer locken.
[..]
Yep, en dat kun je ook voor de wekker instellen. Maar dat durf ik niet aan
. Dat gaat té makkelijk 's ochtendsvroeg.
Sowieso is ie nogal zwakjes qua wekker(trilstand) en is m'n Sony W850 daarin superieur. Die trilt me gewoon uit m'n slaap als ie onder m'n kussen ligt. 'k Durf de Nokia niet te gebruiken als wekker.
Hij unlocked inderdaad heel even om je telefoon op te kunnen nemen, zo gauw je die actie uitgevoerd heeft locked ie weer.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 19:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Voordat je telefoon gaat heb je hem niet geunlocked, dus in principe blijft hij gewoon gelocked.
Ja.quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:33 schreef Boeman het volgende:
Kan in deze telefoon ook gewoon een stereo-jack ingeplugd worden?
Ik hoop tenminste dat ik hem vrijdag bij het postkantoor kan ophalen.quote:
Nog steeds niet binnen, dadelijk maar eens bellen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:26 schreef BOKA het volgende:
Heb hem net besteld bij mijn abo-verlenging.
Uiteraard even getest in een winkel, werkt erg fijn moet ik zeggen. En die handschriftherkenner werkt trouwens echt erg goed, zelfs zonder stylus.![]()
Helaas wel een week wachten voordat hij komt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:06 schreef remlof het volgende:
Heb 'm besteld bij KPN, 0 euro met verlenging abo. Is alleen op het moment niet leverbaar, ik krijg 'm waarschijnlijk in week 13 in huis.
Explorer is inderdaad prima.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Fokken gaat goed erop! Lekker met de baggerlayout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |