abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63072090
Je spaart al je woede op die je (onbewust) ook al hebt tijdens het geduld met die mensen en dat ontploft een keer. De enige manier om dat tegen te gaan is om je emotie (die woede) dus terplekke te uiten of iig vlak erna te uiten. Scheld een keer goed, gebruik die negatieve energie ergens voor, anders stapelt het zich op en krijg je dus dit om de zoveel tijd... gewoon een uitbarsting. Die agressie komt niet naar voren in je "normale staat van doen" omdat je het onder controle hebt, je weet hoe je het moet onderdrukken. Op dit soort momenten verlies je gewoon die manier van onder drukken en komt het eruit.
Lambo of Rekt
pi_63072308
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:10 schreef EggsTC het volgende:
Je spaart al je woede op die je (onbewust) ook al hebt tijdens het geduld met die mensen en dat ontploft een keer. De enige manier om dat tegen te gaan is om je emotie (die woede) dus terplekke te uiten of iig vlak erna te uiten. Scheld een keer goed, gebruik die negatieve energie ergens voor, anders stapelt het zich op en krijg je dus dit om de zoveel tijd... gewoon een uitbarsting. Die agressie komt niet naar voren in je "normale staat van doen" omdat je het onder controle hebt, je weet hoe je het moet onderdrukken. Op dit soort momenten verlies je gewoon die manier van onder drukken en komt het eruit.
mwah, weet niet of het dat is. zo vaak voel ik me niet onheus bejegend/aangevallen/in een hoek gedrukt door andere mensen. en als dat wel het geval is, dan kan ik dat ook gewoon zeggen. geen problemen mee.

het is een frustratie die dieper zit, eerder op mezelf betrekking heeft dan op een ander. mijn levenssituatie of een bepaald verlangen dat nog altijd niet is vervuld. weet ik veel. stof om over na te denken.

daarnaast is het gewoon onderdeel van mijn karakter. ben van jongs af aan al bij tijd en wijle heel opvliegend geweest, een driftig kereltje. de een is dat wel en de ander niet. er zijn landen/culturen waarin het heel normaal is als je af en toe van woede tegen het plafond vliegt en de gordijnen sloopt. hier in nederland is dat allemaal wat minder gepast.
jazeker kunnen wij dat.
pi_63072505
quote:
Op zondag 9 november 2008 12:29 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Als je je verbaal uit kun je andere mensen ook heel erg mee kwetsen. Kun je het misschien wel beter ergens anders op afreageren.
Je verbaal GOED leren uiten heb ik er neergezet en ook al dat dat niet betekent dat je per se scheldt en vloekt, maar ik wil het nog wel een beetje meer nuanceren.
Het is namelijk ook mogelijk gewoon in woorden te vertellen wat er in je omgaat zonder dat je meteen kwetsend tegen een ander doet.
pi_63072606
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:31 schreef MarMar het volgende:

[..]

Je verbaal GOED leren uiten heb ik er neergezet en ook al dat dat niet betekent dat je per se scheldt en vloekt, maar ik wil het nog wel een beetje meer nuanceren.
Het is namelijk ook mogelijk gewoon in woorden te vertellen wat er in je omgaat zonder dat je meteen kwetsend tegen een ander doet.
nu ga je ervan uit dat die woede voortkomt uit de omgang met andere mensen, alsof ik in sociale situaties mijn plek niet weet te verdedigen, of zoiets. dat is het niet.
jazeker kunnen wij dat.
pi_63072701
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:37 schreef Su-Brosa het volgende:

[..]

nu ga je ervan uit dat die woede voortkomt uit de omgang met andere mensen, alsof ik in sociale situaties mijn plek niet weet te verdedigen, of zoiets. dat is het niet.
Waar zeg ik dat?
In woorden kunnen uitdrukken wat er in je omgaat, gaat niet per se om andere mensen lijkt me.
Het maakt het alleen voor jezelf misschien ook een stuk makkelijker om met wat je voelt om te gaan zonder dat je uit frustratie iets kapot maakt.

Ik zeg niet dat iedereen dat zomaar even kan leren, maar het lijkt mij ook prettiger voor jezelf.
pi_63072819
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:42 schreef MarMar het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?
In woorden kunnen uitdrukken wat er in je omgaat, gaat niet per se om andere mensen lijkt me.
Het maakt het alleen voor jezelf misschien ook een stuk makkelijker om met wat je voelt om te gaan zonder dat je uit frustratie iets kapot maakt.

Ik zeg niet dat iedereen dat zomaar even kan leren, maar het lijkt mij ook prettiger voor jezelf.
Ik kan zo al zeggen dat jij een vrouw bent
pi_63072859
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:42 schreef MarMar het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?

maar hoe zie je dat dan? dat ik, op zo'n zeldzaam momennt van destructieve woede, heel scherpzinnig in/tegen mezelf ga praten over wat mij nu allemaal beweegt? of dat ik mijn dagboek pak en vrolijk een paar pagina's volschrijf?

ik kan me doorgaans uitstekend uitdrukken en ik ben, geheel los van die spaarzame woede-aanvallen, ook iemand die zijn best doet om zijn 'gevoelens' op papier te zetten, in beeld of in tekst.

dus ik begrijp je tip niet helemaal, om eerlijk te zijn.
jazeker kunnen wij dat.
pi_63072941
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:49 schreef beeer het volgende:

[..]

Ik kan zo al zeggen dat jij een vrouw bent
Je kent geen vrouwen die wel eens servies kapotgooien?

Of hoor je als man met dingen te smijten?
pi_63073094
Ik heb dat ook wel eens, heel af en toe. Dan zijn er in korte tijd een aantal dingen gebeurd die me frustreren en dat krop ik dan op. Op een gegeven moment komt het er dan ineens uit. Zo ben ik vorig jaar ergens naar buiten gestormd omdat mijn moeder iets tegen me zei wat me niet aanstond ( ), heb ik mezelf opgesloten in het tuinhuisje en daar een paar jampotten (we hebben appelbomen, vandaar dat we die sparen) kapot gegooid. Vervolgens netjes de sporen uitgewist zodat ik daarover geen gezeik kreeg, en vervolgens kon ik niet stoppen met janken.

Tijdje in het tuinhuisje gezeten, toen mezelf bij elkaar geraapt en terwijl ik deed alsof er niets gebeurd was terug naar mijn kamer gegaan en verder gegaan met huiswerk maken.

Ook wil ik nog wel eens in een aggressieve bui heel hard tegen een lantaarnpaal aanschoppen. Tip: niet doen als je zwakke knieën hebt.

En ohja, ik heb mijn oude mobiel echt twintigduizend keer op de grond gegooid zodat hij uit elkaar vloog. Op een gegeven moment hield hij het niet meer vol en vloog de antenne eraf. Gevolg: geen bereik meer in huis.

Ik smijt overigens wel alleen met dingen die ik makkelijk kan vervangen of waarvan het niet zo erg is dat ze kapot gaan (zoals die jampotten). Dus ik denk nog wel na zegmaar, en zou me ook wel kunnen beheersen maar dan weet ik dat die frustratie nog heel lang blijft, dus dan denk ik: "Als ik nu dit even kapot maak, ben ik de komende paar maanden weer zoet." Klinkt misschien heel hypocriet omdat het in een zekere zin dus een geval is van niet kunnen beheersen, maar ik wil ermee zeggen dat ik niet met een waas voor mijn ogen in het wilde weg ga slaan ofzo.

Verder schrijf ik sinds kort weer in mijn dagboek, dat werkt inderdaad best wel rustgevend. Voorlopig in ieder geval, er zal binnenkort ongetwijfeld weer zo'n moment komen.
pi_63073130
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:55 schreef MarMar het volgende:

[..]

Je kent geen vrouwen die wel eens servies kapotgooien?

Of hoor je als man met dingen te smijten?
Hmm goed gespeeld. Ik heb een ieder geval nooit een man gehoord over uiten wat er in je omgaat. En ik weet inderdaad niet beter dan dat je soms je agressie ergens op af moet reageren.
pi_63073348
quote:
Op zondag 9 november 2008 13:52 schreef Su-Brosa het volgende:

[..]

maar hoe zie je dat dan? dat ik, op zo'n zeldzaam momennt van destructieve woede, heel scherpzinnig in/tegen mezelf ga praten over wat mij nu allemaal beweegt? of dat ik mijn dagboek pak en vrolijk een paar pagina's volschrijf?
Misschien wel, wat maar werkt voor jou. Ik denk dat er misschien een betere manier te vinden is dan dingen vernielen. Althans, ik kan me indenken dat je daar achteraf ook niet blij mee bent.
Al is het alleen maar om te proberen te relativeren wat er nou echt aan de hand is en of dat nou echt zo vreselijk is om ervoor door het lint te gaan.
quote:
ik kan me doorgaans uitstekend uitdrukken en ik ben, geheel los van die spaarzame woede-aanvallen, ook iemand die zijn best doet om zijn 'gevoelens' op papier te zetten, in beeld of in tekst.

dus ik begrijp je tip niet helemaal, om eerlijk te zijn.
Ik zou dan zeggen dat je dan zeker wel de capaciteiten hebt om jezelf op een andere manier ermee om te leren gaan toch?

Nah jah, misschien moet je anders maar een boksbal aanschaffen waar je op kan raggen of iets, scheelt je een hoop kosten aan nieuwe teletoontjes en dergelijke.
pi_63073594
quote:
Op zondag 9 november 2008 14:14 schreef MarMar het volgende:

[..]

Misschien wel, wat maar werkt voor jou. Ik denk dat er misschien een betere manier te vinden is dan dingen vernielen. Althans, ik kan me indenken dat je daar achteraf ook niet blij mee bent.
Al is het alleen maar om te proberen te relativeren wat er nou echt aan de hand is en of dat nou echt zo vreselijk is om ervoor door het lint te gaan.
nou ja, kwaad word je toch wel, op zo'n moment. iets vernielen is nog een redelijke manier om ermee om te gaan. als je er maar voor zorgt dat het niet te kostbaar is wat je kapot maakt, je laptop of je televisie of je auto. dan heb je toch net iets meer last van dat soort buien.
een mobiele telefoon is dan ook wel een randgeval. vandaar waarschijnlijk dat ik dit topic geopend heb.
quote:
Ik zou dan zeggen dat je dan zeker wel de capaciteiten hebt om jezelf op een andere manier ermee om te leren gaan toch?
jawel. maar zo eens à twee keer per jaar moet het eruit. heel even maar. en het lucht (eigenlijk) best op.
quote:
Nah jah, misschien moet je anders maar een boksbal aanschaffen waar je op kan raggen of iets, scheelt je een hoop kosten aan nieuwe teletoontjes en dergelijke.
is een idee.
jazeker kunnen wij dat.
pi_63073681
quote:

Dat wil ik ook al twee jaar ofzo, maar mijn ouders lachen me uit als ik dat zeg. Plus het past niet in mijn kamer.
  zondag 9 november 2008 @ 14:30:59 #54
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_63073689
Ik zie dit niet echt als een groot probleem, zolang je niet elke dag je inventaris naar de kloten helpt. Zo af en toe kan het gewoon gebeuren. Probeer het te beperken tot kleine dingen en dan vind je portemonnee het ook niet zo erg. Heb zelf ook wel dingen in een ragbui verwerkt tot minder bruikbare atributen. Meeste spijt heb ik van een deur bij mijn ouders waar je ondanks de reperatie nog steeds kunt zien dat er een gat zat. Ik heb tegenwoordig een stressbal rondslingeren op de kamer en dat ding keihard tegen de muur aangooien is meestal wel genoeg om te ontladen. Maar gebeurd maar af en toe. Pennen zijn ook wel geschikt, kosten geen drol maar is wel lekker.

Leukste driftbui die ik heb gezien van iemand anders was een maat die met een riem uit de broek mij en nog een paar anderen achterna kwam en toen besefte dat het natuurlijk geen strak plan was om ons (vrienden ) met een riem te bewerken en toen op een conifeer begon in te hakken en daarna keihard wegrende. En dit gebeurde dan ook nog eens op zijn eigen verjaardag die ten einde aan het lopen was vroeg in de ochtend.

Mijn zusje had ook wel een strakke actie. Ruzie om wat we gingen kijken op de tv en ik drong mijn idee hierover door en ze trok zo die afstandsbediening uit mijn klauwen en gooit hem in duizend stukjes kapot op de grond om daarna met een rode kop ook weg te lopen.

[ Bericht 11% gewijzigd door TheVotary op 09-11-2008 14:49:21 ]
pi_63073867
quote:

[..]

[..]

Volgens mij zijn mensen die in de psychiatrische zorg werken, sowieso 'vrij kalm' omdat ze vrij driftige mensen om zich heen 'kunnen' hebben ... en dan kun je alles wat beter relativeren.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_63075038
Herkenbaar..maar dan uit de jaren dat ik nog een kind was
Dan kon ik echt mijn bureaustoel door mijn kamer heensmijten enzo
Soort driftbui inderdaad. Ik ben er gelukkig overheen gegroeid. Misschien groei jij er ook nog wel overheen
pi_63075233
quote:
Op zondag 9 november 2008 14:39 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Volgens mij zijn mensen die in de psychiatrische zorg werken, sowieso 'vrij kalm' omdat ze vrij driftige mensen om zich heen 'kunnen' hebben ... en dan kun je alles wat beter relativeren.
Misschien kan je dat beter omdraaien ik ben het oa gaan doen omdat ik een boel kan hebben.
En geloof me, echt niet al mijn collegas zijn altijd de kalmheid zelve.
pi_63075619
quote:
Op zondag 9 november 2008 15:21 schreef MarMar het volgende:

[..]

Misschien kan je dat beter omdraaien ik ben het oa gaan doen omdat ik een boel kan hebben.
En geloof me, echt niet al mijn collegas zijn altijd de kalmheid zelve.
Zo kan je het ook zien inderdaad , mijn moeder zit in zo'n psychiatrische inrichting, en ik kwam in dat soort 'gebouwen' sinds ik een kleine dreumes was, leeuwarden, assen, beilen .. etc.

Nou, je had er best wel, andere mensen met nog vreemdere driftbuien. Respect dat je dat soort werk doet
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_63085225
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:18 schreef Su-Brosa het volgende:
zo heb ik vanmiddag mijn mobiele telefoon op straat aan stukken gegooid. gewoon, omdat ik kwaad was. daarna is het ook gelijk weer over. ik heb de resten van het ding triomfantelijk in de prullenbak gegooid en ben boodschappen gaan doen.

hebben meer mensen last van dit soort 'oprispingen'?
Dit komt mij bekend voor.

Een bankbiljet(je) verscheurd en weggegooid: ja
Rijbewijs verscheurd: ja, maar wel gehouden
Een mobiele tefoon kapot gegooid: ja
Een mobiele telefoon op de grond gegooid: ja, en die deed het nog

Uiteraard allemaal van mezelf, dus ik heb er toch niemand mee...
pi_63089216
zit er eens over na te denken: die woede is toch onderdeel van mijn karakter, net zoals sommige mensen ineens heel somber kunnen zijn of juist heel uitgelaten. momenten dat ik heel kwaad ben, zo kwaad dat ik naar iets grijp om instantly kapot te maken, zijn ook altijd een signaal.
een evenwichtsbalk: je struikelt, en uit onbalans sla je even heel wild om je heen en juist daardoor hervind je je evenwicht en kun je rustig doorlopen.

ik zie het leven wel als een spel tussen uitersten. ook wat emoties betreft.
jazeker kunnen wij dat.
pi_63104704
Ik heb vorige week nadat 4 uur pc-reparatie niets hadden opgeleverd keihard op mijn toetsenbord geslagen. Zo hard dat de helft van de toetsen uit het toetsenbord werden gelanceerd, en dat ik een halve dag met een afdruk op mijn hand liep.
pi_63105048
Ik heb een hele dikke, stevige deur op mijn studentenkamer. Die wil ik zeer sporadisch nog wel een keihard dichttrappen zodat het hele huis weet dat ik boos ben. En omdat die knal zo'n lekker geluid geeft

Daarna ga ik wat mopperen op mijn kamer en is het weer over
pi_63105099
Mijn knokkels hebben al wel eens open gelegen van kastdeuren of iets dergelijks.
Borden kapot gooien is ook heerlijk trouwens..
Is al wel tijd geleden dat ik me op die manier afreageerde..
Ben nu iets rustiger geworden
I wish my brain had a map, to tell me where my heart should go!
pi_63105212
Af en toe met deuren smijten, dingen kapotgooien...

Net ook even gedaan, lucht lekker op.
I HATE MUSIC
pi_63107619
quote:

[..]

[..]

je zit hem wel lekker de les te lezen dat het anders kan, maar hoe doe jij het dan als iets of iemand je het bloed onder de nagels vandaan haalt?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_63107793
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

je zit hem wel lekker de les te lezen dat het anders kan, maar hoe doe jij het dan als iets of iemand je het bloed onder de nagels vandaan haalt?
Als ik genoeg om diegene geef om er moeite voor te doen praat ik er gewoon mee.
Als ik niet genoeg om diegene geef om er moeite voor te doen, kan ik me er sowieso niet over opwinden.

Ik spring iig nooit uit mijn vel op de een of andere manier en heb ook nooit die behoefte. Hooguit dat ik eens mijn stem verhef om even de aandacht te trekken.

Het schijnt erg moeilijk te zijn om ruzie te maken met mij
pi_63108634
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:15 schreef MarMar het volgende:

[..]

Als ik genoeg om diegene geef om er moeite voor te doen praat ik er gewoon mee.
Als ik niet genoeg om diegene geef om er moeite voor te doen, kan ik me er sowieso niet over opwinden.

Ik spring iig nooit uit mijn vel op de een of andere manier en heb ook nooit die behoefte. Hooguit dat ik eens mijn stem verhef om even de aandacht te trekken.

Het schijnt erg moeilijk te zijn om ruzie te maken met mij
dan ben je vast een vrij dominant persoon, in de zin dat jij je grenzen al hebt gemarkeerd voordat iemand er überhaupt aan heeft durven tornen. dat dominant bedoel ik trouwens positief. ik ken namelijk genoeg mensen met wie het ook 'moeilijk ruzie maken' is maar dan vooral omdat ze nooit de confrontatie opzoeken. als ze dat wel moeten doen omdat de situatie hen daartoe dwingt dan gaat het al snel de verkeerde kant op, dan worden ze kwaad of juist heel verdrietig.

toch hebben we het over andere dingen. je hebt het de hele tijd over de omgang met andere mensen. de woede die ik in de ot beschrijf, is veel meer innerlijk gericht. omgang met anderen is voor mij juist een trigger om aan die woede te ontkomen, dan vloeit die woede weg als lucht in een band die je leeg laat lopen. mijn woede is (a) heel kort, een soort van blitzkrieg en komt (b) het liefst naar boven als ik alleen ben. en (c) ze heeft meestal betrekking op iets waar anderen geen deel aan hebben, niets mee te maken hebben.

eigenlijk is het de totale afwezigheid van 'flow', die zich manifesteert. dat moment van samengebalde woede is een soort van laatste poging om de boel met één knal weer aan het draaien te krijgen.

dat lukt meestal wel aardig. vlak erná ben ik licht ontredderd/geamuseerd om wat ik heb gedaan (alnaar gelang de schade) en voelt het alsof er een storm is uitgeraasd. dan is het ook wel tijd om van het moment gebruik te maken en de boel te analyseren: wat ging er nu precies mis? waar ligt dat aan? hoe kan ik het beter doen.
meestal wordt zo'n moment gevolgd door een productieve, 'zinvolle' periode.

nb: let wel dat zo'n telefoon-opdegrond-smijt-moment maar heel zelden voorkomt. maar in het klein (als ik met een pen moet gooien of een paar vellen papier verscheur) is het eigenlijk hetzelfde.
jazeker kunnen wij dat.
pi_63109822
quote:
Op maandag 10 november 2008 18:50 schreef Su-Brosa het volgende:

[..]

dan ben je vast een vrij dominant persoon, in de zin dat jij je grenzen al hebt gemarkeerd voordat iemand er überhaupt aan heeft durven tornen. dat dominant bedoel ik trouwens positief. ik ken namelijk genoeg mensen met wie het ook 'moeilijk ruzie maken' is maar dan vooral omdat ze nooit de confrontatie opzoeken. als ze dat wel moeten doen omdat de situatie hen daartoe dwingt dan gaat het al snel de verkeerde kant op, dan worden ze kwaad of juist heel verdrietig.
Ik weet waar mijn grenzen liggen ik laat me daar niet door een ander overheen jagen, dat klopt wel
En ach, ik word heus ook wel eens verdrietig als iemand me kwetst ofzo, maar dan zeg ik dat nogsteeds wel gewoon.
quote:
toch hebben we het over andere dingen. je hebt het de hele tijd over de omgang met andere mensen. de woede die ik in de ot beschrijf, is veel meer innerlijk gericht. omgang met anderen is voor mij juist een trigger om aan die woede te ontkomen, dan vloeit die woede weg als lucht in een band die je leeg laat lopen. mijn woede is (a) heel kort, een soort van blitzkrieg en komt (b) het liefst naar boven als ik alleen ben. en (c) ze heeft meestal betrekking op iets waar anderen geen deel aan hebben, niets mee te maken hebben.
Ik antwoorde alleen maar op de vraag van godshand, en dat ging over wat ik deed als mensen mij het bloed onder de nagels vandaan halen.
Kwaad op dingen word ik sowieso nooit, ook niet als iets niet lukt, dat raakt me allemaal niet zo.
quote:
eigenlijk is het de totale afwezigheid van 'flow', die zich manifesteert. dat moment van samengebalde woede is een soort van laatste poging om de boel met één knal weer aan het draaien te krijgen.

dat lukt meestal wel aardig. vlak erná ben ik licht ontredderd/geamuseerd om wat ik heb gedaan (alnaar gelang de schade) en voelt het alsof er een storm is uitgeraasd. dan is het ook wel tijd om van het moment gebruik te maken en de boel te analyseren: wat ging er nu precies mis? waar ligt dat aan? hoe kan ik het beter doen.
meestal wordt zo'n moment gevolgd door een productieve, 'zinvolle' periode.

nb: let wel dat zo'n telefoon-opdegrond-smijt-moment maar heel zelden voorkomt. maar in het klein (als ik met een pen moet gooien of een paar vellen papier verscheur) is het eigenlijk hetzelfde.
Tsjah, ik weet niet of ik dat ooit helemaal zal kunnen begrijpen, ik kan me er simpelweg niet zo druk over maken als een ding even niet doet wat ik wil ofzo.

Er zijn overigens wel situaties waarin ik echt kwaad word bedenk ik me net, maar dat komt maar heel zelden voor en dat zijn best wel extreme situaties.
Dat is waar andere mensen misschien bang zouden worden ofzo, maar als ik in een situatie terecht kwam waarin ik bedreigd werd op de een of andere manier (ik ga er voor het gemak even vanuit dat dat een mens niet zo vaak overkomt en dat dat nu wel een keer klaar is ) word ik echt heel kwaad en maak ik iemand met de grond gelijk en dan kan ik ook nog wel eens zo door het lint gaan dat ik best rake klappen uitdeel op zijn minst.
  dinsdag 11 november 2008 @ 08:48:05 #69
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_63121791
Herkenbaar.
Half uur geleden nog een stoel tegen de muur aan gegooid en een gat in de deur getrapt omdat mijn iPod niet wilde meewerken.
The Most Incredible, Baby
pi_63121874
M'n broertje heeft laatst 2 gaten bij m'n ouders in de deur geslagen omdat-ie ruzie had met z'n vriendinnetje

En ik heb vorig jaar m'n ex onder een meter beton gestort na een driftbui
pi_63122312
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 08:54 schreef Haushofer het volgende:

En ik heb vorig jaar m'n ex onder een meter beton gestort na een driftbui
Ik vind haar in een zwart gat gooien, of een test van haar weerstand tegen hoge G- krachten meer bij je passen, Haus
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 11 november 2008 @ 21:03:48 #72
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_63140529
dingen slopen doe ik eigenlijk nooit zover ik me kan herinneren, maar heb wel de neiging om mensen uit te schelden als ik kwaad ben. is eigenlijk veel vervelender, vooral omdat i kdan eigenlijk nog veel kwader ben dan dat ik uit en me dus een soort van opgesloten voel.
Misschien is zo'n boksbal voor mij ook niet zo'n slecht idee... voordat ik een keer iemand uitscheld die een mes bij zich heeft ofzo....
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_63151907
Nee, nooit. En het is ook vrij absurd dat je dingen als een mobiele telefoon kapot maakt, een pen kan ik nog begrijpen, maar voor je mobieltje moet je wel bizar achterlijk en buiten rationaliteit zitten, wil het zover komen. Ik zou er iets aan proberen te doen.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  woensdag 12 november 2008 @ 11:33:07 #74
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_63153969
Ik kreeg vandaag te horen dat het bij mij er waarschijnlijk (ook) door komt dat ik mezelf niet uit en niet genoeg ruimte voor mezelf inneem. altijd bezig ben mensen te pleasen en me dan opgesloten voel en uiteindelijk dan rare dingen gaan doen.
Weet natuurlijk niet of dat dan bij TS ook perse het geval moet zijn, maar het zou natuurlijk goed kunnen....
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_63154113
Er gaat wel eens wat stuk, al gaat het wel beter met de jaren
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_63154328
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:18 schreef Syheriat het volgende:
Nee, nooit. En het is ook vrij absurd dat je dingen als een mobiele telefoon kapot maakt, een pen kan ik nog begrijpen, maar voor je mobieltje moet je wel bizar achterlijk en buiten rationaliteit zitten, wil het zover komen. Ik zou er iets aan proberen te doen.
hehe, jij hebt vast een telefoonfetisj, dat je er zo panikerend over doet. het is maar een telefoon. niet je schoonmoeder.
jazeker kunnen wij dat.
  woensdag 12 november 2008 @ 11:52:26 #77
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_63154514
herkenbaar

Alleen gebeurt het tegenwoordig zeeer zelden, vroeger was het erger. Ik heb jaren gehad dat ik iedere paar weken weer een nieuw toetsenbord of muis moest aanschaffen
Wat erg goed helpt is een groot jachtmes op je bureau... als je "flipt" ram je dat ding keihard in je bureau.

Och in de afgelopen twee jaar geloof ik nog maar 1x gebeurt... 3,5 uur in de file gestaan en toen ik eindelijk thuis kwam een duif doodgeschoten die weer eens op mijn balkon zat te schijten

(Bonus: Ik heb al een paar maanden geen last meer van duiven op het balkon)
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_63154664
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:52 schreef Ps2K het volgende:
Wat erg goed helpt is een groot jachtmes op je bureau... als je "flipt" ram je dat ding keihard in je bureau.

Och in de afgelopen twee jaar geloof ik nog maar 1x gebeurt... 3,5 uur in de file gestaan en toen ik eindelijk thuis kwam een duif doodgeschoten die weer eens op mijn balkon zat te schijten
ik heb een hekel aan smilies maar: en .
jazeker kunnen wij dat.
  woensdag 12 november 2008 @ 12:10:34 #79
262 Re
Kiss & Swallow
pi_63154970
In het verleden is mijn grote teen een paar keer gesneuveld toen ik tegen deurposten trapte uit frustratie.... op een gegeven moment verdwijnt dat gewoon.

tot 10 tellen en ademhalingsoefeningen moeten hier wel tegen helpen, anders kan het zomaar gebeuren dat het eens een keertje niet die telefoon is...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 12 november 2008 @ 12:14:16 #80
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_63155077
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:10 schreef Re het volgende:
In het verleden is mijn grote teen een paar keer gesneuveld toen ik tegen deurposten trapte uit frustratie.... op een gegeven moment verdwijnt dat gewoon.
Dat dus
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')