Fotootjes van het petje/speld en pas?quote:Op zondag 9 november 2008 23:52 schreef MoreMark het volgende:
Mjah, papierpwerk(zogenaamde arbeidspassen, legerpassen, foto's), helmen, een aantal wehrmachtschilmesjes, een gasmasker en twee duitse helmen. Bij interesse ergens voor moet je maar even een PM sturen of wachten totdat ik het online zet
Edit: Oh, en een Hitlerjugend petje met HJ speld en HJpas..
Heb je ook britse helmen ?quote:Op zondag 9 november 2008 23:52 schreef MoreMark het volgende:
Mjah, papierpwerk(zogenaamde arbeidspassen, legerpassen, foto's), helmen, een aantal wehrmachtschilmesjes, een gasmasker en twee duitse helmen. Bij interesse ergens voor moet je maar even een PM sturen of wachten totdat ik het online zet
Ja die zijn er:quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:08 schreef cityofdelusion het volgende:
heb je ook een foto van dat hitlerjugend petje/spel&pas, ken namelijk iemand daar wel eens heel geïnteresseerd in zou kunnen zijn.
Interessantquote:Op zondag 9 november 2008 23:52 schreef MoreMark het volgende:
Okee, ze hoeven ook niet echt van één en dezelfde persoon te zijn, vroeg me meer af of je het dus in één koop wilde doen of losquote:Op woensdag 12 november 2008 10:53 schreef MoreMark het volgende:
Overigens @ elegy: Ik heb het als 1 lotje gekocht, en het speldje zit ook in de HJ pas gestoken. Ik kan echter met geen mogelijkheid garanderen dat alles ook bij elkaar hoort aangezien er geen naam op de speld en het petje staan. Verder is het wel de bedoeling dat alles in 1 koop weggaat ja, tenzij ik zeker weet dat ik alle 3 in 1x kwijt ben aan meerdere mensen.
Jup, het is authentiek, anders had ik dat er wel bijgezetquote:Op woensdag 12 november 2008 11:33 schreef Elegy het volgende:
[..]
Okee, ze hoeven ook niet echt van één en dezelfde persoon te zijn, vroeg me meer af of je het dus in één koop wilde doen of los
Het is neem ik aan wel authentiek? Want ik kom nog wel eens op beurzen en daar hebben ze ook veel imitatie die er toch bijzonder echt uitziet. Dan melden ze het er wel bij, trouwens.
Mein Kampf mag inderdaad niet verkocht worden vanwege het feit dat de rechten tot 2015 in handen zijn van Beieren. Een mooi staaltje legale censuur, nietwaar?quote:Op maandag 24 november 2008 20:49 schreef MoreMark het volgende:
!!Prijsverlagingen!!
De russische overwinningsmedailles: 6 euro per stuk
Russische medaille ter ere van de overwinning op rusland: 8 euro
Britse warmedal: 10 euro
Belgische herinneringsmedaille: 7,50
HJ spul gaat voorlopig nog niet weg. Tevens een Nederlandse mijn kamp te koop(origineel uit wo2), maar ik weet niet of ik die hier mag verkopen? Mods?
Ergens anders mag het ook nietquote:Op maandag 24 november 2008 21:18 schreef MoreMark het volgende:
Oké, dan slijt ik die wel ergens andersThanks voor de snelle reactie
FOUT !.quote:Op maandag 24 november 2008 21:41 schreef NanKing het volgende:
Het is heel simpel in NL en Duitsland mogen ze niet verkocht worden, niet gedrukt worden, niet 2dehands etc.
In andere landen (Belgie, VS, UK) geldt dit niet daar mogen ze 2dehands verkocht worden.
Hij is wel verkrijgbaar in NL op diverse plaatsen maar zoals sommige andere dingen die elders misschien wel mogen (omgebouwde consoles) mag dit niet op FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |