SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
Gerucht is 1e kwartaal 2009.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:38 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik wil ook de Nokia 5800 gaan kopen. Nog geen datum of gerucht bekend?
Hoop wel dat hij onder de 300 blijft.
Edit: Wat plaatjes, beetje leeg topic zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
veel reviews wordt vinger gebruikt en gaat primaquote:
Ach, ieder z'n mening, zeg ik maar.quote:
http://www.kieskeurig.nl/(...)jzen/287222/#prijzenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:37 schreef Mr_DG het volgende:
Waar is ie te koop dan, bij de phonehouse dacht ik 23 februari pas.
Gaat die prijs misschien nog zakken als hij officieel in de Benelux uitkomt?quote:Op zondag 18 januari 2009 06:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
http://www.kieskeurig.nl/(...)jzen/287222/#prijzen
Bij wat online winkels in ieder geval. Alleen schijn je daar te moeten oppassen dat ze je niet een geïmporteerd toestel verkopen dat na de eerstvolgende update z'n Nederlandse taal verliest. Je schijnt een 'Benelux-toestel' te moeten hebben.
quote:Wij hebben goed nieuws voor u. Op 20-11-2008 heeft u uzelf via onze website aangemeld voor onze gratis reminder service voor de Nokia 5800 XpressMusic. U heeft er wellicht lang op moeten wachten, maar vandaag kunnen wij u goed nieuws brengen: De Nokia 5800 XpressMusic ligt vanaf vandaag in de winkels.
U was er vroeg bij met uw aanmelding op onze reminder service. Daarmee kunt u ook één van de eerste zijn die met de Nokia 5800 XpressMusic rond gaat lopen. Natuurlijk vinden wij het belangrijk dat u een goede en bewuste keuze maakt. Wilt u nog eens zien wat de ins en outs van dit toestel zijn? Bekijk dan onze Nokia 5800 XpressMusic specificatiepagina.
Om het verhaal compleet te maken hebben we hieronder een prijsvergelijking gemaakt van de winkels waar het toestel momenteel al verkrijgbaar is. Gemak dient immers de mens...
Mocht u uiteindelijk beslissen de Nokia 5800 XpressMusic aan te schaffen, wensen wij u daar alvast heel veel plezier mee toe. Heeft u na uw aankoop hulp nodig met uw nieuwe telefoon? Bezoek dan zeker eens ons support forum!
Bedankt voor uw aanmelding op onze gratis reminder service en graag tot ziens op www.gsmhelpdesk.nl!
Met vriendelijke groet,
Webteam GSM Helpdesk Nederland
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:43 schreef matig het volgende:
Heeft iemand de 5800 al ergens in Black/Silver gevonden i.p.v. het Black/Red en Black/Blue dat je overal ziet?
nog een paar daagjes danquote:Op zondag 8 februari 2009 21:49 schreef Mr_DG het volgende:
Ik wil em gewoon in een normale winkel kopen, en ik kan niet wachten tot ie eindelijk op de markt komt.
[ afbeelding ]
op tweakers.net hebben ze het over dit probleem.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:03 schreef JJH het volgende:
Heb hem sinds vanmiddag in huis, Geniaal ding
Alles werk lekker soepel, en snel! En als je bekend bent symbian is het helemaal een eitje.
Heb trouwens een probleem. Rechtsboven in beeld blijft een envelopje knipperen, als ik die even aantap krijg ik de melding dat het sim-geheugen vol is. Terwijl die reechtstreeks vanuit mijn vorige telefoon in de 5800 gegaan is. In het oude toestel gaf ie die melding dus niet...
Vrij tel. geheugen is 72,8 MB en geheugenkaart is 6,8 GB. Daar kan het dus niet aan liggen...
Anybody an idea?
En misschien ben ik heel dom, maareh... Als ik in Opera Mini een andere URL wil invoeren in de adresbalk, hoe doe ik dat? 'k Zie nergens een knopje waarmee ik op 't virtuele toetsenbord terecht kom. Alsof Opera alleen voor telefoons met numeriek toetsenbord zou zijn...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 03:11 schreef Krentenbol. het volgende:
Installeer Opera Mini browser, is een stuk sneller dan de ingebouwde.
dit komt wel een beetje spammerig overquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:49 schreef penn001 het volgende:
Hallo TS,
ik heb zelf sinds enkele dagen de Nokia 5800 XpressMusic, wat echt een geweldige gadget is:P
en als je een leuk abonnementje wil moet je eens kijken op Gsmhype.nl, daar kan je zien wat het beste bij je past.
Opera mini is een stukje sneller dan de ingebouwde browser, maar dat ligt ook aan de site.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:05 schreef Deacon_Tigra het volgende:
kan iemand mijn 2 vraagjes even beantwoorden![]()
Is het internet erop een beetje snel, hoor verhalen dat de browsers nogal traag zijn![]()
Is er ook iets op de 5800 als active mail, zeg maar dat hij actief je mail gaat syncen om te contoleren of er mail is?
En dit dan ook op de front laat zien dmv een icoontje ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |