Wat betekent dat?quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:57 schreef validname het volgende:
Accijns op sigaretten zijn quablijkelijk vandaag verhoogd met 50 cent.
nu is het wachten is op de benzineprijs...
Een fout verbeteren door het anders fout te schrijven?quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:57 schreef validname het volgende:
Accijns op sigaretten zijn kwablijkelijk vandaag verhoogd met 50 cent.
nu is het wachten is op de benzineprijs...
vroeg het me ook af ja, ik dacht dat de supermarktdame iets fout had gedaanquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:45 schreef vosss het volgende:
En waarom heb ik hierover niets gehoord in het nieuws?!
ipv gaan kankeren/ketteren op grammaticale fouten kan je het foute woord ook suggestief verbeteren, tief op manquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een fout verbeteren door het anders fout te schrijven?
[caps on]quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:42 schreef Smart_ass het volgende:
IK WORD GEK VAN AL DIE TOPICS OVER SIGARETTEN DIE TE DUUR ZIJN.
ZOEK EEN LEVEN OF ZO!!111
quote:Op zaterdag 8 november 2008 18:29 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
tja, longkanker wordt steeds duurder tegenwoordig
Ja man!quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:24 schreef IkkuhNL het volgende:
Mensen die roken zijn gewoon te laf om zich gelijk van kant te maken
man als je zo'n kloteleven heb dat je hier plezier aan hebt dan gun ik het je eigenlijk welquote:Op zondag 9 november 2008 00:17 schreef MikeyMo het volgende:
ik zou het echt tof vinden als ze die dingen gelijk in de hele EU zo van het huidige bedrag omhoog gooien naar 10 euro...
Nu is het telkens een kwartje hier, 20 cent daar en nu dus 50 hele cent. Daar is de junk zo aan gewend dat ie 3x moppert en dan vervolgens toch wel weer een nieuw pakje koopt
Ik wil ze zwaar zien vloeken en kunnen uitlachen als ze zich in de financiele problemen roken
Alhoewel dat nu al vaak zo is; mama haalt d'r troep bij de voedselbank, maar de halfzware Van Nelle wordt wel gewoon gekocht
wiet is zon 55 keer duurder per gramquote:Op zondag 9 november 2008 03:31 schreef SjongeJonge65535 het volgende:
Hihi, nog effe, en dan is het nog goedkoper om mijn wiet puur te roken, inplaats er ook dan nog zo'n kostbare stink-stok bij te gooien..
maak je geen zorgen, binnenkort zal de btw wel weer omhoog gaanquote:Op zondag 9 november 2008 03:14 schreef Fredmeister het volgende:
de accijns die ik tegenwoordig betaal is onderhand nog duurder dan alle btw die ik betaal voor mijn eten in een maand tijd
Er missen een paar jaar uit jouw kalender dan....(of je rookte in 1993 al aldi-sigaretten.....)quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Alweer verhoogd? Wat doet een pakje sigaretten tegenwoordig? En dan die truc om van 25 naar 20 per pakje te gaan om een pakje niet zo duur te doen lijken.....
EDIT: 4.80 blijkbaar. wordt dus 5.50 (voor het gemak afgerond door de winkelier). Dus da's 4.50/20 = 0.23 per sigaret. 50 guldencenten per stokje. Vroeger, in mijn tijd, was een pakje nog 2.50 tot 3 gulden. Dus in, zeg, 15 jaar een prijsverhoging van bijna 500%.
5.30 euro per 20 ->
6.62 euro per 25 ->
14.58 gulden per 25 ->
vroeger 3 gulden per 25. Dus 486% prijsverhoging.
Nu krijg je sneller kanker.quote:Op maandag 10 november 2008 23:02 schreef sp3c het volgende:
de buurtsupermarktturk had nog pakjes marlboro voor 4 euro
ik heb er 50 gekocht
Het is gewoon kut ja?quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:42 schreef Smart_ass het volgende:
IK WORD GEK VAN AL DIE TOPICS OVER SIGARETTEN DIE TE DUUR ZIJN.
ZOEK EEN LEVEN OF ZO!!111
Nee maar hij gaat zich niet in kunnen houden en gaat kettingroken met desastreuze gevolgenquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, want van pakjes kopen krijg je kanker.
Zijn kankerprobleem.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee maar hij gaat zich niet in kunnen houden en gaat kettingroken met desastreuze gevolgen
och, ik heb ook meerdere broeken in huis ... trek ik ook niet allemaal tegelijk aanquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee maar hij gaat zich niet in kunnen houden en gaat kettingroken met desastreuze gevolgen
Zeg mag je in het leger wel rokenquote:Op maandag 10 november 2008 23:02 schreef sp3c het volgende:
de buurtsupermarktturk had nog pakjes marlboro voor 4 euro
ik heb er 50 gekocht
Terwijl de hardwerkenden onder ons godverdomme weer moeten gaan betalen voor je terminale longkanker. Bedanktquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:04 schreef validname het volgende:
[..]
[caps on]
WEES BLIJ DAT IK EXTRA BELASTING BETAAL VOOR JOU
[caps off]
Chesterfield?quote:Op maandag 10 november 2008 20:42 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mijn merk sigaretten zijn zelfs verhoogd met 60 cent
ben jij altijd de leukste thuisquote:
quote:
niet?quote:
Jij zit toch in leger heb ik vernomen uit betrouwbare bronenquote:
Waarom zie ik altijd soldaten roken of blowenquote:
Waarom doet een mod zo brutaal tegen mij als ik het netjes vraagquote:
Toch interessant als dat echt zo blijkt te zijn.. En :quote:Q. Can I buy cigarettes by international mail?
A. Buying cigarettes by international mail is legal, as long as it is carried out in accordance with international postal regulations and standards: the contents of the parcel must be stated for the destination country postal authorities.
quote:Q. What should I do if I have to pay duty tax to receive the goods?
*-blablabla-* Since we cannot guarantee that duty tax will not be charged world-wide, you can:
- pay duty tax and collect the parcel;
- reject the parcel which will be returned to us and ask for your money back minus shipping and handling charges or reorder without a surcharge for the delivery.
Alsof een gemeente over het rookverbod gaat.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:43 schreef dikkemongul het volgende:
Oja in Enschede staan de asbakken alweer op tafel in een aantal cafés omdat de gemeente er niets aan wil doen. Goede ontwikkeling!
Geeft wel mooi aan hoe verslaafd rokers zijn en wat ze er voor doen om aan hun spul te komen.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef Jeff89 het volgende:
4,70 voor een pakje Dunhill in deze bittere tijden..
Maar de echte genotsroker stoppen ze niet.
Toch word zoiets:
http://www.tobacco-bay.com/Dunhill.htm
Steeds aanlokkelijker.. Van de site:
[..]
Toch interessant als dat echt zo blijkt te zijn.. En :
[..]
Moderators moeten goeie voorbeeld gevenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |