Tja, die azijnpissers - die in 99,9% van de gevallen niet gestemd hebben - snappen waarschijnlijk uberhaupt niet wat er leuk aan is om zo'n lijst samen te stellen.quote:Op zondag 9 november 2008 12:21 schreef knars het volgende:
tsja, je hebt het natuurlijk op commentaar van verzuurd FP volk. Gezien het standaard niveau van reacties op de FP vond ik het op zich nog vrij mildMaar goed, als men constateert dat je de grote gemene deler van deze lijst ook kan tegenkomen op Arrow Classic Rock of Kink FM, dan heeft men gelijk.
quote:Misschien een mooie aankondiging op de FP voor de singleslijst maken: "Voorkom Radiohead en ander indiegeneuzel! Stem ook!"
Ja, maar er zal toch niet op gereageerd worden. Tenzij het in ONZ wordt opgepikt ofzo, waarna een spamactie op touw wordt gezet en een obscure hardstyle remix van kankerkachelkees tot het beste nummer allertijden wordt gekroondquote:
eerst de singles lijst natuurlijk, en er zitten nog een paar aardige toernooien in de pijplijn. laatst een topic over gemaakt: Toernooienquote:Op zondag 9 november 2008 15:41 schreef On het volgende:
Nog bedankt ranja! Ik kijk nu alweer uit naar volgend jaar.
Ja, dat klopt misschien wel... Toch is ze het op Willie & The Poor Boys zeker gelukt een consistent album te maken.quote:Op maandag 10 november 2008 13:08 schreef ranja het volgende:
Ik denk dat CCR meer een singles band dan een album-band is.
En dat maakt (goede) muziek nou ook zo leukquote:Op zondag 9 november 2008 13:02 schreef belsen het volgende:
Maar dat kan natuurlijk eventueel ook een kwestie van smaak en interesse zijn.
ik heb je stem veranderd in Led Zeppelin IVquote:Op dinsdag 11 november 2008 19:52 schreef SexyDexie het volgende:
Gave lijst, ben blij dat ik mee heb gedaan. Ranja sorry nog voor mijn foutje bij Led Zeppelin - ik kon echt niet kiezen haha! Had er eentje moeten uitpikken.
En vergeet Cosmo's factory niet!quote:Op maandag 10 november 2008 13:12 schreef F-Snake het volgende:
[..]
Ja, dat klopt misschien wel... Toch is ze het op Willie & The Poor Boys zeker gelukt een consistent album te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |