abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63054677
Hoi,

Wegens het beeindigen van mijn verzameling, te koop aangeboden:

- 4 Russische overwinningsmedailles voor de Tweede Wereldoorlog. De eerste is om de 20 jarige overwinning te vieren, de andere respectievelijk voor de 30(VERKOCHT!),40(VERKOCHT) en 50 jarige overwinning. Deze medailles werden aan veteranen uitgedeeld.

Per stuk 10 euro

- De Britse war medal, deze medaille werd uitgedeeld aan iedereen die 28 dagen in dienst was tijdens de Tweede Wereldoorlog. Zie ook: http://privatewww.essex.ac.uk/~alan/family/N-3945Medal.html

Prijs: 18,50 euro

- Een Duits bronzen moederkruis. Om het krijgen van kinderen tijdens de oorlog te bevorderen, kregen Duitse vrouwen een moederkruis. Deze was er in drie varianten: brons, zilver en goud. Hoe meer kinderen je kreeg, hoe hoger het kruis.

Prijs: ON HOLD

Alle medailles zijn authentiek, prijzen zijn exclusief verzendkosten en de medailles zijn eventueel op te halen in Groningen.

Groeten,

Moremark

[ Bericht 2% gewijzigd door MoreMark op 08-11-2008 17:37:54 ]
pi_63054922
bronzen moederkruis 40 incl?
  zaterdag 8 november 2008 @ 16:09:12 #3
210136 Axim
Nuff said...
pi_63054989
22 euro incl voor 2 Russische medailles
pi_63054995
@ Hydrogeny: Je hebt een PM
@Axim: Welke medailles wil je dan?
  zaterdag 8 november 2008 @ 16:20:37 #5
210136 Axim
Nuff said...
pi_63055212
doe maar die ene met de ster en de tweede van rechts, dus eigenlijk de twee middelsten^^
pi_63055295
Je hebt een PM
pi_63055743
Jammer dat je niet meer verkoopt van World War 2. Heb hier gelukkig wel een Purple Heart liggen
pi_63055834
Heb nog veel meer Maar heb daar nog geen foto's van online gezet. Heb ondermeer nog bonnen, persoonsbewijzen, kranten, helmen, duitse papieren, foto's.. Te veel om op te noemen..
pi_63056624
Tevens te koop:

- Belgische herinneringsmedaille van de Eerste Wereldoorlog, werd ingesteld op 21 juli 1919 voor Belgische veteranen.

Prijs: 15 euro, exclusief verzendkosten
pi_63057674
Nog Nederlandse Ridderorden en Onderscheidingen? Grootmodel, miniatuur of batons?
pi_63058427
Nop, dit waren volgens mij al mijn onderscheidingen
pi_63058468
MoreMark, je hebt een PM
pi_63090962
Ook nog te koop:

Een russische medaille, ingesteld op 9 mei 1945, ter ere van de overwinning op Duitsland. In prima staat nog.

Vraagprijs is 10 euro exclusief verzendkosten. Ook deze medaille is natuurlijk echt en geen namaak.

zondag 9 november 2008 @ 23:42:54 #14
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_63091141
meer duitse objecten?
Ik heb al een boek.
pi_63091456
Mjah, papierpwerk(zogenaamde arbeidspassen, legerpassen, foto's), helmen, een aantal wehrmachtschilmesjes, een gasmasker en twee duitse helmen. Bij interesse ergens voor moet je maar even een PM sturen of wachten totdat ik het online zet

Edit: Oh, en een Hitlerjugend petje met HJ speld en HJpas..
pi_63091518
Duitse WO2 pothelmen? Ben mogelijk geïnteresseerd.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_63091881
1x een overgeschilderde duitse pothelm, fake decals etc. Niet echt iets dus, hoeft ook maar een paar euro'tjes op te leveren

Daarnaast een originele M40 Pothelm, helemaal goed, inclusief correct binnenwerk en kinband. Deze gaat echter wel in de honderden euro's.
pi_63098826
quote:
Op zondag 9 november 2008 23:52 schreef MoreMark het volgende:
Mjah, papierpwerk(zogenaamde arbeidspassen, legerpassen, foto's), helmen, een aantal wehrmachtschilmesjes, een gasmasker en twee duitse helmen. Bij interesse ergens voor moet je maar even een PM sturen of wachten totdat ik het online zet

Fotootjes van het petje/speld en pas?
pi_63115384

- 4 Russische overwinningsmedailles voor de Tweede Wereldoorlog. De eerste is om de 20 jarige overwinning te vieren, de andere respectievelijk voor de 30(VERKOCHT!),40(VERKOCHT) en 50 jarige overwinning. Deze medailles werden aan veteranen uitgedeeld.

Per stuk 7,50 euro

- De Britse war medal, deze medaille werd uitgedeeld aan iedereen die 28 dagen in dienst was tijdens de Tweede Wereldoorlog. Zie ook: http://privatewww.essex.ac.uk/~alan/family/N-3945Medal.html

Prijs: 15 euro

Prijsverlaging!
pi_63115513

- Belgische herinneringsmedaille van de Eerste Wereldoorlog, werd ingesteld op 21 juli 1919 voor Belgische veteranen.

Prijs: 12,50 euro, exclusief verzendkosten
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:18:11 #21
210136 Axim
Nuff said...
pi_63128835
De twee medailles zijn netjes aangekomen, bedankt hiervoor!
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:03:19 #22
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_63129960
quote:

Heb je ook britse helmen ?
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
pi_63130082
heb je ook een foto van dat hitlerjugend petje/spel&pas, ken namelijk iemand daar wel eens heel geïnteresseerd in zou kunnen zijn.
pi_63130696
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:08 schreef cityofdelusion het volgende:
heb je ook een foto van dat hitlerjugend petje/spel&pas, ken namelijk iemand daar wel eens heel geïnteresseerd in zou kunnen zijn.
Ja die zijn er:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1056361.html
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1056362.html
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1056363.html
Ik ben ook geinteresseerd en wacht nog op een prijsje...
  woensdag 12 november 2008 @ 08:57:38 #25
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63150299
quote:

Interessant

Zijn het drie verschillende dingen of zitten ze bij elkaar (één koop, zegmaar)?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_63152917
@ de mensen die geinteresseerd zijn in het HJ spul: Ik heb nog geen prijs bepaald, daarom staat het hier nog niet aangeboden Zodra ik die weet, zal ik het spul hier plaatsen, tot die tijd kan ik het door forumregels (vraagprijs verplicht) ook nog niet aanbieden.

Overigens @ elegy: Ik heb het als 1 lotje gekocht, en het speldje zit ook in de HJ pas gestoken. Ik kan echter met geen mogelijkheid garanderen dat alles ook bij elkaar hoort aangezien er geen naam op de speld en het petje staan. Verder is het wel de bedoeling dat alles in 1 koop weggaat ja, tenzij ik zeker weet dat ik alle 3 in 1x kwijt ben aan meerdere mensen.
  woensdag 12 november 2008 @ 11:33:01 #27
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63153965
quote:
Op woensdag 12 november 2008 10:53 schreef MoreMark het volgende:

Overigens @ elegy: Ik heb het als 1 lotje gekocht, en het speldje zit ook in de HJ pas gestoken. Ik kan echter met geen mogelijkheid garanderen dat alles ook bij elkaar hoort aangezien er geen naam op de speld en het petje staan. Verder is het wel de bedoeling dat alles in 1 koop weggaat ja, tenzij ik zeker weet dat ik alle 3 in 1x kwijt ben aan meerdere mensen.
Okee, ze hoeven ook niet echt van één en dezelfde persoon te zijn, vroeg me meer af of je het dus in één koop wilde doen of los

Het is neem ik aan wel authentiek? Want ik kom nog wel eens op beurzen en daar hebben ze ook veel imitatie die er toch bijzonder echt uitziet. Dan melden ze het er wel bij, trouwens.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 12 november 2008 @ 11:35:47 #28
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_63154050
/sorry, dubbel.

Pokke proxy op het werk
pi_63165290
quote:
Op woensdag 12 november 2008 11:33 schreef Elegy het volgende:

[..]

Okee, ze hoeven ook niet echt van één en dezelfde persoon te zijn, vroeg me meer af of je het dus in één koop wilde doen of los

Het is neem ik aan wel authentiek? Want ik kom nog wel eens op beurzen en daar hebben ze ook veel imitatie die er toch bijzonder echt uitziet. Dan melden ze het er wel bij, trouwens.
Jup, het is authentiek, anders had ik dat er wel bijgezet
pi_63488865
!!Prijsverlagingen!!

De russische overwinningsmedailles: 6 euro per stuk
Russische medaille ter ere van de overwinning op rusland: 8 euro
Britse warmedal: 10 euro
Belgische herinneringsmedaille: 7,50

HJ spul gaat voorlopig nog niet weg. Tevens een Nederlandse mijn kamp te koop(origineel uit wo2), maar ik weet niet of ik die hier mag verkopen? Mods?
pi_63489470
quote:
Op maandag 24 november 2008 20:49 schreef MoreMark het volgende:
!!Prijsverlagingen!!

De russische overwinningsmedailles: 6 euro per stuk
Russische medaille ter ere van de overwinning op rusland: 8 euro
Britse warmedal: 10 euro
Belgische herinneringsmedaille: 7,50

HJ spul gaat voorlopig nog niet weg. Tevens een Nederlandse mijn kamp te koop(origineel uit wo2), maar ik weet niet of ik die hier mag verkopen? Mods?
Mein Kampf mag inderdaad niet verkocht worden vanwege het feit dat de rechten tot 2015 in handen zijn van Beieren. Een mooi staaltje legale censuur, nietwaar?

Dus je kunt hem beter bewaren totdat de rechten worden vrijgegeven ooit.
And may flights of Demons guide you to your final rest...
pi_63489819
Oké, dan slijt ik die wel ergens anders Thanks voor de snelle reactie
pi_63490156
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:18 schreef MoreMark het volgende:
Oké, dan slijt ik die wel ergens anders Thanks voor de snelle reactie
Ergens anders mag het ook niet
De verspreiding ervan is illegaal, waarschijnlijk is het beter als je hem gewoon bewaart of weggeeft
And may flights of Demons guide you to your final rest...
pi_63490408
Het is zeer discutabel of de verspreiding illegaal is De rechten liggen niet bij de Beierse staat aangezien het een Nederlandse versie is, vertaald door Steven Barends. De rechten van de vertaling worden door zowel de Nederlandse staat als het nageslacht van Barends geclaimd, er is alleen nog niemand geweest die het heeft aangedurfd om het tot een rechtzaak te laten komen. De enige drukker die het heeft aangedurfd om het boek te hetdrukken haalde meteen alle boeken terug uit de winkels nadat de staat met een rechtzaak had gedreigd.

Daarnaast gaat het hier om een tweede handsversie, hierbij maakt het niet uit waar de auteursrechten liggen. Er wordt ook geen probleem gemaakt van het doorverkopen van dvd's of boeken, nietwaar?

Maar neemt niet weg dat er inderdaad behoorlijk wat mensen zijn die zeggen dat het illegaal is, zolang er niemand een rechtzaak over begint zal het nog wel onduidelijk blijven wie nu eigenlijk gelijk heeft.

Dus inderdaad, als het niet anders is wacht ik wel tot 2015 en probeer ik het dan opnieuw hier
pi_63490547
Het is heel simpel in NL en Duitsland mogen ze niet verkocht worden, niet gedrukt worden, niet 2dehands etc.
In andere landen (Belgie, VS, UK) geldt dit niet daar mogen ze 2dehands verkocht worden.

Hij is wel verkrijgbaar in NL op diverse plaatsen maar zoals sommige andere dingen die elders misschien wel mogen (omgebouwde consoles) mag dit niet op FOK!
ijs_beer fan!
  maandag 24 november 2008 @ 22:35:11 #36
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_63492389
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:41 schreef NanKing het volgende:
Het is heel simpel in NL en Duitsland mogen ze niet verkocht worden, niet gedrukt worden, niet 2dehands etc.
In andere landen (Belgie, VS, UK) geldt dit niet daar mogen ze 2dehands verkocht worden.

Hij is wel verkrijgbaar in NL op diverse plaatsen maar zoals sommige andere dingen die elders misschien wel mogen (omgebouwde consoles) mag dit niet op FOK!
FOUT !.

D.m.v. de rechtenproblematiek mag er niet meer gedrukt, en openbaar verspreid worden. het is geensinds tegen de nederlandse wet om deze particulier te verhandelen. ook op fora als FOK!.

waarom mensen er altijd van terugschrikken snap ik ook niet, aangezien dit slecht geschreven boek echt geen aanhangers maakt
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
pi_63492496
Even hier verder erover graag [V&A-Frietbak+Policy] Waar iedereen behulpzaam is! voordat het hele topic alleen over dit gaat
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')