Haha nee klopt,quote:Op maandag 10 november 2008 09:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe een maat van me is DTP-er... volgens mij zit je dan ook niet veel buiten ofzo
euh.. eerder helemaal nietquote:Op maandag 10 november 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je nou weer zowat niet geslapen ?
je had gewoon ook wat moeten roepen manquote:Op maandag 10 november 2008 09:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja man echt!
de eerste 2 keer moest ik er om lachen alleen bij de 4dfe keer begint het je de strot uit te hangen!
echt hoe hou je het vol zeg.quote:
Blauwe madamquote:Op maandag 10 november 2008 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je had gewoon ook wat moeten roepen man![]()
Blauwe madam of zoiets
waarom niet dan?quote:
euh geen idee.. maar ja.. het lukt nog steeds!quote:Op maandag 10 november 2008 09:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt hoe hou je het vol zeg.
ja kijk maar uit dat je niet instort hoor!quote:Op maandag 10 november 2008 09:46 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
euh geen idee.. maar ja.. het lukt nog steeds!
hoef maar tot half 6 te werken.. dan heb ik vrij tot morgen 1 uur.. maar had morgen liever gewerkt!
Heey logi!quote:Op maandag 10 november 2008 09:49 schreef Logician het volgende:
@: Crazy-p: Awwww![]()
ps:Aan iedereen, ik mis jullie!!!!!!!!
ps2: Meelees TVP
ik ga mezelf een beetje voor lul zettenquote:Op maandag 10 november 2008 09:45 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Blauwe madam
Hij had gewoon moeten roepen.. GROEEEN!!!!!!!!!!!!!
lieve logi xxxxquote:Op maandag 10 november 2008 09:49 schreef Logician het volgende:
Hiro is een baasquote:Op maandag 10 november 2008 09:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Heey logi!
Enne vette avatar.. Heroes![]()
![]()
(Hiro Nakamura)
serieus.. iedereen waarschuwd me daar al voor vandaag!quote:Op maandag 10 november 2008 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kijk maar uit dat je niet instort hoor!
misschien dat je vandaag wel slaaptquote:Op maandag 10 november 2008 09:47 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
een beetje een rot nacht gehad.. maar ja.. eigen schuld
quote:
dat merk ik vannacht wel weerquote:Op maandag 10 november 2008 09:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
misschien dat je vandaag wel slaapt
Ik heb vandaag niet heel veel te doen, alleen straks een meeting. Morgen begint het echte werk pas hierquote:Op maandag 10 november 2008 09:54 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik ook niet
ik ben al gewoon meer dan een uur aan het werk
wij missen jou ook logiquote:Op maandag 10 november 2008 09:49 schreef Logician het volgende:
quote:
Mogguh Sgele!quote:Op maandag 10 november 2008 10:00 schreef Sgele het volgende:
En een goedemorgen aan iedereen natuurlijk![]()
![]()
internet is een beetje ruk hier
mogguh vakantieman, ben je al bruin ?quote:Op maandag 10 november 2008 10:00 schreef Sgele het volgende:
En een goedemorgen aan iedereen natuurlijk![]()
![]()
internet is een beetje ruk hier
Gaat goedquote:Op maandag 10 november 2008 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
2de keer dat ik vandaag mijn fles water omgooi terwijl het dopje open is
2de keer nog maar..quote:Op maandag 10 november 2008 10:02 schreef Crazy-M het volgende:
2de keer dat ik vandaag mijn fles water omgooi terwijl het dopje open is
Dat is ook heel handig jahquote:Op maandag 10 november 2008 10:04 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
2de keer nog maar..
lol.. ik laat gewoon hele woorden weg in gesprekken met klanten
gelukkig kunnen die klanten er wel om lachen.. maar wat erg ook.. serieusquote:
Bijna, het is hier gewoon al 17 gradenquote:Op maandag 10 november 2008 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh vakantieman, ben je al bruin ?
stuur wat van die temperatuur hier heen zegquote:Op maandag 10 november 2008 10:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bijna, het is hier gewoon al 17 graden![]()
Best best hoor!quote:
Safebootquote:Op maandag 10 november 2008 10:12 schreef Crazy-M het volgende:
OMG en weer een lekkere XP vastloper.
Foutcode C0000135.
Houdt in dat er een kritische update ontbreekt. Of je die even wilt installeren.
vraag is HOE als je niet in windows komt![]()
Niet echt vakantie, zit voor m'n werk in Boekarestquote:Op maandag 10 november 2008 10:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Best best hoor!
Enne met jou waar zit je?!
Aangezien ik zie dat je op vakantie ben!
Ho eens!quote:Op maandag 10 november 2008 10:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet echt vakantie, zit voor m'n werk in Boekarest
Verder alles prima hier
Nieuw project binnen gehaald hier, deze week sollicitatierondes en volgende week trainingen gevenquote:Op maandag 10 november 2008 10:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ho eens!
Boekarest moet je daar doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |