`quote:
Vet vet hoorquote:Op maandag 10 november 2008 10:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nieuw project binnen gehaald hier, deze week sollicitatierondes en volgende week trainingen geven
Ondertussen straks maar even het server hok induiken om te kijken of we wat aan die internetverbinding kunnen doen
Vaag.. tjah dan ben je gefoktquote:Op maandag 10 november 2008 10:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
`
al gedaan en geinstalleerd maar natuurlijk werkt de microsoft oplossing weer niet
Ben gisteremiddag hier aangekomen en ik vertrek volgende week vrijdagquote:Op maandag 10 november 2008 10:22 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vet vet hoor
Voor hoelang zit je daar en vanaf zit je daar al?
(Ja sorry heb wat gemist ong 1,5 week niet fokken dus moet ff bij praten)
Lekker hoor..quote:Op maandag 10 november 2008 10:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ben gisteremiddag hier aangekomen en ik vertrek volgende week vrijdag
Idd altijd leuke dingen om te doen dit
Hoorde vorige week dat we waarschijnlijk een pand in Argentinie gaan openenAls dat door gaat dan wil ik daar ook wel naartoe eigenlijk
jah ik probeer nu als laatste optie om ergns de winsrv te vinden en opnieuw te installerenquote:Op maandag 10 november 2008 10:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vaag.. tjah dan ben je gefokt!a
Formatuhhh!
Nou nee niet echt, als we hier zitten moeten we wel echt werken enzoquote:Op maandag 10 november 2008 10:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Lekker hoor..
Vakantie man gezellig he!!
Maar je zit daar dus nu hele dagen te zwoegen / lees niks doen haha!
Hahah!quote:Op maandag 10 november 2008 10:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou nee niet echt, als we hier zitten moeten we wel echt werken enzo
Wat ik hier in een week doe, dat gaat in Boxtel in 4 weken![]()
Tja dat krijg je die Roemenen dus niet aangepraat, even rustig aan doen. Dit volk werkt en blijft maar werkenquote:Op maandag 10 november 2008 10:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hahah!
Meteen ze leren dat ze niet zo hard moeten werken!
Mogguh Droxz!quote:
Nee niet echt, al 3 dagen echt fucking pijn man... ik zet er zelfs mijn drank voor aan de kant om pijnstillers te slikkenquote:Op maandag 10 november 2008 10:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja dat krijg je die Roemenen dus niet aangepraat, even rustig aan doen. Dit volk werkt en blijft maar werken
[..]
Mogguh Droxz!![]()
![]()
Weekend overleefd jongen?
Ook echt een lockquote:Op maandag 10 november 2008 10:40 schreef Moozzie het volgende:
Ik had eevn een vraag he
Wat nou als er een vrouwelijke president komt
Cerror heeft geen humorquote:Op maandag 10 november 2008 10:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ook echt een lock
Wat een falerts
Mogguh! Crazy-pquote:
Gila, mogguh!quote:
First manquote:Op maandag 10 november 2008 10:40 schreef Moozzie het volgende:
Ik had eevn een vraag he
Wat nou als er een vrouwelijke president komt
Klote zegquote:Op maandag 10 november 2008 10:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee niet echt, al 3 dagen echt fucking pijn man... ik zet er zelfs mijn drank voor aan de kant om pijnstillers te slikken![]()
Ja man.. ziek geweest, trainingsweekend enzo!quote:Op maandag 10 november 2008 10:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gila, mogguh!
Tijdje geleden.... niet?
Ik heb die mod een pm gestuurd met als onderwerp: Ha ha fecking ha. Tong80 topic.quote:
Who needs school when you have us dudequote:Op maandag 10 november 2008 10:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja man.. ziek geweest, trainingsweekend enzo!
Maaar ik ben er weer voor de komende 3weken en dan ben ik denk weg..
Aangezien ik dan weer naar school gaat
*proest*quote:Op maandag 10 november 2008 10:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb die mod een pm gestuurd met als onderwerp: Ha ha fecking ha. Tong80 topic.
En dan die regel nog 4 keer
Ik vond het in het begin al zo verdacht goed gaan.....quote:
School, kan je dat eten?quote:Op maandag 10 november 2008 10:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja man.. ziek geweest, trainingsweekend enzo!
Maaar ik ben er weer voor de komende 3weken en dan ben ik denk weg..
Aangezien ik dan weer naar school gaat
system restore in safe mode ? en dan opnieuw proberen ?quote:Op maandag 10 november 2008 10:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ik probeer nu als laatste optie om ergns de winsrv te vinden en opnieuw te installeren
Nou maar hopen dat je het niet overbelast hebt ofzoquote:Op maandag 10 november 2008 10:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vond het in het begin al zo verdacht goed gaan.....
Ik moest alles weer gaan doen met links, maarja... we zien het wel... a.s donderdag naar de bedrijfsartsquote:Op maandag 10 november 2008 10:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat je het niet overbelast hebt ofzo
Benieuwd wat hij te zeggen heeftquote:Op maandag 10 november 2008 10:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik moest alles weer gaan doen met links, maarja... we zien het wel... a.s donderdag naar de bedrijfsarts
Mogguh WL!quote:Op maandag 10 november 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
system restore in safe mode ? en dan opnieuw proberen ?
Daar ben ik niet zo benieuwd naar, die witte flikkers willen je alleen maar aan het werk schoppenquote:
Mogguh, ik nu ook RA3quote:
Mogguh Moozziequote:Op maandag 10 november 2008 10:39 schreef Moozzie het volgende:
Hoi sgele hoi drox hoi crazy- hoi de rest
En vind je het wat?quote:
Dat zeg ik, ben benieuwd wat hij te zeggen heeftquote:Op maandag 10 november 2008 10:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo benieuwd naar, die witte flikkers willen je alleen maar aan het werk schoppen
nee niet echt.. jij wel hoop ik?quote:Op maandag 10 november 2008 10:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh! Crazy-p
Ook een lekker weekend gehad?
Heb RA 3 ook geinstalleerd, voor het geval ik 's avonds geen zin heb om uit te gaan hierquote:Op maandag 10 november 2008 10:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En vind je het wat?
Ik heb het 5 min gespeeld, net als FC2... ik blijf downloaden en installeren, maar doe er niets mee
kan ook nogquote:Op maandag 10 november 2008 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
system restore in safe mode ? en dan opnieuw proberen ?
mogguh!quote:Op maandag 10 november 2008 10:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh WL!
p.s Wat is het pc probleem? (te lui om terug te lezen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |